loading...
پایگاه خبری و آموزشی
مدیر بازدید : 72 دوشنبه 18 خرداد 1394 نظرات (0)

72 کشور جهان از جمله جمهوری اسلامی ایران موفق به تحقق نخستین هدف توسعه هزاره در به نصف رساندن همه گیری سوء تغذیه تا سال 2015 شده اند. به گفته سرج ناکوزی، نماینده فائو در ایران و سازمان همکاری اقتصادی (اکو) ، موفقیت برجسته جمهوری اسلامی ایران در چارچوب تحقق نخستین هدف توسعه هزاره نشان دهنده کارآمدی سیاست ها و اقداماتی است که در این کشور در 20 سال اخیر به اجرا گذاشته شده است.

 ایران که در تقسیم بندی چند سال پیش سازمان ملل متحد در رده مناطق پرخطر امنیت غذایی تقسیم می شد، حالا در جمع 72 کشوری قرار دارد که موفق شده است نسبت جمعیتی افراد گرفتار گرسنگی شدید یا سوء تغذیه را به نصف کاهش دهد.

به همین مناسبت فائو لوح سپاسی را به ایران اهدا کرد.

مدیر بازدید : 100 یکشنبه 17 خرداد 1394 نظرات (0)

 "بیژن نامدار زنگنه" وزیر نفت با حضور در نمایشگاه دستاوردهای شرکت مهندسی و ساخت تأسیسات دریایی ایران در جمع خبرنگاران با اشاره به موضوع سرمایه‌گذاری در پارس جنوبی گفت: پروژه‌های پارس جنوبی به طور کامل شکل گرفته است و باید پروژه‌های باقی مانده را تمام کرد و پارس جنوبی در حال حاضر در وضعیتی نیست که برای آن بتوان دنبال سرمایه‌گذار بود.

وی با بیان این که در پارس جنوبی هنوز مشکلات تأمین منابع مالی وجود دارد، افزود: پارس جنوبی در وضعیتی قرار ندارد که بتوان برای آن سرمایه‌گذار جدیدی پیدا کرد و حتی اگر تحریم‌ها برداشته شود ما باز هیچ راهی جز این نداریم که همین راهی را که از ابتدا در پارس جنوبی شروع کرده‌ایم ادامه دهیم.

ادامه صحبت های زنگنه در ادامه مطلب.........بنظر شما این تکذیب هم به سرنوشت قبلی ها دچار خواهد شد!؟

مدیر بازدید : 67 جمعه 15 خرداد 1394 نظرات (0)

در صد و شصت و هفتمین نشست وزرای نفت سازمان کشورهای صادر کننده نفت (اوپک) که امروز در مقر این سازمان در وین برگزارشد، حفظ سقف تولید کنونی این سازمان تصویب شد. 

وزیر نفت کشورمان پیش از شروع این نشست در جمع خبرنگاران گفت : اعضای اوپک از بازگشت ایران به بازار نفت استقبال می کنند .            

مدیر بازدید : 75 پنجشنبه 14 خرداد 1394 نظرات (0)

به نقل از روابط عمومی وزارت نفت، بیژن زنگنه در حاشیه ششمین سمینار اوپک در پاسخ به پرسش خبرنگاری، موضوع ارسال نامه ایران به اوپک را تایید کرد و گفت: بله؛ ما به اوپک نامه ای نوشته ایم. مضمون آن هم این است که ایران بعد از برداشته شدن تحریمها، در فاصله خیلی کوتاهی، تولید نفت خود را به مقدار پیش از تحریمها خواهد رساند.
 
وی افزود: از اوپک خواسته ایم این مساله را در تصمیماتش لحاظ کند.
 
زنگنه در پاسخ به پرسشی درخصوص انتظارش از اوپک پس از ارسال این نامه نیز گفت: " اگر اعضای اوپک می خواهند قیمتها در همین حدود بماند انتظار داریم جا برای ورود نفت ایران باز کنند." قیمت نفت برنت روز گذشته بیش از ٦٤ دلار بود.
 
