loading...
پایگاه خبری و آموزشی
مدیر بازدید : 313 دوشنبه 18 خرداد 1394 نظرات (2)

به نقل از ایندیپندنت، سفیر عربستان در انگلیس در مصاحبه با روزنامه تلگراف مدعی شد؛ اگر روند مذاکرات هسته ای ایران مانع از دستیابی این کشور به سلاح هسته ای نشود، عربستان به سلاح هسته ای مجهز می شود. شاهزاده محمد بن نایف بن عبدالعزیز در این باره اعلام کرد؛ "امیدواریم مذاکرات با ایران به توافق محکمی برسد. در غیر این صورت تمام گزینه ها از جمله تجهیز عربستان به سلاح هسته ای روی میز است."

وی همچنین ادعا کرد، اگر نظارت بر فعالیت های هسته ای ایران کافی نباشد رقابتی تسلیحاتی در منطقه به وجود می آید.
در حالیکه خبرها حاکی از اقدام عربستان برای دریافت سلاح هسته ای از پاکستان بود، این خبر روز جمعه تکذیب شد.
مدیر بازدید : 358 دوشنبه 18 خرداد 1394 نظرات (0)

حجت‌الاسلام والمسلمین مجید انصاری در سفر به شهرستان رومشگان با اشاره به دو انتخابات مهم کشور در سال جاری افزود: بسیار خوشحالیم که نظام سیاسی ایران، مردم‎سالار است و طی سال‎های گذشته 32 انتخابات و همه‎پرسی برگزار کرده است.

وی بیان کرد: گروه‎های سیاسی، احزاب و جمعیت‎ها باید در جریان انتخابات مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی با حفظ منافع، وحدت ملی و اخوت و برادری عمومی با حرمت نهادن به شعار سال در رقابتی سالم و اخلاقی حضور پیدا کنند.
این مقام مسئول با تاکید بر اینکه رقابت سیاسی نباید به خصومت بینجامد، ادامه داد: نتایج انتخابات باید منتهی به تقویت همبستگی ملی و انسجام بیشتر بین دولت و ملت شود.
انصاری اضافه کرد: امروزه دشمنان به ویژه رسانه‎های صهیونیستی درصدد ایجاد شکاف میان دولت و ملت هستند به همین خاطر باید در جریان انتخابات نهایت هوشمندی را به خرج داد.
وی با اشاره به اینکه انرژی سیاسی در بین مردم کوهدشت بالاست، اظهار کرد: وجود این نشاط سیاسی در بین مردم این شهرستان می‎تواند الگویی برای دیگر استان‎ها شود و البته شرط آن داشتن بینش سیاسی، وحدت ملی و انسجام و اخوت ملی است.
معاون پارلمانی رئیس جمهور یادآور شد: نباید در رقابت‎های سیاسی برای توسعه شهرستان و استان تعصبات را دخیل کرد و باید برای توسعه استان هوشیاری و هوشمندی را در انتخابات به کار گرفت.
مدیر بازدید : 280 دوشنبه 18 خرداد 1394 نظرات (0)

به نقل از شبکه تلویزیونی المنار، یک خلبان آمریکایی در مصاحبه با شبکه فاکس نیوز گفت: «من گاهی اعضای داعش را می دیدم اما اجازه بمباران آنها را دریافت نمی کردم. بروکراسی اجازه برخورد سریع با اهداف را نمی داد.»

ادامه این افشاگری در ادامه مطلب....

مدیر بازدید : 271 دوشنبه 18 خرداد 1394 نظرات (0)

پشت‌پرده از سرگیری روند تأیید مدارک پزشکی ایرانیان در آمریکا پس از حدود یک هفته از اعلام توقف تأیید مدارک دانش آموختگان پزشکی ایران در آمریکا، روز جمعه نهاد مسئول این موضوع از تصمیم خود عقب‌نشینی ‌و دوباره روال سابق را ‌برقرار کرد؛ هرچند دلیل شکل‌گیری این روند هیچ گاه‌ رسما اعلام نشد، ‌شنیده ها از روندی حکایت دارد که در نهایت دولت آمریکا را به لغو این تصمیم متقاعد ساخت.

جزئیات بیشتر خبر در ادامه مطلب.........

