loading...
پایگاه خبری و آموزشی
مدیر بازدید : 57 یکشنبه 03 خرداد 1394 نظرات (0)

نیروهای امنیتی بحرین با تظاهرکنندگان این کشور در مناطق مختلف درگیر شدند و بر ضد آنها از گازهای اشک استفاده کردند .


به گزارش شبکه خبری پرس تی وی، معترضان بحرینی با محکوم کردن حادثه تروریستی در مسجد امام علی (ع) در منطقه القدیح واشع در استان قطیف عربستان را محکوم کردند .


بر اثر این حادثه تروریستی  21 تن شهید و ده ها نفر زخمی شدند .از چهار سال گذشته تا کنون بحرین صحنه درگیری های مردمی با رژیم ظالم آل خلیفه است.

مدیر بازدید : 165 شنبه 02 خرداد 1394 نظرات (0)

دکتر ندا ضیف پس از آزادی متوجه می شود نشانی هایی که دیگر زندانیان آزاد شده ارائه می دهند، مشخصات همان کسی است که او را شکنجه و بازجویی می کرده. با تلاش ضیف و سایر زنان انقلابی بحرین، چهره این عضو شکنجه گر خاندان حکومتی بیش از پیش فاش می شود.

جزئیات بیشتر در ادامه مطلب.........

مدیر بازدید : 103 جمعه 01 خرداد 1394 نظرات (0)

در این سری از برنامه های مستند بدون مرز، نقش زنان در انقلاب بحرین بررسی شده است. در این مستند، زندانیان سیاسی زن درباره چگونگی بازداشت، نحوه شکنجه در زندان های بحرین، تجربه شخصی خود، رنج ها و عذاب هایی که در راه انقلاب کشیده اند و نهضت مقاومت صحبت می کنند.

 

دانلود مستند

مدیر بازدید : 78 یکشنبه 27 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

خطیب مسجدی در بحرین خواستار برخورد شدید با شهروندان شیعه کشورهای عربی حوزه خلیج فارس شد و آنان را هواداران ایران نامید.

ادامه اظهارات این خطیب در ادامه مطلب.......

مدیر بازدید : 121 جمعه 11 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

یک کارشناس ارشد غرب آسیا گفت: عربستان برای آمریکا حکم یکی از ایالت‌ها را دارد و من شنیده‌ام که در محافل خصوصی آمریکائی بحث شده، اگر در عربستان خون هم به پا کنیم و نقض حقوق بشر هم بشود، نباید بگذاریم آل سعود دچار مشکل حاد شود که این معنای خطرناکی هم برای آمریکا، هم برای مردم عربستان و منطقه دارد.

ادامه این تحلیل در ادامه مطلب....

مدیر بازدید : 62 چهارشنبه 02 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان با ابراز نگرانی از تمدید بازداشت شیخ علی سلمان» دبیرکل جمعیت «الوفاق» بحرین، گفت: اقدامات رژیم آل خلیفه به حل مشکلات بحرین کمکی نخواهد کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، «مرضیه افخم» شامگاه چهارشنبه تصریح کرد: استمرار وضعیت امنیتی و شرایط پلیسی در بحرین اوضاع را پیچیده تر خواهد کرد.


وی همچنین تاکید کرد: کنار نهادن رویکرد امنیتی در بحرین، توجه حاکمیت به گفتگو و خواست مردم بسیار مهم می باشد و دولت بحرین بهتر است با اقدامات اعتماد آمیز زمینه این امر را فراهم کند.

مدیر بازدید : 63 شنبه 29 فروردین 1394 نظرات (0)

به نقل از  پایگاه خبری شبکه العالم، جریان الوفا اعلام کرد بیشتر شکنجه‌گران حکومت آل خلیفه، مزدوران بیگانه هستند. 


بنابر این گزارش، «مازن التمیمی» مدیر زندان، «عبدالوهاب الجار» معاون وی، «احمد العمادی»، «خلیفه النعار»، «ابراهیم الساعاتی» و «ابراهیم خرشت» از مهم‌ترین این افراد هستند. 

همچنین در این گزارش تاکید شده است «فهد الکوهجی» مسؤول شکنجه کودکان و آزار جنسی آنان است که به زندانیان بند یک زندان عنبر، گاز فلفل پاشید و «علی عبدالولید»، «احمد فرحان» و «علی فرحان» نیز مسئول شکنجه زندانیان بند ۱۰ عنبر هستند.
مدیر بازدید : 102 چهارشنبه 19 فروردین 1394 نظرات (0)

شرایط "بحرین" با "یمن" متفاوت بوده و سرکوب اعتراضات مردم "بحرین"، دلیل بر این نخواهد بود که سعودی‌ها در "یمن" نیز کاری از پیش ببرند.