وزیر نفت ایران درباره این که آیا فکر می کند اوپک تصمیمی در این باره اتخاذ کند یا خیر؛ اظهار کرد: ما نامه خود را نوشته ایم و در خصوص اقدام مان برای افزایش تولید نفت منتظر تصمیم هیچکس نیستیم. اوپک سقف تولید دارد و این سقف فعلا بین کشورها تقسیم نشده است.

مدیر بازدید : 83 دوشنبه 11 خرداد 1394 نظرات (0)

محمدباقر نوبخت سخنگوی دولت در نشست خبری خود با اصحاب رسانه که در امروز دوشنبه 11 خرداد در محل نهاد ریاست جمهوری برگزار شد، با اشاره به سیاست‌های ابلاغی مقام معظم رهبری پیرامون اقتصاد مقاومتی و ضرورت مقاوم کردن اقتصادمان در برابر تکانه‌های خارجی اظهار داشت: وزارت صنعت، معدن و تجارت پیرامون سیاست ابلاغی اقتصاد مقاومتی، رشد تولید، افزایش صادرات و کاهش واردات را داشت و در این راستا می‌توان اقتصاد خود را با اتکا به توانمندی‌های داخلی تنظیم کرد.

پاسخ های نوبخت در ادامه مطلب..........

مدیر بازدید : 98 یکشنبه 10 خرداد 1394 نظرات (0)

اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور در همایش فرمانداران که امروز (یکشنبه) در محل وزارت کشور برگزار شد با بیان اینکه قانون چارچوب اختیار مسئولان را مشخص کرده است، اظهار داشت: مردم همواره انتظار دارند اساس حکومت براساس قانون باشد و همواره دوست دارند کشورشان از فساد و ناکارآمدی دور باشد.

وی ادامه داد: مردم بصورت جدی از رانت و باندبازی متنفر بودند. چرا که عده‌ای با سختی نان شب در می‌آورند و عده‌ای با باندبازی به پول‌های میلیاردی می‌رسند مردم همواره خواهان رونق اقتصادی هستند.

ادامه صحبت های جهانگیری در ادامه مطلب.........

مدیر بازدید : 70 یکشنبه 10 خرداد 1394 نظرات (0)

روزنامه گاردین نوشت شرکت‌های ایرانی با وجود تحریم‌های اقتصادی، با راه حل‌های خلاقانه، موفقیت و پیشرفت خود را حفظ کرده اند.

پایگاه اینترنتی روزنامه گاردین در مقاله‌ای به قلم جوزف شِرِن کارشناس برجسته بهره‌ وریِ مدیریت نوشت من در خلال سفر به ایران، از روش‌های مثبت مدیریت شرکت های ایرانی شگفت‌ زده شدم.

در این مقاله آمده است، کارآفرینان ایرانی حتی در زمانی که ارزش واحد پولی کشورشان کاهش یافته، منابع حداقلی در اختیارشان بوده و تحت تحریم‌های اقتصادیِ تحمیل شده بر کشورشان قرار داشتند، کماکان به رشد و موفقیت خود ادامه داده‌اند.

گاردین نوشته است، مدیران شرکت‌های ایرانی وقت خود را برای شکایت از اوضاع جهانی تلف نمی‌کنند؛ بلکه به کارهایی که می‌توانند انجام دهند فکر می‌ کنند و راهکارهای مبتکرانه برای عبور از اکثر چالش‌هایی که با آن مواجه می‌شوند پیدا می‌کنند.

مدیر بازدید : 113 جمعه 08 خرداد 1394 نظرات (0)

سرپرست اتحادیه تاکسی‌رانی شهری کشور گفت: طبق ابلاغیه که به استان‌داری‌ها شده سقف افزایش نرخ کرایه تاکسی‌ها 15 درصد است.

جزئیات بیشتر خبر در ادامه مطلب.........

مدیر بازدید : 78 پنجشنبه 07 خرداد 1394 نظرات (0)

عد از اعلام وزارت کار و تعاون برای ثبت اعتراض به حذف یارانه، این بار این سامانه ساز مخالف کوک کرده و اطلاعات برخی کاربران را از دسترس خارج کرده است.