مدیر بازدید : 258 دوشنبه 18 خرداد 1394 نظرات (0)

به نقل از رویترز، یوکیا آمانو، مدیر کل آژانس بین المللی انرژی اتمی اعلام کرد در صورتی که ایران به تعهدات خود در توافق لوزان پایبند باشد، پیشینه نظامی احتمالی برنامه هسته‌ای این کشور نیز قابل شفاف‌سازی است.

این اولین بار است که آمانو بازرسی‌های فنی آژانس را در ارتباط با پیشینه نظامی احتمالی برنامه هسته‌ای ایران و مذاکرات سیاسی از یکدیگر جدا می‌کند. وی در ادامه افزود: اجرای مفاد پروتکل الحاقی به این معناست که آژانس تضمین قابل قبولی برای صحت آنچه در نیروگاههای هسته‌ای ایران رخ می دهد و یا اورانیومی که در آنها مورد استفاده قرار می‌گیرد، به دست می‌آورد.
  پروتکل الحاقی شامل بازرسی‌های دوره‌ای و حتی سرزده بازرسان آژانس از سایت‌های هسته‌ای ایران می‌شود.
آمانو در بیانیه مقدماتی خود در نشست شورای حکام که امروز در وین آغاز شد گفت، "من مطمئن هستم که شفاف‌سازی مسائل با جنبه احتمالی نظامی در یک چارچوب زمانی ممکن است. البته این موضوع مستلزم این است که ایران مفاد در نظر گرفته شده در توافق لوزان را اجرا کند." وی همچنین تصریح کرد، "آژانس نبود انحراف در فعاليت‌های هسته‌ای ايران را تاييد می‌کند. آژانس آمادگی دارد نسبت به راستی‌آزمايی توافق لوزان ميان ايران و 1+5 اقدام کند. البته اين امر مشروط به توافق شورای حکام اژانس و تامين منابع لازم است."
آمانو در بخش دیگری از سخنانش گفت: آژانس در ارتباط با جنبه های فنی توافق جامع هسته‌ای، با ايران و 1+5  تعامل نزديکی دارد و به اجرای پروتکل الحاقی به وسیله ايران کمک می کند. به این ترتیب آژانس توان لازم برای ارائه تضمين قابل اتکا در خصوص فعاليت های اعلام نشده در ایران را به دست می‌آورد.
مدیر بازدید : 299 دوشنبه 18 خرداد 1394 نظرات (0)

نماینده زن پارلمان اروپا که به تهران سفر کرده است در واکنش به انتقادها از نحوه پوشش وی در دیدار با مقامات ایران می‌گوید که نوع پوشش تنها اختلاف ما با ایران نیست.

جزئیات و تصاویر خبر در ادامه مطلب.........

مدیر بازدید : 361 دوشنبه 18 خرداد 1394 نظرات (0)

حجت‌الاسلام والمسلمین غلامحسین محسنی‌اژه‌ای سخنگوی قوه قضاییه در هشتادمین نشست خبری خود با اصحاب رسانه که امروز (دوشنبه 18 خرداد) برگزار شد، از بازداشت حمید بقایی معاون اجرایی رئیس‌جمهور سابق خبر داد و اظهار داشت: حمیدرضا بقایی معاون رئیس‌جمهور سابق، پرونده‌ای قضایی داشت که بازپرس وی را احضار کرد.

وی ادامه داد: ساعتی قبل مطلع شدم که قرار بازداشت وی صادر و در حال حاضر وی بازداشت شده است ولی در حال حاضر از گفتن جزئیات پرونده معذور هستم.

ادامه صحبت های حجت الاسلام محسنی‌اژه‌ای در ادامه مطلب.........

مدیر بازدید : 341 دوشنبه 18 خرداد 1394 نظرات (0)

فدراسیون بین المللی فوتبال، فیفا، هشدار داد اگر روسیه و قطر میزبانی جام های جهانی فوتبال دو هزار و هجده و دو هزار و بیست و دو را صرفا از طریق فساد به دست آورده باشند، ممکن است میزبانی این رویداد ورزشی بزرگ از آنها گرفته شود.

جزئیات بیشتر خبر در ادامه مطلب.........

مدیر بازدید : 118 دوشنبه 18 خرداد 1394 نظرات (0)

به نقل از آسوشییتد پرس؛ با نزدیک شدن به 30 ژوئن (9 تیر) و مهلت پایانی برای رسیدن به یک توافق جامع هسته‌ای با ایران، اتحادیه اروپا در بیانیه‌ای اعلام کرد: اگر ایران خواستار رسیدن به چنین توافقی است باید همکاری بیشتری با سازمان ملل و آژانس بین المللی انژی اتمی داشته باشد.

