loading...
پایگاه خبری و آموزشی
مدیر بازدید : 63 یکشنبه 17 خرداد 1394 نظرات (0)

امکان خرید سابقه بیمه برای پر کردن خلأ سوابق بیمه‌ای وجود ندارد.
حسن زاده گفت: در صورتی که کارفرما در انجام این تکلیف قصور کند، باید اصل حق بیمه را به همراه جرائم متعلقه بپردازد.
معاون فنی و درآمد سازمان تأمین اجتماعی تصریح کرد: برای بهره مندی از شرایط بازنشستگی احراز یکی از شرایط بازنشستگی طبق ماده 76 قانون تأمین اجتماعی الزامی است.

مدیر بازدید : 78 پنجشنبه 07 خرداد 1394 نظرات (0)

عد از اعلام وزارت کار و تعاون برای ثبت اعتراض به حذف یارانه، این بار این سامانه ساز مخالف کوک کرده و اطلاعات برخی کاربران را از دسترس خارج کرده است.

جزئیات بیشتر خبر در ادامه مطلب.........

مدیر بازدید : 76 سه شنبه 05 خرداد 1394 نظرات (0)

با شروع حذف یارانه پردرآمدها ، وزارت رفاه و تامین اجتماعی اعلام کرد  افرادی که خود را محق این حذف نمی دانند، می توانند از امروز به  سامانه yaraneh10.ir  مراجعه و شکایات خود را ثبت کنند.

 

اعتراض به قطع یا حذف یارانه


معترضان تا یک ماه فرصت دارند شکایت خود را در این سایت ثبت کنند تا به آن برای رسیدگی شود.


براساس اعلام وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی، به شکایات و اعتراضات ثبت شده، حداکثر 15 روزه رسیدگی خواهد شد.

مدیر بازدید : 71 پنجشنبه 31 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

معاون اعتبارات بانک مرکزی جزئیات مصوبات جدید شورای پول و اعتبار درباره تسهیلات مسکن را برای خانه اولی ها تشریح کرد .

جزئیات بیشتر خبر در ادامه مطلب.........

مدیر بازدید : 66 سه شنبه 29 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

رئیس اداره پیشگیری از ایدز وزارت بهداشت، با اشاره به اینکه بر اساس آخرین آمار در سال 93، 29 هزار نفر در کشور مبتلا به اچ آی وی هستند اما حدود 60 هزار مبتلا به ایدز وجود دارد که به هر دلیلی ثبت نشده است.

جزئیات بیشتر خبر در ادامه مطلب.........

مدیر بازدید : 75 سه شنبه 29 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت:بر اساس اقدامات صورت گرفته تاکنون تعداد کسانی که یارانه شان حذف می شود به ۶ میلیون رسیده است اما طبقات پایین و دهک های کم درآمد نگران نباشند زیرا یارانه شان نه تنها کم نمی شود بلکه افزایش هم می یابد.

جزئیات بیشتر خبر در ادامه مطلب.........اونقدر می گن ضعیف ، طبقات پایین ، فقیر ، مستمند و مستضعف که آدم ی طوریش می شه..........خجالت می کشه بگه یارانه می گیرم..........نظر شما چیه؟؟؟؟؟؟؟

مدیر بازدید : 49 جمعه 25 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

هیچگونه بازرسی از کشتی نجات که چند روز پیش به همراه ۲ هزار و ۵۰۰ تن محموله امدادی راهی یمن شده صورت نگرفته است.و تمامی افراد حاضر در کشتی در سلامت کامل به سر می‌برند.

کشتی نجات از جزیره مصیره در کشور عمان عبور کرده و در دریای عرب در حال حرکت است.

این کشتی در مسیر دریای عرب به سمت جزیره سلاله در حال حرکت است.

ناصر چرخساز رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر اظهار کرد: کشتی نجات اواخر امشب و یا ابتدای صبح فردا ۲۶ اردیبهشت ماه بسته به شرایط جوی دریا به بندر سلاله می رسد و از این بندر تعیین مسیر خواهد کرد.
مدیر بازدید : 169 جمعه 25 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

سال هاست کشورمان با خون های شهدا و پرداخت هزینه‌های هنگفت با مواد مخدر و قاچاقچیان آن مبارزه کرده و برای مهارکردن ترانزیت آن اقدامات گسترده ای انجام داده است، اما متاسفانه مسئله‌ای که تا امروز به آن توجه زیادی نشده، کشت خشخاش در کشور است.

