loading...
پایگاه خبری و آموزشی
مدیر بازدید : 80 دوشنبه 18 خرداد 1394 نظرات (0)

احمد قاضی که از بیماری سرطان روده رنج می برد، چند روز پس از عمل جراحی در بیمارستان آزادی تهران در  79 سالگی درگذشت.

 

احمد قاضی افزون بر سردبیری «ماهنامه ادبی سروه» در طول حیات ادبی خود شاهکارهای ادبی جهانی از جمله دن کیشوت و گیل گمش را به زبان کردی ترجمه کرد.

 

از این مرحوم چندین کتاب به زبان های کردی و فارسی تالیف و ترجمه شده است.

 

پیکر مرحوم احمد قاضی فردا ساعت 9 صبح از مقابل مسجد جامع شهرستان مهاباد تشییع و در مقبرت الشعرای این شهرستان به خاک سپرده می شود

مدیر بازدید : 130 جمعه 15 خرداد 1394 نظرات (0)
جمال شورجه کارگردان سینما  گفت: امام خمینی (ره) بعد از 14 سال تبعید که وارد ایران شدند، در این مدت زمان با ایران ارتباط مکرر و مستمر داشتند  و ریشه‌های انقلاب در همان زمان جان گرفت، به هر جهت 14 سال طول کشید تا در 12 بهمن 57 وارد ایران شدند.
وی ادامه داد: مردم استقبال پر شور از رهبر انقلاب داشتند. امام (ره) با توجه به احترامی که برای شهدا قائل بودند، راهی بهشت زهرا شدند و مردم هم سنگ تمام گذاشتند.
ادامه صحبت های شورجه در ادامه مطلب.........
مدیر بازدید : 66 سه شنبه 12 خرداد 1394 نظرات (0)

شب بسيار مباركى است،از امام صادق عليه السّلام روايت شده كه از امام باقر عليه السّلام از فضيلت شب نيمه‏ شعبان سؤال شد،ايشان فرمود:اين شب پس از شب قدر برترين شبهاست.

اعمال این شب در ادامه مطلب.......التماس دعا.........

مدیر بازدید : 110 سه شنبه 05 خرداد 1394 نظرات (0)

پس از سریالهای «فوق سری»، «میکائیل» و مجموعه خارجی «بی عدالتی» که از فروردین ماه 94 به ترتیب به روی آنتن شبکه یک سیما رفتند،اکنون سریال «جاده قدیم» با مضمون طنز، زنگ تفریحی در این شبکه به حساب می‌آید.

ادامه گزارش در ادامه مطلب.......

مدیر بازدید : 76 دوشنبه 04 خرداد 1394 نظرات (0)

گروهی از دانش آموزان مسلمان اتریشی با پخش شاخه های گل که با احدایثی از پیامبر مکرم اسلام مذین شده بود، به اشاعه دین صلح و دوستی میان پیروان دیگر ادیان این کشور پرداختند .
صدها دانش آموز در سراسر اتریش هزاران شاخه گل رادر یک روز بارانی به همراه حدیث پیامبر گرامی اسلام (ص) رادر بین مردم توزیع کردند.
دانش آموزانی که در بین آنان غیر مسلمانان هم به چشم می خورد.این دانش آموزان روی لباسهایشان نوشته بودند:«اسلام به معنای صلح است».

مدیر بازدید : 52 شنبه 02 خرداد 1394 نظرات (0)

حجت الاسلام و المسلمین ابراهیم رئیسی گفت:حکم قصاص قاتل شهید خلیلی به تائید دیوان عالی کشور رسید وبرای اجرا ابلاغ شد.دادستان کل کشور درمصاحبه اختصاصی با خبرنگار شبکه خبرافزود: تائید این حکم دردیوانعالی کشور بعنوان بالاترین نهاد دستگاه قضایی کشور نشانگر حمایت دستگاه قضایی  از آمران به معروف و ناهیان از منکر است.

