loading...
پایگاه خبری و آموزشی
مدیر بازدید : 140 دوشنبه 18 خرداد 1394 نظرات (0)

جمعی از علما و مسئولان مرتبط با امور فلسطین از کشورهای سوریه، لبنان و فلسطین که به مناسبت سالگرد رحلت بنیان‌گذار انقلاب اسلامی در کشورمان به سر می‌برند عصر روز یکشنبه گذشته (16 خرداد ماه) با علی‌ لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی دیدار و گفت‌وگو کردند.

مشروح صحبت های لاریجانی در ادامه مطلب.........

مدیر بازدید : 105 یکشنبه 17 خرداد 1394 نظرات (0)

شماری از افراد مسلح داعشی در دفع حمله آنها به منطقه البیّارات در اطراف شهر تدمر در شرق استان حمص کشته شدند.

مسئول میدانی گروه زهران علوش به نام ابو عبدو سردین در درگیری در جسر الشغور واقع در حومه ادلب کشته شد.

نیروگاه برق و انبارهای متعلق به این نیروگاه و دو مؤسسه دیگر در استان حسکه به کنترل ارتش سوریه در آمد و ده ها تروریست داعشی کشته شدند.

نیروهای حزب الله و ارتش لبنان کل منطقه عرسال را تحت کنترل گرفته اند.

این منطقه آخرین نقطه محل استقرار اعضای جبهة النصرة بود. بسیاری از این افراد مسلح به روستای عرسال فرار کردند.

مدیر بازدید : 83 یکشنبه 17 خرداد 1394 نظرات (0)

سید حسن نصرالله در پیام تصویری به اجلاسیه تشکل اساتید سطوح عالی و خارج حوزه علمیه قم در مدرسه عالی دارالشفاء اظهار داشت: ملت یمن که در محاصره کشورهای مرتجع عربی است نیازمند حمایت علمای اسلام است تا فریاد استقلال خواهی آنها را به گوش جهانیان برساند.

ادامه سخنان سید مقاومت در ادامه مطلب.......

مدیر بازدید : 80 شنبه 16 خرداد 1394 نظرات (0)

ارتش سوریه و رزمندگان حزب الله همچنین با تسلط بر تپه راهبردی جبل الثلاج، موقعیت خود را در ارتفاعات قلمون تثبیت کردند.

 

در عملیات نیروهای سوری و مقاومت در تپه جبل الثلاج مشرف به منطقه فلیطه در ریف دمشق، ده ها تروریست به هلاکت رسیدند و شماری از آنها از این منطقه گریختند. با تسلط کامل ارتش سوریه بر منطقه قلمون، مسیر تدارکاتی و پشتیبانی تروریست ها به لبنان و سرزمین های اشغالی به طور کامل قطع خواهد شد.
 

هم زمان با این پیروزی ها، پیشروی رزمندگان حزب الله در بلندی های «عرسال» عرصه را بر تروریست ها در مرز سوریه و لبنان تنگ تر کرده است. نیروهای مقاومت پس از کنترل دشت الرهوه در عرسال، کنترل کوه شعله القلعه در شرق وادی الخیل را نیز به دست گرفتند. این کوه بیش از 2300 متر ارتفاع دارد و بر منطقه وادی الخیل و بخشی از گذرگاه الزمرانی مشرف است. این مناطق ماه ها در اشغال تروریست ها و صحنه جنایت آنها بود.

مدیر بازدید : 92 جمعه 15 خرداد 1394 نظرات (0)

منابع نزدیک به حزب الله از شهادت نخستین رزمنده مسیحی عضو حزب‌الله در درگیریهای روز گذشته منطقه القلمون خبر داده اند. شهید مجاهد "شربل حرب" در نبردهای محور عملیاتی جرود عرسال میان مقاومت اسلامی لبنان و تروریستهای القاعده و داعش به کاروان شهدای کربلاء پیوست.

