loading...
پایگاه خبری و آموزشی
مدیر بازدید : 140 دوشنبه 18 خرداد 1394 نظرات (0)

جمعی از علما و مسئولان مرتبط با امور فلسطین از کشورهای سوریه، لبنان و فلسطین که به مناسبت سالگرد رحلت بنیان‌گذار انقلاب اسلامی در کشورمان به سر می‌برند عصر روز یکشنبه گذشته (16 خرداد ماه) با علی‌ لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی دیدار و گفت‌وگو کردند.

مشروح صحبت های لاریجانی در ادامه مطلب.........

مدیر بازدید : 105 یکشنبه 17 خرداد 1394 نظرات (0)

شماری از افراد مسلح داعشی در دفع حمله آنها به منطقه البیّارات در اطراف شهر تدمر در شرق استان حمص کشته شدند.

مسئول میدانی گروه زهران علوش به نام ابو عبدو سردین در درگیری در جسر الشغور واقع در حومه ادلب کشته شد.

نیروگاه برق و انبارهای متعلق به این نیروگاه و دو مؤسسه دیگر در استان حسکه به کنترل ارتش سوریه در آمد و ده ها تروریست داعشی کشته شدند.

نیروهای حزب الله و ارتش لبنان کل منطقه عرسال را تحت کنترل گرفته اند.

این منطقه آخرین نقطه محل استقرار اعضای جبهة النصرة بود. بسیاری از این افراد مسلح به روستای عرسال فرار کردند.

مدیر بازدید : 62 شنبه 16 خرداد 1394 نظرات (0)

نماینده پارلمان سوریه با تاکید براینکه جبهه النصره و داعش هیچ تفاوتی با هم ندارند و هر دو شاخه های القاعده هستند، گفت: امریکا برخی از این گروه ها را میانه رو معرفی می کند و این اصطلاح از اختراعات امریکاست.

متن کامل تحلیل در ادامه مطلب....

مدیر بازدید : 96 شنبه 16 خرداد 1394 نظرات (0)

همزمان با وارد شدن تحولات "سوریه" به مرحله جدید، در 24 ساعت گذشته برخی شایعات در فضای مجازی درباره ورود نظامی جمهوری اسلامی ایران در سوریه از قول "امیر موسوی" تحلیلگر تلویزیون‌های عربی مطرح شده که البته او در فیس‌بوک خود این موضوع را تکذیب کرده است.

گزارشی کامل پیرامون این موضوع در ادامه مطلب......

مدیر بازدید : 80 شنبه 16 خرداد 1394 نظرات (0)

ارتش سوریه و رزمندگان حزب الله همچنین با تسلط بر تپه راهبردی جبل الثلاج، موقعیت خود را در ارتفاعات قلمون تثبیت کردند.

 

در عملیات نیروهای سوری و مقاومت در تپه جبل الثلاج مشرف به منطقه فلیطه در ریف دمشق، ده ها تروریست به هلاکت رسیدند و شماری از آنها از این منطقه گریختند. با تسلط کامل ارتش سوریه بر منطقه قلمون، مسیر تدارکاتی و پشتیبانی تروریست ها به لبنان و سرزمین های اشغالی به طور کامل قطع خواهد شد.
 

هم زمان با این پیروزی ها، پیشروی رزمندگان حزب الله در بلندی های «عرسال» عرصه را بر تروریست ها در مرز سوریه و لبنان تنگ تر کرده است. نیروهای مقاومت پس از کنترل دشت الرهوه در عرسال، کنترل کوه شعله القلعه در شرق وادی الخیل را نیز به دست گرفتند. این کوه بیش از 2300 متر ارتفاع دارد و بر منطقه وادی الخیل و بخشی از گذرگاه الزمرانی مشرف است. این مناطق ماه ها در اشغال تروریست ها و صحنه جنایت آنها بود.

مدیر بازدید : 56 جمعه 15 خرداد 1394 نظرات (0)

به نقل از شبکه تلویزیونی المیادین، نیروهای ارتش سوریه چهار روستا و دو تپه راهبردی را در استان ادلب آزاد کردند و در این درگیریها دهها نفر از افراد مسلح جبهه النصره کشته شدند. 