در ادامه این بیانیه آمده است: در صورتی می‌توان به درخواست ایران مبنی بر لغو تحریم‌ها پاسخ مثبت داد که این کشور با بازدیدهای بدون هماهنگی کارشناسان آژانس بین المللی انرژی اتمی موافقت کند.
آژانس بین المللی انرژی اتمی امروز تشکیل جلسه می‌دهد و احتمالا موضوع هسته‌ای ایران یکی از مباحث مهم و اصلی ذکر شده در آن خواهد بود.
مدیر بازدید : 140 دوشنبه 18 خرداد 1394 نظرات (0)

جمعی از علما و مسئولان مرتبط با امور فلسطین از کشورهای سوریه، لبنان و فلسطین که به مناسبت سالگرد رحلت بنیان‌گذار انقلاب اسلامی در کشورمان به سر می‌برند عصر روز یکشنبه گذشته (16 خرداد ماه) با علی‌ لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی دیدار و گفت‌وگو کردند.

مشروح صحبت های لاریجانی در ادامه مطلب.........

مدیر بازدید : 120 دوشنبه 18 خرداد 1394 نظرات (0)

به نقل از جام نیوز،در روزهای اخیر تصاویری در صفحات اجتماعی وابسته به تروریست های داعش منتشر شده که از رویای تصرف ایران توسط این گروهک خبر می دهد.

جزئیات و تصاویر خبر در ادامه مطلب.........

مدیر بازدید : 157 دوشنبه 18 خرداد 1394 نظرات (0)

هنگامی که اخبار بین‌الملل را چک می‌کنیم، می‌بینیم ارائه طرح جدید از سوی نمایندگان کنگره در رابطه با مذاکرات تبدیل به اخبار پایه ثابت شده است و نمایندگان تکی یا دو سه نفری هر روز که از خواب بلند می‌شوند طرحی را زیر بغل خود گذاشته و عازم سنا می‌شوند!

گزارشی کامل پیرامون این موضوع در ادامه مطلب......

مدیر بازدید : 101 دوشنبه 18 خرداد 1394 نظرات (0)

فرار دو قاتل خطرناک از زندانی در ایالت نیویورک آمریکا موجب نگرانی مردم شده است. این دو زندانی، از طریق حفر سوراخی در دیوار سلول‌شان موفق به فرار شده اند.

بدنبال فرار این دو قاتل، خیابان‌ها خالی از رهگذر شده و ترس، شهرهای این ایالت را فرا گرفته است.  برخی از ساکنان حتی تصمیم گرفته اند با خود اسلحه حمل کنند.

دویست مامور پلیس برای دستگیری این دو قاتل فراری بسیج شده اند. گفته شده این اولین فرار در صد و پنجاه سال گذشته از این مرکز با امنیت بالاست.

مدیر بازدید : 103 دوشنبه 18 خرداد 1394 نظرات (0)

به نقل از خبرگزاری رویترز، "نفتالی بنت،" وزیر اطلاعات و امنیت رژیم صهیونیستی روز گذشته خواستار به رسمیت شناخته شدن اشغال بلندی های جولان شد. وی در کنفرانس سالانه "هرتزلیا" مدعی شد سوریه دیگر کشوری نیست که بتواند خواهان بلندی های استراتژیک جولان باشد. 

نفتالی بنت گفت: "از جامعه جهانی می خواهم در کنار ما بایستد و حاکمیت اسرائیل را بر بلندی های جولان به رسمیت بشناسد. مرزها هر روزه تغییر می کنند. سوریه دیگر یک کشور نیست و هم اکنون زمان انجام این کار است."
بنت همچنین اعلام کرد باید تعداد شهرک های صهیونیستی در جولان در پنج سال آینده چهار برابر شود. هم اکنون شمار شهرک نشینان یهودی در جولان به 23 هزار نفر می رسد. رژِیم صهیونیستی در سال 1967 بلندی های جولان را اشغال و در سال 1981 آن را به سرزمین های خود ملحق کرد. دفتر بنیامین نتانیاهو هنوز واکنشی به سخنان بنت نشان نداده است.
سخنان بنت در حالی بیان می شود که رژیم صهیونیستی تلاش دارد از مذاکرات درباره بحران سوریه بهره برداری سیاسی کند. گفتگوهای صلح رژیم صهیونیستی و سوریه که پیشتر آمریکا از آن حمایت می کرد بر بازگرداندن بلندی های جولان متمرکز بود. حزب بنت یکی از بزرگترین شرکای سیاسی ائتلاف نتانیاهو است. وی آشکارا با برپایی دولتی فلسطینی در کرانه باختری مخالفت می کند.
مدیر بازدید : 136 دوشنبه 18 خرداد 1394 نظرات (0)