شهادت رزمنده مسیحی+عکس
شهید "حرب" از ساکنین منطقه "المریجه" واقع در حاشیه شهرک "ضاحیه" در حومه جنوبی بیروت بود و از رزمندگان واحد نیروهای ویژه حزب الله بوده است.
لازم به ذکر است که هزاران رزمنده اهل سنت، مسیحی و دروزی لبنانی در سازمان رزم نظامی و اطلاعاتی مقاومت اسلامی "حزب الله" حضور فعال دارند.
مدیر بازدید : 72 جمعه 15 خرداد 1394 نظرات (0)

نیروی مقامت لبنان به پیروزی های چشمگیری در منطقه عرسال سوریه دست یافته است.

شبکه تلویزیونی المیادین گزارش داد نیروهای حزب الله بیش از پنجاه کیلومتر مربع از جنوب عرسال واقع در سلسله کوه های الشرقیه را از اشغال تروریست ها پاکسازی کردند.

برخی تپه های راهبردی این منطقه نیز به دست حزب الله افتاد و نیروهای حزب الله بر اغلب گذرگاه های غیرقانونی اشراف پیدا کردند. نیروی های مقاومت همچنین پس از درگیری های شدید توانستند وادی الدرب و گذرگاه این وادی را در جنوب غربی عرسال به کنترل خود در آورد.

تروریست های مسلح از این گذرگاه برای وارد کردن خودروهای بمب گذاری شده به مناطق درگیری استفاده می کردند.

مدیر بازدید : 57 پنجشنبه 14 خرداد 1394 نظرات (0)

سیدحسن نصرالله در مراسمی به مناسبت گرامیداشت مقام آیت‌الله بهجت در بیروت اعلام کرد، انقلاب اسلامی ایران چشم‌اندازهای جدیدی پیش روی مسلمانان جهان گشود.

ادامه سخنان سید مقاومت در ادامه مطلب.......

مدیر بازدید : 125 چهارشنبه 13 خرداد 1394 نظرات (0)

نیروهای ارتش سوریه با همکاری مقاومت مردمی توانستند، پس از درگیری های شدید با تروریست های داعش در دیرالزور، دو شهرک الرشدیه و الصناعه را به کنترل خود در آورند.

آخرین تحولات سوریه به همراه تصاویر جنایات داعش در ادامه مطلب..............

مدیر بازدید : 47 دوشنبه 04 خرداد 1394 نظرات (0)

پایگاه اینترنتی ملحق در خبری فوری اعلام کرد: حزب‌الله لبنان بلندی‌های عرسال را موشک باران کرد. 


بر اساس این گزارش، حزب‌الله مناطقی را در شرق بلندی‌های عرسال با سامانه موشکی "ال ۱۰۷ " هدف قرار داده است.
مدیر بازدید : 85 پنجشنبه 31 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

شهر تاریخی تدمر، از توابع استان حمص در سوریه اشغال شد. عبدالله الحسن عطیه، از رزمندگان حزب الله لبنان در سوریه به شهادت رسید/بیش از یکصد صفحه از اسناد محرمانه وزارت خارجه آمریکا درباره سوریه افشاشد؛ اوباما از ارسال سلاح به تروریست ها اطلاع داشت.

جزئیات بیشتر این اخبار همراه تصاویر و بررسی آخرین تحولات سوریه در ادامه مطلب......

مدیر بازدید : 67 چهارشنبه 30 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

شبکه تلویزیونی المنار ساعتی پیش در خبری فوری اعلام کرد، ارتش سوریه و رزمندگان حزب‌الله لبنان با پشتیبانی یگان‌های توپخانه حمله گسترده‌ای را به مواضع گروه‌های مسلح تروریست در منطقه "فلیطه" و "الجراجیر" در "قلمون" آغاز کردند.

