loading...
پایگاه خبری و آموزشی
مدیر بازدید : 69 چهارشنبه 06 خرداد 1394 نظرات (0)

به نقل از العربیه، یک وکیل کنیایی اعلام کرد قصد دارد در ازای اهدای 50 رأس گاو و تعداد زیادی بز و گوسفند با دختر باراک اوباما ازدواج کند.

این وکیل کنیایی که "فلیکس کیپرونو" نام دارد، درخواست رسمی خود را برای ازدواج با "مالیا اوباما" به دفتر ریاست جمهوری آمریکا اعلام کرده است.
به گفته کیپرونو، "من از سال 2008 به مالیا علاقه مند شدم و از آن زمان تصمیم گرفتم به هر قیمتی که شده با وی ازدواج کنم."
گفته میشود کیپرونو به اوباما پیشنهاد کرده است در ازای دریافت 50 رأس گاو، 70 گوسفند و 30 بز اجازه دهد وی با دخترش ازدواج کند.
مدیر بازدید : 107 سه شنبه 05 خرداد 1394 نظرات (0)

خبر ناگهانی اتمام برنامه در حاشیه که پخش آن واکنش‌های زیادی به همراه داشت،همچنان بازتاب دارد که جدیدترین آن انتشار عکسی از عوامل این سریال در صفحه شخصی محمدرضا هدایتی بازیگر توانمند کشور است.

تصویر در ادامه مطلب.........

مدیر بازدید : 84 سه شنبه 29 اردیبهشت 1394 نظرات (0)
احمد مهرانفر، تصویر جدیدی از مجموعه پایتخت ۴ را منتشر کرد.

این بازیگر کشورمان با انتشار تصویر زیر در صفحه اینستاگرامش نوشت: من و برادرهای زنم “هان” و “چی”

مجموعه پایتخت ۴ به کارگردانی سیروس مقدم ماه مبارک رمضان از شبکه اول سیما پخش می شود.

تصویر در ادامه مطلب.........

مدیر بازدید : 118 دوشنبه 28 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

مجید صالحی در صفحه اینستاگرامش عکس از خود در کنار امین حیایی و حمید لولایی با لباس روحانیت در پشت صحنه فیلم سه بیگانه به کارگردانی مهدی مظلومی، منتشر کرد.

تصویر در ادامه مطلب.........

مدیر بازدید : 439 شنبه 26 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

نوید محمدزاده عکسی را به همراه پژمان بازغی در صفحه شخصی خود منتشر نموده است که لباس عجیب این بازیگر در جشنواره فیلم کن تعجب برخی از کاربران را به همراه داشت.

تصویر در ادامه مطلب.........

مدیر بازدید : 62 سه شنبه 08 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

فيلمبرداري پنجمين فيلم بلند سينمايي منوچهر هادي که مدتي پيش با بازي رضا عطاران در نقش اصلي کليد خورد،همچنان ادامه دارد.


تاکنون تمام بازيگران اصلي فيلم سينمايي «آي ام نات سالوادور» جلوي دوربين ابراهيم غفوري آذر رفته اند.
علاوه بر رضا عطاران،بازيگراني چون يکتا ناصر، مهدي محرابي، ژيلا صادقي و سوگل محرابي در اين فيلم ايفاي نقش کرده اند.از ميان بازيگران برزيلي نيز کارول ويدوتي و بري فيوکا در اين اثر حضور دارند.
تصویر در ادامه مطلب.........
مدیر بازدید : 97 یکشنبه 30 فروردین 1394 نظرات (0)

علیرضا خمسه از آن دسته بازیگرانی است که تاریخ مصرف ندارد. اگر یک آمارگیری ساده در کل کشور و میان تمام رده‌‌های سنی انجام شود خواهیم فهمید که تمام افراد با او خاطره دارند؛ کودکان دیروز با هوشیار و بیدار و کودکان امروز با بابا پنجعلی!