جزئیات بیشتر خبر در ادامه مطلب.........

مدیر بازدید : 76 سه شنبه 05 خرداد 1394 نظرات (0)

با شروع حذف یارانه پردرآمدها ، وزارت رفاه و تامین اجتماعی اعلام کرد  افرادی که خود را محق این حذف نمی دانند، می توانند از امروز به  سامانه yaraneh10.ir  مراجعه و شکایات خود را ثبت کنند.

 

اعتراض به قطع یا حذف یارانه


معترضان تا یک ماه فرصت دارند شکایت خود را در این سایت ثبت کنند تا به آن برای رسیدگی شود.


براساس اعلام وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی، به شکایات و اعتراضات ثبت شده، حداکثر 15 روزه رسیدگی خواهد شد.

مدیر بازدید : 107 دوشنبه 04 خرداد 1394 نظرات (0)

در حالی که امروز قرار بود برندگان نهایی مزایده چهارم سرخابی‌ها تا ساعاتی دیگر اعلام شود، مسئولان خصوصی سازی خبری را مبنی بر لغو این جلسه اعلام کردند.

طبق اطلاع ما از روند برگزاری جلسه امروز می بایستی برنده سرخابی ها معرفی میشد اما ساعتی قبل از برگزاری این جلسه به صورت ناگهانی و بدون اعلام دلیل این جلسه لغو شد.

در حال حاضر مسئولان دلیلی برای لغو این جلسه عنوان نکرده اند و در تلاش هستیم تا علت واقعی را از زبان مسئولان به اطلاع شما برسانیم.

 

نظر شما درباره زمان قطعی این مزایده و سرانجام آن چیست؟

مدیر بازدید : 105 دوشنبه 04 خرداد 1394 نظرات (0)

طی سال‌های اخیر طرح‌های عظیمی در کشور اجرا شده یا در حال اجراست که هر از گاهی برخی از آنها به دلایل روند غیرقانونی با سرو صدای رسانه‌ای و نارضایتی مردم مواجه می‌شود.

مشروح گزارش در ادامه مطلب............

مدیر بازدید : 71 یکشنبه 03 خرداد 1394 نظرات (0)

بالاخره بعد از کش‌و‌قوس‌های فراوان پای بنزین تک‌نرخی به جایگاه‌های سوخت کشور باز شد به طوری که قیمت بنزین سهمیه 700 تومانی به نرخ 1000 تومان در جایگاه‌ها عرضه می‌شود.

جزئیات بیشتر خبر در ادامه مطلب.........

مدیر بازدید : 74 یکشنبه 03 خرداد 1394 نظرات (0)

حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر "حسن روحانی" رئیس جمهور کشورمان در هشتمین کنگره تجلیل از ایثارگران که در روز یکشنبه سوم خرداد در محل اجلاس سران برگزار شد با اشاره به وقایع روز سوم خرداد اظهارداشت: ملت بزرگ ایران بعد از پیروزی انقلاب اسلامی و در حالی که به فکر استقرار انقلاب و ساماندهی ساختار جدید نظام بود با یک توطئه پیش بینی نشده مواجه شد.

ادامه صحبت های رئیس جمهور در ادامه مطلب.........

مدیر بازدید : 87 شنبه 02 خرداد 1394 نظرات (0)

طبق رویه ماههای گذشته که ساعت ۲۴ آخرین روز هر ماه، سهمیه ۶۰ لیتری خودروها و سهیمه ۲۵ لیتری موتور سیکلت های شخصی با قیمت ۷۰۰ تومان در کارت های دارندگان این وسایل واریز می شد، دو شب پیش این اتفاق رخ نداد.

جزئیات بیشتر خبر در ادامه مطلب.........

