loading...
پایگاه خبری و آموزشی
مدیر بازدید : 101 دوشنبه 18 خرداد 1394 نظرات (0)

فرار دو قاتل خطرناک از زندانی در ایالت نیویورک آمریکا موجب نگرانی مردم شده است. این دو زندانی، از طریق حفر سوراخی در دیوار سلول‌شان موفق به فرار شده اند.

بدنبال فرار این دو قاتل، خیابان‌ها خالی از رهگذر شده و ترس، شهرهای این ایالت را فرا گرفته است.  برخی از ساکنان حتی تصمیم گرفته اند با خود اسلحه حمل کنند.

دویست مامور پلیس برای دستگیری این دو قاتل فراری بسیج شده اند. گفته شده این اولین فرار در صد و پنجاه سال گذشته از این مرکز با امنیت بالاست.

مدیر بازدید : 89 دوشنبه 18 خرداد 1394 نظرات (0)

"لینور دی وی" 63 ساله صاحب یک فروشگاه لوازم و تجهیزات عید کریسمس و عید پاک به اتهام سوءاستفاده اخلاقی از کودکان زیر سن قانونی به ویژه 7 سال، دستگیر شد.

بنابر این گزارش لینور حین تعویض لباس کودکان هنگام پوشیدن لباس بابانوئل و دیگر لباس‌های مرتبط از آنها عکس هایی مبتذل تهیه می‌کرد.
بنابر گزارش پلیس پس از ثبت شدن خبر شکایت مبنی بر انتشار عکس های فرزندان آنان در سایت‌های غیر اخلاقی تحقیقات برای روشن شدن واقعیت آغاز شد.
پلیس با سرنخ‌هایی در ارتباط با این فروشگاه فروش لباس لوازم اعیاد کریسمس و عید پاک موفق به شناسایی "لیندر دی وی" در شرق کلرادو شد.
بررسی‌های پلیس پس از دستگیری "لیندر دی وی" حاکی از آن است که وی هیچگونه سابقه کیفری نداشته است.
وی پس از تکمیل شدن پرونده‌اش که به اعتقاد پلیس شاکیان وی افزایش خواهد یافت محاکمه می‌شود.
مدیر بازدید : 192 یکشنبه 17 خرداد 1394 نظرات (0)

 تمامی این کاروان 23 نفره بر اثر مسمومیت غذایی راهی بیمارستان شدند که متاسفانه 3 نفر از آنها جان خود را ازدست دادند.

رئیس بیماریستان امام رضا مشهد گفت :تیم پزشکی بیمارستان امام رضا (ع) تمام تلاش خود رابرای بهبود سلامتی این زائران انجام داد .

عبدالله بهرامی افزود : سایر بیماران آسیب دیده در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان امام رضا (ع) بستری و تحت مراقبت هستند.

مدیر بازدید : 136 یکشنبه 17 خرداد 1394 نظرات (0)

یک مسافر زن در کشتی تفریحی و مجلل کروز متعلق به دو شرکت بزرگ جهانگردی "هلند- آمریکا "وحشانه مورد ضرب و شتم یکی از خدمه های این کشتی قرار گرفت و بی‌شرمانه قربانی تعرض جنسی شد.
 
بنا بر این گزارش "جین دوآ"31 ساله بدون آنکه متوجه حضور یکی از خدمه ها در اتاق شخصی اش شود در بالکن مقابل اتاقش در کشتی کروز سرگرم استراحت بود .

جزئیات و تصاویر جنایت در ادامه مطلب.........

مدیر بازدید : 53 شنبه 16 خرداد 1394 نظرات (0)

برخورد کامیون با چندین دستگاه خودرو در آوج 4 کشته و 6 زخمی برجای گذاشت.


در این حادثه ، یک دستگاه کامیون به علت نقص فنی در سامانه ترمز و ناتوانی راننده در کنترل کامیون ، پس از برخورد با یک تانکر حامل گاز ، با 7 دستگاه خودروی دیگر برخورد کرد و پس از طی مسافتی 800 متری متوقف شد.

در این حادثه چهارتن جان باختند که سه تن از جان باختگان شامل راننده کامیون، سرنشین خودروی نیروی انتظامی و راننده وانت در دم جان باختند و یک مصدوم نیز در بیمارستانی در همدان درگذشت.

پنج مصدوم این حادثه هم در مراکز درمانی رزن همدان و تاکستان قزوین بستری اند.