بنا بر اعلام پلیس ایالت بلوچستان چهار فرد مسلح ناشناس سوار بر دو موتورسیکلت پس از شلیک به سمت چند تن از شیعیان که بیرون از یک غذاخوری ایستاده بودند، بلافاصله از محل گریختند.

گزارش پلیس حاکی است که این اقدام تروریستی یک علمیات ترور هدفمند علیه شیعیان بوده است. 

تا کنون هیچ فرد یا گروهی مسئولیت این اقدام تروریستی را برعهده نگرفته است.

اقلیت شیعه ایالت بلوچستان پاکستان، معروف به «جامعه هزاره» یکی از اصلی ترین اهداف حملات تروریستی در این ایالت هستند. 

کمتر از یک ماه پیش نیز چند موتورسوار مسلح در شهر کراچی یک دستگاه اتوبوس حامل گروهی از شیعیان پاکستان را به رگبار بستند که بر اثر 45 تن کشته شدند. 

در ماه های اخیر شکل حملات تروریستی در پاکستان از انفجار بمب و حملات  انتحاری به انجام ترورهای هدفمند تغییر یافته است.

مدیر بازدید : 68 دوشنبه 18 خرداد 1394 نظرات (0)

"محمد کاظم انبارلویی" عضو حزب مؤتلفه اسلامی با اشاره به انتشار بیانیه مشترک بین احزاب مؤتلفه اسلامی،‌ جمعیت ایثارگران و جبهه پایداری اظهار داشت: این سه حزب در نشست مشترکی که داشتند دیدگاه‌های خود را در خصوص مسائل مختلف کشور از جمله مسئله هسته‌ای بیان کردند.

وی در خصوص حفظ چارچوب‌های تعیین شده در روند مذاکرات و حمایت  احزاب این سه حزب از تیم مذاکره‌ کننده تا مرز حفظ خطوط قرمز نظام گفت: مقام معظم رهبری پس از انتشار بیانیه لوزان فرمودند که "هنوز توافقی صورت نگرفته تا من اظهارنظر کنم"، لذا در شرایط فعلی نیز هنوز اتفاق تازه‌ای رخ نداده تا ما در طیفها و احزاب مختلف اظهار‌ نظر قطعی داشته باشیم.
انبارلویی در پایان خاطر‌نشان کرد: برهمین اساس ما نیز از تیم مذاکره‌ کننده کشورمان حمایت کرده و آن‌ها را فرزندان انقلابی ملت قلمداد می‌کنیم و مطمئنیم که آن‌ها نیز از خطوط قرمز تعیین شده عدول نخواهند کرد.
شایان‌ ذکر است جمعیت ایثارگران، حزب موتلفه اسلامی و جبهه پایداری با صدور بیانیه‌ای مشترک اعلام کردند که ما از دولت و سربازان خط مقدم مذاکرات دیپلماتیک با ۱+۵ حمایت می‌کنیم که این حمایت، مشروط به رعایت خطوط قرمز ملت و رهبر معظم انقلاب است.
مدیر بازدید : 89 دوشنبه 18 خرداد 1394 نظرات (0)

"لینور دی وی" 63 ساله صاحب یک فروشگاه لوازم و تجهیزات عید کریسمس و عید پاک به اتهام سوءاستفاده اخلاقی از کودکان زیر سن قانونی به ویژه 7 سال، دستگیر شد.