سائر اسلیم خبرنگار شبکه المیادین در حالی که تصاویر اختصاصی از استان ادلب سوریه پخش می شد، گفت: نبرد ادلب آغاز نشده است، اما همه نشانه‎های نظامی و میدانی نشان می‎دهد این نبرد نزدیک شده است. تسلط ارتش سوریه بر دو تپه غزال و اعور و روستاهای مرج الزهور، الزیادیه، اعور، صراریف و سد زیزون در استان ادلب آمادگی برای این نبرد را نشان می‎دهد. ارتش سوریه به تقویت مواضع خود در جاده لاذقیه به اریحا ادامه می‎دهد و تجهیزات و نیروهای خود را در شرق شهر جسرالشغور تقویت کرد تا از هر نوع پیشروی افراد مسلح جلوگیری کند. 

در ادامه این گزارش آمده است: تحرکات میدانی ارتش سوریه همزمان با بازدید مسئولان سوری و ایرانی از این منطقه انجام می‎شود. منابع اختصاصی المیادین تایید کردند قاسم سلیمانی فرمانده سپاه قدس از منطقه جورین در شمال غرب حماه بازدید کرد و از اوضاع میدانی آگاهی پیدا کرد. علی عبدالله ایوب رئیس ستاد ارتش سوریه هم بازدیدی از نیروهای ارتش در این منطقه داشت. منابع مطلع تاکید کردند در نشستی طرح های نظامی در سطح بالایی برای هماهنگی بین ارتش و سوریه و دیگر گروه‎های حامی آن بررسی شد.
مدیر بازدید : 68 جمعه 15 خرداد 1394 نظرات (0)

به نقل ازپایگاه خبری شبکه پرس تی‌وی، "بشار اسد"، رئیس جمهور سوریه می‌گوید رجب طیب اردوغان، رئیس جمهور ترکیه نماینده‌ی همان عثمانی‌های آدم کشی است که یک قرن پیش دست به قتل عام ارامنه زدند.

اسد روز پنج شنبه (14 خرداد) ضمن اعلام این موضوع، تهدیدها علیه ارامنه در صد سال پیش و تهدیدهای امروز علیه مردم سوریه را مشابه هم دانست.
وی گفت: رئیس جمهور ترکیه و دولت آنکارا از همان وسیله‌ای که برای کشتار ارامنه به کار رفت، یعنی «تروریسم» علیه مردم سوریه نیز استفاده می‌کنند.
رئیس جمهور سوریه همچنین نسبت به گسترش تهدید تروریسم در خاورمیانه و جهان هشدار داد و گفت: تروریسم «هیچ مرزی را نمی‌شناسد و در مرز این کشور یا آن کشور توقف نمی‌کند.»
روزنامه جمهوریت ترکیه پیشتر ویدیویی در وب سایت خود منتشر کرد که در آن کامیون‌های متعلق به وزارت اطلاعات ترکیه سلاح‌هایی برای گروه‌های تروریستی سوریه حمل می کردند.
مدیر بازدید : 125 چهارشنبه 13 خرداد 1394 نظرات (0)

نیروهای ارتش سوریه با همکاری مقاومت مردمی توانستند، پس از درگیری های شدید با تروریست های داعش در دیرالزور، دو شهرک الرشدیه و الصناعه را به کنترل خود در آورند.

آخرین تحولات سوریه به همراه تصاویر جنایات داعش در ادامه مطلب..............

مدیر بازدید : 58 سه شنبه 12 خرداد 1394 نظرات (0)

" محمد جهاد لحام "، رئیس مجلس مردمی سوریه، بعد از ظهر امروز با "محمد جواد ظریف"، وزیر امور خارجه کشورمان دیدار و گفتگو کرد .

در این دیدار ، وزیر امور خارجه کشورمان سیاست جمهوری اسلامی ایران در حمایت از دولت و ملت سوریه برای مبارزه با تروریسم و افراطی‌گری را تغییر ناپذیر خواند و افزود : به شما به عنوان نماینده مردم سوریه و جناب آقای بشار اسد به دلیل مقاومت تاریخی‌تان در مقابل تروریست‌ها تبریک می‌گوئیم .
ادامه صحبت های ظریف در ادامه مطلب.........
مدیر بازدید : 72 سه شنبه 12 خرداد 1394 نظرات (0)

حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر "حسن روحانی" امروز سه‌شنبه و در دیدار با "محمد جواد اللحام" رئیس مجلس سوریه با ابراز امیدواری نسبت به پیروزی مردم مقاوم و نیروهای مسلح ارتش سوریه در جهاد علیه تروریست‌ها، گفت: امروز بحمدالله بعد از ۴ سال ایستادگی و مقاومت، امید و برنامه‌ریزی دشمنان سوریه که فکر می‌کردند ظرف چند ماه می‌توانند بر دمشق مسلط شوند، از بین رفته است.