شهر آوج در 115 کیلومتری جنوب غربی قزوین واقع شده است.

مدیر بازدید : 63 جمعه 15 خرداد 1394 نظرات (0)

درپی شرارت و تخریب و زورگیری 4 شرور به هویت‌های "منصور" معروف به "منصور افغانی"، "ناصر"،  "سیامک" و "شایان" در آدرس خیابان استخر محدوده خاک سفید تهران که با ایجاد رعب و وحشت در میان اهالی محل و سلب آسایش و امنیت مردم، موجی از نارضایتی را به دنبال داشت دستگیری افراد در دستور کار یگان پلیس اطلاعات و امنیت عمومی تهران بزرگ قرار گرفت.

در ادامه در هفتم خرداد ماه عوامل اداره عملیات ویژه این یگان با شناسایی مخفیگاه متهمان در آدرس‌های خیابان استخر و تفرجگاه خجیر  در چند عملیات ضربتی و غافلگیرانه با اقتدار کامل اقدام به دستگیری متهمان نمودند.

در این رابطه متهمان "منصور" و "شایان" به همراه فرد دیگری به نام "مراد" در مخفیگاهی در تفرجگاه خجیر و متهم "سیامک" به همراه فرد دیگری به نام "جمشید " در منزل شخصی خود دستگیر گردیدند.

یکی دیگر از متهمان به نام "ناصر" نیز برای فرار از دست مامورین در تونلی که طبقه اول مسکونی را به طبقه چهارم متصل نموده بود مخفی شده و قصد متواری شدن را داشت که جهت جلوگیری از فرار وی مامورین اقدام به شلیک 2 تیر با سلاح سازمانی می‌کنند و متهم را دستگیر می نمایند.

در بازرسی از منزل متهمان اقلام ممنوعه شامل مقادیری مشروبات الکلی و 3 عدد قمه کشف و ضبط گردید.

سرهنگ علیرضا لطفی رییس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی تهران بزرگ درباره این خبر به باشگاه خبرنگاران گفت: متهمان پس از دستگیری جهت تحقیقات بیشتر و کشف سایر جرایمشان به مقر پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ منتقل شدند.

مدیر بازدید : 114 جمعه 15 خرداد 1394 نظرات (0)

سرهنگ حمیدرضا اکبری فرمانده انتظامی شهرستان بانه از دستگیر شدن سه مرد جوان توسط پلیس این شهرستان به اتهام سرقت طلاجات یک دختر بچه 6 ساله خبر داد.

سرهنگ اکبری افزود: این متهمان که اهل و ساکن یکی از استان‌های شمالی کردستان هستند، با کار اطلاعاتی دقیق و اقدام به موقع ماموران کلانتری 11 بانه و در حالیکه با استفاده از یک دستگاه پراید در حال خروج از استان بودند شناسایی و دستگیر شدند.

وی ضمن اشاره به کشف طلا و زیورآلات مسروقه از خودرو متهمان، تصریح کرد: متهمان در تحقیقات به عمل آمده صراحتاً به بزه انتسابی اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی بانه خاطرنشان کرد: با تکمیل پرونده ، متهمان با دستور مقام قضائی و با صدور قرار 3.5 میلیارد ریالی روانه زندان شدند.

مدیر بازدید : 112 چهارشنبه 13 خرداد 1394 نظرات (0)

به نقل از اسوشیتد پرس، زوج سالمندی که از سال 1960 مسئول و سرپرست یک مرکز مراقبت از کودکان بی سرپرست در لیورپول بودند به اتهام سوءاستفاده جنسی و تعرض دستگیر شدند.

جزئیات و تصاویر خبر در ادامه مطلب.........

مدیر بازدید : 88 سه شنبه 12 خرداد 1394 نظرات (0)

یک دستگاه اتوبوس با ۳۰ مسافر دقایقی قبل به دره هریجان در منطقه سیاه بیشه محور کندوان سقوط کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، رئیس پلیس راه مازندران گفت: این اتوبوس حامل گردشگران عراقی بود که پس از برخورد به کوه به دره یک صد متری هریجان سقوط کرد .

 

سرهنگ محمدنژاد افزود: هنوز از شمار جان باختگان و زخمی شدگان حادثه اطلاعی در دست نیست و گروه های امدادی به منطقه اعزام شده اند.

