loading...
پایگاه خبری و آموزشی
مدیر بازدید : 131 یکشنبه 17 خرداد 1394 نظرات (0)

هنوش بختیاری بازیگر سینما و تلویزیون در جدیدترین پست اینستاگرامی خود بنا به در خواست یکی از هوادارانش به استقبال رعایت بیشتر حجاب رفته است.

در این پست یکی از طرفداران این بازیگر محبوب،وی را به ملاحظه بیشتری در مورد حجاب و البته  با لحنی محترمانه دعوت کرده است که واکنش جالبی را به دنبال داشت.
تصاویر در ادامه مطلب.........
مدیر بازدید : 122 شنبه 16 خرداد 1394 نظرات (0)

علی دایی ظرف چند ماه با دو تن از تندروترین منتقدانش که همیشه ادبیات غیرقابل دفاعی علیه او به کار می‌گرفتند، آشتی کرد.

تصاویر در ادامه مطلب.........

مدیر بازدید : 88 جمعه 15 خرداد 1394 نظرات (0)

صفحه اینستاگرام  منتسب به دفتر مقام معظم رهبری تصویری از مراسم امروز سالروز ارتحال امام خمینی (ره) منتشر کرد که رهبر انقلاب روی زیلوی همیشگی به ایراد سخنرانی پرداختند.

تصاویر در ادامه مطلب.........

مدیر بازدید : 88 پنجشنبه 14 خرداد 1394 نظرات (0)

به نقل از وبدا، وی در حالیکه هنوز از حیاط خانه امام در جماران خارج نشده است، نگاهی به پله ها و ایوان پر خاطره می کند و می گوید: خاطرات فراوانی از امام در ذهنم است البته نه به اندازه کسانی که امام را زیاد ملاقات می کردند.

خاطره هاشمی در ادامه مطلب..........

مدیر بازدید : 96 پنجشنبه 14 خرداد 1394 نظرات (0)

حجت‌الاسلام قرائتی، رئیس ستاد اقامه نماز، در گردهمایی جوانان مسجدی سخنرانی کرد. وی در این سخنرانی از پند دانش آموز تربتی به امام خمینی، شیرین ترین نماز یک دختر یازده ساله و ترفند جالب مرحوم ابوترابی برای امید دادن به اسرای ایرانی گفت.

جزئیات بیشتر این ماجراها در ادامه مطلب.........

مدیر بازدید : 97 چهارشنبه 13 خرداد 1394 نظرات (0)

به مناسبت سالروز ارتحال امام خمینی (ره)  باشگاه خبرنگاران گفتگویی با محمد رضا حیاتی گوینده خبر ارتحال رهبر کبیر انقلاب ترتیب داد‌ه‌است.
 
این گفتگو در ادامه مطلب آمده است:

مدیر بازدید : 149 سه شنبه 12 خرداد 1394 نظرات (0)

"مجید جوادی نسب" عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی بقیةالله است. متخصص مراقبت‌های ویژه و عضو تیم پزشکی امام(ره) که روزها و شب‌های فراوانی را در جماران سپری کرده است و حالا شاهد عینی ماست و راوی حقایقی ناگفته و نکته‌هایی منتشر نشده از سبک زندگی مردی به نام " آقا روح‌الله خمینی".

آنچه در ادامه مطلب می‌آید، تنها بخشی از ناگفته‌هایی خواندنی و رازهایی شنیدنی از سالها بودن و زیستن "جوادی نسب" در جماران است:
مدیر بازدید : 84 سه شنبه 12 خرداد 1394 نظرات (0)

علی‌ اکبر خدابخش درباره‌ی شرایط تدفین مهران دوستی در قطعه‌ی هنرمندان بهشت زهرا(س) گفت: مهران به دلایلی در هیچ مراسم خاکسپاری شرکت نمی‌کرد جز (خاکسپاری رضا صفدری). روز قبل از مراسم تدفین مهران، به دلیل پر بودن قطعه هنرمندان، باید از یکی از خانواده‌های هنرمندان درگذشته، اجازه دفن در طبقه دوم را می‌گرفتیم که چند اسم به ما اعلام کردند. اما در مجال اندک آن هم شنبه غروب چه می‌شد کرد. به هر حال خودم با همسر یکی از هنرمندان صحبت کردم و اعلام رضایت کردند و ساعت 20 شب بود برای اخذ مجوز، فردی را فرستادیم کرج تا این کار را انجام دهد، اما نشد.