وی گفت شهید خلیلی طلبه ای بود که بخاطر امر به معروف و نهی از منکر مورد ضرب و جرح قرار گرفت و براساس نظر متخصصان پزشکی قانونی علت شهادت وی  ضرب و  جرح  بوده است.

دادستان کل کشور درادامه تاکید کرد: جامعه ای که در آن امربه معروف و نهی از منکر باشد جامعه ای زنده است و اگر نباشد باید منتظر فساد در جامعه باشیم .

رئیسی گفت: تمام دستگاه های اجرایی کشور موظف  به حمایت از عامران به معروف و ناهیان از منکر هستند چون کسی که امر به معروف و نهی از منکر می کند در اصل در حال اجرای حکم دین است.

براساس این گزارش، 25 تیرماه سال 1390 در یکی از محلات شرق تهران شهید علی خلیلی 19 ساله‌ در حین بازگشت از هیئت در حالی که همراه چند نفر از شاگردان یک مدرسه بود به واسطه امر به معروف و نهی از منکر مورد ضرب و شتم قرار گرفت که در نهایت بعد از گذشت حدود 2 سال منجر به شهادت وی شد.

مدیر بازدید : 61 شنبه 02 خرداد 1394 نظرات (0)

به نظر من فرج‌الله سلحشور به تمام زنان سینماگر کشور تهمت زد اما علاقه‌مند به دعوت این کارگردان در «خندوانه» هستم.

ادامه اظهارات جالب رامبد جوان در نشست «خندوانه» در ادامه مطلب.........

مدیر بازدید : 61 شنبه 02 خرداد 1394 نظرات (0)

مهران دوستی گوینده قدیمی رادیو صبح امروز به علت مرگ مغزی در بیمارستانی در تهران درگذشت.

به گزارش خبرنگار ما ، مرحوم دوستي بعد از ظهر ديروز بدليل عارضه قلبي در بيمارستان كسري بستري مي شود و سپس بدليل وخامت حالش به بيمارستان رامتين منتقل شده و بعد از ساعاتي بر اثر مرگ مغزي در بخش مراقبت هاي ويژه زير نظر قرار مي گيرد تا اينكه حدود ساعت 7:30 دقيقه صبح امروز دار فاني را وداع گفت .
مهران دوستی (زادهٔ سوم بهمن ۱۳۳۵) گویندهٔ رادیو و مجری برنامه‌های تلویزیون ایرانی است.
مهران دوستی در روستای بلده از توابع نور زاده شد و دانش‌آموخته رشته مکانیک و مهندسی تصفیه آب در آمریکا بود.
 در سال ۱۳۵۹ و هنگام تصدی سمت مدیریت تولید صدا و سیمای مرکز گیلان، به دلیل نیامدن گوینده این کار را بر عهده می‌گیرد و از آن پس به گويندگی در رادیو مشغول بود.
در زمان جنگ ایران و عراق اطلاعیه‌های ارتش را در رادیو می‌خواند و از گویندگان رادیو جبهه بود. او در سالیان اخیر به عنوان یکی از چهره‌های شناخته شده رادیو گویندگی برنامه‌های متعددی را بر عهده داشته‌ است.
 وی در چند سال اخیر به عنوان گوینده‌ی برتر رادیو و نماینده‌ی ایران در ABU (اتحادیه رادیو تلویزیونی آسیا- اقیانوسیه) انتخاب شده بود.
مدیر بازدید : 111 جمعه 01 خرداد 1394 نظرات (0)

سی و دومین دوره مسابقات بین المللی قران کریم عصر امروز جمعه با برگزاری مراسم اختتامیه به پایان می رسد. مرحله نهایی این مسابقات دیروز برگزار شد و در رشته قرائت، حسن دانش و در حفظ، محمد مهدی رجبی به مقام نخست رسیدند.

معرفی نفرات برتر به همراه دانلود تلاوت مجلسی فرزند شحات انور در ادامه مطلب.......

