loading...
پایگاه خبری و آموزشی
مدیر بازدید : 52 پنجشنبه 14 خرداد 1394 نظرات (0)

اهالی شهر دمام در شرق عربستان شهدای مسجد امام حسین (ع) را تشییع کردند، و از مقامات عربستانی خواستند به تحریک احساسات ضد شیعی پایان دهند.

کمیته سازمان دهنده این مراسم اعلام کرد بیش از سه هزار داوطلب در فرایند سازمان دهی این تشییع جنازه شرکت کردند.

جمعه گذشته در حمله تروریستی و انفجار در مسجد امام حسین(ع) در شهر دمام 4 تن به شهادت رسیدند.

این انفجار یک هفته پس از انفجار بمب در مسجد امام علی (ع) در قطیف روی داد که 22  شهید و 100 مجروح بر جا گذاشت.

مدیر بازدید : 81 شنبه 09 خرداد 1394 نظرات (0)

خانم افخم با اشاره به جنایت تروریست ها در دو هفته پیاپی در جمع نمازگزاران جمعه منطقه شرقیه، بر به کارگیری همه تدابیر و امکانات به منظور پیشگیری ازاین گونه حوادث تاکید کرد.


سخنگوی دستگاه دیپلماسی خارجی گفت: با کسانی که امنیت و ثبات منطقه را نشانه رفته اند و درصدد دامن زدن به اختلافات مذهبی اند باید مقابله جدی شود.

 

انفجار تروریستی دیروز در شهر دمام در شرق عربستان 4 شهید و بیش از ده زخمی برجا گذاشت.

مدیر بازدید : 81 جمعه 08 خرداد 1394 نظرات (0)

به نقل از شبکه العالم، انفجار تروریستی، نمازگزاران مسجد امام حسین (ع) در منطقه شیعه نشین دمام در شرق عربستان را هدف قرار داد.

بر اساس گزارش‌ها، کمیته های مردمی ،که شیعیان شرق عربستان برای تامین امنیت مناطق خود تشکیل دادند، مانع از ورود عامل انتحاری به مسجد امام حسین (ع) در شهر الدمام در شرق این کشور شدند.
جزئیات و تصاویر جنایت در ادامه مطلب.........
مدیر بازدید : 100 پنجشنبه 07 خرداد 1394 نظرات (0)

یک جوان شیعه عربستان حین بازدید محمد بن نایف  از منطقه قطیف، دولت عربستان را شریک جرم تروریست ها در حادثه کشتار شیعیان در مسجد قدیح دانست.


این جوان شیعه در جملاتی خطاب به نایف گفت: من می گویم وقتی حکومت به وظیفه خود عمل نمی کند ( اجازه بدهید جناب امیر بگویم ) شریک جرم ( در جنایت کشتار نمازگزاران ) است .

اما محمد نایف در پاسخ فقط از افزایش تهدید مخالفان حرف زد.

مدیر بازدید : 50 سه شنبه 05 خرداد 1394 نظرات (0)

بر پایه گزارش‌ها، جمعیتی عظیم به احترام قربانیان انفجاری که جمعه (یکم خرداد) در مسجدی واقع در روستای القدیح رخ داد در این مراسم شرکت کردند. در این انفجار 21 تن از جمله دو کودک شهید و بیش از 200 تن دیگر زخمی شدند.
گروه تروریستی داعش اندکی بعد مسئولیت این حمله را بر عهده گرفت و درباره حمله دوباره به شیعیان هشدار داد؛ این در حالی است که بسیاری رژیم ریاض را با این حمله مرتبط می‌دانند.

سازماندهندگان این مراسم با بیان اینکه تمامی تدابیر امنیتی با مقامات محلی هماهنگ شده است.
این در حالی است که روز شنبه نیز هزاران تن از مردم عربستان برای ابراز خشم از گروه تکفیری داعش و همچنین خاندان آل سعود به خیابان‌های منطقه قطیف آمدند.

در کمتر از یک سال این دومین بار بود که شیعیان عربستان هدف سوء قصد قرار گرفتند؛ در ماه نوامبر نیز هفت شیعه در روستای الدلوه‌ی استان الشرقیه به ضرب گلوله کشته شدند.