خمسه همیشه یادآور لحظات شاد و خوش برای مخاطبانش است و بازی او برای سینماگران و اهالی تلویزیون تازگی خاص خود را دارد و هیچگاه تکراری نمی‌شود.
مشروح گفتگو در ادامه مطلب............
مدیر بازدید : 73 یکشنبه 23 فروردین 1394 نظرات (0)

عکس زیر، پلاکارد تشکر شهرداری امیرکلا - در استان مازندران - از نماینده و استاندار و ... بخاطر اهدای یک دستگاه بیل مکانیکی است.

تصویر در ادامه مطلب........

مدیر بازدید : 87 جمعه 21 فروردین 1394 نظرات (0)

مجری بخش های مختلف خبری صدا و سیما تاریخچه رقص بابا کرم را منتشر کرد سوسن حسنی دخت، در صفحه اینستاگرام خود با انتشار تصویری از کارناوال نوروزی در خیابان های نيويورک نوشت:به ادامه مطلب مراجعه نمایید......

مدیر بازدید : 78 چهارشنبه 19 فروردین 1394 نظرات (0)

سریال «در حاشیه» مهران مدیری رکورد پخش پشت‌صحنه‌ها یک سریال را در هر قسمت شکسته است.

 

برای پی بردن به راز این ماجرا به ادامه مطلب رجوع نمایید............

مدیر بازدید : 108 دوشنبه 17 فروردین 1394 نظرات (0)

بهرام رادان با انتشار این عکس، شوک بزرگی به همه طرفدارانش وارد کرد! او این عکس را منتشر کرد و نوشت ما هم عروسی کردیم! البته زود قضاوت نکنید، خودتان متن کاملش را همراه تصویر در ادامه مطلب بخوانید متوجه شوخی بهرام رادان خواهید شد!

مدیر بازدید : 66 یکشنبه 16 فروردین 1394 نظرات (0)

اسفند ۹۳ بود که در گفتگویی با الهام غفوری تهیه‌کننده سه‌گانه «پایتخت» خبر ساخت «پایتخت۴» برای رمضان سال ۹۴ را منتشر کردیم.

سری چهارم «پایتخت» در ۲۶ قسمت ساخته می‌شود و عوامل مرحله پیش تولید آن را از ابتدای سال آغاز کرده‌اند. این روزها نیز پس از انجام مرحله تست گریم، تصویربرداری سریال از روز گذشته شنبه ۱۵ فروردین آغا شده است.

احمد مهرانفر بازیگر نقش ارسطو اخیرا تصویری از اتاق گریم این سریال در صفحه شخصی خود در اینستاگرام منتشر کرده که نشان دهنده آغاز مرحله ساخت پروژه است.

 

تصویر به همراه توضیحات در ادامه مطلب......به نظر شما پایتخت 4 موفق می شه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

مدیر بازدید : 129 جمعه 07 فروردین 1394 نظرات (0)

تصویر جدیدی از آرشیو باشگاه پرسپولیس منتشر شد که فکر میکنیم برای هواداران این تیم محبوب، جالب باشه.

 

تصویر به همراه اسامی در ادامه مطلب.........

 
 
 
مدیر بازدید : 83 چهارشنبه 05 فروردین 1394 نظرات (0)

سرمربی تیم فولاد خوزستان در تعطیلات سال نو به همراه همسرش به دبی سفر کرده است. "دراگان اسکوچیچ" این عکس را در اینستاگرامش منتشر کرده است.

 

برای دیدن تصویر به ادامه مطلب مراجعه نمایید.......

مدیر بازدید : 87 سه شنبه 26 اسفند 1393 نظرات (0)

«حسن منصوری» از بسیجیان «لشکر 41 ثارالله» درباره یک قطعه عکس از یادگارهای حضورش در میادین دفاع مقدس، خاطره ای به این شرح بیان کرده که در ادامه مطلب به همراه تصاویر آمده است:

مدیر بازدید : 100 سه شنبه 26 اسفند 1393 نظرات (0)

یک پسر ۷ ساله هندی با برخورداری از اطلاعات عجیب و غریب و شگفت انگیز، به نام « گوگل» معروف شده است.