مدیر بازدید : 83 سه شنبه 29 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

یک تحلیلگر سیاسی لبنانی قطع ارتباط میدانی تکفیری ها با رژیم صهیونیستی را یکی از اهداف حزب الله در حمله به قلمون دانست و تصریح کرد: با پاکسازی این منطقه، شاهراه ارتباطی دمشق - بیروت امن می شود.

متن کامل تحلیل در ادامه مطلب....

مدیر بازدید : 99 سه شنبه 29 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

مشاور مقام معظم رهبری در امور بین الملل با بشار اسد رئیس جمهور سوریه در دمشق، دیدار و درباره مناسبات دوجانبه ، اوضاع جهان اسلام و تحولات منطقه ای و بین المللی گفتگو کرد.

محورهای مذاکرات در ادامه مطلب.........

مدیر بازدید : 77 دوشنبه 28 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

ارتش سوریه موفق شد تروریست ها را از شهر باستانی تدمر عقب براند. گزارش های رسیده از سوریه حاکیست که درگیری های شدیدی میان نیروهای ارتش این کشور و تروریست های جبهه النصره در حومه استان ادلب در جریان است.

آخرین تحولات سوریه به همراه جزئیات بیشتر در ادامه مطلب......

مدیر بازدید : 42 دوشنبه 28 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

تحولات مناطق مرزی قلمون و قنیطره در سوریه با نگرانی شدید رژیم صهیونیستی، عربستان، قطر و ترکیه همراه بوده و طرح رژیم صهیونیستی برای ایجاد یک کمربند امنیتی با به‌کارگیری گروه‌های تروریستی در جولان اشغالی را با شکست مواجه کرد.

متن کامل تحلیل در ادامه مطلب....

مدیر بازدید : 149 یکشنبه 27 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

دکتر مهتدی، تحلیلگر مسائل خاورمیانه، با حضور در برنامه «تیتر امشب» شبکه خبر، به ارزیابی سخنرانی شنبه شب سید حسن نصرالله، دبیر کل جنبش حزب الله لبنان پرداخت.

متن کامل تحلیل در ادامه مطلب....

مدیر بازدید : 70 شنبه 26 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

دبیرکل حزب الله لبنان ساعت ۱۰ شنبه شب تلویزیونی سخنرانی می‌ کند. شبکه المنار تاکید کرد سید حسن نصرالله درباره مسائل مختلفی به ویژه اوضاع منطقه قلمون سخن می گوید. «پرچمی که نیروهای مقاومت در طلعة موسی برافراشتند، با دوربین از تل آویو نیز دیده می شود.»

محورهای احتمالی سخنرانی سیدحسن نصرالله در ادامه مطلب........

مدیر بازدید : 128 جمعه 25 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

جان بینر از مصوبه جدید مجلس نمایندگان آمریکا علیه حزب الله لبنان حمایت کرد. بینر با انتشار بیانیه ای درباره قانون ممانعت مالی بین المللی  حزب الله گفت: حزب الله در لبنان قدرت دارد، حامی حکومت بشار اسد در سوریه است و اردن و اسرائیل را تهدید می‌کند. این مصوبه سبب می‌شود دولت آمریکا این قدرت را پیدا کند تا از امنیت شرکایش در منطقه حمایت کند.

مدیر بازدید : 63 پنجشنبه 24 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

ناتو از ترکیه به علت همکاری برای آموزش نیروهای مخالف دولت سوریه قدردانی کرد؛ این در حالی است که مایکل مورل، معاون پیشین سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا (سی آی ای) در مصاحبه با شبکه تلویزیونی سی ان ان گفت: تصور نمی کنم که سیاست ما در قبال سوریه موفق باشد.

آخرین تحولات میدانی سوریه در ادامه مطلب......

مدیر بازدید : 74 چهارشنبه 23 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

نیروهای داعش تلاش دارند با حملات سنگین به تقریبا همه‌‌ محورهای حضور ارتش، در خطوط دفاعی ارتش خلل ایجاد کرده و با شکست دادن آنها بتواند بر کل شهر سیطره پیدا کنند. تروریست ها شایعه های گسترده ای منتشر کرده اند.

