loading...
پایگاه خبری و آموزشی
مدیر بازدید : 66 پنجشنبه 14 خرداد 1394 نظرات (0)

بیست و ششمین سالگرد ارتحال خمینی کبیر در حالی برگزار شد که گرمای طاقت‌فرسای نیمه خرداد ماه نه تنها از حرارت حضور مردم ذره‌ای کم نکرده بود بلکه این حضور را چندین برابر کرده بود.

حضور اقشار مختلف مردم از جای جای میهن اسلامی از شمال و جنوب، از شرق و غرب مایه حیرت بود، مردمی که برای تجدید پیمان دوباره با پیر میکده سر از پا نمی‌شناختند گویی امروز 14 خرداد 68 است.

تعدادی از دلنوشته های مردم را می توانید در ادامه مطلب مطالعه نمایید.......صحبت شما با خمینی کبیر چیست؟

مدیر بازدید : 137 سه شنبه 05 خرداد 1394 نظرات (0)

صحبت های اخیر سردار سلیمانی فرمانده قدس سپاه ، درباره فعالیت های داعش و نقد صریح عملکرد آمریکا در عراق بازتاب گسترده ای در رسانه های غربی داشت.

برای مشاهده این بازتاب ها به ادامه مطلب مراجعه نمایید.........

مدیر بازدید : 69 دوشنبه 04 خرداد 1394 نظرات (0)

سردار قاسم سلیمانی خطاب به جهانیان گفت: ایران به کدام کشور و خاک تجاوز و حمله کرده است که امروز مورد افتراء دشمنان قرار می‌گیرد.

ادامه صحبت های سردار سلیمانی در ادامه مطلب.........

مدیر بازدید : 69 دوشنبه 04 خرداد 1394 نظرات (0)

فرمانده کل سپاه قدس گفت: همه اذعان دارند جمهوری اسلامی در همه این جنگ ها و صحنه هایی که دشمنان برای کشورمان پهن کرده‌اند، پیروز بیرون آمده است.

ادامه سخنان سرلشکر سلیمانی در ادامه مطلب.........

مدیر بازدید : 121 دوشنبه 28 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

معاون سیاسی حزب مؤتلفه اسلامی، آمریکایی‌ها را پرچمدار جاهلیت مدرن دانست و گفت: این جاهلیت با بصیرت ملت‌ها از میان می‌رود.

ادامه صحبت های انبارلویی در ادامه مطلب.........

مدیر بازدید : 61 چهارشنبه 23 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

سردار جزایری، معاون ستاد کل نیروهای مسلح کشورمان خطاب به دولت مردان سعودی گفت که دست از ایجاد مزاحمت برای کشتی حامل کمک های بشر دوستانه جمهوری اسلامی ایران برای یمن بردارند،خویشتنداری ما حد و اندازه ای دارد.

ادامه صحبت های سردار جزایری در ادامه مطلب.........

مدیر بازدید : 69 چهارشنبه 23 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

طلاب و فضلای حوزه‌ های علمیه در حمایت از آیت الله نمر باقر النمر، روحانی برجسته شیعه عربستان، امروز، چهارشنبه، ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۴، در مدرسه فیضیه قم تجمع می کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، مرکز مدیریت حوزه های علمیه از همه علما، طلاب و فضلا برای شرکت در تجمع بزرگ محکومیت صدور اعدام این روحانی عربستانی دعوت کرده است.

برخی منابع از تصمیم مقامات ارشد سعودی برای اجرای حکم اعدام آیت الله شیخ نمر باقر النمر در روز 25 رجب، بیست و چهارم اردیبهشت خبر داده اند. 

نیروهای امنیتی سعودی حدود دو سال پیش آیت الله نمر را بازداشت و به مکان نامعلومی منتقل کردند.

دادگاه آل سعود پارسال آیت الله نمر را به اعدام محکوم کرد.

آیت الله نمر باقر النمر پیش از بازداشت چند بار علیه خاندان سلطنتی سخنرانی کرده بود.
 

مدیر بازدید : 133 سه شنبه 22 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

در هفته جاری سایت شبکه "الجزیره" در اقدامی غیرمنتظره و مضحک نظرسنجی را انجام داد که در آن سوال شده بود، "آیا موافق ائتلاف نظامی عربی علیه ایران" هستید؟ پرسش تأمل‌برانگیزی که متقابلاً این موضوع را ذهن متبادر می‌کند که اگر سران عرب عرضه و جرأت دارند، چرا در مقابل اسرائیل ائتلاف نمی‌کنند؟

ادامه این تحلیل در ادامه مطلب....