مدیر بازدید : 62 سه شنبه 12 خرداد 1394 نظرات (0)

یک زن 22 ساله آمریکایی  پس از باز کردن پنجره خودرو در طول سفر اکتشافی در آفریقای جنوبی به منظور عکس گرفتن از گربه سانان مورد علاقه اش مورد حمله یکی از آنان قرار گرفت و کشته شد.

بنا بر این گزارش این زن جوان در حالی که شیر مقابل خود را سوژه عکس کرده بود،متوجه شیری که در کنار خودرو کمین گرفته بود نشد  و در یک فرصت مناسب شیر به وی حمله کرد.
تصاویر در ادامه مطلب.........
مدیر بازدید : 72 سه شنبه 12 خرداد 1394 نظرات (0)

به نقل از آسوشیتدپرس، مردی که در ظاهرکشیش کاتولیک بود با سوء نیت، مسافر جوان یکی از خطوط هوایی که در کنارش نشسته بود را مورد آزار و اذیت جنسی قرار داد.

بنا بر این گزارش کشیش "مارسلودی ژزماریا"به جرم سوء استفاده جنسی در ارتباط با مسافر جوان در پرواز خطوط هوایی آمریکا از لس آنجلس به مقصد فیلادلفیا با شکایت دختر جوان و شهادت خدمه پرواز توسط پلیس دستگیر شد.

مسافر جوان پس از به خواب رفتن با حمله ناگهانی مرد کشیش نما از خواب بیدار شد و با فریاد از خدمه پرواز کمک خواست.

پس از فرود این هواپیما در فرودگاه فیلادلفیا و بنا به در خواست مامورین امنیتی پرواز در این هواپیما پلیس به منظور دستگیرکردن این مرد کشیش نما در محل فرود مستقر شد.

متجاوز کشیش نما پس از دستگیر شدن در دادگاهی که در روز گذشته برگزار شد به اتهام تعرض و آزار جنسی  محاکمه و به دو سال زندان محکوم شد.

همچنین بنا بر این حکم اهانت و بدنام  کردن وی به دیگر کشیش های کاتولیک و سوءاستفاده وی از این لباس برای جلب اطمینان منجر به خلع لباس وی برای همیشه شد.

برهمین اساس مسوول تعلیم مفاهیم مذهب کاتولیک  وی نیز، که به عنوان ارشد "مارسلودی ژزماریا"  در" سان برناردینو" وظیفه تعلیم وی را در جهت شکوفایی شناخت جهان هستی بر عهده داشت نیز از مقام خود برکنار شد.

به گزارش این خبرگزاری در بیانیه ای این مقام مذهبی درسان برناردینو با  محکوم کردن رفتار "مارسلودی ژزماریا" در کنترل هوای نفس خود از مقامات دادگاه خواستار تجدید نظر در ارتباط با برکناری اش از مقام خود شد.

مدیر بازدید : 123 سه شنبه 12 خرداد 1394 نظرات (0)

به نقل از آسوشیتدپرس، جسد سوخته شده دختر بچه شش ساله  در یک  منطقه روستایی در شمال کالیفرنیا پس از ده ساعت مفقود شدن کشف و عامل این جنایت بی‌رحمانه دستگیر شد.

جزئیات و تصاویر خبر در ادامه مطلب.........

مدیر بازدید : 82 دوشنبه 11 خرداد 1394 نظرات (0)

یک مرداد سال 93 ماموران پلیس در جریان وقوع یک قتل قرار گرفتند. آنها بلافاله موضوع را در دستور کار خود قرار دادند و با حضور در محل حادثه به تحقیق در این رابطه پرداختند.

با حضور ماموران مشخص شد که پسر جوانی با ضربات چاقو به قتل رسیده است. تجسس ها دراین خصوص آغاز شد و ماموران متوجه شدند که مقتول با زن جوانی در ارتباط بوده است. 
ادامه ماجرا در ادامه مطلب.........
مدیر بازدید : 53 دوشنبه 11 خرداد 1394 نظرات (0)

صبح امروز عامل تجاوز به عنف بعد از تأیید دیوان عالی کشور در جیرفت به دار مجازات آویخته شد.