آخرین تحولات سوریه در ادامه مطلب..............

مدیر بازدید : 52 چهارشنبه 23 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

به نقل از شبکه تلویزیونی المنار، پیشروی ارتش سوریه و رزمندگان حزب الله لبنان در منطقه قلمون سوریه ادامه دارد و این نیروها بخش دیگری از بلندی‌ها را بازپس گرفتند که مراکز راهبردی گروه‌های تروریستی در آن واقع بود. 

 تروریست‌ها از این مراکز راهبردی به سوی لبنان موشک شلیک می‌کردند.
شبکه المنار تصاویر بیشتری به دست آورده که نشانگر ماهیت نقاطی است که گروههای تروریستی در بلندیهای قلمون ایجاد کرده بودند. 
تکفیری‌ها پیش از فرار سریع خود از منطقه، این نقاط را بمب‌گذاری کردند. 
المنار همچنین تصاویر اختصاصی از حمله رزمندگان مقاومت با موشک‌های هدایت شونده پخش کرد.

مدیر بازدید : 133 سه شنبه 22 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

در هفته جاری سایت شبکه "الجزیره" در اقدامی غیرمنتظره و مضحک نظرسنجی را انجام داد که در آن سوال شده بود، "آیا موافق ائتلاف نظامی عربی علیه ایران" هستید؟ پرسش تأمل‌برانگیزی که متقابلاً این موضوع را ذهن متبادر می‌کند که اگر سران عرب عرضه و جرأت دارند، چرا در مقابل اسرائیل ائتلاف نمی‌کنند؟

ادامه این تحلیل در ادامه مطلب....

مدیر بازدید : 91 دوشنبه 21 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

 سردار سرتیپ "سید مسعود جزایری" معاون ستاد کل نیروهای مسلح درباره اینکه در رسانه‌های صهیونیستی مطرح شده در جنگ آینده "حزب الله"  بیش از هزار موشک به سمت سرزمین های اشغالی شلیک خواهد کرد و آیا در آینده درگیری نظامی رخ خواهد داد و توان نظامی حزب الله را چگونه ارزیابی می کنید، اظهار داشت: اگر جنگی در آینده بین رژیم صهیونیستی و "حزب الله " رخ دهد، اتفاقات ویژه‌ای  رخ خواهد داد.


ابهت حزب الله در جنگ آینده  با اسرائیل  خیره کننده خواهد بود

وی با اشاره به جنایات صهیونیست‌ها و اشغالگران قدس ضد مردم مظلوم فلسطین خاطرنشان کرد: درباره رخدادهای آینده از هم اکنون نمی‌توان سخن گفت  اما آنچه که مشخص است، ابهت "حزب الله" در جنگ آینده  با اسرائیل  خیره کننده خواهد بود. 

مدیر بازدید : 79 یکشنبه 20 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

سردار سرتیپ محمدرضا نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین در حاشیه همایش ستاد برگزاری بیست و ششمین سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام(ره) در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مستکبرین با همه وجود تلاش می‌کنند تا راه امام را محو کنند، اما ملت‌های اسلامی روز به روز منسجم‌تر خواهند شد و مردم در کشورهای اسلامی تصویر امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب را در خانه‌های خود نگه می‌دارند.

ادامه صحبت های سردار نقدی در ادامه مطلب.........

مدیر بازدید : 51 جمعه 18 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

سردار "محمد اسماعیل کوثری" عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در مورد مسئله هسته ای و تحولات منطقه با باشگاه خبرنگاران به گفتگو پرداخته که مشروح گفتگو در ادامه مطلب آمده است.