کشتار شیعیان عربستان خشم جامعه بین‌الملل را برانگیخته است و گروه‌های حقوق بشر و تعدادی از کشورهای منطقه درباره این وقایع مرگبار ابراز نگرانی کرده‌‎اند.

استان الشرقیه‌ی عربستان از فوریه سال 2011 صحنه تظاهرات مسالمت آمیز است. معترضان انجام اصلاحات، آزادی سیاسی و آزادی بیان را از رژیم ریاض خواستارند.

مدیر بازدید : 51 شنبه 02 خرداد 1394 نظرات (0)

شرکت کنندگان در تظاهرات قطیف با سردادن شعار «هیهات من الذله» بر ضرورت برخورد با عوامل چنین اقدامات غیرانسانی علیه شیعیان تاکید کردند.روز گذشته یک تروریست در مراسم نماز جمعه کمربند انفجاری خود را در میان نماز گزاران منفجر کرد که ۲۲ تن شهید شدند.

 مردم مناطق مختلف در استان قطیف در شرق عربستان سعودی دیشب در اعتراض به حمله تروریستی که به شهید و زخمی شدن ده ها نفر منجر شد تظاهرات کردند.

یک تروریست دیروز هنگام برگزاری نماز جمعه کمربند انفجاری خود را در میان نمازگزاران مسجد امام علی شهر قدیح منفجر کرد که بر اثر آن تاکنون  22 تن شهید و صد نفر زخمی شدند.  گروه تروریستی داعش مسئولیت این حمله را بر عهده گرفت.

مدیر بازدید : 112 جمعه 01 خرداد 1394 نظرات (0)

"مرضیه افخم" سخنگوی وزارت امور خارجه كشورمان عمليات تروريستی عليه نمازگزاران مسجد "امام علی (ع)" در منطقه "القديح" استان "قطيف" عربستان را كه منجر به شهادت و مجروح شدن تعداد زيادی از مردم بی‌گناه شد٬ شديدا محكوم كرد.

سخنگوی وزارت خارجه با تاكيد بر لزوم شناسايی و مجازات عاملين خاطرنشان کرد:‌ مقابله و مبارزه با گروه‌های تروريستی و افراطی و عدم ماجراجويی‌های خارجی و توقف تحميل هزينه‌های جبران ناپدير به ملت‌های منطقه گامهای ضروری است كه بايد در اولويت قرار گيرد.

مدیر بازدید : 100 جمعه 01 خرداد 1394 نظرات (0)

یک کارشناس سیاست خارجی گفت: هیچ حدی برای آمریکا و عربستان درخصوص بازرسی از کشتی نجات قائل نیستیم و قرار نیست عربستان،آمریکا و جیبوتی کشتی ما را بازرسی کنند.

ادامه صحبت های قدیری ابیانه در ادامه مطلب.........

مدیر بازدید : 94 جمعه 01 خرداد 1394 نظرات (0)

منابع خبری از انفجار در مسجدی در استان شیعه نشین قطیف عربستان و شهادت و زخمی شدن شماری خبر دادند.

جزئیات و تصاویر جنایت در ادامه مطلب.........

مدیر بازدید : 86 جمعه 25 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

مردم شهر قطیف در شرق عربستان بار دیگر برای اعلام همبستگی با روحانی مبارز آیت‌الله شیخ نمر باقر النمر تظاهرات کردند.

در این تظاهرات که به دعوت گروه‌ های مخالف عربستان از جمله جنبش «جوانان آزادی خواه» و گروه موسوم به «ائتلاف آزادی و عدالت» در قطیف برگزار شد، مخالفان ضمن اعلام همبستگی با این روحانی برجسته، آزادی فوری و بی قید و شرط وی و رفع همه محدودیت های اعمال شده بر آیت الله نمر شدند.

شرکت کنندگان در تظاهرات دیشب شعارهای علیه حاکمان آل سعود و بحرین سر دادند. 

زمان بازداشت این روحانی برجسته، مناطق شرقی عربستان و به ویژه استان نفت خیز قطیف عرصه اعتراض های گسترده ای بود که نیروهای امنیتی سعودی به شدت این اعتراض ها را سرکوب کردند.

در روزهای اخیر خبرهایی درباره قصد دولت سعودی برای اجرای حکم اعدام شیخ نمر در همین هفته منتشر شده بود.