جزئیات بیشتر خبر در ادامه مطلب.........

مدیر بازدید : 86 شنبه 19 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

محسن نظافتی مدیر کل عتبات سازمان حج و زیارت با اشاره به انفجار تروریستی در عراق اظهار کرد: حدود ساعت 14:30 یک خودروی بمب گذاری شده در منطقه کرابه در بغداد منفجر شد که  متاسفانه منجر به شهادت یک تن و مجروحیت چندین نفر دیگر شد. 


وی در ادامه با بیان اینکه این انفجار در مسیر زائران ایرانی نبوده است، افزود: با توجه به اینکه هیچ زائر ایرانی در بغداد حضور ندارد لذا تمام زائران ایرانی در سلامت کامل به سر می‌برند.
مدیر بازدید : 83 شنبه 19 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

همایش "انسان مهربان، دنیای آرام" به مناسبت گرامیداشت هفته هلال احمر صبح امروز با حضور حجت‎الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور کشورمان، سیدامیرمحسن ضیایی رئیس جمعیت هلال احمر و حجت الاسلام و المسلمین عبدالحسین معزی نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر در سالن اجلاس سران برگزار شد.

مشروح سخنان رئیس جمهور در ادامه مطلب.........
مدیر بازدید : 173 شنبه 19 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

وزیر تعاون، کار و امور اجتماعی در مراسم افتتاحیه نخستین دوره المپیاد فرهنگی ـ ورزشی ناشنوایان در مشهد با ورزشکاران ناشنوا بی واسطه و با زبان اشاره سخن گفت و مشکلات آنها را از نزدیک مورد بررسی قرار داد.

لینک دانلود فیلم و متن سخنرانی در ادامه مطلب.........

مدیر بازدید : 86 سه شنبه 15 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

با حکم علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، محمد جواد کبیر به مدیرعاملی سازمان بیمه سلامت ایران منصوب شد.

گفتنی است؛پیش از این انوشیروان محسنی بندپی مدیرعامل سازمان بیمه سلامت بود.
مدیر بازدید : 60 سه شنبه 08 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

حجت‌الاسلام امرودی معاون فرهنگی و اجتماعی شهردار تهران هنگام بازگشت از کویت به ایران، در فرودگاه این کشور بازداشت شد.

جزئیات بیشتر خبر در ادامه مطلب.........

مدیر بازدید : 255 سه شنبه 08 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

مراسم بیست و ششمین جشنواره ملی "امتنان از جامعه کار و تولید" با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر «حسن روحانی» رئیس جمهور کشورمان در ورزشگاه آزادی آغاز شد.

مشروح سخنان رئیس جمهور در ادامه مطلب.........
مدیر بازدید : 82 پنجشنبه 03 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

علیرضا آوایی به عنوان رییس سازمان ثبت احوال کشور و معاون وزیر کشور منصوب شد.

گفتنی است؛ قاضی آوایی پیش از این به عنوان مستشار دادگاه انتظامی عالی قضات و رئیس کل دادگستری استان‌ تهران فعالیت داشته است.
مدیر بازدید : 149 چهارشنبه 26 فروردین 1394 نظرات (0)

رئیس جمهور کشورمان با اشاره به اینکه امسال با وحدت و اتحاد و همدلی راه توسعه کشور را پیش خواهیم برد، گفت: همه قدرت‌های بزرگ دنیا و حتی رئیس جمهور آمریکا به این نتیجه رسیده‌اند که نظام مستحکم ایران قابل سرنگونی نیست.

ادامه سخنان رئیس جمهور در ادامه مطلب.........

مدیر بازدید : 115 چهارشنبه 26 فروردین 1394 نظرات (0)

حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی در ابتدای اولین جلسه شورای‌عالی انقلاب فرهنگی در سال ۹۴ با اشاره به اینکه ابتدا و انتهای سال جاری متبرک به نام حضرت فاطمه زهرا (س) است، اظهار امیدواری کرد که فرهنگ محمدی و فاطمی بیش از پیش در کشور توسعه یابد.

مشروح سخنان رئیس جمهور در ادامه مطلب.........

