loading...
پایگاه خبری و آموزشی
مدیر بازدید : 140 دوشنبه 18 خرداد 1394 نظرات (0)

جمعی از علما و مسئولان مرتبط با امور فلسطین از کشورهای سوریه، لبنان و فلسطین که به مناسبت سالگرد رحلت بنیان‌گذار انقلاب اسلامی در کشورمان به سر می‌برند عصر روز یکشنبه گذشته (16 خرداد ماه) با علی‌ لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی دیدار و گفت‌وگو کردند.

مشروح صحبت های لاریجانی در ادامه مطلب.........

مدیر بازدید : 91 جمعه 15 خرداد 1394 نظرات (0)

به نقل از خبرگزاری سما، منابع آگاه وابسته به شورای همکاری خلیج فارس از سفر محرمانه خالد مشعل رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس به عربستان و دیدارش با مقامات بلند پایه این کشور خبر دادند.

این منابع اعلام کردند خالد مشعل چهار روز پیش به طور محرمانه وارد ریاض شد و با مقامات عربستان از جمله محمد بن نایف ولیعهد و محمد بن سلمان معاون ولیعهد این کشور درباره موضوعات مختلف گفتگو کرد.

منابع آگاه وابسته به شورای همکاری خلیج فارس افزودند سفر خالد مشعل به ریاض به وساطت قطر و با هدف بهبود روابط تیره جنبش حماس و عربستان صورت گرفت.

این منابع تاکید کردند سفر رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس به عربستان در چارچوب تلاش تدریجی ریاض برای بهبود روابط و همکاری با جنبش های اسلامی به ویژه گروه اخوان المسلمین انجام گرفت.

منابع وابسته به حماس تاکنون این سفر را تایید و یا تکذیب نکردند.

مدیر بازدید : 92 جمعه 15 خرداد 1394 نظرات (0)

به نقل از بی بی سی،نخست وزیر رژیم صهیونیستی تصمیم شرکت بزرگ مخابراتی "اورنج" را برای قطع رابطه با این رژیم محکوم کرد و آن را یک تصمیم وحشتناک خواند.

مدیرعامل شرکت "اورنج" اخیرا اعلام کرده است اگر می‎توانست همین فردا، روابط شرکتش با اسرائیل را قطع می کرد.

این سخنان مسئولان این شرکت، نتیجه مدتها تلاش گروه‎های فعال در زمینه حقوق بشر در فرانسه و فعالان فرانسوی است که بر لزوم قطع روابط اورنج با رژیم صهیونیستی تاکید داشتند.

نتانیاهو در واکنش به این اقدام اورنج در سخنانی بی اساس مدعی شد، "اسرائیل دموکراسی دارد، حقوق بشر را رعایت می کند و از خودش در مقابل انبوهی از راکتها و تونلها محافظت می کند. با وجود این، با محکومیت و تحریم مواجه می شود. این اقدام (شرکت اورنج) بخشیده نخواهد شد.

وی افزود:من از دولت فرانسه می‌خواهم خودش را از تصمیم وحشتناک این شرکت و اقدامات آن دور کند. البته باید توجه داشت که بخشی از سهام این شرکت به دولت فرانسه تعلق دارد. در عین حال، از دوستانمان می خواهم با صدای بلند و رسا، با هرگوه اقدامی که در جهت تحریم کشور یهود (اسرائیل) باشد،مخالفت کنند.»
مدیر بازدید : 66 جمعه 15 خرداد 1394 نظرات (0)

سازمان دیده بان حقوق بشر تاکید کرد، سازمان دیده بان حقوق بشر دیروز پنجشنبه از بان کی مون دبیرکل سازمان ملل متحد خواست اسرائیل را در رابطه با جنگ غزه در«فهرست شرم» قرار دهد؛ نمایه ای که شامل نقض کنندگان حقوق کودکان در جهان می شود.

اسرائیل حقوق کودکان را در تهاجم به غزه نقض کرده است. این سازمان از بان کی مون، دبیرکل سازمان ملل متحد خواست در مقابل فشارهای آمریکا و رژیم صهیونیستی بایستد و جنایات نظامیان این رژیم را در این فهرست سالانه که هفته آینده منتشر می شود ثبت کند. این سازمان اعلام کرد، در جنگ اخیر در نوار غزه بیش از 500 کودک کشته شدند.