مدیر بازدید : 88 جمعه 25 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

به نقل از واع، نوری مالکی، دبیر کل حزب اسلامی دعوه، اعلام کرد: «اجرای حکم ظالمانه اعدام برای شیخ باقر نمر النمر سبب افزایش شکاف میان شیعه و سنی در جهان اسلام می‌شود درحالی‌که منطق حکم می‌کند در شرایط کنونی در پی تقویت برادری میان مسلمانان باشیم.»

ادامه صحبت های نوری مالکی در ادامه مطلب.........

مدیر بازدید : 90 پنجشنبه 24 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

"آیت‌الله سید محمد غروی" عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره به اعلام حکم اعدام شیخ نمر توسط حکومت عربستان اظهار داشت: حکمی که دادگاه عربستان صادر کرده است به هیچ عنوان قابل تحمل و پذیرش نیست.

وی ادامه داد: عربستان با جنگ افروزی و کشتاری که در یمن داشته به اندازه کافی برای آینده خود مشکلات فراهم کرده است.

آیت‌الله غروی با تاکید براینکه تصمیم اخیر عربستان مبنی بر اعدام شیخ نمر می‌تواند بر این مشکلات بیفزاید تصریح کرد: این تصمیم می‌تواند مشکلات امنیتی برای عربستان ایجاد کند چون شیعیان عربستان این رفتارها را برنمی‌تابند و قطعا در برابر این قبیل اقدامات حکومت ایستادگی می‌کنند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: این حرکات باید توسط مجامع بین المللی محکوم شود و کشورهای اسلامی در قبال این قبیل رفتارها ساکت نماند.

مدیر بازدید : 84 چهارشنبه 23 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

تجمع فضلا و اساتید و طلاب و ائمه جماعت سراسر استان تهران در مقابل دفتر نمایندگی سازمان ملل در اعتراض به صدور حکم شیخ نمر الباقر النمر امروز ظهر انجام شد.

بر اساس این گزارش شرکت‌کنندگان با سر دادن شعار‌های مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر آل‌سعود و روحانی آزاده آزاد باید گردد و همچنین با آتش زدن پرچم‌های آمریکا و اسرائیل انزجار خود را از صدور حکم اعدام شیخ نمر توسط آل‌سعود اعلام کردند.
شایان ذکر است که در پایان این مراسم بیانه‌ای که در ادامه مطلب آمده صادر شد:
مدیر بازدید : 89 چهارشنبه 23 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

آیت الله مکارم شیرازی صبح امروز در درس خارج فقه در مسجد اعظم ضمن واکنش به تهدید اعدام روحانی عربستانی شیخ محمدباقر نمر، اظهار داشت: دولتمردان عربستان یا غافلند یا خودشان را به غفلت می زدند که چنین حکمی را صادر کردند.

اعدام شیخ نمر، آثار سوئی برای این جمعیت قاتل خواهد داشت
ادامه سخنان آیت الله مکارم شیرازی در ادامه مطلب.......

مدیر بازدید : 69 چهارشنبه 23 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

طلاب و فضلای حوزه‌ های علمیه در حمایت از آیت الله نمر باقر النمر، روحانی برجسته شیعه عربستان، امروز، چهارشنبه، ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۴، در مدرسه فیضیه قم تجمع می کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، مرکز مدیریت حوزه های علمیه از همه علما، طلاب و فضلا برای شرکت در تجمع بزرگ محکومیت صدور اعدام این روحانی عربستانی دعوت کرده است.

برخی منابع از تصمیم مقامات ارشد سعودی برای اجرای حکم اعدام آیت الله شیخ نمر باقر النمر در روز 25 رجب، بیست و چهارم اردیبهشت خبر داده اند. 

نیروهای امنیتی سعودی حدود دو سال پیش آیت الله نمر را بازداشت و به مکان نامعلومی منتقل کردند.

دادگاه آل سعود پارسال آیت الله نمر را به اعدام محکوم کرد.

آیت الله نمر باقر النمر پیش از بازداشت چند بار علیه خاندان سلطنتی سخنرانی کرده بود.
 