ادامه صحبت های رئیس جمهور در ادامه مطلب.........

مدیر بازدید : 89 دوشنبه 11 خرداد 1394 نظرات (0)

امروز صبح علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی با محمد جهاد الحام رئیس مجلس مردمی سوریه در محل خانه ملت دیدار کردند.

مشروح نشست در ادامه مطلب.........

مدیر بازدید : 67 دوشنبه 11 خرداد 1394 نظرات (0)

ده‌ها سرکرده گروه تروریستی ـ تکفیری داعش در بزرگ‌ ترین و بی سابقه ترین عملیات نیروی هوایی ارتش سوریه در استان رقه به هلاکت رسیدند .
در این عملیات جنگنده های سوری با بیش از 30 پرواز بر فراز منطقه «عاید صغیر» واقع در ریف طبقه ، از توابع استان رقه، مهمترین و اصلی‌ترین پایگاه داعش در سوریه را هدف قرار دادند.

در عملیات جنگنده های سوریه افزون بر هلاکت ده‌ها سرکرده ارشد و معروف داعش، بسیاری از تروریست ها نیز زخمی شدند که بیشتر دارای تابعیت‌های غیر سوری و عربی هستند .

از زمان تصرف استان رقه بدست داعش منطقه ییلاقی عاید صغیر به محل گذران اوقات فراغت و خوشگذرانی بزرگ‌ترین تروریست‌های تکفیری جهان که در داعش فعالیت دارند ، تبدیل شده است .

به گفته منابع امنیتی سوریه، این عملیات پس از 3 روز رصد و پیگیری اطلاعاتی ارتش سوریه و نفوذ در صفوف داعش در شهر رقه به اجرا در آمد.

مدیر بازدید : 68 جمعه 08 خرداد 1394 نظرات (0)

"حسین امیرعبداللهیان" معاون وزیر خارجه کشورمان و "خالد بن محمد العطیه" وزیر خارجه قطر در حاشیه نشست وزرای خارجه سازمان همکاری‌های اسلامی در کویت دیدار و گفت‌وگو کردند.

مشروح دیدار در ادامه مطلب.........

مدیر بازدید : 42 پنجشنبه 07 خرداد 1394 نظرات (0)

شهر رقه در شمال سوریه همچنان در اشغال گروه تروریستی داعش است و این گروه به تازگی ساخت دیواری را در دروازه شمالی این شهر آغاز کرده است. گروه تروریستی داعش شهر رقه را مرکز خلافت خود در سوریه اعلام و تاکنون صدها غیرنظامی را در این شهر به قتل رسانده است.

آخرین تحولات سوریه در ادامه مطلب..............

مدیر بازدید : 57 پنجشنبه 07 خرداد 1394 نظرات (0)

به نقل از خبرگزاری رسمی سوریه،ولید معلم چهارشنبه شب با اشاره به اینکه گروه تروریستی داعش تهدید و چالشی بزرگ و اساسی برای سوریه و عراق است ، ابراز امیدواری کرد سطح همکاری دو کشور متناسب با این چالش بزرگ گسترش یابد.

ادامه صحبت های ولید معلم در ادامه مطلب.........

مدیر بازدید : 82 پنجشنبه 07 خرداد 1394 نظرات (0)

با توجه به آغاز عملیات آزاد سازی الانبار در عراق و هشدارهایی که مقامات عالی رتبه منطقه از جمله دبیرکل حزب الله لبنان درباره تجزیه کشورهای منطقه داده اند، برنامه تیتر امشب شبکه خبر به بررسی تحولات منطقه به خصوص عراق پرداخت.

متن کامل تحلیل در ادامه مطلب....