 

ادامه این تحلیل در ادامه مطلب....

مدیر بازدید : 89 دوشنبه 17 فروردین 1394 نظرات (0)

 

زمان انتشار خبر: دوشنبه ۱۷ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۱

 

"سران عرب پایداری و اعتماد به نفس را از سران ایران یاد بگیرند"

 

رای الیوم، آمریکا را همپیمان حیله گر عربها نامید و از سران عرب خواست پایداری و اعتماد به نفس را از سران ایران یاد بگیرند.

 

ادامه این تحلیل در ادامه مطلب....

مدیر بازدید : 129 دوشنبه 17 فروردین 1394 نظرات (0)

وزیر امور خارجه بحرین همچنان به انتشار خبرهای دروغ علیه جمهوری اسلامی ایران از طریق شبکه‌های اجتماعی ادامه می دهد. رویکرد فرافکنانه رژیم آل خلیفه در حالی است که در صدمین روز بازداشت شیخ سلمان، این رژیم یک روحانی دیگر را بازداشت کرد.

 

جزئیات بیشتر خبر در ادامه مطلب.........

مدیر بازدید : 147 یکشنبه 16 فروردین 1394 نظرات (0)

دستیابی به توافق هسته‌ای از دید رژیم آل سعود، یعنی اینکه ایران در مسیر احیا و البته ارتقاء بی‌سابقه جایگاه اقتصادی خود در منطقه خواهد افتاد و همچنین اینکه زیرساخت‌های فنی و قابلیت‌های صنعتی مرتبط از بین نخواهند رفت، بلکه امکان توسعه و رشد بیشتر را نیز خواهند داشت.

 

ادامه این گزارش تحلیلی و غرور آفرین از جایگاه ایران به همراه تصاویر در ادامه مطلب........

مدیر بازدید : 109 یکشنبه 16 فروردین 1394 نظرات (0)

"احمد اسفندیاری" رئیس مرکز جهانی حمایت از حقوق بشر در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران، درباره تحولات "یمن" و تجاوز زمینی عربستان سعودی، اظهار داشت: عربستان با طناب پوسیده آمریکا وارد یک چاه شده که به راحتی نمی‌تواند از آن خارج شود.

 

ادامه این گفتگو در ادامه مطلب......بهتون توصیه می کنم از دست ندینش حتما مطالعه کنید.

مدیر بازدید : 78 جمعه 14 فروردین 1394 نظرات (0)

حجت‌الاسلام و المسلمین «سیدحمید روحانی» رئیس بنیاد تاریخی پژوهشی انقلاب اسلامی در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه امروز(14 فروردین) ضمن گرامیداشت روز 12 فروردین گفت: 12 فروردین روز فتح و ظفر مسلمین و آزادی خواهان جهان و نیز روز پیروزی مستضعفان بر مستکبران است، 12 فروردین روز تاریخی بی‌ماندنی از جهان بود که مشابه آن را کمتر و یا هرگز سراغ نداریم.

وی در همین باره افزود: به همین صورت نیز که انقلاب اسلامی با هیچ کدام از انقلاب‌های اطراف و اکناف جهان که اتفاق افتاد شباهتی نداشت، در روز 12 فروردین هم این چنین بود.

 

ادامه این سخنرانی در ادامه مطلب......

 

مدیر بازدید : 111 چهارشنبه 12 فروردین 1394 نظرات (0)

هیکل خواستار تعامل مثبت کشورهای عربی با ایران شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر از پایگاه اینترنتی شفقنا، هیکل در گفتگوی مفصل با مجله «سیاست بین الملل» افزود: هیچ کس ایده ای برای پایان دادن به بحران در سوریه و عراق و لیبی ندارد.

وی گفت: اوضاع بحرانی کنونی در کشورهای عربی ممکن است تا بی نهایت ادامه پیدا کند زیرا کانون های تنش همچنان به قوت خود باقی است.

هیکل افزود: مسائل کشورهای عربی از دست عرب ها خارج شده و به دست قدرت های منطقه ای و بین المللی افتاده است.

وی معتقد است : مصر بدون پایگاه داخلی قدرتمند و منسجم نمی تواند نقشی فعالانه در جهان ایفا کند.  شرایط مصر ایجاب می کند یا این کشور چنین نقشی را ایفا و در امور دیگر کشورها مداخله کند یا این دیگران در امورش مداخله می کنند.


هیکل همچنین گفت: ایران دارای امکانات گسترده ای است که نمی توان آن را نادیده گرفت و از انسجام برخوردار است و عوامل سیاسی و شخصی و امنیتی در آن جمع شده اند.

وی خواستار تعامل مثبت کشورهای عربی با ایران شد.