مدیر بازدید : 69 دوشنبه 21 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

دبیرکل جبهه مردمی اصلاحات گفت: درجبهه مردمی اصلاحات کمپینی را تحت عنوان جلوگیری از اعدم شیخ نمر تشکیل داده‌ایم و از همه آزادی خواهان جهان می‌خواهیم با ما هم‌صدا شوند.

ادامه صحبت های حجت الاسلام فومنی در ادامه مطلب.........

مدیر بازدید : 75 یکشنبه 20 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

به گفته منابع دیپلماتیک اروپایی، ریاض به واشنگتن اعلام کرده که قصد دارد، حکم اعدام شیخ نمر باقر النمر مخالف عربستانی را اجرا کند.

جزئیات بیشتر خبر در ادامه مطلب.........

مدیر بازدید : 68 شنبه 19 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

اخبار رسیده از عربستان حاکی از آن است که مقامات ارشد رژیم آل سعود دستور داده‌اند که حکم اعدام صادر شده در حق آیت الله شیخ نمر باقر النمر دوشنبه این هفته اجرا شود.

جزئیات بیشتر خبر همراه واکنش ها در ادامه مطلب.........

مدیر بازدید : 76 سه شنبه 15 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

مردم استان القطیف عربستان پیکر شهید خود را پس از گذشت دو هفته از شهادتش تشییع کرده به خاک سپردند.

جزئیات بیشتر خبر در ادامه مطلب.........

مدیر بازدید : 121 جمعه 11 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

یک کارشناس ارشد غرب آسیا گفت: عربستان برای آمریکا حکم یکی از ایالت‌ها را دارد و من شنیده‌ام که در محافل خصوصی آمریکائی بحث شده، اگر در عربستان خون هم به پا کنیم و نقض حقوق بشر هم بشود، نباید بگذاریم آل سعود دچار مشکل حاد شود که این معنای خطرناکی هم برای آمریکا، هم برای مردم عربستان و منطقه دارد.

ادامه این تحلیل در ادامه مطلب....

مدیر بازدید : 82 دوشنبه 07 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

به نقل از  روزنامه جمهوری اسلامی،یک امام جماعت مسجدالحرام در مصاحبه با شبکه تلویزیونی جنو تی‌وی پاکستان، خواستار اتحاد مردم عربستان و ایران شد.

جزئیات بیشتر خبر در ادامه مطلب.........

مدیر بازدید : 73 یکشنبه 30 فروردین 1394 نظرات (0)

به نقل از پایگاه خبری «روزنامه المنار»، «محمد بن نایف بن عبدالعزیز آل سعود» جانشین ولیعهد عربستان دستور حبس خانگی هفت نفر از شاهزادگان سعودی را که به صورت علنی از سیاست خارجی این کشور انتقاد می‌کردند صادر کرده است. 

 
منابع اختصاصی المنار تاکید کردند: سران جدید آل سعود همچنین بازداشت‌های گسترده‌ای را علیه پزشکان، مهندسان و اساتید خارجی در این کشور در دو شهر ریاض و طایف آغاز کردند و تاکنون ده‌ها نفر از اتباع خارجی را که در عربستان کار می‌کردند بازداشت شده‌اند. 

به گفته این منابع، جنگ‌هایی را که رژیم سعودی در یمن، سوریه و عراق آغاز کرده است، تلاش سران جوان این رژیم برای اثبات موجودیت و تقویت جایگاه‌شان در خاندان آل سعود  افزایش داده است و این در نتیجه ضعف سلمان بن عبدالعزیز است. 

مدیر بازدید : 83 دوشنبه 24 فروردین 1394 نظرات (0)

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، مخالف سعودی معروف به مجتهد در صفحه شخصی خود در توییتر تاکید کرده است که سعود الفیصل وزیر خارجه عربستان تاکنون 3 بار درخواست استعفا کرده و بیماری‌های متعدد، وضعیت جسمی او را به شدت تحت تاثیر قراده‌‌اند، همچنین او از دستورات محمد بن سلمان و بن نایف سرپیچی می‌کند با این وجود استعفای او پذیرفته نمی‌شود.

مجتهد با تاکید بر این نکته که بیش از 90 درصد از وزارت خارجه را نیز افرادی غیر از سعود الفیصل اداره می‌کنند از عدم پذیرفته شدن درخواست استعفای او ابراز تعجب کرده است.