مدیر بازدید : 79 یکشنبه 20 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

سردار سرتیپ محمدرضا نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین در حاشیه همایش ستاد برگزاری بیست و ششمین سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام(ره) در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مستکبرین با همه وجود تلاش می‌کنند تا راه امام را محو کنند، اما ملت‌های اسلامی روز به روز منسجم‌تر خواهند شد و مردم در کشورهای اسلامی تصویر امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب را در خانه‌های خود نگه می‌دارند.

ادامه صحبت های سردار نقدی در ادامه مطلب.........

مدیر بازدید : 158 شنبه 19 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

کاپیتان "بهزاد صداقت‌نیا" خلبان حامل کمک‌های مردمی به یمن در مراسم پرواز غیرت که در محل خبرگزاری فارس برگزار شده بود، اظهار داشت: اقتدار ملت پشتوانه ولایت است و قدرت اراده به پیشرفته‌ترین سلاح‌های دشمن تحمیل می‌شود.

وی ادامه داد: تجهیزات پیشرفته در اختیار قوم وحشی و بی دین آل سعود قرار گرفته و اینکه آن‌ها نتواستند به این هواپیما ضربه بزنند به اعتبار این سلاح ها ضربه زده است.
وی با اشاره به لزوم شجاعت در برابر جنگده‌های سعودی یادآور شد: اگر در مقابل جنگده‌های سعودی تسلیم می‌شدیم هم دستگیر می‌شدیم و هم بارمان سوخت می‌شد و هم هواپیما با سلاح ست می‌شد.
کاپیتان صداقت‌نیا در پایان خاطر نشان کرد: پس لازم بود در مقابل جنگنده‌های سعودی بایستیم و اینقدر این اقتدار بالا بود که ‌آن ها جرأت تعرض نداشتند.
مدیر بازدید : 127 شنبه 19 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

در پی سخنان سردار سرلشکر محمد علی جعفری در اجلاسیه نهایی کنگره بزرگداشت 3000 شهید استان سمنان در پنج شنبه گذشته و انتساب جمله "هلال شیعی در حال شکل‌گیری است" به وی، سردار رمضان شریف در واکنش به انتساب خبر تشکیل هلال شیعی به اظهارات اخیر فرمانده کل سپاه تأکید کرد: طرح تشکیل هلال شیعی، سناریوی تبیلغاتی شکست‌خورده صهیونیست‌ها و آمریکایی‌ها علیه انقلاب اسلامی و ملت ایران است.

جزئیات بیشتر در ادامه مطلب.........

مدیر بازدید : 88 جمعه 18 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

فرزندان و پیروان انقلابی حضرت امام (ره) امروز جمعه در راهپیمایی حمایت از مردم مظلوم یمن و اعلام انزجار از جنایات وحشیانه آل سعود شرکت کردند. "من یمنی هستم" و بیانات حضرت امام خمینی ره و مقام معظم رهبری درباره خباثت آل سعود مهمترین شعارهای مردم بود.

توضیحات و تصاویر بیشتر در ادامه مطلب.............

مدیر بازدید : 74 جمعه 18 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

به نقل از سپاه‌نیوز، سردار سرلشکر پاسدار "محمدعلی جعفری" فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پیامی به یادواره شهدای فتح‌المبین و عملیات بیت‌المقدس و شهیدان خلیفه سلطانی و کلاهدوزان که عصر دیروز در اصفهان برگزار شد، اظهارداشت: امروز مقام شامخ شهیدان روایت حدیث نام‌آوران و بلند آوازگانی است که تعلقات مادی را حقیر شمرده و شمیم دل‌انگیز شهادت را در آسمان و زمین عطر‌افشانی کردند.

ادامه پیام در ادامه مطلب.........

مدیر بازدید : 135 پنجشنبه 17 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

دانش آموزان عضو اتحادیه انجمن‌ های اسلامی دانش آموزان، صبح امروز مقابل دفتر سازمان ملل متحد تجمع کردند و با سر دادن شعارهایی و ارائه بیانیه این اتحادیه به نماینده این سازمان، از مردم مظلوم یمن حمایت کردند.

