loading...
پایگاه خبری و آموزشی
مدیر بازدید : 131 یکشنبه 17 خرداد 1394 نظرات (0)

هنوش بختیاری بازیگر سینما و تلویزیون در جدیدترین پست اینستاگرامی خود بنا به در خواست یکی از هوادارانش به استقبال رعایت بیشتر حجاب رفته است.

در این پست یکی از طرفداران این بازیگر محبوب،وی را به ملاحظه بیشتری در مورد حجاب و البته  با لحنی محترمانه دعوت کرده است که واکنش جالبی را به دنبال داشت.
تصاویر در ادامه مطلب.........
مدیر بازدید : 154 یکشنبه 17 خرداد 1394 نظرات (0)

صبح امروز در معراج شهدای تهران و در نشست خبری سردار باقرزاده، پیکر مطهر یکی از 175 شهید غواص تفحص شده عملیات کربلای 4 برای همگان به نمایش گذاشته شد.

این پیکر مطهر در حالی به معرض دید گذاشته شد که دستان این شهید بزرگوار در زمان شهادت بسته شده بود.
تصاویر پیکر شهدا به همراه لینک دانلود فیلم در ادامه مطلب.......پیام شما برای شهیدان چیست؟
مدیر بازدید : 98 یکشنبه 17 خرداد 1394 نظرات (0)

ر اساس آمارهای اولیه که منابع بیمارستانی اعلام کردند 17 نفر شهید و حدود 70 نفر زخمی شدند که در تعدادی به بیمارستانها انتقال داده شده اند.


صدای انفجار موشک‌ها نشان می‌دهد از موشک‌هایی استفاده می‌شود که کاربرد آن در سطح بین المللی ممنوع است.

مدیر بازدید : 122 شنبه 16 خرداد 1394 نظرات (0)

علی دایی ظرف چند ماه با دو تن از تندروترین منتقدانش که همیشه ادبیات غیرقابل دفاعی علیه او به کار می‌گرفتند، آشتی کرد.

تصاویر در ادامه مطلب.........

مدیر بازدید : 94 شنبه 16 خرداد 1394 نظرات (0)

مستند "نظارت" که بخشی از خواسته های دشمنان ملت ایران در امر نظارت بر فعالیت های علمی و صنعتی ایران در دانش فیزیک هسته ای را تشریح می کند، این هفته از شبکه خبر پخش شد.

در این مستند که بر اساس اظهارات مقامات غربی و ایرانی تهیه شده، ضمن گذری کوتاه بر سابقه برخورد غربی ها با پیشرفت های ایران در فیزیک هسته ای، موضوع پروتکل الحاقی و باز بودن راه برای ورود بازرسان به اماکن و مراکز مورد نظرشان بررسی می شود.

توالت پارچین

بدعهدی غربی ها در سال 2003 و اصرار مجدد آنها در مذاکرات فعلی برای باز شدن راه برای بازرسی در هر زمان و هر مکان، از موضوعات مطرح شده در این مستند است و در بخشی از آن حتی مقامات و کارشناسان غربی نیز اذعان می کنند که چنین اقدامی بی سابقه است و هیچ کشوری تاکنون به آن تن نداده است.

با این حال، امریکایی ها تاکید می کنند که اگر ایران این خواسته را نپذیرد، هیچ توافقی در کار نخواهد بود.

جان بولتون

 

دانلود

مدیر بازدید : 86 جمعه 15 خرداد 1394 نظرات (0)

مستند "اهرم فشار" که نگاهی اجمالی به نحوه تعامل امریکا و متحدان غربی اش با فعالیت های علمی جمهوری اسلامی ایران در دانش هسته ای دارد، روز جمعه در سالروز قیام مردم ایران در 15 خرداد از شبکه خبر پخش شد.
در این مستند که صرفا با استفاده از خبرها و اظهارات رسمی و منتشر شده مقامات غربی و ایرانی تهیه شده، بدون هیچگونه پیشداوری سابقه کشورهای مدعی غربی و به ویژه امریکا در برخورد با فعالیت های علمی ایران در دانش هسته ای بازگویی می شود و علت دل بستن آنها به تحریم ها مورد بررسی قرار می گیرد.