شاهزاده "سعود الفیصل" [75ساله] سمت وزارت امور خارجه عربستان را در اختیار دارد. وی از سال 1975 تا کنون در این سمت قرار دارد و اخیراً در آمریکا تحت عملیات جراحی از ناحیه ستون فقرات قرار گرفت که این عمل جراحی بر اساس بیانیه دفتر پادشاهی با موفقیت انجام شد و هم اکنون معالجه پس از این عمل را انجام می‌دهد.

مدیر بازدید : 58 یکشنبه 23 فروردین 1394 نظرات (0)

در پی حمله انتقام‌جویانه قبایل به یک پایگاه نظامی در خاک عربستان، ده‌ها سرباز سعودی کشته شدند.

آخرین تحولات یمن به همراه جزئیات بیشتر در ادامه مطلب......

مدیر بازدید : 113 شنبه 22 فروردین 1394 نظرات (0)

سیاست‌های الهام گرفته از ایالات متحده آمریکا و رژیم صهیونیستی، عربستان را به پرتگاه سقوط سوق می‌دهد.

ادامه این تحلیل در ادامه مطلب....

مدیر بازدید : 93 جمعه 21 فروردین 1394 نظرات (0)

مشاور فرمانده کل سپاه با اشاره به خوی ظالمانه آمریکا و سوء استفاده این کشور از مذاکرات گفت: سوءاستفاده آمریکا از مذاکرات صحیح نیست و رهبر معظم انقلاب آن را متذکر شده‌اند.

ادامه گفتگوی مقدم فر در ادامه مطلب.......

مدیر بازدید : 92 جمعه 21 فروردین 1394 نظرات (0)

«مجتهد»، فعال توئیتری عربستانی، در مجموعه‌ ای از توئیت‌ های تازه، گزارشی از وضع جسمی «سلمان بن عبدالعزیز»، پادشاه عربستان و خیز «محمد بن سلمان»، وزیر دفاع و پسر پادشاه برای رسیدن به قدرت ارائه داده است.

جزئیات بیشتر این افشاگری ها در ادامه مطلب.........

مدیر بازدید : 85 پنجشنبه 20 فروردین 1394 نظرات (0)

رئیس جمهور کشورمان گفت: جمهوری اسلامی ایران در مسیر توسعه‌ی کشور هر جا که اراده تصمیم گرفت، با همت جوانان، همت دانشمندان با ایثار و فداکاری شبانه روزی آنان بحمدالله به نتیجه رسید، قدرتهای دنیا موافق بودند یا مخالف تأثیری در اراده این ملت نداشت.

 

مشروح سخنان رئیس جمهور در ادامه مطلب.........

مدیر بازدید : 77 چهارشنبه 19 فروردین 1394 نظرات (0)

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، پایگاه المنار به نقل ازمنابع ویژه از بازداشت های گسترده در شهرهای ریاض و طائف عربستان که شامل دهها تبعه خارجی از جمله پزشکان و مهندسان است خبرداد و بیان کرد: محمد بن نایف که سمت جانشین ولیعهد عربستان را بر عهده دارد دستوراتی درباره حبس خانگی هفت نفر از شاهزادگان سعودی در ریاض به سبب انتقاد آنها از سیاست خارجی عربستان را داده است.

به گفته این منابع جنگ هایی که رژیم سعودی دریمن، سوریه و عراق به راه انداخته است تلاشی از سوی رهبران جدید در این رژیم برای نشان دادن خود و تقویت جایگاه در داخل آل سعود و در راستای جنگ قدرت میان شاهزادگان و نشانه ضعفی است که ملک سلمان از آن رنج می برد است.

مدیر بازدید : 102 چهارشنبه 19 فروردین 1394 نظرات (0)

شرایط "بحرین" با "یمن" متفاوت بوده و سرکوب اعتراضات مردم "بحرین"، دلیل بر این نخواهد بود که سعودی‌ها در "یمن" نیز کاری از پیش ببرند.

 

ادامه این تحلیل در ادامه مطلب....

مدیر بازدید : 89 دوشنبه 17 فروردین 1394 نظرات (0)

 

زمان انتشار خبر: دوشنبه ۱۷ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۱

 

"سران عرب پایداری و اعتماد به نفس را از سران ایران یاد بگیرند"

 

رای الیوم، آمریکا را همپیمان حیله گر عربها نامید و از سران عرب خواست پایداری و اعتماد به نفس را از سران ایران یاد بگیرند.