بر روی برخی شعارنوشته ها در دست این دانش آموزان نوشته شده بود «برادر یمنی اندکی صبر، سحر نزدیک است». «ما زنده‌ایم به دفاع از مردم مظلوم جهان»، «کل یوم عاشورا و کل ارض کربلا»، «یمن کربلا»، «ان شاء الله سرنگونی آل سعود نزدیک است»، «سازمان ملل چشمانت را باز کن»، «برادر یمنی دعا سلاح مومن است».

همچنین این دانش آموزان با سر دادن شعارهایی اقدام وحشیانه عربستان به حمله به یمن و کشتار مردم بیگناه و بی‌ دفاع محکوم کردند. 

 

این شعارها نیز شامل یا «ایهاالمسلمون، اتحدوا، اتحدوا»، «انصارالله پیروز است، آل سعود نابود است»، «سعودی آدم کش ننگت باد»، «مرگ بر سعودی وهابی»، «سعودی جنایت می‌ کند، آمریکا حمایت می‌ کند»، «مرگ بر اسرائیل، مرگ بر آمریکا، مرگ بر وهابی»، «سعودی کودک کش ننگت باد ننگت باد».

مدیر بازدید : 66 چهارشنبه 16 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

مردم ایران اسلامی پس از اقامه نماز جمعه این هفته در اعتراض به تجاوز آشکار رژیم آل سعود به یمن و کشتار زنان و کودکان بی دفاع یمنی در سراسر کشور راهپیمایی می کنند.

مدیر بازدید : 60 چهارشنبه 16 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

آیت الله مکارم شیرازی خطاب به مفتیان وهابی گفت: به مسلمانان بپیوندید و حساب خود را از این گروه های تکفیری جدا کنید، سخنان ضد و نقیض آبروی شما را برده است؛ پس آبرومندانه از آنان فاصله بگیرید.

ادامه سخنان آیت الله مکارم شیرازی در ادامه مطلب.......

مدیر بازدید : 129 چهارشنبه 16 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

در پی معرفی محمود زمانی قمی به عنوان استاندار جدید استان مرکزی  در جلسه امروز  هیئت دولت، مردم این استان از صبح امروز در اعتراض به این انتخاب مقابل استانداری مرکزی تجمع کردند.

جزئیات و تصاویر خبر در ادامه مطلب.........

مدیر بازدید : 120 سه شنبه 15 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

حجت الاسلام سید محمدحسن ابوترابی فرد دیشب در یادواره شهدای تیپ فاطمیون افزود: جریان اسلام ناب محمدی، نظام سلطه با مدیریت و رهبری آمریکا را نماد کفر می داند و یک جریان ضد انسانی و ضد اسلامی تعریف می کند و در نقشه سیاسی خود راهی را تعریف کرده که رویارویی با نظام سلطه با مدیریت آمریکا است.

وی با بیان اینکه ویژگی دیگر جریان اسلام ناب محمدی مبارزه با اسرائیل است گفت: این جریان فکری بر این باور است که رژیم صهیونیستی جایی در قلب جهان اسلام ندارد.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی افزود: نظام سلطه از اینکه این جریان در برابر آن ها قرار بگیرد به شدت نگرانند آن ها از اینکه یک جریان عظیم اسلامی در برابر رژیم صهیونیستی قرار گرفته است به شدت وحشت دارند و بر این اساس تلاش می کنند تفرقه بین مسلمانان شعله ور شود.

حجت الاسلام سید محمدحسن ابوترابی فرد در ادامه به جایگاه رفیع شهیدان مدافع حرم اشاره کرد افزود: شهدایی که امروز در این مجلس یاد آنها را گرامی داشتیم بر همین عقیده بودند و برای قطع کردن دست کسانی که به دنبال شعله جنگ بین مسلمانان بودند در سوریه حاضر شدند و اگر مدافعین حرم نبودند نه تنها حرم حضرت زینب(س) مورد تهاجم قرار می گرفت بلکه نوامیس مسلمین نیز مورد اهانت قرار می گرفت.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه نخستین ویژگی این مردان و زنان سلحشور بازگشت به هویت اسلامی ناب است، گفت: این افراد در برابر دنیای اسلام نماد رحمت و تواضع هستند و ویژگی آنان در پیوند جامعه ایمانی و اسلامی مشاهده می شود.