اظهارات و عملکرد غربی ها در دو سال اخیر این واقعیت را روشن می کند که آنها حتی در جریان مذاکرات نیز دل در گروه تحریم ها دارند و حاضر نیستند آنچه را که تنها اهرم فشار علیه ایران می دانند از دست بدهند.

با این حال، این مستند نیز همانند سایر اخبار و اسنادی که اظهارات و رفتار دولتمردان امریکایی در قبال برنامه هسته ای ایران را بازگو می کند، به شدت مورد خشم و عصبانیت دلواپسان منافع امریکا قرار گرفته و آنان را نسبت به دانستن و مطلع شدن مردم از دیدگاه های مقامات امریکایی نگران کرده است.

دانلود

مدیر بازدید : 114 جمعه 15 خرداد 1394 نظرات (0)

زین العابدین بن علی 23 سال بر تونس حکم راند و سرانجام در پی بالا گرفتن ناآرامی ها به عربستان سعودی گریخت، مجموعه مستند "بن علی کتابچه های سیاه" تولید تامین برنامه شبکه خبر به بررسی زندگی این دیکتاتور فراری پرداخته است.

بن علی در این مستند تلویزیونی گفته است: روز هفتم نوامبر قانون نادیده گرفته و موسسات فلج شد و به علت بیماری حبیب بورقیبه رئیس جمهور اقدام به کودتا کرده و اقدامش به نوعی کودتای پزشکی بوده است.

بن علی در سال 1936 در خانه ای محقر در حمام سوس روستایی فراموش شده در شهر سوس خیابان سیدی پلاک یازده در خانواده ای سیزده نفری بدنیا آمد.

پدرش در بندر سوس نگهبان بود و مادرش سلما از چند درخت زیتون مراقبت می کرد. می دانیم که عاشق مادربزرگش بود و دختر کوچکش را به یاد او حلیمه نام نهاد. این را هم می دانیم که در مدرسه فرانسوی ها تحصیل کرد و بر خلاف ادعاهایش در کتاب زندگی نامه اش که در دهه 90 میلادی نوشته که در نهضت جنبش ملی فعالیت داشته و ادعا کرده که از مدرسه اخراج شده است اما در بایگانی پلیس فرانسه هیچ اشاره ای به این موضوع نشده است و او نتوانسته دبیرستان را به پیایان برساند و سرانجام به ارتش پیوست.

تونس در حالی که منتظر بازگشت حبیب بورقیبه رهبر مذاکرات استقلال تونس از فرانسه بود فعالیت های خود را بیشتر کرد.

 

دانلود

مدیر بازدید : 88 جمعه 15 خرداد 1394 نظرات (0)

صفحه اینستاگرام  منتسب به دفتر مقام معظم رهبری تصویری از مراسم امروز سالروز ارتحال امام خمینی (ره) منتشر کرد که رهبر انقلاب روی زیلوی همیشگی به ایراد سخنرانی پرداختند.

تصاویر در ادامه مطلب.........

مدیر بازدید : 139 پنجشنبه 14 خرداد 1394 نظرات (0)

مستند "عیسای خمینی" داستان زندگی حاج عیسی جعفری، خادم روزهای حیات امام خمینی(ره) و ارتباط او با رهبر انقلاب اسلامی ایران است.

دانلود مستند عیسای خمینی

حاج عیسی خاطرات زیادی از امام خمینی(ره) دارد که قسمتی از آنها تاکنون در رسانه‌ها منتشر شده است؛ از جمله این خاطرات می‌توان به خاطره پذیرش قطعنامه ۵۹۸ توسط ایران اشاره کرد.