ادامه ماجرا در ادامه مطلب.........

مدیر بازدید : 88 دوشنبه 11 خرداد 1394 نظرات (0)

آندرانیک تیموریان یکی از ارکان مهم تیم ملی فوتبال ایران و اولین کاپیتان مسیحی کشورمان است که به قرآن کریم و دین مبین اسلام اعتقاد بسیاری دارد و در تصویر نیز این مهم به صورت کامل مشهود است.
 
بر اساس این گزارش، آندو که سابقه بازی در تیم‌های بولتون و فولام انگلیس را دارد، با 32 سال سن ضوابط اسلامی را در زمین بازی و بویژه در ماه رمضان هم به خوبی رعایت می‌کند و در میان ارامنه ایران نیز بسیار محبوب است.

اعتقاد کاپیتان مسیحی ایران به دین مبین اسلام
 
مدیر بازدید : 122 دوشنبه 11 خرداد 1394 نظرات (0)

آیت‌الله شیخ اسماعیل نمازی شاهرودی از سلسلة سعادتمندان و زمرة نیکبختانی است که در سفر بیت‌الله پس از حادثه‌ای هولناک به همراه جمعی از حاجیان...ادامه ماجرا در ادامه مطلب.........

مدیر بازدید : 250 چهارشنبه 06 خرداد 1394 نظرات (0)

سوره ملک شصت و هفتمین سوره قرآن کریم است که مکی  است و 30 آیه دارد. نام دیگر این سوره «المنجیه» و «الواقعیة» می باشد.

از رسول خدا صلی الله علیه آله وسلم روایت شده است: هر کس در شب سوره ملک را قرائت کند اجری مانند احیای شب قدر را خواهد داشت. و ایشان خود هر شب پیش از خواب این سوره را قرائت می کردند.

سایر آثار و برکات سوره در ادامه مطلب.......

مدیر بازدید : 72 سه شنبه 05 خرداد 1394 نظرات (0)

مهدی طارمی با اهدای اتومبیلش به مجتبی محرمی، نشان داد اگر بزرگ باشی، حتی در عصر آهن‌پاره‌ها هم می‌توانی به کمک همان آهن‌پاره‌ها بزرگی کنی.پسر رعنای پرسپولیس که در زمین و بیرون از زمین فوق‌العاده است، با این کارش دل‌های زیادی را نرم کرد. در میان این همه زیبایی اما، این ماجرا یک نکته غم‌انگیز هم دارد؛ اینکه کاش پیشکسوتان ما، به ویژه آنهایی که در جوانی ابرستاره‌ای مثل مجتبی محرمی بودند، صاحب چنان جایگاهی باشند که خودشان به جوانان تیم‌شان ماشین کادو بدهند، نه اینکه منتظر هدیه آنها بمانند.

اینکه چرا چنین اتفاقی افتاده، ریشه در خیلی مسایل دارد که باید بخشی از آن را در ساختار فوتبال ایران و بخشی دیگر را در سبک زندگی بعضی از عزیزان پیشکسوت جستجو کرد!

نظر شما چیه؟

مدیر بازدید : 129 دوشنبه 04 خرداد 1394 نظرات (0)

احمد مهران‌فر بازیگر ایرانی عکسی را از بیژن شیب و بام در پایتخت ۴ را منتشر کرد.