مدیر بازدید : 70 پنجشنبه 14 خرداد 1394 نظرات (0)

براساس آمارهای مرکز دیده بان حقوق بشر، نظامیان صهیونیست به ویژه در جنگ غزه دو هزارو280 فلسطینی را به شهادت رساندند و 11 هزار و 724 نفر را زخمی کردند.


در این گزارش آمده،  سال 2014 میلادی نظامیان صهیونیست حدود سه هزار و 400  فلسطینی از جمله 495 کودک و 49 زن را در کرانه باختری رود اردن و 210 نفر را در غزه بازداشت کرده اند.
مرکز فلسطینی دیده بان حقوق بشر در گزارشی سال 2014 میلادی را خونین ترین سال برای فلسطینی ها از زمان آغاز اشغالگری های رژیم صهیونیستی اعلام کرد.

مدیر بازدید : 128 پنجشنبه 14 خرداد 1394 نظرات (0)

جنگنده های اسرائیلی به یک پایگاه متعلق به گردان های عزالدین قسام در جنوب نوار غزه و به یک پایگاه در خان یونس حمله کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، جنگنده های رژیم صهیونیستی نوارغزه را هدف قرار دادند.

جنگنده های اسرائیلی به یک پایگاه متعلق به گردان های عزالدین قسام در جنوب نوار غزه و به یک پایگاه در خان یونس حمله کردند.

کشتی های جنگی رژیم صهیونیستی نیز ساحل غزه را با توپ هدف قرار دادند.

تا کنون گزارشی از تلفات احتمالی این حملات مخابره نشده است.

این حملات پس از اصابت دو موشک به یک مکان خالی در منطقه نقب صورت گرفت. در پی اصابت سه فروند موشک به جنوب فلسطین اشغالی آژیر خطر در عسقلان و مناطق نقب غربی به صدا درآمد.

رسانه ها نیز از شنیده شدن صدای آژیر خطر در برخی شهرک های صهیونیست نشین خبر دادند.

مدیر بازدید : 90 چهارشنبه 13 خرداد 1394 نظرات (0)

در جنگی که در جولای 2014 با هجوم صهیونیست‌ها آغاز شد، صدها موشک "حماس" به سرزمین‌های اشغالی "ناحیه جنوبی" اصابت کرد.

ادامه گزارش در ادامه مطلب.......

مدیر بازدید : 158 دوشنبه 11 خرداد 1394 نظرات (0)

رژیم صهیونیستی بی توجه به محکومیت های بین المللی، به ساخت شهرک های صهونیست نشین درسرزمین های اشغالی ادامه می دهد.

بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی درجدیدترین اقدام خصمانه و تحریک کننده ، 26 میلیون دلار به موضوع شهرک سازی در قدس اختصاص داد. وی قصد دارد در دوره جدید نخست وزیری خود به سیاست هایش مبنی بر شهرک سازی های غیرقانونی ادامه دهد. فلسطینی ها بارها به مجامع بین المللی در خصوص اینگونه اقدامات خصمانه رژیم صهیونیستی هشدار داده و خواستار اقدام قاطع از سوی آنها شده است.

مدیر بازدید : 88 شنبه 09 خرداد 1394 نظرات (0)

«آژانس امداد و اشتغال آوارگان فلسطینی» وابسته به سازمان ملل متحد «آنروا» درباره احتمال تکرار جنگ در نوار غزه و همچنین مشکلات ناشی از تهاجم یک سال پیش صهیونیست ها به این منطقه هشدار داد.

جزئیات بیشتر خبر در ادامه مطلب.........

مدیر بازدید : 67 پنجشنبه 07 خرداد 1394 نظرات (0)

مردم و مسئولین فلسطینی با مردود دانستن طرح تشکیل ارتش متحد کشورهای عربی، اعلام کردن تشکیل نیروی نظامی مشترک عربی بیش ازآن که درخدمت متحد کردن امت اسلامی باشد، بیشتر درخدمت دشمنان اسلام خواهد بود و دریچه ای است برای اختلاف افکنی بین امت بزرگ اسلامی.