 

اگر می خواهید بیشتر او را ببینید و بشناسید به ادامه مطلب مراجعه نمایید.......

مدیر بازدید : 120 چهارشنبه 20 اسفند 1393 نظرات (0)

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، تام کاتن سناتور امریکایی و تنظیم کننده نامه گستاخانه 47 عضو سنا به مقامات ایرانی، با قرار دادن متن ترجمه شده ی این نامه در صفحات تویتری منسوب به مقامات ایرانی، از جمله محمد جواد ظریف، رفتار کودکانه و لجوجانه تصمیم گیران سنای امریکا را کامل کرد.

کاتن در کنار متن فارسی نامه، نوشته است  "این هم ترجمه نامه است اگر نیاز دارید".

نامه تام کاتن

چنانچه این سناتور 37 ساله از ایالت کانزاس، در رفتار خود سادگی و صداقت داشته باشد، اقدام او نشان می دهد که سطح آگاهی و فهم سیاستمداران امریکایی از کشورهای دیگر، به ویژه ایران تا چه حد، کارتونی و همانند فیلم های هالیوودی، به دور از واقعیت است. چراکه کم سن و سال ترین کاربران مطلع از این اقدام نیز، از خود می پرسند که آیا واقعا سناتورهای امریکایی خیال می کنند که در ایران و وزارت خارجه ایران کسی زبان انگلیسی نمی داند؟

آیا واقعا او و همفکرانش نمی دانند که در همین دولت فعلی ایران، علاوه بر شخص دکتر ظریف، تعداد وزرایی که در دانشگاه های امریکایی دکترا گرفته اند، از تعداد وزرای دولت امریکا بیشتر است؟

 

متن فارسی نامه سناتورها و پاسخ جالب نوجوان ایرانی به آن در ادامه مطلب......

مدیر بازدید : 97 سه شنبه 19 اسفند 1393 نظرات (0)

 

تنگ بودن حلقه انگشتری و تورم انگشت دست، بانوی جوان را به ایستگاه آتش نشانی کشاند.

 

 

تصاویر بیشتر در ادامه مطلب.......

مدیر بازدید : 71 دوشنبه 18 اسفند 1393 نظرات (0)

 مازیار ناظمی هفته پیش کار بامزه‌ای کرد و عکس زیر را در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد. در شرحش هم نوشت:‌ «بیشتر مجریان تلویزیون خدمت سربازی رفته‌اند و این هم تصویر کارت پایان خدمت دوست خوبم مرتضی حیدری، قابل توجه فوتبالیست‌هایی که خدمت را پیچاندن و هنوز هم در پیچ آن به سر می‌برند.»

 

تصویر در ادامه مطلب.......

مدیر بازدید : 96 دوشنبه 18 اسفند 1393 نظرات (0)

کودکی که قبل از تولدش معروف شد، مادر این کودک که برای اسکن و اطمینان از سلامتی جنین به بیمارستان رفته بود با صحنه عجیبی مواجه شدو . . .

ادامه ماجرا و تصویر در ادامه مطلب.......

 
 
 
مدیر بازدید : 88 دوشنبه 18 اسفند 1393 نظرات (0)

الن ایر سخنگوی فارسی زبان ایالات متحده در یک پیام فیس بوکی با بازنشر عکس رئیس جمهوری ایران در حال درختکاری، این شعر را منتشر کرده است. «درخت دوستی بنشان که کام دل به بار آرد...».

تصویر در ادامه مطلب.....