بنابر این گزارش لینور حین تعویض لباس کودکان هنگام پوشیدن لباس بابانوئل و دیگر لباس‌های مرتبط از آنها عکس هایی مبتذل تهیه می‌کرد.
بنابر گزارش پلیس پس از ثبت شدن خبر شکایت مبنی بر انتشار عکس های فرزندان آنان در سایت‌های غیر اخلاقی تحقیقات برای روشن شدن واقعیت آغاز شد.
پلیس با سرنخ‌هایی در ارتباط با این فروشگاه فروش لباس لوازم اعیاد کریسمس و عید پاک موفق به شناسایی "لیندر دی وی" در شرق کلرادو شد.
بررسی‌های پلیس پس از دستگیری "لیندر دی وی" حاکی از آن است که وی هیچگونه سابقه کیفری نداشته است.
وی پس از تکمیل شدن پرونده‌اش که به اعتقاد پلیس شاکیان وی افزایش خواهد یافت محاکمه می‌شود.
مدیر بازدید : 102 دوشنبه 18 خرداد 1394 نظرات (0)

به نقل از ابنا ،یکی از فعالین اجتماعی شهر خانقین از قربانی کردنی یک سرباز کُرد ارتش عراق در ملأعام و در مراسم بیعت کردن رؤسای عشایر فلوجه‌ با گروه تروریستی داعش خبر داد.

جزئیات و تصاویر جنایت در ادامه مطلب.........

مدیر بازدید : 72 دوشنبه 18 خرداد 1394 نظرات (0)

72 کشور جهان از جمله جمهوری اسلامی ایران موفق به تحقق نخستین هدف توسعه هزاره در به نصف رساندن همه گیری سوء تغذیه تا سال 2015 شده اند. به گفته سرج ناکوزی، نماینده فائو در ایران و سازمان همکاری اقتصادی (اکو) ، موفقیت برجسته جمهوری اسلامی ایران در چارچوب تحقق نخستین هدف توسعه هزاره نشان دهنده کارآمدی سیاست ها و اقداماتی است که در این کشور در 20 سال اخیر به اجرا گذاشته شده است.

 ایران که در تقسیم بندی چند سال پیش سازمان ملل متحد در رده مناطق پرخطر امنیت غذایی تقسیم می شد، حالا در جمع 72 کشوری قرار دارد که موفق شده است نسبت جمعیتی افراد گرفتار گرسنگی شدید یا سوء تغذیه را به نصف کاهش دهد.

به همین مناسبت فائو لوح سپاسی را به ایران اهدا کرد.

مدیر بازدید : 97 دوشنبه 18 خرداد 1394 نظرات (0)

رییس کمیته هسته‌ای مجلس نیت‌های شوم آژانس، بستن منافذ توطئه آمریکایی ، محدودیت‌های هسته‌ای ایران‌، تضعیف قدرت نفوذ ایران در منطقه، عاقبت تعلیق دو ساله برنامه هسته‌ای ایران و قصه ناتمام بدعهدی آمریکا و ... را تشریح کرد.

مشروح صحبت های کارخانه ای در ادامه مطلب.........

مدیر بازدید : 113 دوشنبه 18 خرداد 1394 نظرات (0)

در دو هفته اخیر سخنان دو مسئول لشکری و کشوری و برخی موج‌ها در رسانه درباره حضور داعش در نزدیکی مرزها مطرح شده که البته این موضوع با واکنش مسئولان ارشد نظامی و به خصوص مشاوران فرماندهی معظم کل قوا، رئیس ستاد کل نیروهای مسلح و دبیر شورای عالی امنیت ملی مواجه شد.

** آیا جمهوری اسلامی ایران قربانی دیگر جنگ نیابتی در منطقه خواهد شد؟
پاسخ به این سوال و کلی سوال دیگه در ادامه مطلب.............
مدیر بازدید : 206 دوشنبه 18 خرداد 1394 نظرات (0)

شبکه تلویزیونی العربیه اعلام کرد: برخی از نظامیان عربستانی برای ورود ارتش یمن به شهر جیزان عربستان تبانی و خیانت کرده اند. گفته می‌شود در پی خیانت برخی نظامیان سعودی و عقب نشینی عده ای دیگر از نیروهای این کشور، شهر جیزان در آستانه سقوط قرار گرفته است.


این خبر زمینه‌سازی برای اعلام سقوط شهر جیزان است.

این در حالی است که برخی منابع خبری اعلام کردند ارتش عربستان چند گردان ویژه مسلح به تجهیزات جنگی سنگین به این منطقه اعزام کرده است.

مدیر بازدید : 80 دوشنبه 18 خرداد 1394 نظرات (0)

احمد قاضی که از بیماری سرطان روده رنج می برد، چند روز پس از عمل جراحی در بیمارستان آزادی تهران در  79 سالگی درگذشت.

 

احمد قاضی افزون بر سردبیری «ماهنامه ادبی سروه» در طول حیات ادبی خود شاهکارهای ادبی جهانی از جمله دن کیشوت و گیل گمش را به زبان کردی ترجمه کرد.