مدیر بازدید : 62 پنجشنبه 07 خرداد 1394 نظرات (0)

به نقل از پرس تی وی؛ گروهی ضد اسلامی در آمریکا به تازگی سایتی اینترنتی را فعال کرده که نام و تصویر همه دانشجویان حامی فلسطین و مخالف سیاست‌های تجاوز‌کارانه رژیم صهیونیستی بر روی آن گذاشته شده است. هدف از این کار، شناساندن دانشجویان آمریکایی حامی فلسطین به دستگاه‌های دولتی است تا در زمان فارغ‌التحصیلی نتوانند در مراکز دولتی مشغول به کار شوند.

این سایت ضد اسلامی با نام "ماموریت قناری" فعالیت خود را از اواسط مه (اواخر اردیبهشت) آغاز کرد و تاکنون پرونده‌هایی برای 54 دانشجو و استاد فعال در زمینه حمایت از فلسطین تهیه کرده است. در کنار نام و تصویر این افراد، لینکی از صفحات اجتماعی آنها نیز درج شده و آمده است: وظیفه شما ایجاب می‌کند امروز دانشجویان افراطی بشناسید تا فردا آنها را در شرکت‌های خود استخدام نکنید. 
مقامات قضایی آمریکا با نادیده گرفتن فعالیت این سایت ضد اسلامی، اقدامی برای متوقف کردن آن و حفاظت از اطلاعات شخصی شهروندان مسلمان انجام نداده‌اند.
مدیر بازدید : 58 پنجشنبه 07 خرداد 1394 نظرات (0)

تدریس کتابی در دبیرستان‌ های هلند که در آن شکل‌ گیری رژیم صهیونیستی نتیجه کشتار فلسطینی‌ ها خوانده شده است. سفارت این رژیم‌ را به واکنش واداشته است. «مناخیم بگین» «پس از آنکه شبه‌نظامیان یهودی در روستاهای فلسطینی دست به کشتار زدند، اسرائیل شکل گرفت.

جزئیات بیشتر خبر در ادامه مطلب.........

مدیر بازدید : 87 چهارشنبه 06 خرداد 1394 نظرات (0)

سردار سرتیپ "یدالله جوانی" مشاور عالی نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه درباره "اظهارات اوباما و مواضع آمریکایی‌ها در مورد مذاکرات و تحولات منطقه" اظهار داشت: مواضع جمهوری اسلامی ایران کاملآ مشخص بوده و از اعلام سیاست‌هایش ترسی ندارد.

ادامه صحبت های سردار جوانی در ادامه مطلب.........

مدیر بازدید : 51 سه شنبه 05 خرداد 1394 نظرات (0)

قاچاق اعضای بدن در فلسطین اشغالی بارها و بارها در اخبار و گزارش ها مطرح شده اما از آنجایی که صحبت درباره دروغ ها و جنایات صهیونیست ها در جهان غرب ممنوع است و رسما جرم محسوب می شود، هرگز به عنوان موضوعی مهم و قابل تعمق به آن پرداخته نشده است.

این اوضاع و شرایط صهیونیست ها را آنچنان وقیح و جسور کرده است که دیگر هراسی از لو رفتن جنایاتشان ندارند و حتی با غرور درباره آن صحبت می کنند.


صهیونیستی در این زمینه می گوید: این مسئله به مانند آن است که ما چشم  را در مقابل چشم و زندان را در مقابل زندان می گیریم  ما کلیه ها ، کبد و قلب را از اجساد جدا می کنیم چرا که این وظیفه دنیوی ماست.


تاکنون 330 مورد وجود داشته که 90 درصد از آنها بین سنین 18 تا 25 سال بوده اند و آن هم شامل افراد سالم که اعضای بدن آنها برای قاچاق بسیار مناسب است .

دانلود فیلم

مدیر بازدید : 58 شنبه 02 خرداد 1394 نظرات (0)

مناطق مختلف سرزمین های اشغالی فلسطین عرصه اعتراض به سیاست های رژیم صهیونیستی در توسعه شهرک های صهیونیست نشین بود . نظامیان صهیونیست با حمله به فلسطینیان شماری را زخمی و بازداشت کردند .