مدیر بازدید : 70 پنجشنبه 31 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

مصطفی عبداالهی بازیگر و کارگردان پیشکسوت تئاتر پس از تحمل سالها بیماری، صبح امروز دعوت حق را لبیک گفت.

این هنرمند پیشکسوت که در سریال ماندگار «پهلوانان نمی‎میرند» به ایفای نقش پرداخته بود، به دلیل وخامت وضعیت جسمانی روز چهارشنبه به کما رفت و صبح روز پنج شنبه فوت کرد.
عبداللهی سالها با بیماری سرطان مبارزه کرد و در ان دوران سخت در عرصه هنر نیز به فعالیت می‎پرداخت.
مصطفی عبداللهی در سن ۶۰ سالگی به مبارزه با بیماری سرطان پایان داد و در بیمارستان پارسیان تهران چشم از جهان فروبست.
مدیر بازدید : 79 چهارشنبه 30 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

پخش مستند سیره عملی امام روح الله (ره) از امشب در شبکه خبر آغاز می شود.


این مستند نگاهی به تحولات و رویدادهای دهه اول انقلاب از زمان بازگشت امام خمینی (ره) به میهن تا رحلت ایشان و انتخاب حضرت آیت الله خامنه ای به رهبری انقلاب دارد.


مستند 16 قسمتی سیره عملی امام روح الله (ره) هر شب ساعت 21:45 از شبکه خبر پخش می شود.

مدیر بازدید : 84 چهارشنبه 30 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

رئیس جمهور روز گذشته با حضور در واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی در منطقه پونک تهران،از چند طرح تحقیقاتی،دانشگاهی و آموزشی بازدید و آنها را افتتاح کرد.

گفتنی است؛در صفحه منتسب به دکتر روحانی در فیسبوک پیامی مبنی بر انتقاد ایشان از محدود کردن دانشگاه ها منتشر شده است.

تصویر این پست فیسبوکی در ادامه مطلب.........

مدیر بازدید : 171 سه شنبه 29 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

بخش چهارم مجموعه "عطر ماندگار" که به شرح احادیث اخلاقی توسط رهبرمعظم انقلاب اختصاص دارد، ازفردا شب از شبکه اول سیما روی آنتن می‌رود.بخش چهارم شرح احادیث اخلاقی با بیان حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در 32 قسمت پخش می‌شود.

این مجموعه که با عنوان «عطر ماندگار» هرشب قبل ازاخبار ساعت 21 از شبکه یک سیما پخش خواهد شد، شامل قطعات کوتاهی از شرح احادیث اخلاقی است که حضرت آیت‌الله خامنه‌ای بیان می‌کنند.احادیث گنجانده شده در این مجموعه با مضامین اخلاقی و اجتماعی و قابل استفاده برای عموم جامعه است و شرح رهبری براحادیث نیز، حاوی نکات نو و کاربردی در سبک زندگی اسلامی است.پخش مجموعه "عطر ماندگار" از ماه رمضان سال 1392 و پس از تأکید رهبرمعظم انقلاب اسلامی برسبک زندگی اسلامی در سفر به استان خراسان شمالی آغاز شد و تاکنون 85 قسمت از این مجموعه پخش شده است.

منبع احادیثی که دراین مجموعه شرح داده می‌شوند، کتاب «امالی شیخ صدوق» است و تقوا، غنیمت شمردن فرصت‌ها، سکوت و کلام، بی اعتباری دنیا و مذمت دلبستگی به آن، آمادگی برای عبور از دروازه مرگ، صدقات و خیرات، امید به الطاف غیبی الهی، چابکی در برابر دشمنان، پرهیز از گناهان، انواع ظلم و پرهیز از ستم، راه تحصیل سعادت دنیا و آخرت، مکارم اخلاق، اثر کار نیک بر ایجاد محبت در مردم، رمز سعادت و هلاک امت، اهمیت عافیت، نهایت توکل و تواضع، ارزش اهتمام به امور مردم، اهمیت ادای امانت، توفیق انجام حسنات، اهمیت پاکیزگی مساجد و فضیلت ذکر ماشاءالله مضامین و موضوعاتی است که در بردارد.