 

از این مرحوم چندین کتاب به زبان های کردی و فارسی تالیف و ترجمه شده است.

 

پیکر مرحوم احمد قاضی فردا ساعت 9 صبح از مقابل مسجد جامع شهرستان مهاباد تشییع و در مقبرت الشعرای این شهرستان به خاک سپرده می شود

مدیر بازدید : 104 دوشنبه 18 خرداد 1394 نظرات (0)

نتانیاهو در پیامی ویدیویی مدعی شد ایران هسته‌ای و مشروعیت‌زدایی از رژیم صهیونیستی دو چالش مهم این رژیم است.

جزئیات بیشتر خبر در ادامه مطلب.........

مدیر بازدید : 84 یکشنبه 17 خرداد 1394 نظرات (0)

گزارش حسن میربهاء، خبرنگار شبکه خبر در ترکیه، حاکی است نتایج شمارش 90 درصد صندوق های رای از شکست سنگین حزب حاکم ترکیه حکایت دارد.

 

به گفته وی توانسته 264 کرسی از 550 کرسی را به دست آورد. به این ترتیب عدالت و توسعه نمی تواند کابینه مستقل تشکیل دهد می بایست ظرف 45 روز دولت ائتلافی تشکیل دهد.

اعلام شده حدود 54 میلیون تن واجد شرایط برای شرکت در انتخابات روز یکشنبه بودند.

 

بیش از 40 هزار داوطلب و عضو سازمان های غیردولتی در سراسر کشور بر شفاف بودن این انتخابات نظارت دارند. 

 

رجب طیب اردوغان امیدوار بود با پیروزی «حزب حاکم عدالت و توسعه» و کسب دست کم 330 کرسی از 550 کرسی در قانون اساسی اصلاحاتی ایجاد کند.

مدیر بازدید : 104 یکشنبه 17 خرداد 1394 نظرات (0)

در پایگاه اطلاع رسانی مقام معظم رهبری آمده است: امسال نیز طبق روال هرسال این دیدار در ماه رمضان برگزار می شود. به همین مناسبت، پایگاه اطلاع رسانی KHAMENEI.IR از مخاطبان خود خواسته است تا به این سؤال پاسخ دهند که «اگر شما در دیدار دانشجویی فرصت صحبت با رهبر انقلاب اسلامی را داشتید، مهم ترین نکاتی را که با ایشان در میان می‎گذاشتید چه بود؟».

این گزارش می‎افزاید: کاربران می‎توانند تا روز یکشنبه 24 خردادماه جاری نظرات خود را از طریق بخش نظرات این صفحه ارسال یا به شماره 20110 پیامک کنند.
رهبر معظم انقلاب سال گذشته در دیدار با دانشجویان در ماه رمضان به گزارشی که از همین فراخوان دانشجویی تهیه شده بود اشاره کردند: «یک نکته دیگری که در بیانات بعضی از دوستان بود در سؤالاتی هم که دانشجویان از من به صورت تقدیری کردند [بود] - سؤال شده است از دانشجویان که اگر شما در این جلسه بودید چه می گفتید؛ جواب هایی آمده؛ یک کتاب صد صفحه ای یا بیشتر برای ما آوردند که نظرات دانشجویان است؛ آن جا هم دیدم این سؤال مطرح است...».
این فراخوان برای چهارمین سال متوالی است که توسط پایگاه اطلاع رسانی KHAMENEI.IR برگزار می شود.
مدیر بازدید : 128 یکشنبه 17 خرداد 1394 نظرات (0)

به نقل از شبکه تلویزیونی العراقیه، هادی العامری -- دبیر کل سازمان بدر عراق -- گفت: نیروهای ما در منطقه میان رودخانه دجله و ناظم الثرثار مستقر شدند. نیروهای ما کنترل کامل این منطقه را به دست گرفتند و به عناصر داعش اجازه فرار نخواهند داد.