مدیر بازدید : 75 شنبه 02 خرداد 1394 نظرات (0)

منابع اطلاع رسانی رژیم صهیونیستی دیشب از ربوده شدن یک صهیونیست شهرک نشین نزدیک تپه فرانسوی در قدس خبر دادند و افزودند، ارتش رژیم صهیونیستی برای جستجو و نجات وی نیروهایش را به حال آماده باش در آورده است.

جزئیات بیشتر خبر در ادامه مطلب.........

مدیر بازدید : 103 جمعه 01 خرداد 1394 نظرات (0)

بانک جهانی در آستانه نشست دوسالنه حامیان بین المللی فلسطین در گزارشی شرایط ساکنان نوار غزه را بسیار سخت توصیف و اعلام کرد: محاصره رژیم صهیونیستی بر غزه افزایش بی سابقه نرخ بیکاری و فقر را در این منطقه در پی داشته است.

جزئیات بیشتر خبر در ادامه مطلب.........

مدیر بازدید : 68 یکشنبه 27 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

«زکریا الآغا» از رهبران برجسته فتح و عضو کمیته اجرایی سازمان آزادیبخش فلسطین در جمع تظاهرات کنندگان در مقابل دفتر نمایندگی سازمان ملل متحد در غزه با تاکید بر وحدت ملی گفت که سازمان آزادیبخش همچنان برای تشکیل کشور فلسطین در سراسر سرزمین های اشغالی سال ۱۹۶۷ به پایتختی بیت المقدس مبارزه می کند.

جزئیات بیشتر خبر در ادامه مطلب.........

مدیر بازدید : 69 جمعه 25 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

پافشاری فلسطینیان بر احقاق حقوق قانونی و دیرینه شان برای آزادسازی سرزمین هایشان از اشغال رژیم صهیونیستی و بازگشت به خاک مقدس فلسطین، با اقدام نظامیان این رژیم به شلیک گاز اشک آور به سمت تظاهرات کنندگان در کرانه باختری انجامید که شماری زخمی برجاگذاشت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، رژیم صهیونیستی با وجود مخالفت های بین المللی در سایه حمایت آمریکا به شهرک سازی در سرزمین های اشغالی ادامه می دهد.

 

همزمان با سومین روز از آتش بس شکننده در یمن که با اقدام نظامی عربستان سعودی رقم خورد، نظامیان اشغالگر از انحراف توجه رسانه های بین المللی و منطقه از تحولات فلسطین استفاده کردند و بار دیگر جنایت هایشان را تکرار کردند.

مدیر بازدید : 72 جمعه 25 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس، فلسطینی‌های ساکن  شهر رام الله در کرانه باختری روز گذشته در آستانه روز نکبت، تظاهراتی برپا کردند.

روز نکبت عنوانی است که فلسطینی‌ها برای اشاره به سالگرد بیرون رانده شدن صدها هزار فلسطینی پس از شکل گیری رژیم صهیونیستی در سال 1948 از آن استفاده می‌کنند.
فلسطینی‌ها همه ساله در 15 مه (25 اردیبهشت)، یک روز پس از اعلام شکل گیری رژیم صهیونیستی اقدام به برگزاری تظاهرات کرده و از این روز با نام نکبت یاد می کنند.
مدیر بازدید : 71 پنجشنبه 24 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

در پانزدهم ماه مي سال 1948حادثه‌اي در تاريخ فلسطين روي داد كه روز نكبة نام گرفت. از نظر فلسطيني‌ها اين روز يادآور روزهاي تلخ يعني اشغال سرزمين‌شان و مصادره اراضي و اولين موج آوارگي و اخراج بيش از 800هزار فلسطيني از خانه و كاشانه‌شان است.

ادامه این مقاله در ادامه مطلب....

مدیر بازدید : 65 پنجشنبه 24 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

مرکز آمار فلسطین گزارش داد بیشتر فلسطینیان آواره در اردوگاه های داخل سرزمین های اشغالی، لبنان، اردن و سوریه زندگی می کنند و رژیم صهیونیستی 85 درصد سرزمین فلسطین را اشغال کرده است.