وی ضمن گرامی داشت یاد شهیدان توسلی، بخشی و یاران و رزمندگان دلاور تیپ فاطمیون خاطرنشان کرد: این شهدا هجرت و در راه خدا جهاد کردند تا اسلام از گزند دشمنان محفوظ بماند.

مدیر بازدید : 146 سه شنبه 08 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء(ص) ارتش گفت: چند سال پیش روزانه 400 پرواز عبوری در آسمان ایران داشتیم؛ اما امروز بعد از حوادث اوکراین و عراق این میزان به هزار و 200 پرواز در هر روز رسیده است.

ادامه صحبت های امیر سرتیپ اسماعیلی در ادامه مطلب.........

مدیر بازدید : 189 سه شنبه 08 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

به نقل از هیل، راند پال، سناتور جمهوری خواه آمریکا براندازی رژیم صدام حسین را یک "اشتباه" توصیف کرد و آن را موجب دو چندان شدن قدرت ایران دانست.


به گفته پال، "اگر به زمان جنگ عراق باز گردیم، به نظر من براندازی صدام حسین اشتباه بود. صدام جان پناه ما در برابر ایران بود. اما امروز عراق به رعیت ایران تبدیل شده است. از زمان جنگ عراق تا کنون، قدرت ایران در منطقه دو چندان شده است."

وی که اخیرا نامزدی خود را برای انتخابات سال آینده ریاست جمهوری آمریکا اعلام کرده است افزود، "امروز نیز آمریکا با حمایت از ائتلاف علیه معمر قذافی، منجر به براندازی وی شد. اگرچه قذافی فردی میانه رو نبود، تهدیدی برای برخی افراط گرایان در لیبی محسوب می شد."

پال در ادامه گفت، "علی رغم همه اتهامات، آمریکا نباید برای برکناری بشار اسد در سوریه تلاش کند، چرا که ممکن است خیلی زود داعش این خلأ قدرت را پر کند." وی ادامه داد، "هرگاه یک دیکاتور سکولار از قدرت کنار میرود، فضا برای ترویج و رشد افراط گرایی باز میشود."

پال همچنین مدعی شد، "امروز اسرائیل بهترین متحد و دوست ما در جهان است. اسرائیل تنها مکانی است که در آن دیپلماسی واقعی در جریان است و ما حمایت خود از این روند را اعلام می کنیم."
مدیر بازدید : 74 دوشنبه 07 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

روزنامه صهیونیستی جروزالم پست ادعا کرد: تازه ترین تصاویر ماهواره ای نشان می دهند که نیروهای حزب الله باند فرودگاه برای پرواز پهپادهای ایرانی ساخته اند.

جزئیات بیشتر خبر در ادامه مطلب.........

مدیر بازدید : 128 دوشنبه 07 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

فرمانده کل سپاه گفت: امروز عربستان خائن پا جا پای اسرائیل صهیونیست گذاشته است و هرچه زمان می‌گذرد ما شاهدیم که دست مخالفین انقلاب اسلامی در حال رو شدن است.

ادامه صحبت های سرلشکر جعفری در ادامه مطلب.........

مدیر بازدید : 63 یکشنبه 06 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

مشاور عالی نمایندگی ولی فقیه در سپاه گفت: ادعای کمک مالی "سپاه پاسداران" به "حماس" کذب محض بوده و استکبار به دنبال این است که حق را باطل و باطل را حق جلوه دهد.

ادامه صحبت های حجت الاسلام ذوالنور در ادامه مطلب.........

مدیر بازدید : 139 یکشنبه 06 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

به نقل از انتخاب ، واشنگتن پست نوشت: در ماه سپتامبر باراک اوباما رئیس جمهور آمریکا گفت که آرزو دارد« ایران به یک قدرت منطقه ای موفق تبدیل شود». اکنون آرزوی وی- که برای کشورهای عربی وابسته به غرب یک کابوس وحشتناک است- در حال تبدیل شدن به یک واقعیت است.

ادامه گزارش در ادامه مطلب.......
مدیر بازدید : 76 چهارشنبه 02 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

جمعی از جوانان مشهدی تصویری از تذکر رهبر معظم انقلاب به دولت سعودی را جلوی کنسولگری عربستان در مشهد نصب کردند.

توضیحات و تصاویر بیشتر در ادامه مطلب.............