وی افزود: نیروهای داعش در حال حاضر در مناطق الثرثار و اطراف رودخانه دجله به محاصره نیروهای عراقی درآمدند. آنها به دنبال فرار از منطقه هستند. ما توانستیم تماس‎های داخلی آنها را ردیابی کنیم. شب گذشته پیام های کمک فوری میان عناصر داعش رد و بدل می شد.
وی افزود: آنها خواستار ارسال کمک های فوری شدند و در پاسخ به آنها گفته شد که همگی از منطقه خارج شوند و همه چیز را رها کنند.
هادی العامری در پایان گفت: پاکسازی مناطق مختلف عراق از وجود عناصر داعش ادامه دارد. در درگیری های چند روز اخیر، داعش تلفات زیادی متحمل شد. 
مدیر بازدید : 145 یکشنبه 17 خرداد 1394 نظرات (0)

کارشناس مسائل سیاسی، نظامی عراق در پاسخ به این سوال که در حال حاضر وضعیت میدانی نبرد در اطراف سامرا به چه صورتی است گفت: اتفاقی که دیروز افتاد و امروز هم پیگیری شد پیروزیهایی بود که در غرب سامرا، شمال الرمادی و در امتداد دجله اتفاق افتاد.

ادامه تحلیل در ادامه مطلب..........

مدیر بازدید : 105 یکشنبه 17 خرداد 1394 نظرات (0)

شماری از افراد مسلح داعشی در دفع حمله آنها به منطقه البیّارات در اطراف شهر تدمر در شرق استان حمص کشته شدند.

مسئول میدانی گروه زهران علوش به نام ابو عبدو سردین در درگیری در جسر الشغور واقع در حومه ادلب کشته شد.

نیروگاه برق و انبارهای متعلق به این نیروگاه و دو مؤسسه دیگر در استان حسکه به کنترل ارتش سوریه در آمد و ده ها تروریست داعشی کشته شدند.

نیروهای حزب الله و ارتش لبنان کل منطقه عرسال را تحت کنترل گرفته اند.

این منطقه آخرین نقطه محل استقرار اعضای جبهة النصرة بود. بسیاری از این افراد مسلح به روستای عرسال فرار کردند.

مدیر بازدید : 78 یکشنبه 17 خرداد 1394 نظرات (0)

تیم ملی والیبال ایران با شکست چهارمش در لیگ جهانی با کسب یک امتیاز به روسیه خواهد رفت تا در دیداری حساس شانس خود را برای نزدیک شدن به صدر جدول زیاد کند. بازی با روسیه از ابعاد مختلفی برای ایران حائز اهمیت است و تیم با بیشترین انگیزه راهی کازان می شود.

به همین دلیل کواچ تصمیم به ایجاد چند تغییر گرفت و در پی آن علی شفیعی و سیامک مرندی راهی کشور میزبان خواهند شد تا تیم را در آن بازی کمک کنند. جا به جایی فائزی و شفیعی با توجه به مصدومیت شماره 3 تیم ملی محتمل بود اما کواچ با فراخواندن مرندی به روسیه این احتمال را به وجود آورد از لیبرو ها و در نتیجه دریافت و توپگیری راضی نیست.

این دو بازیکن بامداد فردا راهی شهر کازان می شوند تا تیم ملی را در آنجا همراهی کنند.

مدیر بازدید : 85 یکشنبه 17 خرداد 1394 نظرات (0)

"بهروز کمالوندی" سخنگوی سازمان انرژی اتمی کشورمان روز یکشنبه در مصاحبه با برنامه "من طهران" شبکه خبری العالم، درباره مهمترین نکات حقوقی و بندهای پروتکل الحاقی گفت: چارچوب همکاری ما با آژانس بین المللی انرژی اتمی، دارای دو محور اساسی است؛ یکی بر مبنای قرارداد پارلمانی است که ایران قبل از انقلاب با آژانس امضا کرده و بر اساس آن یک سری تعهدات دارد که به آن تعهدات عمل می کند، یک بحث هم درباره موضوعات مربوط به گذشته است که فکر می کنم حدود یازده یا دوازده سال است که مطرح می شود که یک مقداری غیر از آن چارچوب پادمانی بوده، توافق‌هایی که ایران و آژانس در گذشته داشتند و بر مبنای آن، موضوعات گذشته را در سنوات گذشته بررسی کردند.

ادامه صحبت های کمالوندی در ادامه مطلب.........

مدیر بازدید : 94 یکشنبه 17 خرداد 1394 نظرات (0)

موسی کمالی اظهار داشت: سروش رفیعی یک بازیکن ذخیره در تیم ملی است و بازی های پیش رو تیم ملی نیز حساسیت زیادی ندارند بر این اساس اصرار بر بخشش یک بازیکن متخلف ضرورتی ندارد.

ادامه صحبت های کمالی در ادامه مطلب.........