 

حاج عیسی در اینباره می‌گوید: امام تا دو روز بعد از پذیرش قطعنامه چیزی نخوردند و وقتی بعد از دو روز وارد اتاق شدم امام من را در بغل گرفت و یک ساعت گریه کرد و گفت حاج عیسی! شهدا به مقامی که بخواهند می‌رسند، جانبازان اجرشان را می‌گیرند، اسرا هم برمی‌گردند. اما من چه کار کنم؟

لینک دانلود فایل

مدیر بازدید : 88 پنجشنبه 14 خرداد 1394 نظرات (0)

به نقل از وبدا، وی در حالیکه هنوز از حیاط خانه امام در جماران خارج نشده است، نگاهی به پله ها و ایوان پر خاطره می کند و می گوید: خاطرات فراوانی از امام در ذهنم است البته نه به اندازه کسانی که امام را زیاد ملاقات می کردند.

خاطره هاشمی در ادامه مطلب..........

مدیر بازدید : 96 پنجشنبه 14 خرداد 1394 نظرات (0)

حجت‌الاسلام قرائتی، رئیس ستاد اقامه نماز، در گردهمایی جوانان مسجدی سخنرانی کرد. وی در این سخنرانی از پند دانش آموز تربتی به امام خمینی، شیرین ترین نماز یک دختر یازده ساله و ترفند جالب مرحوم ابوترابی برای امید دادن به اسرای ایرانی گفت.

جزئیات بیشتر این ماجراها در ادامه مطلب.........

مدیر بازدید : 63 پنجشنبه 14 خرداد 1394 نظرات (0)

در این فایل صوتی 6 دقیقه ای حجت الاسلام سید حسین هاشمی نژاد به بیان خاطره ای از شیخ نخودکی اصفهانی با موضوع عنایت امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف به طلبه‌ای کم سواد می پردازد. 

طلبه ای که با دل شکسته قرآن می خواند، فرشته ها ازش پرسیدن چه آرزویی داری؟ گفت هیچ آرزویی ندارم، گفتند حتی آرزوی دیدار امام زمان رو هم نداری ؟!

 

مدیر بازدید : 77 پنجشنبه 14 خرداد 1394 نظرات (0)

«نفس تازه کنم» عنوان متفاوت ترین اثر خواننده جوان و محبوب کشورمان حامد زمانی است که به بهانه ی فرارسیدن نیمه ی شعبان و میلاد حضرت مهدی(عج) منتشر شد.این اثر دارای اولین نمونه ی شعر انتظار است که بینش انقلابی امام خمینی را به مهدویت و تفاوت آن با دیگر نگرش های مرسوم به امام زمان را در خود نشان می دهد.

لینک دانلود

مدیر بازدید : 60 چهارشنبه 13 خرداد 1394 نظرات (0)

صفحه اینستاگرام "عبدالله اسکندری" گریمور برجسته ایران عکسی از نیکی کریمی منتشر کرد که این بازیگر سرشناس را با صورت سوخته نشان می‌دهد.


در این تصویر که در ادامه مطلب آمده گریمی متفاوت از خانم نیکی کریمی با چهره ی سوخته را مشاهد می‌کنید:
مدیر بازدید : 97 چهارشنبه 13 خرداد 1394 نظرات (0)

به مناسبت سالروز ارتحال امام خمینی (ره)  باشگاه خبرنگاران گفتگویی با محمد رضا حیاتی گوینده خبر ارتحال رهبر کبیر انقلاب ترتیب داد‌ه‌است.
 
این گفتگو در ادامه مطلب آمده است:

مدیر بازدید : 98 چهارشنبه 13 خرداد 1394 نظرات (0)

چندی است که نام  داعش  به وفور در خبر‌ها شنیده می‌شود و روزی نیست که مطبوعات بین المللی و خبرگزاری‌های معتبر داخلی و خارجی، خبری از کشتار‌ها و جنایت‌های این گروهک تروریستی و عصاره اندیشه تکفیری مخابره نکنند.