مدیر بازدید : 59 دوشنبه 31 فروردین 1394 نظرات (0)

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر ،اساتید و طلاب حوزه علمیه خراسان، در اعتراض به جنایات وحشیانه و حمله هوایی آل سعود به مردم یمن و هتک حرمت زائران بیت الله الحرام، در مدرسه علمیه عالی نواب تجمع کردند.


در این تجمع که به دعوت شورای برنامه ریزی مدیریت حوزه علمیه خراسان صورت گرفته بود، تجمع کنندگان با سر دادن شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر آل سعود، مرگ بر اسرائیل، خشم و انزجار خود را نسبت به اقدامات عربستان و حامیان آن اعلام کردند.

همچنین تجمع‌کنندگان ضمن محکومیت بی‎‌‎حرمتی نسبت به دو نوجوان زائر ایرانی، خواستار رسیدگی هر چه سریعتر مسئولان به این حادثه شدند.

مدیر بازدید : 59 شنبه 29 فروردین 1394 نظرات (0)

به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، "علی شمخانی" دبیر شورای عالی امنیت ملی در جمع خبرنگاران در حاشیه مراسم بزرگداشت شهیدان حکیم و صدر، در پاسخ به پرسشی درباره تجاوز نظامی عربستان به یمن افزود: تجاوز عربستان به یمن فارغ از منشور ملل متحد، فارغ از اصول همزیستی مسالمت آمیز و فارغ از اصول حقوقی حاکم بر سازمان ملل متحد و به منظور منحرف سازی جهان اسلام و استهلاک توان درونی و ظرفیت‌های درونی جهان اسلام است.

ادامه صحبت های شمخانی در ادامه مطلب.........

مدیر بازدید : 89 جمعه 28 فروردین 1394 نظرات (0)

یک کارشناس مسائل عراق با بیان اینکه امروز عربستان در باتلاق یمن باقی مانده است و می‌خواهد عملکرد خودش را که نافرجام مانده، توجیه کند، گفت: این کشور دستاویزهایی مانند مداخله ایران در سوریه و عراق و از طرف دیگر یمن را مطرح کرده اما در واقع همه می‌دانند، دیدگاه‌های باطلی است.

مشروح گفتگو در ادامه مطلب............

مدیر بازدید : 99 چهارشنبه 26 فروردین 1394 نظرات (0)

رئیس مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه محور حرکت بزرگ انقلاب اسلامی ایجاد آرامش در انسان است، گفت: جمهوری اسلامی ایران از مردم‌سالاری حمایت کرده و در امور داخلی کشورها دخالت نمی‌کند.

ادامه صحبت های لاریجانی در ادامه مطلب.........

مدیر بازدید : 80 دوشنبه 24 فروردین 1394 نظرات (0)

«عباس سلیمی‌نمین» طی سخنانی که در اجتماع اعتراضی مقابل سفارت عربستان ایراد کرد، گفت: دولت آل‌سعود به لحاظ تاریخی سابقه لشکرکشی به یمن را داشته و در گذشته هم حمله آل‌سعود به یمن موجب تجزیه خاک این کشور شده است.

این کارشناس مسائل تاریخی با بیان این که لشکرکشی آل‌سعود موجب شد بخشی از این کشور در اختیار شوروی سابق و بخشی هم در سلطه غرب دربیاید، تصریح کرد: عملکرد آل‌سعود برای مردم یمن چیزی جز تخریب به بار نیاورده و این که یمن در مسیر وحدت قرار می‌گیرد، این آل‌سعود است که احساس خطر می‌کند.

وی با طرح این پرسش که چرا آل‌سعود باید از وضعیت یمن نگرانی داشته باشد،‌ اظهار داشت: این نگرانی از سوی کسانی است که آل‌سعود را به وجود آورده‌اند و اگر تز انقلاب اسلامی در میان ملت‌های مسلمان جایگاه پیدا می‌کند برای پیامی است که انقلاب اسلامی به آنها منتقل کرده است.

سلیمی نمین یادآور شد: قبل از انقلاب اسلامی ایران، لبنان منطقه‌ای بود که غربی‌ها برای عشرت‌طلبی‌های خود به آنجا می‌آمدند و هر زمان که اسرائیل اراده می‌کرد می‌توانست تا بیروت بیاید.