مدیر بازدید : 96 چهارشنبه 12 فروردین 1394 نظرات (0)

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، حسین امیر عبداللهیان در حاشیه کنفرانس بین المللی کمک به آوارگان سوریه در کویت، با معاون اول نخست وزیر و وزیر خارجه کویت دیدار و از برگزاری موفق اجلاس تشکر کرد.

وی در رایزنی با خالد جارالله قائم مقام وزارت امور خارجه کویت درباره همکاری های دو جانبه و آخرین تحولات منطقه از جمله یمن، عراق، بحرین و سوریه گفت و گو کرد.

معاون وزیر امور خارجه ایران ضمن تشکر از امیر دولت کویت برای برگزاری سومین کنفرانس بین المللی کمک به آوارگان سوریه گفت: برگزاری منظم کمیسیون و کمیته های مشترک دو کشور، نشان دهنده اراده دو طرف برای توسعه روابط و همکاری های دوجانبه است.

طرفین سفر سالجاری امیر کویت به تهران را نقطه عطفی در روابط دو کشور خوانده و بر اهمیت سفر رییس جمهوری اسلامی ایران به کویت تاکید نمودند.

امیرعبداللهیان با ابراز تاسف از حملات نظامی خارجی علیه یمن و کشته شدن مردم بی گناه این کشور در این حملات، خواستار توقف هرگونه اقدام نظامی علیه یمن شد.

معاون عربی و آفریقای وزارت امور خارجه، با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی ایران بر این اعتقاد است که مشکلات بوجود آمده در این کشورها صرفا راهکار سیاسی دارد؛ بر ضرورت توقف سریع عملیات نظامی و اقدامات خشونت آمیز و انجام گفت و گوهای جدی بین اطراف مختلف یمنی تاکید کرد.

وی به سوابق دیدار فیمابین وزرای امور خارجه ایران و سعودی در نیویورک و دیدار خود با سعود الفیصل در ریاض، بر اهمیت تداوم گفت و گوهای دو کشور تاکید و از اقدامات نظامی سعودی علیه یمن انتقاد کرد.

خالد جارالله قائم مقام وزیر خارجه کویت نیز با ابراز خرسندی از مناسبات سیاسی فیمابین و تشکر از مشارکت کشورمان در این اجلاس، اوضاع یمن را پیچیده توصیف کرد.

وی ضمن تاکید بر ضرورت نیل به راه کار سیاسی مناسب در قبال تحولات منطقه به ویژه یمن ، نقش جمهوری اسلامی ایران را در این تحولات تاثیرگذار دانست.

قائم مقام وزیر امور خارجه کویت، وضعیت آوارگان سوری را ناگوار خواند و هدف از برگزاری این اجلاس را کاهش دردهای مردم سوریه بیان کرد.

مدیر بازدید : 79 چهارشنبه 12 فروردین 1394 نظرات (0)

 

تحلیلی خواندنی بر تقابل رژیم سعودی با ایران اسلامی را در ادامه مطلب بخوانید ..... نظر بدید........

مدیر بازدید : 86 جمعه 07 فروردین 1394 نظرات (0)

به نقل از شبکه "پرس تی‌وی،" "فاضل عباس" -- دبیرکل جمعیت ملی دموکراتیک بحرین -- به اتهام صحبت بر علیه عربستان سعودی بازداشت شد. او درباره تجاوز عربستان به یمن گفته بود حملات هوایی غیر‌قانونی عربستان اقدامی تجاوزکارانه است و حقوق بشر را نقض می‌کند.

رژیم آل خلیفه از متحدان اصلی عربستان سعودی در منطقه محسوب می‌شود و مخالفانش را به شدت سرکوب می‌کند. وزارت کشور بحرین نیز به مخالفان هشدار داده بود با هرگونه ضدیت با عربستان و سیاست‌های این کشور به شدت برخورد خواهد شد. گروه‌های مخالف بحرینی از رژیم آل خلیفه خواسته‌اند تمامی زندانیان سیاسی را آزاد کند.

 

3 ماه پیش نیز رژیم آل خلیفه "شیخ علی سلمان،" دبیرکل بزرگترین حزب مخالف خود را بازداشت کرد: اقدامی که اعتراض بسیاری از کشورها را به همراه داشت. از آغاز مخالفت‌های گسترده با رژیم آل خلیفه در بحرین حدود 4 سال می‌گذرد.

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    جایگاه ایران درلیگ جهانی 2015 ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4128
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 30
  • آی پی دیروز : 132
  • بازدید امروز : 35
  • باردید دیروز : 153
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 335
  • بازدید ماه : 3,138
  • بازدید سال : 18,194
  • بازدید کلی : 681,133