داعش پس از آنکه در سوریه نتوانست به اهداف خود دست یابد عراق را آماج حملات خود قرار دارد و چندین منطقه و شهر را در شمال این کشور به تصرف خود در آورند هرچند فتوای مرجعیت شیعه سبب شد بسیج مردمی به همراه ارتش عراق، ضربات سنگینی بر پیکره این گروه وارد آورد و به تدریج اعضای تروریست داعش را از شهر‌ها و روستاهای عراق بیرون براند.

 

دانلود مستند ملاقات با داعش در ادامه مطلب

 

مدیر بازدید : 149 سه شنبه 12 خرداد 1394 نظرات (0)

"مجید جوادی نسب" عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی بقیةالله است. متخصص مراقبت‌های ویژه و عضو تیم پزشکی امام(ره) که روزها و شب‌های فراوانی را در جماران سپری کرده است و حالا شاهد عینی ماست و راوی حقایقی ناگفته و نکته‌هایی منتشر نشده از سبک زندگی مردی به نام " آقا روح‌الله خمینی".

آنچه در ادامه مطلب می‌آید، تنها بخشی از ناگفته‌هایی خواندنی و رازهایی شنیدنی از سالها بودن و زیستن "جوادی نسب" در جماران است:
مدیر بازدید : 84 سه شنبه 12 خرداد 1394 نظرات (0)

علی‌ اکبر خدابخش درباره‌ی شرایط تدفین مهران دوستی در قطعه‌ی هنرمندان بهشت زهرا(س) گفت: مهران به دلایلی در هیچ مراسم خاکسپاری شرکت نمی‌کرد جز (خاکسپاری رضا صفدری). روز قبل از مراسم تدفین مهران، به دلیل پر بودن قطعه هنرمندان، باید از یکی از خانواده‌های هنرمندان درگذشته، اجازه دفن در طبقه دوم را می‌گرفتیم که چند اسم به ما اعلام کردند. اما در مجال اندک آن هم شنبه غروب چه می‌شد کرد. به هر حال خودم با همسر یکی از هنرمندان صحبت کردم و اعلام رضایت کردند و ساعت 20 شب بود برای اخذ مجوز، فردی را فرستادیم کرج تا این کار را انجام دهد، اما نشد.

ادامه ماجرا در ادامه مطلب.........

مدیر بازدید : 88 دوشنبه 11 خرداد 1394 نظرات (0)

آندرانیک تیموریان یکی از ارکان مهم تیم ملی فوتبال ایران و اولین کاپیتان مسیحی کشورمان است که به قرآن کریم و دین مبین اسلام اعتقاد بسیاری دارد و در تصویر نیز این مهم به صورت کامل مشهود است.
 
بر اساس این گزارش، آندو که سابقه بازی در تیم‌های بولتون و فولام انگلیس را دارد، با 32 سال سن ضوابط اسلامی را در زمین بازی و بویژه در ماه رمضان هم به خوبی رعایت می‌کند و در میان ارامنه ایران نیز بسیار محبوب است.

اعتقاد کاپیتان مسیحی ایران به دین مبین اسلام
 
مدیر بازدید : 122 دوشنبه 11 خرداد 1394 نظرات (0)

آیت‌الله شیخ اسماعیل نمازی شاهرودی از سلسلة سعادتمندان و زمرة نیکبختانی است که در سفر بیت‌الله پس از حادثه‌ای هولناک به همراه جمعی از حاجیان...ادامه ماجرا در ادامه مطلب.........

مدیر بازدید : 96 یکشنبه 10 خرداد 1394 نظرات (0)

همه چیز از یک پیام ساده شروع شد، یک کاربر ایرانی هوادار کریس رونالدو در نرم افزار تلگرام، نام نامزد جدید این بازیکن فوتبال را سرچ کرده و بعد توانسته بود برای او پیام بگذارد.