مدیر بازدید : 192 یکشنبه 17 خرداد 1394 نظرات (0)

 تمامی این کاروان 23 نفره بر اثر مسمومیت غذایی راهی بیمارستان شدند که متاسفانه 3 نفر از آنها جان خود را ازدست دادند.

رئیس بیماریستان امام رضا مشهد گفت :تیم پزشکی بیمارستان امام رضا (ع) تمام تلاش خود رابرای بهبود سلامتی این زائران انجام داد .

عبدالله بهرامی افزود : سایر بیماران آسیب دیده در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان امام رضا (ع) بستری و تحت مراقبت هستند.

مدیر بازدید : 90 یکشنبه 17 خرداد 1394 نظرات (0)

نیروهای مردمی و نظامیان عراقی امروز توانستند شهر بیجی در شمال استان صلاح الدین را به طور کامل از تروریست های داعش پاکسازی کنند.  

فرمانده گروه مردمی «عصائب اهل حق» اعلام کرد: در ادامه عملیات «لبیک یا عراق» نیروهای مردمی و نظامیان عراقی امروز توانستند شهر بیجی در شمال صلاح الدین به طور کامل از وجود تروریست های داعش پاکسازی کنند و پرچم عراق بر بالای ساختمان دولتی از جمله  فرمانداری  این شهر برافراشته شد.

«شیخ قیس خزعلی» گفت: پس از چند هفته نبرد، این منطقه راهبردی از لوث داعشی ها پاکسازی شده و اکنون تلاش ها برای آزاد سازی پالایشگاه بیجی ادامه دارد.

شهر بیجی در 210 کیلومتری شمال بغداد واقع شده  و با استان های موصل و اربیل و کرکوک داری مرزی مشترک است و آزادی این شهر برای فتح شهر موصل کمک بزرگی محسوب می شود.

مدیر بازدید : 131 یکشنبه 17 خرداد 1394 نظرات (0)

هنوش بختیاری بازیگر سینما و تلویزیون در جدیدترین پست اینستاگرامی خود بنا به در خواست یکی از هوادارانش به استقبال رعایت بیشتر حجاب رفته است.

در این پست یکی از طرفداران این بازیگر محبوب،وی را به ملاحظه بیشتری در مورد حجاب و البته  با لحنی محترمانه دعوت کرده است که واکنش جالبی را به دنبال داشت.
تصاویر در ادامه مطلب.........
مدیر بازدید : 81 یکشنبه 17 خرداد 1394 نظرات (0)

به نقل از فارس،حکم جدیدی از والی داعش در شهر الرمادی استان الانبار در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده که نشان می‌دهد، داعش به کسبه در این شهر دستور داده که نباید از این پس کالاهای تولید ایران را در مغازه‌هایش به فروش برسانند.

براساس این دستور، مغازه داران می توانند اجناس باقی مانده را بفروشند ولی حق ندارند اجناس ایرانی جدید برای فروش تهیه کنند.

شهر رمادی به تازگی پس از خیانت برخی از سران عشایر و فرماندهان ارتش عراق به کنترل داعش درآمده است.

داعش 500 نفر از شهروندان شهر رمادی را به دلیل عدم همکاری با آنها اعدام کرد.

مدیر بازدید : 172 یکشنبه 17 خرداد 1394 نظرات (0)

  "المار بروک" رئیس کمیته روابط خارجی پارلمان اروپا که در راس هیاتی متشکل از اعضای پارلمان اروپا در تهران بسر می برد، با "محمد جواد ظریف"، وزیر امور خارجه کشورمان دیدار و گفتگو کرد .

مشروح گفتگو در ادامه مطلب............

مدیر بازدید : 158 یکشنبه 17 خرداد 1394 نظرات (0)

پوشش نامتعارف عضو پارلمان اروپا این سوال را پیش می‌آورد که آْیا برای نحوه حضور میهمانان خارجی در مراسم و ملاقات‌های رسمی با مقامات جمهوری اسلامی ضوابط یا دستورالعملی وجود ندارد؟

جزئیات و تصاویر خبر در ادامه مطلب.........

تعداد صفحات : 104

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    جایگاه ایران درلیگ جهانی 2015 ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4128
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 9
  • آی پی دیروز : 132
  • بازدید امروز : 11
  • باردید دیروز : 153
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 311
  • بازدید ماه : 3,114
  • بازدید سال : 18,170
  • بازدید کلی : 681,109