 

ادامه این تحلیل در ادامه مطلب....

مدیر بازدید : 129 دوشنبه 17 فروردین 1394 نظرات (0)

وزیر امور خارجه بحرین همچنان به انتشار خبرهای دروغ علیه جمهوری اسلامی ایران از طریق شبکه‌های اجتماعی ادامه می دهد. رویکرد فرافکنانه رژیم آل خلیفه در حالی است که در صدمین روز بازداشت شیخ سلمان، این رژیم یک روحانی دیگر را بازداشت کرد.

 

جزئیات بیشتر خبر در ادامه مطلب.........

مدیر بازدید : 82 دوشنبه 17 فروردین 1394 نظرات (0)

در ادامه مطلب می توانید در قالب کاریکاتوری جالب به ملعبه بودن سعودی ها در دست صهیونیست ها پی ببرید...........نظر شما چیه؟؟؟

مدیر بازدید : 87 دوشنبه 17 فروردین 1394 نظرات (0)

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، جنگنده های عربستان سعودی بامداد امروز دوشنبه، 17 فروردین 1394، مناطقی را در صنعا، پایتخت و الصلیف و راس عیسی در استان الحدیده و دو منطقه باقم و آل الصیفی و منطقه حبیل جباری در استان ضالع بمباران کردند.

 

ادامه اخبار و تصاویر در ادامه مطلب.......

مدیر بازدید : 73 دوشنبه 17 فروردین 1394 نظرات (0)
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، در ادامه دخالت‌ های فاحش عربستان در امور داخلی یمن، شبکه خبری الجزیره فاش کرد که وزارت امور خارجه یمن به صورت موقت از ریاض فعالیت خود را انجام می‌ دهد. 
 
وزارت خارجه
وزارت امور خارجه یمن اقدامی بی‌سابقه‌ در صحنه دیپلماتیک صورت داده و به اصطلاح «آشپزخانه سیاسی» یمن از ریاض، پایتخت عربستان سعودی اداره می‌ شود. 
 
 
«الجزیره» گزارش داد وزارت امور خارجه یمن تلاش می‌ کند حمایت بیشتری را از «مشروعیت» در یمن جلب کند. 
 
 
در همین حال ریاض یاسین، وزیر امور خارجه دولت مستعفی یمن تاکید کرد: دیگر کشورها آمادگی دارند به ائتلاف موسوم به «طوفان کوبنده» بپیوندند. 
 
 
عربستان با همکاری شماری از کشورها «تجاوز هوایی علیه مردم یمن» را آغاز کرده و آن را «طوفان کوبنده» نام گذاشته است.
مدیر بازدید : 61 دوشنبه 17 فروردین 1394 نظرات (0)

کارشناسان با توجه به احتمال شکست سعودی‌ها در برابر نیروهای مردمی در یمن به فرماندهان نظامی در این کشور توصیه کردند بجای بکارگیری از نیروهای زمینی از نیروهای ویژه به طور محدود بهره بگیرند.

 

ادامه این تحلیل در ادامه مطلب....

مدیر بازدید : 147 یکشنبه 16 فروردین 1394 نظرات (0)

دستیابی به توافق هسته‌ای از دید رژیم آل سعود، یعنی اینکه ایران در مسیر احیا و البته ارتقاء بی‌سابقه جایگاه اقتصادی خود در منطقه خواهد افتاد و همچنین اینکه زیرساخت‌های فنی و قابلیت‌های صنعتی مرتبط از بین نخواهند رفت، بلکه امکان توسعه و رشد بیشتر را نیز خواهند داشت.

 

ادامه این گزارش تحلیلی و غرور آفرین از جایگاه ایران به همراه تصاویر در ادامه مطلب........

تعداد صفحات : 2

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    جایگاه ایران درلیگ جهانی 2015 ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4128
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 56
  • آی پی دیروز : 87
  • بازدید امروز : 69
  • باردید دیروز : 147
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 216
  • بازدید ماه : 3,019
  • بازدید سال : 18,075
  • بازدید کلی : 681,014