این حکم در محل چهار راه کشت و صنعت شهر جیرفت با حضور شاکی‌ها به اجرا درآمد و مردم از قاطعیت دستگاه قضایی در برخورد با جرائم خشن و ناهنجاری‌های اجتماعی تشکر کردند.
گفتنی است، پس از ارتکاب جنایت توسط فرد شرور(معدوم)،  وی بلافاصله توسط نیرو‌های انتظامی دستگیر و دادگاه کیفری استان نیز برای فرد مجرم تقاضای اعدام کرد که دیوان عالی کشور نیز این حکم را تأیید کرد.
مدیر بازدید : 111 دوشنبه 11 خرداد 1394 نظرات (0)

سرگذشت تلخ پسر بچه به روایت مادربزرگی که عروسش را به دلیل روا داشتن ظلم به نوه اش هرگز نمی‌بخشد، از طریق شبکه تلوزیونی در "دادلی" در غرب میدلندز برای اولین بار بازگو شد.

توضیحات و تصاویر بیشتر در ادامه مطلب.............

مدیر بازدید : 88 یکشنبه 10 خرداد 1394 نظرات (0)

عصر روز گذشته یک مورد اسید پاشی در شهر کرمانشاه به وقوع پیوست،‌ که با حضور به موقع اورژانس قربانی این حادثه که پسری 27 ساله‌ای بود،‌ به بیمارستان منتقل شد.

بر اساس گزارش خبرنگار ما، طبق آخرین اطلاعات به دست آمده مجروح حادثه اسیدپاشی به بیمارستان طالقانی منتقل شده و میزان سوختگی وی نیز شدید است.
سرهنگ مرزبانی رئیس پلیس آگاهی استان کرمانشاه درباره این خبر به باشگاه خبرنگاران، گفت: عامل این اسید پاشی که زنی میانسال( حدودا 37) است، توسط کارآگاهان شناسایی و در کمتر از 24 ساعت دستگیر شده است و هم اکنون در اختیار پلیس قرار دارد.
گفتنی است،‌ به نظر می‌رسد این حادثه دلخراش به دلیل مشکلات و اختلافات میان زن میانسال و پسر جوان رخ داده است.
اخبار تکمیلی متعاقبا اعلام می‌شود.
مدیر بازدید : 50 یکشنبه 10 خرداد 1394 نظرات (0)

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، رییس پلیس فیروزکوه گفت : یک دستگاه تریلی حامل سوخت با یک دستگاه مینی بوس میدل باس برخورد  کرد که درنهایت منجر به واژگونی هردو خودرو شد.


سروان زمانی افزود : این حادثه ساعت ۱۱/۳۰ دیروز اتفاق افتاد و تاکنون 4 کشته ، ۸ زخمی داشته است  و دو تن از کشته ها کودک هستند.


به گفته سروان زمانی علت حادثه در دست بررسی است.

مدیر بازدید : 84 یکشنبه 10 خرداد 1394 نظرات (0)

دختر نوجوانی که به درخواست بیشرمانه یکی از مشتریان رستورانی در شانگهای چین جواب منفی داد، بی رحمانه مورد ضرب و شتم صاحبکار خود قرار گرفت.

جزئیات و تصاویر خبر در ادامه مطلب.........

مدیر بازدید : 128 یکشنبه 10 خرداد 1394 نظرات (0)

به نقل از اسوشیتد پرس، "جیکوب  لی بای د" 17 ساله در اقدامی جنون آمیز همکلاسی خود "راشل جین وایز " 16 ساله را به دلیل قبول نکردن در خواست بی‌شرمانه‌اش خفه کرد.

جزئیات و تصاویر خبر در ادامه مطلب.........

مدیر بازدید : 80 شنبه 09 خرداد 1394 نظرات (0)

سرهنگ  آدینه وند فرمانده انتظامی شهرستان پاکدشت در تشریح جزییات این خبر گفت: چندی پیش در پی اعلام مركز فوریت های پلیس 110 مبنی بر درگیری و عربده کشی،مزاحمت ،تخریب و سلب آسایش عمومی توسط اراذل و اوباش در یکی از قهوخانه های این شهرستان، موضوع به صورت ویژه در دستور ماموران قرار گرفت.

وی ادامه داد: ماموران پلیس با استفاده از منابع و مخبرین و اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی آدرس متهمان شده و در یک اقدام غافلگیرانه هر 3 ارازل و اوباش را دستگیر نمودند.

فرمانده انتظامی شهرستان پاکدشت تصریح کرد:ماموران پس از دستگیری متهمان با گرداندن آن ها در سطح شهر قاطعیت پلیس را در برخورد با ارازل و اوباش نشان دادند و موجب خوشحالی شهروندان شدند.