مدیر بازدید : 79 جمعه 01 خرداد 1394 نظرات (0)

رشد مشاغل از نوع برده داری در قطر روز به روز در حال افزایش است و بی اعتنایی دولت قطر به وضع کارگران خارجی ، برده داری جدیدی را در این کشور ایجاد کرده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، کانال اول تلویزیون دولتی آلمان، «آ.اِر.دِ» با اعلام آنکه قطر بعنوان میزبان جام جهانی سال 2022 فوتبال به گفته های خود در خصوص مبارزه با بدرفتاری با کارگران خارجی بی اعتناست، گزارش داد: سازمان عفو بین الملل نیز در تازه ترین گزارش خود از این وضع انتقاد و اعلام کرده است که در این کشور، قانون کار برای کارگران مهاجر به سختی رعایت می شود.

این سازمان علاوه بر این به انتشار آماری از دو کشور هند و نپال نیز اشاره و خاطر نشان کرده است که اکثر کارگران خارجی قطر از اتباع این دو کشورند. سال گذشته چهارصد و چهل و یک کارگر هندی و نپالی در قطر جان خود را از دست دادند.

مدیر بازدید : 71 پنجشنبه 31 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

معاون اعتبارات بانک مرکزی جزئیات مصوبات جدید شورای پول و اعتبار درباره تسهیلات مسکن را برای خانه اولی ها تشریح کرد .

جزئیات بیشتر خبر در ادامه مطلب.........

مدیر بازدید : 68 چهارشنبه 30 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

نماینده اردستان گفت: زنگنه ماهیانه حدود 100 میلیون تومان به مدیر شرکت نیکو در سوئیس پرداخت می‌کند، این در حالی است که این مدیر از 12 ماه سال حدود 14 ماه در ایران به سر می‌برد.

جزئیات بیشتر خبر در ادامه مطلب.........

مدیر بازدید : 77 چهارشنبه 30 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

به نقل از پرس تی وی، باراک اوباما، رئیس جمهور آمریکا، محدودیت‌های نفتی و مالی یک‌طرفه خود را علیه ایران تجدید کرد. باراک اوباما در فرمانی که از دفتر ریاست جمهوری صادر شد، اعلام کرد علت تجدید محدودیت‌ها این است که «شرایط اقتصاد جهانی به افزایش تولید نفت و ظرفیت ذخیره نفت در کشورهای خاصی منجر شده است.»

عربستان سعودی، متحد اصلی آمریکا در خاورمیانه، تولید نفت خود را به شدت افزایش داده و در سقوط قیمت نفت خام در منطقه نقش برجسته‌ای ایفا کرده است.  اوباما در بیانیه خود اعلام کرد: «همه بدانند ... عرضه نفت و محصولات نفتی از کشورهای دیگری غیر از ایران به اندازه‌ای است که نیاز به خرید نفت از ایران را کاهش می‌دهد.»
اوباما در این بیانیه همچنین به ممنوعیت تعامل با ایران اشاره کرد. طبق این اقدام، شرکت‌های خارجی در صورت تعامل با مؤسسه‌های مالی ایران از نظام مالی آمریکا حذف شده و با تحریم مواجه خواهند شد. با این حال، طبق توافق‌نامه کنگره در نوامبر 2013 (آبان 93)، ایران به فروش روزانه 1 میلیون بشکه نفت خام مجاز است. محدودیت‌های یک‌طرفه آمریکا در حالی افزایش می‌یابد که طبق این توافق‌نامه تجدید محدودیت علیه ایران غیرمجاز است.   علی‌رغم این امر، واشینگتن مدعی شده است این توافق‌نامه به تجدید محدودیت‌ها هیچ اشاره‌ای نکرده است.
آمریکا و 5 کشور دیگر برای توافق نهایی با ایران تا پایان ژوئن (اواسط تیر)، مذاکره می‌کنند.
مدیر بازدید : 207 چهارشنبه 30 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

رئیس جمهور با مورد خطاب دادن مردم آذربایجان گفت: هیچکس نمی‎تواند با احساسات مردم بزرگ ایران، آنهم مردم قهرمان آذربایجان بازی کند، اگر کسی در حادثه تبریز مقصر باشد، تردید نکنید دولت با همه توان برای تنبیه او ایستادگی خواهد کرد.

مشروح سخنان رئیس جمهور در ادامه مطلب.........