سلفی بیژن و احمد در شیب و بام پایتخت ۴


مهران‌فر در صفحه اینستاگرام خود اینگونه نوشت:

"براي ساعتي
تنها در جنگل قدم مي زنم جنگلي كه روز به روز كوچك و كوچكتر مي شود
ودرختانش نحيف و لاغر تر
شايد بزودي جنگلي در كارنباشد جنگلي كه سرمايه ي ملي است
بيژن تو به ما بگو
چرا جنگل سرمايه ي ملي است؟
و آيا تجاوز به حريم جنگل و نابود كردن درختان كار خوبي است؟
شوخي هاي ما را جدي بگيريد به جهت نگاه من در عكس هم
لطفاً توجه شود"

مدیر بازدید : 92 شنبه 02 خرداد 1394 نظرات (0)

مبتلا شدن 3 فرزند این پدر به نوعی بیماری نادر زحمات طاقت فرسایی برای این پدر کهنسال در پی داشته است.

داستان زندگی این خانواده در ادامه مطلب........

مدیر بازدید : 127 جمعه 01 خرداد 1394 نظرات (0)

علیرضا دبیر عضو شورای شهر تهران و باران کوثری بازیگر سینما و تلویزیون در جدید ترین پست اینستاگرامی خود تصویری از غواصان هشت سال دفاع مقدس منتشر کردند و یاد آنها را گرامی داشتند.

تصاویر در ادامه مطلب.........

مدیر بازدید : 101 جمعه 01 خرداد 1394 نظرات (0)

محمدرضا هدایتی بازیگر نقش عمو صولت در سریال « در حاشیه» اینستا گرام خود را با انتشار عکسی همراه با کشاورزان خوزستانی به روز کرد و نوشت: با کشاورزان نازنین خوزستانی که اگر آنها نباشند ما هم نانی در سر سفره نخواهیم داشت.

تصویر به همراه کامنت ها در ادامه مطلب.........شما نظرتون چیه؟

مدیر بازدید : 75 جمعه 01 خرداد 1394 نظرات (0)

آزاده نامداری در واکنش به انتشار عکس گریم وی در فیلم «نسیم» نوشت: این یه درد دله،،باهمه کسایی که دوسشون دارم،،من آزاده نامداری ام.چادریم،،بخاطر اعتقادم،بخاطر قلبم..این عکس من نیستم،کتیه،تو فیلم جناب شهبازی،،،می‌خوام درکم کنید.

قضاوتم نکنید،،من آزاده نامداری سابقم باهمون اعتقاداات، لطفا درک کنید این یه نقشه.من نیستم.قضاوتم نکنید همراهم باشید وبهم انرژی بدین...

برام دعا کنید...توضیحات و تصاویر بیشتر در ادامه مطلب.............

مدیر بازدید : 101 جمعه 01 خرداد 1394 نظرات (0)

شیخ بهایی از بزرگترین دانشمندان عصر صفوی است که در علوم فلسفه، منطق، هیئت و ریاضیات تبحر داشت و مجموعه تالیفاتی که از او بجای مانده در حدود ۸۸ کتاب و رساله است.

در ادامه مطلب می توانید به رازهای حمام شیخ بهایی پی ببرید.

مدیر بازدید : 89 چهارشنبه 30 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

شنبه گذشته قرار بود سید حسن نصرالله صحبت کند. با انتشار خبر پیروزی های پله پله و مرحله ای در منطقه کوهستانی قلمون بین لبنان و سوریه، مردم می گفتند معلوم است سید حسن که قرار است شنبه صحبت کند، می خواهد پیروزی در این جنگ را اعلام کند. بعضی هم به شوخی می گفتند: بله، سید به جوانهای حزب الله گفته تا شنبه بزنید تمومش کنید کار رو!..............کل عملیات با آن وسعت و با آن سختی، تنها 13 شهید تقدیم کرده بود. 13 نفر از شیعیان علی در ماه مبارک رجب که در روز 13 ام آن مولایشان در کعبه، قبله دلها و جانها متولد شده، در راه دفاع از انسانیت جان خود را تقدیم کردند.
سید حسن نصراللهوقتی سید حسن داشت سخنرانی می کرد لیوانی از شربت آبلیمو یا بقول لبنانی ها لیموناضه (لیموناد) بر روی میز داشت که گاه در کمال آرامش جرعه ای می نوشید.
از همان شب مردم درباره لیموناد، مطالب جالبی منتشر کردند:

که شما می توانید این مطالب جالب را در ادامه مطلب مطالعه کنید...........

مدیر بازدید : 117 چهارشنبه 30 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

ابوعزرائیل از معروفترین نیروهای دفاع مردمی مبارزه با داعش عکسی از خود با سدار قاسم سلیمانی در اینستاگرام منتشر کرده است.

معرفی بیشتر ابوعزرائیل به همراه تصویر در ادامه مطلب.......

مدیر بازدید : 57 چهارشنبه 30 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران، مرد با جذبه با موهای جوگندمی، همون کفشدار حرم آقا بود. فرمانده لشکری که کفش سربازش رو واکس زده بود انتقالی اون رو به شهرش داده بود.

وحید یامین پور فعال رسانه ای در صفحه اجتماعی خود کل ماجرا را نوشت که می توانید در ادامه مطلب مطالعه بفرمایید......با نظرهاتون در ارتقاء کیفیت مطالب ما را یاری کنید........باتشکر

مدیر بازدید : 60 جمعه 25 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

به نقل از دیلی میل، لینزی لوهان بازیگر مشهور 28 ساله هالیوود اعلام کرد که دین مبین اسلام مشرف شده است.

وی با انتشار تصویری که در آن قرآن به دست دارد به هوادارانش توصیه کرده اسلام واقعی را بشناسند و به این مذهب روی بیاورند.

توضیحات و تصاویر بیشتر در ادامه مطلب.............

 

مدیر بازدید : 131 پنجشنبه 24 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

حضرت میکائیل علیه السلام یکی از فرشتگان مقرب درگاه الهی است. هریک از فرشتگان مأموریت خاصی دارند. با توجه به روایات مشخص می‌شود که حضرت میکائیل علیه السلام یک وظیفه خاص دارد که عبارت است.......به ادامه مطلب رجوع کنید........

مدیر بازدید : 156 پنجشنبه 24 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

به مناسبت سالروز شهادت امام موسی کاظم (ع) تصاویر دیده نشده از زندان آن امام همام در فضای مجازی منتشر شده است.

تصاویر در ادامه مطلب.........

مدیر بازدید : 109 یکشنبه 20 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

"مایک انرایت" یک بازیگر آمریکایی است که به جای ایفای نقش در فیلم های هالیوودی، برای مبارزه با داعش به سوریه رفته است.

توضیحات و تصاویر در ادامه مطلب.............

مدیر بازدید : 96 پنجشنبه 17 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

همزمان با ایّام شهادت آیت الله شیخ فضل الله نوری قدّس سره، حضرت آیت الله صافی گلپایگانی با حضور در مقبره آن مرحوم، به تجلیل از شخصیت ایشان پرداخت.

بیان خاطره آیت‌الله صافی از شیخ فضل الله نوری در ادامه مطلب...........

مدیر بازدید : 83 چهارشنبه 16 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

دکتر ظریف در جدیدترین پست توئیتری خود با انتشار عکس زیر از اینکه برای ایران تلاش می کند ابراز خوشحالی نمود.

تصویر در ادامه مطلب.........

مدیر بازدید : 147 دوشنبه 14 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

همزمان با هفته گرامیداشت مقام معلم در مراسمی از علی بهاری، معلم اردبیلی، که با اهدای بخشی از کبد خود به دانش آموز بیمارش به عنوان معلم نمونه و فداکار شناخته شده است، قدردانی شد.