مدیر بازدید : 93 سه شنبه 29 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

پیکر پاک 270 شهید تازه تفحص شده در مناطق فاو، مجنون، ابوفلوس و زبیدات عراق از طریق پایانه مرزی شلمچه بر روی دوش عشایر غیور عرب خوزستان وارد خاک جمهوری اسلامی ایران شد، همچنین پیکرهای این شهدا در یادمان شهدای هویزه برای تشییع در شهر سوسنگرد آماده و راهی این شهر شدند.

تصاویر در ادامه مطلب.........

مدیر بازدید : 87 دوشنبه 28 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

الهام غفوری گفت: 30 درصد تصویر‌برداری «پایتخت 4» در شیرگاه شمال به پایان رسید و تدوین این سریال به صورت همزمان انجام می‌شود.

توضیحات بیشتر در مورد سریال در ادامه مطلب.........

مدیر بازدید : 88 دوشنبه 28 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

به نقل از روابط عمومی شبکه یک سیما، پس از حدود دوسال که از پایان برنامه گفتگو محور پارک ملت و حدود یکسال از برنامه خیابان ایران می گذرد، شبکه یک برای پرکردن این فضای خالی، برنامه "امشب" را برای پخش تدارک دیده است.

توضیحات بیشتر در مورد این جنگ شبانه در ادامه مطلب.........

مدیر بازدید : 270 شنبه 26 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

سید ضیاءالدین دری، کارگردان سینما و تلویزیون در خصوص صحبت‌هایی در مورد حاشیه‌های کار جدیدش گفت: من همین امروز به سینما و تلویزیون نیامده‌ام و 33 سال سابقه فعالیت دارم. کسانی که با من آشنا باشند، می‌دانند که کسی که سریال‌های ارزشی "کیف انگلیسی" و "کلاه پهلوی" را ساخته است، به سمت ساختن سریالی چون "فاطما گل" نمی‌رود.

ادامه صحبت های دری در ادامه مطلب.........

مدیر بازدید : 189 جمعه 25 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست جمهوری، حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی روز جمعه در این مراسم که در آستانه عید بزرگ مبعث پیامبر عظیم الشان اسلام (ص) و در سالن اجلاس سران برگزار شد، گفت: گرچه خواندن و حفظ قران، عبادت و ارزش والایی دارد اما آنچه مهم است پیروی از قران است و باید اجرای دستورات آیات قران مجید را در زندگی و جامعه مشاهده کنیم .

ادامه سخنان رئیس جمهور در ادامه مطلب.........

مدیر بازدید : 84 جمعه 25 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

انتشار مطلب امیر سمواتی تهیه کننده سینما درباره زوال اخلاقی در پشت صحنه سینما واکنش های جنجال برانگیزی را در پی داشت، که شبکه خبر در برنامه شهر فرنگ پنجشنبه ۲۴ اردیبهشت واکاوی این موضوع پرداخت.

مشروح مناظره در ادامه مطلب............

مدیر بازدید : 96 چهارشنبه 23 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

بیست و هشتمین دوره نمایشگاه بین المللی کتاب تهران در حالی به اواسط برگزاری خود رسیده که در طی این چند روز با استقبال و بازدید مقام‌های بلندپایه لشکری و کشوری همراه بوده است.

 امروز که ( چهارشنبه 23 اردیبهشت) هشتمین روز از برپایی نمایشگاه بین المللی کتاب می‌گذرد، قرار است مصلای امام خمینی (ره) پذیرای قدوم پاک رهبر معظم انقلاب باشد. 
حاشیه های این بازدید در ادامه مطلب......
مدیر بازدید : 87 چهارشنبه 23 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

مرقد مطهر امام موسی کاظم (ع) در آستانه سالروز شهادت ایشان، این روزها شاهد ورود عزاداران از مناطق مختلف برای شرکت در مراسم سوگواری است.

تصاویر در ادامه مطلب.........