مدیر بازدید : 58 چهارشنبه 30 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

حضور دو خودروساز بزرگ کشور در مزایده چهارم واگذاری سهام دو باشگاه استقلال و پرسپولیس پایتخت، بالاخره رنگ واقعیت به خود گرفت تا سرخابی ها در آستانه حضور در "جاده مخصوص" قرار بگیرند.

اما این اقدام خودروسازان شاکیان دارد که پر بی راه هم نمی گن.........در ادامه مطلب با این شاکیان و نظراتشون آشنا بشید........نظر شما چیه؟

مدیر بازدید : 64 چهارشنبه 30 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

رئیس جمهور درهفدهمین سفر استانی دولت امروز میهمان مردم آذربایجان شرقی است. دیدار با مردم استان در ورزشگاه تختی، دیدار با علما، نخبگان و خانواده های شهدا و ایثارگران و افتتاح چند طرح عمرانی از جمله برنامه های دکتر روحانی در سفر به تبریز است.


 در این سفر عملیات اجرایی بزرگراه تبریز – بازرگان هم آغاز می شود.

مدیر بازدید : 132 سه شنبه 29 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

مزایده چهارم خصوصی‌سازی 2 باشگاه پرسپولیس و استقلال امروز برگزار شد.

گزارش کامل این مزایده به همراه مشتریان دوتیم و مبالغ پیشنهادی در ادامه مطلب.............به نظرتون این دو تیم این دفعه فروش میرن؟؟

مدیر بازدید : 77 سه شنبه 29 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

مدیرعامل شرکت ملی نفتکش با بیان اینکه دادگاه اتحادیه اروپا خصوصی‌بودن شرکت ملی نفت‌کش را در سال ۲۰۱۴ تأیید کرد، گفت: براساس برنامه‌ریزی صورت گرفته با برداشتن تحریمها تردد کشتیهای نفتکش به بازار اروپا تسریع می‌شود.

ادامه صحبت های صفایی در ادامه مطلب.........

مدیر بازدید : 49 سه شنبه 29 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

معاون اول رئیس جمهور در نشست شورای اقتصاد گفت: دولت با سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی شعاری برخورد نمی‌ کند.


جهانگیری با اشاره به پیگیری مجدانه دستگاه‌های اجرایی برای عملیاتی کردن اقتصاد مقاومتی افزود: دولت با تشکیل نشست های متعدد برای هر یک از سیاست های کلی برنامه‌های عملیاتی ترسیم کرده و هم‌اکنون این برنامه ها در حال اجراست.

 

وی تاکید کرد: دولت با، یا بدون توافق هسته ای اجرای دقیق سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی را ادامه خواهد داد.

 

در این نشست همچنین وزیر جهاد کشاورزی با ارائه گزارشی از عملکرد این وزارتخانه در چارچوب سیاست های اقتصاد مقاومتی به مهمترین تنگناها و چالش‌های پیش‌ روی این سیاست ها اشاره و راهکارهایی برای مقابله با این تنگناها پیشنهاد کرد.

مدیر بازدید : 75 سه شنبه 29 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت:بر اساس اقدامات صورت گرفته تاکنون تعداد کسانی که یارانه شان حذف می شود به ۶ میلیون رسیده است اما طبقات پایین و دهک های کم درآمد نگران نباشند زیرا یارانه شان نه تنها کم نمی شود بلکه افزایش هم می یابد.

جزئیات بیشتر خبر در ادامه مطلب.........اونقدر می گن ضعیف ، طبقات پایین ، فقیر ، مستمند و مستضعف که آدم ی طوریش می شه..........خجالت می کشه بگه یارانه می گیرم..........نظر شما چیه؟؟؟؟؟؟؟

مدیر بازدید : 84 چهارشنبه 23 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

متهم اختلاس 300 میلیاردی یکی از بانک­های شهرستان قروه توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) در اداره کل اطلاعات استان کردستان دستگیر و روانه زندان شد.

جزئیات بیشتر خبر در ادامه مطلب.........