جزئیات بیشتر در ادامه مطلب.........

مدیر بازدید : 89 جمعه 11 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

تام کاتن،سناتور تازه‌کار و تندرو آمریکایی، در جدید‌ترین اقدام خود علیه ایران، با انتشار پیام‌هایی در صفحه توئیتر وزیر خارجه ایران، وی را به مناظره فراخوانده و همچنین مستقیم‌ به وی توهین کرد.

جزئیات بیشتر در ادامه مطلب.........

مدیر بازدید : 126 پنجشنبه 10 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

در ادامه این گزارش تصاویری از خانه منسوب به حضرت علی علیه السلام در کوفه و اتاقی که حضرت امیرالمؤمنین در آن به شهادت رسیدند را مشاهده خواهید کرد.

مدیر بازدید : 109 سه شنبه 08 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

امروز هشتم اردیبهشت مصادف با سی و چهارمین سالروز شهادت سرلشکر خلبان علی اکبر شیرودی است، شیر مردی که غیر ممکن های زیادی را در جبهه های نبرد را ممکن ساخت و ستاره ای شد در اوج تاریخ دفاع مقدس.به همین خاطر شرح مختصری از زندگی شهید را در ادامه مطلب آوردیم.

مدیر بازدید : 116 دوشنبه 07 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، مدیرکل روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان بر روی حساب اینستاگرام خود پستی در خصوص حضور رونی کلمن در ایران منتشر کرد.

مازیار ناظمی در حساب اینستاگرام خود آورده است:"رونی کلمن را بی محاسبه آوردیم و با هیاهو هم ردش کردیم ولی یک نکته جالب داشت شبی که می خواست برگرده از هفده هزار دستمزدش فقط پنج هزارتا برداشت گفت من برنامه ای اجرا نکردم حق من همین قدر است".

رونی کلمن قهرمان هشت دوره مسابقات پرورش اندام مستر المپیا چهارشنبه شب هفته گذشته برای برگزاری سه سمینار بدنسازی به ایران آمد اما مجوز برگزاری این سمینارها صادر نشد و کلمن بدون برگزاری سمینار و کلاس جمعه شب ایران را به مقصد کشورش ترک کرد.

 

نظر شما چیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

 

مدیر بازدید : 474 یکشنبه 06 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،هر اختراع فرزند مخترع خود است. مخترعان، زمان، انرژی و منابع خود را کاملاً به چیزی اختصاص می‌دهند که باور دارند نتیجه‌ی خلاقیت و نبوغشان است.

این مرگ‌ها یا نتیجه‌ی مستقیم آن اختراع بوده است  و یا اختراع به شکلی غیر ‌مستقیم موجب مرگ مخترع شده است (مثلاً با قرار گرفتن مخترع در معرض عناصر آسیب رسان در آزمایشگاه و یا با عفونت‌های کشنده‌ای که در حین اختراع تصادفاً مخترع را در گیر می‌کند و یا نقص در عمل کرد اختراع).
 فهرست معروفترین مخترعانی است که توسط اختراع خود کشته شده‌انددر ادامه مطلب آورده شده است:

مدیر بازدید : 72 پنجشنبه 03 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

به نقل از نیویورک تایمز؛ "پائول میسون،" در سالهای نه چندان دور با 445 کیلوگرم وزن، عنوان چاق ترین مرد جهان را به خود اختصاص داده بود. این مرد انگلیسی با اراده‌ای قوی توانست در مدت 5 سال حدود 300 کیلوگرم وزن کم کند.

تعداد صفحات : 4

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    جایگاه ایران درلیگ جهانی 2015 ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4128
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 124
  • آی پی دیروز : 87
  • بازدید امروز : 145
  • باردید دیروز : 147
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 292
  • بازدید ماه : 3,095
  • بازدید سال : 18,151
  • بازدید کلی : 681,090