مدیر بازدید : 117 دوشنبه 24 فروردین 1394 نظرات (0)

یک کارشناس ارشد غرب آسیا گفت: تروریست‌ها بعد از خروج آمریکا، در سایه حمایت‌های بی‌نظیر دولت‌های عربی و هماهنگی موساد و سیا، بتدریج خود را در عراق تثبیت کردند.

ادامه این تحلیل در ادامه مطلب....

مدیر بازدید : 95 شنبه 22 فروردین 1394 نظرات (0)

عده‌ای از مردم، دانشجویان و جوانان در مقابل سفارت عربستان در اعتراض به اقدامات ضد ایرانی و ضد اسلامی رژیم آل‌سعود جمع شده و شعارهایی در ضدیت با اقدامات غیرانسانی رژیم آل‌سعود سر دادند.

تصاویر در ادامه مطلب.........

مدیر بازدید : 98 شنبه 22 فروردین 1394 نظرات (0)

عده‌ای از مردم، دانشجویان و جوانان صبح امروز در مقابل سفارت عربستان در اعتراض به اقدامات ضد ایرانی و ضد اسلامی رژیم آل‌سعود جمع شده و شعارهایی در ضدیت با اقدامات غیرانسانی رژیم آل‌سعود سر دادند.

بیانیه و حواشی این تجمع در ادامه مطلب..........

مدیر بازدید : 154 پنجشنبه 20 فروردین 1394 نظرات (0)

محسن رضایی گفت: جمهوری اسلامی چراغ هدایت سیاسی در منطقه خاورمیانه و بهترین الگو برای دولت هاست؛ اگر دولت ها از الگوی ما استفاده کنند مشکلات منطقه حل می شود. حمله به یمن و عراق بهانه برای جلوگیری از شکل گیری مردم سالاری در این کشورهاست.

مشروح صحبت های رضایی در ادامه مطلب.........

مدیر بازدید : 63 پنجشنبه 20 فروردین 1394 نظرات (0)

به گزارش باشگاه خبرنگاران، در پی اظهارات بی اساس و واهی سخنگوی حملات نظامی عربستان سعودی به یمن مبنی بر دخالت جمهوری اسلامی ایران در آموزش نیروهای انصارالله جهت ضربه زدن به مردم یمن و تخریب زیرساخت های حیاتی این کشور، کاردار عربستان شامگاه چهارشنبه 19/1/1394 به وزارت امور خارجه فراخوانده و مراتب اعتراض شدید جمهوری اسلامی ایران به وی ابلاغ شد.

رئیس اداره اول خلیج فارس در این دیدار ضمن نادرست خواندن اظهارات العسیری، تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران مسائل و تحولات یمن را صرفا یک امر داخلی می‌داند و ضمن رد هرگونه توسل به زور جهت حل مسائل این کشور بر راه‌حل سیاسی تاکید دارد.
مدیر بازدید : 72 سه شنبه 18 فروردین 1394 نظرات (0)
به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج دانشجویی؛با توجه موافقت نکردن دولت با درخواست دانشجویان برای تجمع در برابر سفارت عربستان این تجمع دانشجویی لغو می گردد.
دانشجویان انقلابی در اعتراض به سفاکی سران مرتجع عربستان و در جهت حمایت از مردم مظلوم و ستم کشیده یمن درخواست برگزاری تجمعی به دولت ارائه دادند که با عدم صدور مجوز با برگزاری این مراسم موافقت نگردید.
گفتنی است جامعه دانشجویی هرگز از آرمان های ضد استکباری خود دست نکشیده است و هرروز بیش از پیش این آرمان در قلب  دانشجویان ریشه دوانده و مستحکم گشته است.
به نظر می رسد دولت یازدهم باید شدیداً به فکر اصلاح رفتار های اشتباه خود بر آمده و سعی کند در رفتار های غلط خود بازنگری جدی کند پیش از آنکه خیلی دیر شود.
قطعا جامعه دانشجویی از نمایندگان مجلس شورایی اسلامی انتظار دارند تا دلیل چنین رفتار های را از دولت جویا شده و از تکرار آن جلوگیری کنند.

تعداد صفحات : 2

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    جایگاه ایران درلیگ جهانی 2015 ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4128
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 53
  • آی پی دیروز : 132
  • بازدید امروز : 59
  • باردید دیروز : 153
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 359
  • بازدید ماه : 3,162
  • بازدید سال : 18,218
  • بازدید کلی : 681,157