روز نکبت (به عربی: یوم النکبه) نامی است که فلسطینیان و حامیان آنان برای اشاره به سالگرد بیرون راندن صدها هزار فلسطینی و تشکیل رژیم صهیونیستی در ۲۴ اردیبهشت ۱۳۲۷ استفاده کرده و در آن روز عزا می‌ گیرند.

در سال ۱۳۸۷ و شصتمین سالگرد این روز «بان کی مون»، دبیرکل سازمان ملل متحد، در گفتگوی تلفنی با محمود عباس با فلسطینیان به خاطر مشکلاتی که پس از تأسیس رژیم صهیونیستی برایشان پیش آمده همدردی کرده و از واژه روز نکبت استفاده کرد.

 

این مسئله سبب شد تا نماینده رژیم اشغالگر قدس در سازمان ملل متحد اعتراض کند.

مدیر بازدید : 133 سه شنبه 22 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

در هفته جاری سایت شبکه "الجزیره" در اقدامی غیرمنتظره و مضحک نظرسنجی را انجام داد که در آن سوال شده بود، "آیا موافق ائتلاف نظامی عربی علیه ایران" هستید؟ پرسش تأمل‌برانگیزی که متقابلاً این موضوع را ذهن متبادر می‌کند که اگر سران عرب عرضه و جرأت دارند، چرا در مقابل اسرائیل ائتلاف نمی‌کنند؟

ادامه این تحلیل در ادامه مطلب....

مدیر بازدید : 43 سه شنبه 22 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

"تئودور هرتصل" (خبرنگار یهودی‌‏تبار اتریشی‌) نامی که در تاریخ ننگین قدس اشغالی، هرگز پاک نخواهد شد. او در دعوت از یهودیان جهان برای‌ تأسیس دولت صهیونیستی‌ در فلسطین شرکت داشت و تلاش کرد سلطان عثمانی‌ "عبدالحمید دوم"، در مقابل دریافت چند میلیون سکه طلا، با تسلیم فلسطین به یهودیان موافقت کند...

ادامه بخش اول بررسی شصت و هفتمین سالروز یوم‌النکبه در ادامه مطلب........

مدیر بازدید : 91 دوشنبه 21 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

 سردار سرتیپ "سید مسعود جزایری" معاون ستاد کل نیروهای مسلح درباره اینکه در رسانه‌های صهیونیستی مطرح شده در جنگ آینده "حزب الله"  بیش از هزار موشک به سمت سرزمین های اشغالی شلیک خواهد کرد و آیا در آینده درگیری نظامی رخ خواهد داد و توان نظامی حزب الله را چگونه ارزیابی می کنید، اظهار داشت: اگر جنگی در آینده بین رژیم صهیونیستی و "حزب الله " رخ دهد، اتفاقات ویژه‌ای  رخ خواهد داد.


ابهت حزب الله در جنگ آینده  با اسرائیل  خیره کننده خواهد بود

وی با اشاره به جنایات صهیونیست‌ها و اشغالگران قدس ضد مردم مظلوم فلسطین خاطرنشان کرد: درباره رخدادهای آینده از هم اکنون نمی‌توان سخن گفت  اما آنچه که مشخص است، ابهت "حزب الله" در جنگ آینده  با اسرائیل  خیره کننده خواهد بود. 

مدیر بازدید : 75 جمعه 18 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

«آیلت شاکد» نماینده زن پارلمان رژیم صهیونیستی که در اظهاراتی خواستار کشتار مادران فلسطینی شد، گفت عادلانه‌تر از این چیزی نیست که آن‌ها هم همراه پسرانشان بروند. آن‌ها باید بروند، همین‌طور خانه‌هایی که آن‌ها این مارها را در آن پرورش دادند.

ادامه اظهارات وقیحانه شاکد در ادامه مطلب.......

مدیر بازدید : 56 جمعه 11 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) درباره ادامه بازداشت های سیاسی در کرانه باختری رود اردن هشدار داد.

یک ماه پیش هم نیروهای امنیتی وابسته به تشکیلات خودگردان فلسطین به ریاست محمود عباس شماری از اعضای جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس را در کرانه غربی رود اردن بازداشت کردند.