جزئیات و تصاویر خبر در ادامه مطلب.........

مدیر بازدید : 121 شنبه 09 خرداد 1394 نظرات (0)

این روزها گوشی های هوشمند برای بسیاری از مسئولین و دولتمردان درد سر ساز شده، بطوریکه با هیچ روشی از دست عکاسان و رسانه های خبری در امان نیستند.

جزئیات و تصاویر در ادامه مطلب.........

مدیر بازدید : 94 جمعه 08 خرداد 1394 نظرات (0)

گلچین صوتی مداحی به مناسبت " میلاد حضرت علی اکبر (ع) " اجرا شده از سال 1391 تا 1393 با نوای "حاج میثم مطیعی" و "حاج امیر عباسی" در ادامه آماده دریافت است.

حاج ميثم مطيعي :
مدیر بازدید : 115 جمعه 08 خرداد 1394 نظرات (0)

به نقل از خبرآنلاین،  این رسانه لاکچری آمریکایی، به صورت دقیق و با در نظر گرفتن بازیگران تمام دنیا پس از مدت ها پژوهش به انتخاب 10 نفر نهایی رسیده است. اما در لیست نهایی نماینده ای از ایران دیده می شود که در نوع خود کم سابقه به نظر می رسد. بهرام رادان بازیگر مطرح سینمای ایران و برنده سیمرغ بلورین جشنواره فجر، در لیست نهایی 10 بازیگر خوش‌قیافه و خوش پوش ‌مردجهان از نگاه این رسانه قرار گرفته است و از نگاه این سایت تخصصی به عنوان پنجمین بازیگر مرد جهان انتخاب شده است.

styllish در توصیف رادان نوشته است........به ادامه مطلب مراجعه نمایید......

مدیر بازدید : 114 پنجشنبه 07 خرداد 1394 نظرات (0)

"بازرس آن است که آهسته و چشم بسته رود" ضرب‌المثل‌ها هم می‌توانند تغییر کنند و البته با خود کلی حرف و حدیث بیاورند.

بازرس کلا شخصیت جالب و پیچیده‌ای است اما تعدادی بازرس هم هستند که اخیرا سر زبان‌ها افتادند و با بقیه‌شان فرق دارند.

مدیر بازدید : 61 پنجشنبه 07 خرداد 1394 نظرات (0)

به نقل از  دیلی میل، کریس رونالدو بازیکن باشگاه رئال مادرید و اسطوره فوتبال جهان که در ماه ژانویه به ارتباطش با سوپر مدل روسی ایرنا شایق پایان داد.
 
اما به تازگی رونالدو با هنرپیشه ایتالیایی آلسیا توسچی ارتباط بر قرار کرده است که مطبوعات انگلیسی از وی به عنوان نامزد جدید رونالدو یاد می کنند. 

نامزد جدید رونالدو چه کسی است؟
 
مدیر بازدید : 90 پنجشنبه 07 خرداد 1394 نظرات (0)

به نقل از راشا تودی، "البروس نیگماتولین،" قوی ترین مرد روسیه توانست یک خانه چوبی دو طبقه 30 تنی را 3 متر جابجا و رکوردی جهانی ثبت کند.

وی با 41 سال سن و 130 کیلوگرم وزن با این حرکت بار دیگر توجه طرفدارانش را جلب کرد. این خانه چوبی مخصوص رقابت ساخته شده و برای سهولت جابجایی بر روی لوله قرار گرفت.
تصاویر در ادامه مطلب.........
مدیر بازدید : 69 چهارشنبه 06 خرداد 1394 نظرات (0)

به نقل از العربیه، یک وکیل کنیایی اعلام کرد قصد دارد در ازای اهدای 50 رأس گاو و تعداد زیادی بز و گوسفند با دختر باراک اوباما ازدواج کند.