مدیر بازدید : 64 چهارشنبه 06 خرداد 1394 نظرات (0)

وزیر امورخارجه کشورمان خطاب به سران کشورهای شورای همکاری خلیج فارس، گفت: چرا به کمپ دوید می‌روید در حالیکه ما کنار شما هستیم و می‌خواهیم با شما رابطه خوبی داشته باشیم؛ درحالیکه که امریکا خیر خواه شما نیست و به دنبال تحقق منافع خود است.

مشروح صحبت های ظریف در ادامه مطلب.........

مدیر بازدید : 109 یکشنبه 03 خرداد 1394 نظرات (0)

در حالیکه سه ماه از محاصره کامل روستای  کفریا و شهرک الفوعا نزدیک شهر ادلب بدست تروریستهای داعش می گذرد ، قشر های مختلف مردم ، نمایندگان گروههای سیاسی ، ملی و شخصیتهای دینی سوریه با محکوم کردن سکوت مدعیان حقوق بشر ، واکنش مجامع بین المللی را برای آزاد سازی  این مناطق خواستار شدند .

مدیر بازدید : 55 شنبه 02 خرداد 1394 نظرات (0)

شبکه تلویزیونی المیادین در خبری فوری به نقل از خبرنگار خود در سوریه اعلام کرد: ارتش و نیروهای مقاومت به‌طور کامل بر منطقه "تله صدر" در بستان جنوبی مشرف بر "جرود فلیطه" و "جراجیر" تسلط پیدا کردند.


مدیر بازدید : 94 شنبه 02 خرداد 1394 نظرات (0)

سردار سرتیپ دوم پاسدار "یدالله جوانی" مشاور عالی نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه درباره اظهارات اخیر "ترکی فیصل" شاهزاده سعودی درباره نقش بی‌ثبات کننده ایران در منطقه و اینکه عربستان کارت‌های شناسایی مرتبط با پرسنل سپاه پاسداران را در "یمن" کشف کرده،  اظهار داشت: اظهارات "ترکی فیصل" کاملاً بی‌اساس و کذب محض است.

وی ادامه داد: اگر ما به دنبال ریشه‌یابی عوامل بی‌ثبات‌ساز منطقه غرب آسیا باشیم با یک نگاه واقع‌بینانه به عربستان سعودی می‌رسیم.

اظهارات ترکی فیصل و ادامه صحبت های سردار جوانی در ادامه مطلب.......امیدوارم شما هم بعد از مطالعه اظهارات فیصل نظرتون رو بگید.

مدیر بازدید : 72 جمعه 01 خرداد 1394 نظرات (0)

مشاور فرمانده کل سپاه گفت: مقاومت مردم "نوبل" و "الزهرا" پیغام می‌دهد که "سوریه" از آن مقاومت و در دایره انقلاب اسلامی است.

ادامه صحبت های سردار همدانی در ادامه مطلب.........

مدیر بازدید : 82 جمعه 01 خرداد 1394 نظرات (0)

رسانه های محلی سوریه از درگیری ارتش این کشور با تروریست های داعش در اطرف شهر باستانی تدمر  در استان حمص خبر می دهند، تاکنون دهها نفر در یورش تروریست ها داعش به این منطقه کشته شدند.

شهر باستانی تدمر که پالمیرا  نیز خوانده می شود  و بیش از دو هزار سال قدمت دارد  ازچهارشنبه به اشغال داعش درآمده است.

آخرین تحولات سوریه در ادامه مطلب..............

مدیر بازدید : 85 پنجشنبه 31 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

شهر تاریخی تدمر، از توابع استان حمص در سوریه اشغال شد. عبدالله الحسن عطیه، از رزمندگان حزب الله لبنان در سوریه به شهادت رسید/بیش از یکصد صفحه از اسناد محرمانه وزارت خارجه آمریکا درباره سوریه افشاشد؛ اوباما از ارسال سلاح به تروریست ها اطلاع داشت.

جزئیات بیشتر این اخبار همراه تصاویر و بررسی آخرین تحولات سوریه در ادامه مطلب......

مدیر بازدید : 67 چهارشنبه 30 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

شبکه تلویزیونی المنار ساعتی پیش در خبری فوری اعلام کرد، ارتش سوریه و رزمندگان حزب‌الله لبنان با پشتیبانی یگان‌های توپخانه حمله گسترده‌ای را به مواضع گروه‌های مسلح تروریست در منطقه "فلیطه" و "الجراجیر" در "قلمون" آغاز کردند.