بنابر این گزارش در نخستین روزهای فروردین ماه، دستگاه امنیتی تشکیلات خودگردان فلسطین با از سرگیری دور جدید حملات خود ضد اعضای جنبش حماس در کرانه باختری رود اردن شش تن از اعضای این جنبش را در مناطق جنین، روستای عرابه، نابلس، الخلیل و سلفیت بازداشت کرد.

خبر دیگر اینکه سازمان ملل متحد خواستار پایان محاصره نوار غزه شد.

بر اساس این خبر، نماینده جدید سازمان ملل متحد در مذاکرات خاورمیانه در نخستین دیدارش از غزه با اشاره به ویرانی های این منطقه در حملات هفت هفته ای رژیم صهیونیستی در تابستان گذشته گفت: باید به محاصره این منطقه که زندگی مردم را مختل کرده است، خاتمه داد. 

رژیم اشغالگر قدس از هشت سال پیش نوار غزه را در محاصره همه جانبه‌ زمینی، هوایی و دریایی قرار داده به نحوی که این منطقه با حدود یک میلیون و 700 هزار جمعیت به بزرگ ترین زندان روباز در جهان تبدیل شده است.

مدیر بازدید : 125 دوشنبه 07 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

هزاران تن از مردم فلسطین در مراسم تشییع جوان فلسطینی که به ضرب گلوله نظامیان رژیم صهیونیستی به شهادت رسیده بود، شرکت کردند.


محمود یحیى یونس 20 ساله مقابل در ورودی حرم حضرت ابراهیم (ع) در شهر الخلیل در جنوب کرانه باختری به ضرب گلوله نظامیان رژیم صهیونیستی به شهادت رسید.


این جوان فلسطینی از ناحیه سر و سینه هدف تیراندازی نظامیان رژیم صهیونیستی قرار گرفت.


در پی شهادت این جوان فلسطینی درگیری‌های شدیدی در الخلیل روی داد.


دو روز پیش نیز پلیس رژیم صهیونیستی یک جوان 17 ساله فلسطینی را در مرکز بازرسی الزعیم در شرق قدس اشغالی به ضرب گلوله به شهادت رساند.


این جوان فلسطینی به همراه خواهر خود هنگام عبور از مرکز بازرسی با نظامیان صهیونیست درگیر شد و سپس هدف تیراندازی قرار گرفت.

مدیر بازدید : 63 یکشنبه 06 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

مشاور عالی نمایندگی ولی فقیه در سپاه گفت: ادعای کمک مالی "سپاه پاسداران" به "حماس" کذب محض بوده و استکبار به دنبال این است که حق را باطل و باطل را حق جلوه دهد.

ادامه صحبت های حجت الاسلام ذوالنور در ادامه مطلب.........

مدیر بازدید : 73 جمعه 04 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

پایگاه اینترنتی آی بیست و چهار نیوز در گزارشی ادعا کرد، ایران مقادیر زیادی پول نقد به شاخه نظامی حماس داده است.

جزئیات بیشتر خبر در ادامه مطلب.........

مدیر بازدید : 107 یکشنبه 30 فروردین 1394 نظرات (0)

به نقل از مهر، در روز حمایت از زندانیان هنگامی که حدود ۱۰۰ جوان معترض به زندانی شدن فلسطینیان، با سربازان اسرائیلی درگیر بودند؛ این پسر خردسال با بر تن کردن لباس نظامی، به طرف ۶ سرباز مسلح رفته و به سمت آنان سنگ پرتاب کرد.

توضیحات و تصاویر بیشتر در ادامه مطلب.............

مدیر بازدید : 59 شنبه 29 فروردین 1394 نظرات (0)

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، اعتراض فلسطینی ها به در حبس نگه داشتن بیماران در زندان های رژیم صهیونیستی همچنان ادامه دارد و دیروز، تجمع اعتراضی اهالی رام الله در سرزمین های اشغالی با یورش نظامیان صهیونیست همراه بود.


گروه موسوم به " باشگاه اسرای فلسطین" از رژیم صهیونیستی خواسته است اسرای بیمار را هرچه زودتر از زندان آزاد کند.