مدیر بازدید : 87 چهارشنبه 23 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز چهارشنبه از نمایشگاه بین المللی کتاب بازدید کردند.

رهبر معظم انقلاب درحال بازدید از غرفه های نمایشگاه می باشند. دراین بازید علی جنتی، وزیرفرهنگ وارشاد اسلامی، سید عباس صالحی، معاون امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و امیرمسعود شهرام نیا، قائم مقام نمایشگاه معظم له را همراهی می کنند.

تصاویر و حواشی این بازدید متعاقیا منتشر خواهد شد.

مدیر بازدید : 59 سه شنبه 22 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

شاعر، روزنامه نگار، مترجم و منتقد ادبی، محمدعلی سپانلو، به علت بیماری ریوی در ۷۵ سالگی دار فانی را وداع گفت و به دیار باقی شتافت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، وی روزهای اخیر در پی ناراحتی ریوی و تنفسی در بیمارستان بستری شده بود.

محمدعلی سپانلو متولد 29 آبان‌ 1319 در تهران و دانش آموخته دانشکده حقوق دانشگاه تهران بود.

وی بیش از پنجاه کتاب در زمینه‌های شعر و داستان و تحقیق به صورت تألیف و یا ترجمه منتشر کرده است اما اغلب آنها در فضای شبه روشنفکری است و در زمینه ارتباط با مردم موفقیت چندانی نداشت.

بسیاری از آثار مرحوم سپانلو با کمک سازمان های فرهنگی برخی کشورهای اروپایی به زبان‌های انگلیسی، آلمانی، فرانسه، هلندی، عربی و سوئدی ترجمه شده‌ و سفارت فرانسه نشان شوالیه را نیز به وی اعطا کرده بود.

مدیر بازدید : 83 سه شنبه 22 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حاشیه بازدید از نمایشگاه کتاب گفت: مهدی خزعلی مدیر مسئول انتشارات «حیان» در گذشته دو انتشارات را مدیریت می‌کرده که بنابر دستور قضایی ممنوع النشر بوده‌اند.

جزئیات بیشتر خبر در ادامه مطلب.........

مدیر بازدید : 81 سه شنبه 22 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

علیرضا زاکانی گفت: تعارض غربی‌ها با انقلاب اسلامی کاملاً مشهود است و آنها به همین دلیل کارگردانان سینما را به عنوان افراد درجه یک سینمای ایران معرفی می‌کنند.

ادامه صحبت های زاکانی در ادامه مطلب.........

مدیر بازدید : 81 دوشنبه 21 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

اسناد و مکاتبات اداری دوره پهلوی به دلیل کمبود فضا در موزه رضا عباسی سوزانده شد، مدیر این موزه با اظهار بی اطلاعی به جای پاسخ به این مسئله اعلام کرد هر زمان از خبرنگاران کمک خواستیم اعلام می کنیم!

جزئیات و تصاویر خبر در ادامه مطلب.........

مدیر بازدید : 107 دوشنبه 21 اردیبهشت 1394 نظرات (0)
الهام غفوری تهیه‌کننده تلویزیوندرخصوص آخرین وضعیت «پایتخت 4» گفت: "بيژن اشكور كيايي" به گروه «پایتخت 4» پیوست و با حضور در پشت صحنه چند سکانسی را برای اين مجموعه تلويزيوني بازی کرد. 
وی در ادامه افزود: تصویربرداری سریال «پایتخت 4» همچنان در شیرگاه شمال ادامه دارد و مشغول ضبط قسمت‌های اصلی هستیم. 
گفتنی است؛ پیش از این در ویژه برنامه تحویل سال شبکه 3 محسن تنابنده نویسنده «پایتخت 4» وعده داده بود که از بیژن در نقش پسر بهبود فریبا استفاده کند که این وعده تحقق یافت.
مدیر بازدید : 55 دوشنبه 21 اردیبهشت 1394 نظرات (0)
حجت الاسلام محمدی گلپایگانی در حاشیه بازدید از نمایشگاه کتاب درخصوص حضور مقام معظم رهبری برای بازدید از بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب گفت: امسال مقام معظم رهبری از نمایشگاه کتاب بازدید می‌کنند.
رئیس دفتر مقام معطم رهبری با اشاره به علت حضور خود در نمایشگاه کتاب امسال افزود: علت حضورم در نمایشگاه کتاب مقایسه این دوره با سال گذشته است.
مدیر بازدید : 110 دوشنبه 21 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