مدیر بازدید : 75 سه شنبه 29 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

شهرک الرزازه که دومین پایگاه بزرگ ومهم داعش در منطقه ریف حسکه به شمار می‌آید، سومین منطقه‌ای است که طی یک هفته گذشته پس از شهرک‌های عالیه و الصوامع در مسیر بزرگراه بین المللی حسکه - حلب، از دست این گروه تروریستی تکفیری آزاد می شود .

منابع آگاه میدانی با اشاره به اینکه کمیته‌های دفاع مردمی کُردهای سوریه درحال پاکسازی این شهرک و خنثی سازی مین‌ها و بمب‌های کار گذاشته شده در نقاط مختلف آن هستند، از کشف اجساد 40 تکفیری داعشی در این شهرک خبر دادند.

شهرک الرزازه از این جهت دارای اهمیت راهبردی است که در نزدیکی کوه عبد العزیز، مهمترین پایگاه داعش در ریف حسکه واقع شده و تنها 8 کیلومتر با آن فاصله دارد.

شهرک الرزازه همچنین فاصله بسیار اندکی با اصلی‌ترین راه امداد و کمک‌رسانی داعش دارد که شهرک الغره در منطقه کوه عبد العزیز با شهرک الاغیبش در منطقه تل تمر را به یکدیگر مرتبط می‌کند.

درادامه عملیات‌ ارتش سوریه در استان حسکه  ، این نیروها توانستند روستاهای القاهره، المسامیر عرب، ام المسامیر غربی، ام المسامیر کرد، حجی قدری، حویج، أم الخیر و تل حمامة در ریف شهر تل تمر و روستای «الشوله» در ریف غربی حسکه را پس از درگیری با داعش و کشتن 56 تکفیری داعشی آزاد کنن

مدیر بازدید : 99 سه شنبه 29 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

مشاور مقام معظم رهبری در امور بین الملل با بشار اسد رئیس جمهور سوریه در دمشق، دیدار و درباره مناسبات دوجانبه ، اوضاع جهان اسلام و تحولات منطقه ای و بین المللی گفتگو کرد.

محورهای مذاکرات در ادامه مطلب.........

مدیر بازدید : 77 دوشنبه 28 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

ارتش سوریه موفق شد تروریست ها را از شهر باستانی تدمر عقب براند. گزارش های رسیده از سوریه حاکیست که درگیری های شدیدی میان نیروهای ارتش این کشور و تروریست های جبهه النصره در حومه استان ادلب در جریان است.

آخرین تحولات سوریه به همراه جزئیات بیشتر در ادامه مطلب......

مدیر بازدید : 42 دوشنبه 28 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

تحولات مناطق مرزی قلمون و قنیطره در سوریه با نگرانی شدید رژیم صهیونیستی، عربستان، قطر و ترکیه همراه بوده و طرح رژیم صهیونیستی برای ایجاد یک کمربند امنیتی با به‌کارگیری گروه‌های تروریستی در جولان اشغالی را با شکست مواجه کرد.

متن کامل تحلیل در ادامه مطلب....

مدیر بازدید : 52 یکشنبه 27 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

یکی از سران مخالفان سوری گفت: غرب به ازای کوتاه آمدن ایران در مسئله هسته ای، حاضر است در سوریه امتیاز دهد.

جزئیات بیشتر خبر در ادامه مطلب.........

مدیر بازدید : 102 یکشنبه 27 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

به نقل ازخبرگزاري سوريه «سانا»،معاون رييس جمهور عراق اعلام کرد نظام سوريه استوار باقي خواهد ماند و هيچ کس نبايد درباره سرنگوني دولت این کشور خيال‌پردازي کند.