مدیر بازدید : 60 جمعه 18 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

به نقل از پایگاه خبری شبکه العالم،حزب الله لبنان خبرهای برخی رسانه های عربی و لبنانی درباره شهادت ده‌ها نفر از مبارزان این حزب در درگیری های القلمون را تکذیب کرد.

حزب الله در بیانیه‌ای تاکید کرد: برخی رسانه‌های عربی و لبنانی بر پخش اخباری دروغین درمورد تعداد شهدای حزب الله در رویارویهای قلمون اصرار دارند و از بیش از 40 شهید سخن می گویند.
حزب الله خاطرنشان کرد: این اطلاعات کاملا دروغ است و پایه و اساس ندارد؛ شهدای مقاومت در این رویارویی ها 3 تن از مجاهدان بودند که موضوع شهادت به خانواده‌های شریف آنها ابلاغ شد.
مدیر بازدید : 60 پنجشنبه 17 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

وزیر خارجه جدید عربستان سعودی مدعی شد ایران نقش منفی در خاورمیانه و یمن داشته و از نظر تسلیحاتی از انصارالله حمایت کرده است.

ادامه اظهارات الجبیر در ادامه مطلب.......

مدیر بازدید : 92 پنجشنبه 17 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

شبکه تلویزیونی جنبش مقاومت اسلامی حزب الله لبنان گزارش داد، اعضای این جنبش تجمع گروهی از سرکردگان گروه تروریستی جبهه النصره سوریه را در منطقه ای نزدیک مرز شرقی لبنان با سوریه هدف قرار دادند.

جزئیات بیشتر خبر در ادامه مطلب.........

مدیر بازدید : 76 پنجشنبه 17 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

ارتش سوریه و نیروهای حزب الله لبنان در دو عملیات همزمان در بلندی های شرق مرز لبنان ضربات مهلکی بر جبهه النصره وارد کردند.به رغم درگیری های شدیدمیان ارتش سوریه و تکفیری ها جشن های اسلامی - مسیحی در لازقیه در حال برگزاری است.

جزئیات بیشتر خبر در ادامه مطلب.........

مدیر بازدید : 92 سه شنبه 15 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

روزنامه الأخبار لبنان در شماره امروز خود جزئیات جدیدی از دیدار پنج شنبه میشل عون، رئیس فراکسیون تغییر و اصلاح لبنان با دبیرکل حزب الله لبنان منتشر کرد.

جزئیات بیشتر خبر در ادامه مطلب.........

مدیر بازدید : 75 جمعه 11 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

پایگاه اینترنتی «تیار المردة»، میشل عون، رهبر جریان آزاد ملی و رئیس فراکسیون تغییر و اصلاح در مجلس لبنان، روز پنجشنبه با سید حسن نصرالله، دبیر کل حزب الله لبنان، دیدار کرد.


پیش تر رسانه‌ های لبنانی گزارش داده بودند که سید حسن نصرالله به زودی با میشل عون دیدار و گفتگو می کند.


به گزارش ایسنا پیش‌ بینی می‌ شود که دو طرف مسئله ریاست جمهوری لبنان را بررسی کرده باشند.

 

برابر این گزارش، حزب الله لبنان از نامزدی میشل عون برای تصدی پست ریاست جمهوری حمایت می‌ کند.

مدیر بازدید : 74 دوشنبه 07 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

روزنامه صهیونیستی جروزالم پست ادعا کرد: تازه ترین تصاویر ماهواره ای نشان می دهند که نیروهای حزب الله باند فرودگاه برای پرواز پهپادهای ایرانی ساخته اند.

جزئیات بیشتر خبر در ادامه مطلب.........

تعداد صفحات : 2

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    جایگاه ایران درلیگ جهانی 2015 ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4128
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 39
  • آی پی دیروز : 132
  • بازدید امروز : 44
  • باردید دیروز : 153
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 344
  • بازدید ماه : 3,147
  • بازدید سال : 18,203
  • بازدید کلی : 681,142