مدیر بازدید : 158 یکشنبه 20 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

سخنگوی شرکت مخابرات مهمترین فایده پولی شدن تماس با شماره های سه رقمی، از جمله نهاد ریاست جمهوری، امداد برق، آب و گاز، پلیس راه، هواشناسی، تعزیرات، سازمان بازرسی و صدا و سیما را کم شدن مزاحمان تلفنی دانست.

شماره های سه رقمی پولی شده در ادامه مطلب.........

مدیر بازدید : 100 شنبه 19 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

محمد فرهادی وزیر علوم و تحقیقات در جمع خبرنگاران در دانشگاه شهید بهشتی گفت: مبلغ اختلاس صندوق رفاه وزارت علوم بیشتر از 32 میلیارد تومان بوده است و این پرونده در حال پیگیری است. این پرونده مفتوحه است و  رئیس قوه قضاییه بسيار جدي پیگیری آن است. 

وی افزود: من به این شیوه جواب نمی‌دهم پرونده از گذشته تا به امروز در حال پیگیری بوده و بیش از چند ماه است كه به قوه قضاییه رفته و دستور رسیدگی آن داده شده. 
فرهادی عنوان کرد: چرا به حاشیه‌ها دامن می‌زنید قرارداد سوری بسته شده است و پول بچه‌های ملت رفته، اين يعني برخي افراد اختلاس کردند بنابراين دیگر به حاشیه‌ها دامن نزنید.
مدیر بازدید : 156 چهارشنبه 16 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: جنگ با ایران جهان اسلام را در مقابل امریکا بسیج می‌کند و دشمن به خوبی نسبت به این موضوع آگاهی پیدا کرده است.

مشروح سخنان سردار سلامی در ادامه مطلب.........

مدیر بازدید : 83 چهارشنبه 16 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

وزیر نفت گفت: برداشتن تحریم‌ها به این معنا نیست که کار را تعطیل کنیم، بلکه باید کار با همه قدرت و با همکاری شرکت‌های معتبر خارجی ادامه یابد.

ادامه صحبت های زنگنه در ادامه مطلب.........

مدیر بازدید : 101 سه شنبه 15 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

میرعلی اشرف پوری حسینی رئیس سازمان خصوصی سازی در گفت وگوی شب گذشته خود با برنامه 90، مجبور به افشای علت ردصلاحیت مالی حسین هدایتی مالک باشگاه استیل آذین شد.

جزئیات بیشتر در ادامه مطلب.........

مدیر بازدید : 99 چهارشنبه 09 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز (چهارشنبه) در دیدار هزاران نفر از کارگران سراسر کشور با تبیین وظایف مسئولان، دستگاهها و عناصر مختلف مرتبط با تولید داخلی و تأکید بر مبارزه واقعی با فساد و قاچاق، خاطرنشان کردند: کلید حل مشکلات اقتصادی مردم و معضلات جامعه کارگری، نه در خارج بلکه در داخل و «تقویت و رونق تولید داخلی» است.

ادامه سخنان رهبر انقلاب در ادامه مطلب.......

مدیر بازدید : 82 سه شنبه 08 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

صبح امروز نشستی با حضور غلامعلی کامیاب معاون ارزی بانک مرکزی و برخی از کارشناسان و صاحبنظران در پژوهشکده پولی و بانکی در خصوص بررسی رفتار نرخ ارز و چشم‌انداز آن در ماه‌های اخیر و پس از 9 تیر (توافقات بین المللی) برگزار شد.

جزئیات بیشتر خبر در ادامه مطلب.........
مدیر بازدید : 255 سه شنبه 08 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

مراسم بیست و ششمین جشنواره ملی "امتنان از جامعه کار و تولید" با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر «حسن روحانی» رئیس جمهور کشورمان در ورزشگاه آزادی آغاز شد.

مشروح سخنان رئیس جمهور در ادامه مطلب.........

تعداد صفحات : 4

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    جایگاه ایران درلیگ جهانی 2015 ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4128
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 51
  • آی پی دیروز : 132
  • بازدید امروز : 57
  • باردید دیروز : 153
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 357
  • بازدید ماه : 3,160
  • بازدید سال : 18,216
  • بازدید کلی : 681,155