نوري مالکي گفت: «برخي تصور مي‌کنند که مي توانند نظام سوريه را ساقط کنند و نظام ديگري جايگزين آن کنند.»
مالکي افزود: « اوضاع امروز به خصوص بعد از ناکام ماندن توطئه اخلال در روند سياسي، قانون اساسي و پايان اميد به سرنگوني دولت سوريه آرام شده است.»
نوري مالکي تاکيد کرد: گروه هاي تروريستي داعش و القاعده ابزار ساختگي براي هدف قرار دادن عزت و کرامت امت عربي هستند.
مالکي درباره دست داشتن جدي برخي کشورهاي منطقه در توطئه تقسيم عراق هشدار داد و تاکيد کرد اين توطئه با مخالفت شديد و قاطع مردمي مواجه خواهد شد و اين مخالفت ها به صراحت آغاز شده است.
وي درخصوص تجاوز رژيم آل سعود و هم پيمانان آن به يمن افزود: «من معتقدم که اين حملات بايد متوقف شود و معتقدم ائتلافي که براي هدف قرار دادن ملت مظلوم يمن تشکيل شده است در عراق نيز دخالت خواهد کرد و مردم عراق را نيز هدف قرار خواهد داد.»
مدیر بازدید : 55 یکشنبه 27 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

تلویزیون الاخباریه گزارش داد خبرهای مربوط به سرنگون شدن یک فروند هواپیمای سوری به وسیله جنگنده های ترکیه صحت ندارد.

بر اساس این گزارش، فقط یک هواپیمای شناسایی بی سرنشین کنترل از راه دور سرنگون شده است.

پیش از این رسانه های ترکیه روز شنبه اعلام کردند یک جنگنده اف - 16 ترکیه یک هواپیمای سوری را در مرز دو کشور سرنگون کرد.

به گزارش خبرگزاری اسپوتنیک از آنکارا، شبکه تلویزیونی ان تی وی در این باره اعلام کرد این هواپیمای سوری که حریم هوایی ترکیه را در نزدیکی استان هاتای در جنوب این کشور نقض کرده بود، با شلیک دو موشک جنگنده ترکیه در خاک سوریه سرنگون شد.

مدیر بازدید : 106 شنبه 26 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

وزیر دفاع آمریکا از کشته شدن یکی از سرکردگان اصلی داعش به نام «ابوسیاف» در شرق سوریه خبر داد. کاخ سفید نیز اعلام کرد برای عملیات قتل ابوسیاف با دولت سوریه رایزنی و هماهنگی نداشته است. «ابوعلایا»، از سرکردگان النصره نیز در عملیات ارتش سوریه کشته شد.

جزئیات بیشتر خبر در ادامه مطلب.........

مدیر بازدید : 148 جمعه 25 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

به نقل از شبکه تلویزیونی المنار ،"فیصل مقداد" معاون وزیر امور خارجه سوریه  در گفتگو با این شبکه اعلام کرد: آنهایی که به از بین رفتن ائتلاف سوریه با ایران و روسیه دلبسته‌اند در توهم به سر می برند.

ادامه این گفتگو در ادامه مطلب.......

مدیر بازدید : 63 پنجشنبه 24 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

ناتو از ترکیه به علت همکاری برای آموزش نیروهای مخالف دولت سوریه قدردانی کرد؛ این در حالی است که مایکل مورل، معاون پیشین سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا (سی آی ای) در مصاحبه با شبکه تلویزیونی سی ان ان گفت: تصور نمی کنم که سیاست ما در قبال سوریه موفق باشد.

آخرین تحولات میدانی سوریه در ادامه مطلب......

مدیر بازدید : 61 چهارشنبه 23 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

سردار جزایری، معاون ستاد کل نیروهای مسلح کشورمان خطاب به دولت مردان سعودی گفت که دست از ایجاد مزاحمت برای کشتی حامل کمک های بشر دوستانه جمهوری اسلامی ایران برای یمن بردارند،خویشتنداری ما حد و اندازه ای دارد.

ادامه صحبت های سردار جزایری در ادامه مطلب.........

مدیر بازدید : 74 چهارشنبه 23 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

نیروهای داعش تلاش دارند با حملات سنگین به تقریبا همه‌‌ محورهای حضور ارتش، در خطوط دفاعی ارتش خلل ایجاد کرده و با شکست دادن آنها بتواند بر کل شهر سیطره پیدا کنند. تروریست ها شایعه های گسترده ای منتشر کرده اند.

آخرین تحولات سوریه در ادامه مطلب..............

تعداد صفحات : 3

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    جایگاه ایران درلیگ جهانی 2015 ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4128
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 71
  • آی پی دیروز : 87
  • بازدید امروز : 84
  • باردید دیروز : 147
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 231
  • بازدید ماه : 3,034
  • بازدید سال : 18,090
  • بازدید کلی : 681,029