کتاب‌های سلمان رشدی مرتد که پیش از این در غرفه نمایشگاهی یکی از انتشارات بین الملل عرضه شده بود، جمع آوری شد.

جزئیات بیشتر خبر در ادامه مطلب.........

مدیر بازدید : 43 یکشنبه 20 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

آیت‌الله مکارم‌شیرازی با اشاره به حمله به زنان باحجاب در تاجیکستان، خطاب به رئیس‌جمهور این کشور گفت: بهتر است مردم را به حال خودشان بگذارند تا وظایف شرعی را درباره حجاب انجام دهند.

ادامه سخنان آیت الله مکارم شیرازی در ادامه مطلب.......

مدیر بازدید : 92 شنبه 19 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

بیست‌ و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران درحالی به چهارمین روز برگزاری خود رسیده که با گذر از راهروهای تعبیه شده در شبستان به راحتی می‌توان دریافت که  چراغهای  خاموش در غرفه  چه ناشرانی  کلید می خورند و به راحتی به عرضه کتابهای مشكل دار می‌انجامند.

جزئیات بیشتر خبر در ادامه مطلب.........

مدیر بازدید : 92 شنبه 19 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

به نقل از روابط عمومی شبکه یک سیما، این سریال با نام خارجی INJUSTICE محصول سال 2011 کشور انگلیس است که "آنتونی هاراویتز" آن را کارگردانی کرده است. 

در خلاصه داستان این سریال آمده است: زندگی آرام و موفق ویلیام تراورس ناگهان براساس یک سلسله اتفاقانی بهم می ریزد. او که سال ها قبل درگیر یک پرونده قضایی بوده و به خوبی توانسته بود از چنگ عدالت فرار کند با رو شدن اسناد و مدارکی ... .
سریال بی عدالتی ژانری درام و جنایی دارد که در پنج قسمت 40 دقیقه ای از شنبه تا چهارشنبه هرشب ساعت 22 از شبکه یک سیما پخش خواهد شد.
مدیر بازدید : 110 شنبه 19 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

"علیرضا باشکندی"، مدیر دوبلاژ سریال ژاپنی «میخک» در خصوص محتوا و روند دوبله این سریال گفت: سریال «میخک»، سریالی ژاپنی است که داستان مستندی دارد. خانمی که از دوران کودکی بدنبال هدف خود می‌رود. این سریال بسیار خوش ساخت و در مجموع بسیار خوب است.

ادامه این گفتگو در ادامه مطلب.......

مدیر بازدید : 67 پنجشنبه 17 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

در این کنگره بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار اعضای ستاد کنگره بزرگداشت سه هزار شهید استان سمنان که در تاریخ چهاردهم اردیبهشت امسال برگزار شده بود منتشر شد . حضرت آیت الله خامنه‌ای در این دیدار تجلیل از فداکاری و ایثار شهیدان را کاری بسیار خوب و با ارزش خواندند و گفتند: فداکاری های شهیدان، ذخیره ماندگاری برای انقلاب اسلامی است، و حفظ یاد آن عزیزان، یک فریضه است.

مشروح بیانات مقام معظم رهبری در ادامه مطلب آمده است:

تعداد صفحات : 6

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    جایگاه ایران درلیگ جهانی 2015 ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4128
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 93
  • آی پی دیروز : 87
  • بازدید امروز : 109
  • باردید دیروز : 147
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 256
  • بازدید ماه : 3,059
  • بازدید سال : 18,115
  • بازدید کلی : 681,054