مدیر بازدید : 97 دوشنبه 13 بهمن 1393 نظرات (0)

 

به گزارش افکارنیوز، یک بار مسافری را از قم به همدان می‌بردم، کل راه ناراحت و غمگین بود، وقتی که داشت پیاده می‌شد، نتوانستم تحمل کنم و پرسیدم علت چیست؟ گفت که قرار بوده آقایی را برای منبر مجلس ختم‌شان دعوت کند که ظاهرا هماهنگ نشده، به او گفتم نگران نباش، شما برو دو دقیقه دیگر من می‌آیم و... ادامه داستان در ادامه مطلب!

مدیر بازدید : 91 سه شنبه 30 دی 1393 نظرات (0)

به گزارش ایمنا، تصویربرداری سریال «میکائیل» که به کارگردانی سیروس مقدم و به تهیه کنندگی الهام غفوری سه ماه پیش در تهران کلید خورده بود هفته گذشته در قشم به پایان رسید.
الهام غفوری تهیه کننده این سریال تلویزیونی گفت: پس از مشاوره و مذاکرات نهایی با مدیران محترم شبکه اول سیما مقرر شد سریال میکاییل از باکس نوروزی خارج شده و به شکل هر شبی با برنامه ریزی‌های از پیش تعین شده روی آنتن شبکه اول سیما برود.
سریال «میکائیل» به قلم سعید نعمت ا... مضمونی پلیسی دارد که ما با مشارکت نیروی انتظامی (ناجی هنر) و شبکه اول سیما در گروه مجموعه‌های تلویزیون شبکه اول سیما تولید می‌شود.
در خلاصه داستان این سریال تلویزیون آمده:

مدیر بازدید : 90 پنجشنبه 18 دی 1393 نظرات (0)

اگر لباس های ورزشی با کیفیت می توانند در نحوه ورزش کردن و قابلیت های انسان تاثیر گذار باشند پس حتما می توانند تاثیر مثبتی هم روی شتر داشته باشند. این دقیقا طرز فکر افرادی است که به تازگی دست به تولید لباس ورزشی برای شترها زده اند.

چندی پیش یکی شرکت تولید وسایل لوکس به نام "الشبله" در امارات لباس های ورزشی مخصوص شتر را معرفی کرد که در کمال تعجب با استقبال بسیار خوبی نیز از سوی مردم این کشور روبرو شده است.

مدیر بازدید : 98 شنبه 29 آذر 1393 نظرات (0)

به نقل از مشرق، تصویری که پیش رو دارید، در حدفاصل سال 1359 تا 1360 ، در یکی از راهروهای ساختمان سابق «مجلس شورای اسلامی» به ثبت رسیده است. پاسدارانی که در کنار ایشان دیده می شوند، احتمالا نیروهای «گردان دوم از پادگان ولی عصر(صلوات الله علیه)» هستند که در آن زمان مسئولیت حفاظت از مجلس شورای اسلامی را بر عهده داشتند.

مدیر بازدید : 75 جمعه 28 آذر 1393 نظرات (0)

این روزها سریال « پر‌ده‌نشین» به تهیه‌کنندگی «سیدمحمود رضوی» و کارگردانی « بهروز شعیبی» هر شب از شبکه اول سیما پخش می‌شود. این سریال حول موضوع روحانیت و مشکلات تنها حوزه علمیه شهر است و بازیگران زیادی از جمله «هومن برق نورد» و « فرهاد آئیش» در این سریال در نقش روحانی ظاهر شدند. گریم متفاوت بازیگران این فیلم بهانه ای شد تا سراغ عکس های دیگر بازیگرانی که در این نقش و لباس ظاهر شدند برویم.

تعداد صفحات : 3

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    جایگاه ایران درلیگ جهانی 2015 ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4128
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 26
  • آی پی دیروز : 132
  • بازدید امروز : 31
  • باردید دیروز : 153
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 331
  • بازدید ماه : 3,134
  • بازدید سال : 18,190
  • بازدید کلی : 681,129