مدیر بازدید : 94 یکشنبه 23 فروردین 1394 نظرات (0)
به گزارش باشگاه خبرنگاران، علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با صدور حکمی انوشیروان محسنی بندپی را که پیش از این مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران بود را به عنوان رئیس جدید سازمان بهزیستی کشور منصوب کرد.
شنیده ها و پیگیری هاحکایت از آن دارد که افشین مقصودی  مدیر عامل سابق بیمه آتیه قرار است جایگزین محسنی بندپی در سازمان بیمه سلامت شود.
لازم به ذکر است همایون هاشمی از شهریور سال 90 تاکنون عهده دار ریاست این سازمان بوده است.
مدیر بازدید : 104 شنبه 22 فروردین 1394 نظرات (0)

بر اساس بودجه ۹۴ کل کشور دولت مکلف شد از فروردین امسال امکان نام نویسی کسانی را که موفق به ثبت‌ نام در طرح دریافت یارانه نقدی نشده‌اند، در محل فرمانداری‌ شهرستان‌ها فراهم و از ماه بعد از ثبت‌ نام نسبت به پرداخت یارانه آنان اقدام کند.

جزئیات بیشتر خبر در ادامه مطلب.........

مدیر بازدید : 62 شنبه 22 فروردین 1394 نظرات (0)

برخلاف شایعاتی که درخصوص افزایش شهریه دانشگاه پیام نور عنوان می‌شود، باید گفت شهریه این دانشگاه مطابق مصوبه وزارت علوم خواهد بود، این افزایش از 15درصد تعیین شده است که از مهرماه امسال اعمال خواهد شد.

جزئیات بیشتر خبر در ادامه مطلب.........

مدیر بازدید : 110 شنبه 22 فروردین 1394 نظرات (0)

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،محمدباقرنوبخت شامگاه جمعه در ویژه برنامه بانوی آب و آیینه شبکه استانی باران گیلان با تبریک ولادت حضرت زهرا(س)،اظهارداشت: این روز را به تمامی مادران و بانوان ایرانی تبریک می‌گویم و با هدف تبریک این روز به مادرم به رشت سفر کردم.

وی با بیان اینکه دولت روزهای پرتراکم پایان سال 93 را با شرایط مطلوبی سپری کرد، افزود: دولت تدبیر و امید در طول تعطیلات نوروز نیز به شدت درگیر مباحث مذاکرات هسته‌ای بود.

مشروح صحبت های نوبخت در ادامه مطلب.........

مدیر بازدید : 80 پنجشنبه 20 فروردین 1394 نظرات (0)
محسن نظافتی مدیر کل عتبات سازمان حج و زیارت با اشاره به بازگشایی مرز شلمچه اظهار کرد: با برنامه ریزی‌ها و تلاش‌های صورت گرفته، مرز شلمچه فردا 21 فروردین به روی کاروان‌های حج و زیارت به طور کامل بازگشایی خواهد شد.

وی در ادامه افزود: پیش از این، این مرز فقط در مناسبت‌های خاص مانند ایام نوروز به روی مردم باز بود.

نظافتی درخصوص بازگشایی مسیر سامرا گفت: در حال تلاش هستیم تا این مسیر را نیز برای زائران عتبات عالیات هرچه سریعتر بازگشایی کنیم و با توجه به پیروزی‌های ارتش عراق در تکریت و آزادسازی جاده سامرا پیش بینی می‌کنیم تا کمتر از یک ماه این مسیر به روی زائران باز شود.

مدیر کل عتبات سازمان حج و زیارت در پایان به حادثه انفجاری که باعث شهادت دو زائر ایرانی شد، اشاره و تاکید کرد:10 نفر از زائران ایرانی که به صورت آزاد به عتبات سفر کرده بودند، بر اثر انفجار در مسیر سامرا مجروح شدند و به ایران بازگردانده شدند، همچنین به درخواست خانواده‌های 2 زائر شهید، پیکر آنان در شهر کربلا دفن شد.

مدیر بازدید : 169 چهارشنبه 19 فروردین 1394 نظرات (0)

رئیس سازمان حج و زیارت گفت: یک فروند هواپیمای حامل زائران ایرانی توسط عربستان به کشور بازگردانده شد.

جزئیات ماجرا در ادامه مطلب.........