این وکیل کنیایی که "فلیکس کیپرونو" نام دارد، درخواست رسمی خود را برای ازدواج با "مالیا اوباما" به دفتر ریاست جمهوری آمریکا اعلام کرده است.
به گفته کیپرونو، "من از سال 2008 به مالیا علاقه مند شدم و از آن زمان تصمیم گرفتم به هر قیمتی که شده با وی ازدواج کنم."
گفته میشود کیپرونو به اوباما پیشنهاد کرده است در ازای دریافت 50 رأس گاو، 70 گوسفند و 30 بز اجازه دهد وی با دخترش ازدواج کند.
مدیر بازدید : 250 چهارشنبه 06 خرداد 1394 نظرات (0)

سوره ملک شصت و هفتمین سوره قرآن کریم است که مکی  است و 30 آیه دارد. نام دیگر این سوره «المنجیه» و «الواقعیة» می باشد.

از رسول خدا صلی الله علیه آله وسلم روایت شده است: هر کس در شب سوره ملک را قرائت کند اجری مانند احیای شب قدر را خواهد داشت. و ایشان خود هر شب پیش از خواب این سوره را قرائت می کردند.

سایر آثار و برکات سوره در ادامه مطلب.......

مدیر بازدید : 72 سه شنبه 05 خرداد 1394 نظرات (0)

مهدی طارمی با اهدای اتومبیلش به مجتبی محرمی، نشان داد اگر بزرگ باشی، حتی در عصر آهن‌پاره‌ها هم می‌توانی به کمک همان آهن‌پاره‌ها بزرگی کنی.پسر رعنای پرسپولیس که در زمین و بیرون از زمین فوق‌العاده است، با این کارش دل‌های زیادی را نرم کرد. در میان این همه زیبایی اما، این ماجرا یک نکته غم‌انگیز هم دارد؛ اینکه کاش پیشکسوتان ما، به ویژه آنهایی که در جوانی ابرستاره‌ای مثل مجتبی محرمی بودند، صاحب چنان جایگاهی باشند که خودشان به جوانان تیم‌شان ماشین کادو بدهند، نه اینکه منتظر هدیه آنها بمانند.

اینکه چرا چنین اتفاقی افتاده، ریشه در خیلی مسایل دارد که باید بخشی از آن را در ساختار فوتبال ایران و بخشی دیگر را در سبک زندگی بعضی از عزیزان پیشکسوت جستجو کرد!

نظر شما چیه؟

مدیر بازدید : 137 سه شنبه 05 خرداد 1394 نظرات (0)

از زمان آغاز گفتگوهای مستقیم ایران و امریکا در قالب مذاکرات هسته ای با ۱+۵، امریکا و متحدانش اقداماتی انجام داده اند که هریک از آنها می تواند سرنوشت مذاکرات را تغییر دهد، اما تلاش شده که از معرض توجه مردم دور نگه داشته شود.

لینک دانلود فیلم و جزئیات این اقدامات در ادامه مطلب.........

مدیر بازدید : 89 سه شنبه 05 خرداد 1394 نظرات (0)

پرسپولیس در حالی ساعاتی دیگر باید به مصاف الهلال برود که برانکو ایوانکوویچ شرایط سختی را برای آماده سازی تیمش تجربه کرد.

جزئیات و فیلم خبر در ادامه مطلب.........به نظر شما نژادفلاح بعنوان مدیر باشگاه در این شرایط مشغول چکاری بوده؟؟؟؟

تعداد صفحات : 8

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    جایگاه ایران درلیگ جهانی 2015 ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4128
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 4
  • آی پی دیروز : 132
  • بازدید امروز : 6
  • باردید دیروز : 153
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 306
  • بازدید ماه : 3,109
  • بازدید سال : 18,165
  • بازدید کلی : 681,104