بسیاری از اسرای فلسطینی بیمار شرایط جسمی وخیمی دارند و در صورت دریافت نکردن مراقب های پزشکی مناسب ، ممکن است جان خود را از دست دهند.


برابر گزارش باشگاه اسرای فلسطین، 1500 اسیر بیمار در زندان های رژیم صهیونیستی به سر می برند و حال بیش از 160 تن از آنها وخیم است.

مدیر بازدید : 92 سه شنبه 25 فروردین 1394 نظرات (0)

امیرعبداللهیان با انتقاد از تجاوز سعودی به یمن و سکوت ریاض در قبال تداوم شهرک‌سازی توسط صهیونیست‌ها، گفت: از حاکمان جدید عربستان انتظار می‌رود در مسیر صلح و امنیت منطقه گام بردارند و به کشتار و محاصره مردم مظلوم یمن پایان دهند.

مشروح گفتگو در ادامه مطلب.........

مدیر بازدید : 63 شنبه 22 فروردین 1394 نظرات (0)

نظامیان رژیم صهیونیستی با حمله به راهپیمایی فلسطینی ها در منطقه «النبی صالح »در کرانه باختری تعدادی را زخمی کردند.این راهپیمایی در اعتراض به جنایات روز افزون صهیونیست ها، شهرک سازی و ساخت دیوار حایل نژادپرستانه و یهودی سازی فلسطین برگزار شد. 

تصاویر در ادامه مطلب.........

مدیر بازدید : 69 جمعه 21 فروردین 1394 نظرات (0)

گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر ، یکی از اسرای فلسطینی  که به علت شدت بیماری مدتی قبل از زندان آزاد شده بود  بر اثر عوارض ناشی از بیماری در زندان و بی اعتنایی صهیونیستها به شهادت رسید.
 منابع بیمارستانی  بیمارستان تخصصی المیزان در شهر  الخلیل گفتند جعفر عوض که سه ماه پیش بر اثر وضع بد جسمانی آزاد شده بود در بخش مراقبتهای ویژه بستری بود.
امجد نجار رئیس باشگاه اسیران فلسطینی در استان  الخلیل گفت این اسیر 22 ساله بامداد جمعه بر اثر وخامت ناگهانی وضع عمومی اش درگذشت.
وی رژیم اشغالگر اسرائیل را مسئول کامل جنایتی دانست که در چارچوب سیاست مرگ و کشتار اسیران به صورت برنامه ریزی شده روی می دهد.
نجار گفت تعداد اسیرانی که اندکی پس از آزادی شهید می شوند افزایش یافته است.
وی به سبب عضویت در جنبش جهاد اسلامی چهار سال زندانی بود.

مدیر بازدید : 68 چهارشنبه 19 فروردین 1394 نظرات (0)

در هفتمین روز ورود تروریست‌های داعش به اردوگاه یرموک در جنوب دمشق نیروهای امنیتی وزارت کشور فلسطین با برگزاری یک راهپیمایی مسلحانه آمادگی خود را برای مقابله با تکفیری‌های داعش اعلام کردند.

 

تصاویر در ادامه مطلب........

مدیر بازدید : 102 چهارشنبه 19 فروردین 1394 نظرات (0)

یک فلسطینی پس از انجام عملیات ضدصهیونیستی در کرانه باختری به وسیله نیروهای این رژیم به شهادت رسید.

 

جزئیات و تصاویر عملیات در ادامه مطلب.........

مدیر بازدید : 95 دوشنبه 17 فروردین 1394 نظرات (0)

دبیرکل حزب الله لبنان اعلام کرد که درگیری در منطقه سیاسی است و برخی‌ها در این درگیری از شعارهای دینی استفاده می کنند.

 

ادامه سخنان سید مقاومت در ادامه مطلب.......

تعداد صفحات : 2

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    جایگاه ایران درلیگ جهانی 2015 ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4128
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 48
  • آی پی دیروز : 132
  • بازدید امروز : 54
  • باردید دیروز : 153
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 354
  • بازدید ماه : 3,157
  • بازدید سال : 18,213
  • بازدید کلی : 681,152