مدیر بازدید : 61 سه شنبه 18 فروردین 1394 نظرات (0)

دانشجویان دانشگاه آزاد همچنان به افزایش شهریه این دانشگاه اعتراض دارند اما دکتر میرزاده رییس این دانشگاه با وجود دغدغه دانشجویان سئوال خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان را در این زمینه بی‌پاسخ گذاشت.

 

جزئیات بیشتر خبر در ادامه مطلب.........

مدیر بازدید : 105 دوشنبه 17 فروردین 1394 نظرات (0)

به نقل از میزان، دادخدا سالاری، با اعلام این خبرگفت: با هدف اجرای منویات مقام معظم رهبری و رئیس قوه قضائیه مبنی بر مبارزه با فساد اداری و اختلاس 13 نفر از متهمان این پرونده به اتهام دخل و تصرف در اموال و وجوه شرکت سهامی عدالت تحت تعقیب قضایی قرار گرفتند.

او گفت: با ارایه گزارش‌های جمع آوری شده از سوی دادستان، متهمان از سال 89 تا اوایل سال 92 اقدام به برداشت‌های غیرقانونی اموال این شرکت کرده‌اند که در کارشناسی‌های انجام شده دو تن از متهمان احضار، دستگیر و روانه زندان شدند.

دادستان کرمان همچنین گفت: متهمان در مرحله اول 3 میلیارد ریال از حساب شرکت سهامی عدالت برداشت و به حساب شخصی خود واریز کرده‌اند. سالاری در ادامه بیان کرد: این پرونده در حال کارشناسی و تحقیقات مقدماتی قرار دارد و دستگاه قضایی استان با اختلاس کنندگان بدون اغماض و مطابق قانون برخوردهای لازم را انجام می‌دهد.

مدیر بازدید : 54 دوشنبه 17 فروردین 1394 نظرات (0)

یک آسیب شناس مسائل اجتماعی گفت: کافی بود نام کمک خلبان هواپیمای سقوط کرده، از اسامی اسلامی بود آن وقت موضوع تروریست و دخالت مسلمانان در عملیات‌های تروریستی، دوباره به نقل محافل رسانه‌های غربی تبدیل می‌شد.

 

ادامه این تحلیل در ادامه مطلب....

مدیر بازدید : 77 دوشنبه 17 فروردین 1394 نظرات (0)
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، نرخ جدید کرایه‌های تاکسی با نصب برچسب‌های جدید بر شیشه تاکسی‌ها از امروز به اجرا در می‌آید .
 
نرخ جدید کرایه تاکسی
براساس قانون، شهرداری موظف است لایحه افزایش نرخ کرایه‌های حمل و نقل عمومی را پیش از پایان هر سال برای بررسی و تصویب به شورای شهر ارائه کند.
 
شهرداری تهران نیز طبق روال هرساله این لایحه را به شورا ارائه کرد و در نهایت در 5 بهمن سال 93 به تصویب رسید، اما مانند سال‌های گذشته تأکید شد که نرخ‌های جدید باید بعد از پایان تعطیلات نوروز به اجرا در آید.
 
نمایندگان مردم در پارلمان محلی افزایش 20درصدی برای نرخ کرایه‌های تاکسی را در نظر گرفتند و بر این اساس، کرایه جدید همه خطوط تاکسی در شهر تهران تعیین شد.
برای اطلاع از نرخ‌های جدید همه مسیرهای تاکسیرانی شهر تهران اینجا را بخوانید.
مدیر بازدید : 106 یکشنبه 16 فروردین 1394 نظرات (0)

علی اصغر فانی در مصاحبه اختصاصی با خبرگزاری صدا و سیما از صدور احکام رتبه بندی معلمان از اول مهر خبر داد و افزود: برابر این طرح معلمان به رتبه های پایه ارشد، خبره و عالی تقسیم می شوند و در صدد افزایش مهارت های حرفه ای خود برمی آیند.

 

جزئیات افزایش حقوق در ادامه مطلب.......

تعداد صفحات : 2

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    جایگاه ایران درلیگ جهانی 2015 ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4128
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 80
  • آی پی دیروز : 87
  • بازدید امروز : 96
  • باردید دیروز : 147
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 243
  • بازدید ماه : 3,046
  • بازدید سال : 18,102
  • بازدید کلی : 681,041