این مقام انتظامی اظهار داشت:هدف از گرداندن اراذل و اوباش در سطح شهر این است كه مردم مطمئن باشند امنیت چیزی نیست كه هركس بخواهد آن را خدشه دار كند.

سرهنگ آدینه وند با بیان اینكه این اقدام موجب رضایت و خشنودی شهروندان از عملكرد پلیس شده است ، خاطر نشان كرد: برخورد با ارازل و اوباش، مخلان نظم،‌امنیت و آرامش مردم، در دستور كار پلیس پاکدشت قرار دارد.

مدیر بازدید : 63 شنبه 09 خرداد 1394 نظرات (0)

فرمانده انتظامی استان اصفهان از انهدام یكی از بزرگترین باندهای حرفه ای و سازمان یافته در زمینه سرقت محموله های جاده ای كه بیش از 60 میلیارد ریال اموال را همراه با تهدید سلاح و اعمال رفتارهای خشونت آمیز به سرقت برده بودند خبر داد.

جزئیات بیشتر خبر در ادامه مطلب.........

مدیر بازدید : 68 جمعه 08 خرداد 1394 نظرات (0)

دکتر مسعود اعتمادی فر، مدیر عامل انجمن خیریه ام اس ایران گفت: ایران تنها تولیدکننده داروهای بیماری ام اس است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، مدیر عامل انجمن ملی خیریه درمانی و پژوهشی ام اس کشور در حاشیه همایش بزرگ بیماران ام  اس در اصفهان با اشاره به ساخت این داروها در ایران گفت: با گذشت دو دهه از شناخت این بیماری، چنان انقلابی در درمان بیماری  ام اس صورت گرفت که می توان گفت تا حدود 80 درصد حملات در این بیماری با تجویز این داروها کم شده است.

مدیر بازدید : 88 پنجشنبه 07 خرداد 1394 نظرات (0)

طهماسب یزدانی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان شیراز بعد‌از‌ظهر امروز در نشست هفتگی جامعه روحانیت شیراز اظهار داشت: روز 12 فروردین در فضای مجازی دعوتی از سوی جریانات معلوم‌الحالی برای کشف حجاب انجام‌شده بود.

وی افزود: در این راستا بنا بود عده‌ای لخت و برهنه وارد خیابان‌ها و معابر شوند که در شهرک گلستان نیز یک مورد اتفاق افتاده بود.
این مقام قضایی ادامه داد: در این شهرک خانمی به‌صورت عریان به خیابان آمده بود که پرونده این فرد با توجه به توزیع عکس و فیلم آن در فضای مجازی و حساسیت ایجادشده، با جدیت پیگیری و این خانم مجرد دستگیر شد.
وی اضافه کرد: پس از دستگیری مشخص شد که وی از نظر وضع روانی بیمار بوده و باید در بیمارستان ابن‌سینا بستری شود و پزشکان گفته نزدیکان این خانم مبنی بر جنون ادواری را تائید کردند.
یزدانی همچنین گفت: دشمنان نظام نسل‌کشی را در دستور کار قرار داده‌اند که یکی از وسیله‌ها در این راستا شیوع ماهواره، بدحجابی و ماده مخدر است.
دادستان شیراز در مورد قلیان‌کشی نیز گفت: شیراز به‌عنوان شهر علما و فضلا و 15 هزار شهید دفاع مقدس، شهر حافظ و سعدی و سومین حرم اهل‌بیت، نباید به‌عنوان قلیان‌کشی شهره شود.
یزدانی اضافه کرد: ما به نیروی انتظامی دستور اکید دادیم که با مصرف قلیان در معابر عمومی و پارک‌ها برخورد شده و جمع‌آوری شود.
مدیر بازدید : 179 پنجشنبه 07 خرداد 1394 نظرات (0)

خدیجه برای مراجعه به دندان پزشکی  و پر کردن دندانش سواربر خودرو شد، اما پس از ۱۷ روز دندانهایش برای آزمایش DNA به پزشک قانونی فرستاده شد تا از تنها تکه استخوان به جا مانده از جمجمه اش تشخیص داده شود که خدیجه قربانی یک جنایت فجیع شده است.

جزئیات و تصاویر جنایت در ادامه مطلب.........

مدیر بازدید : 64 سه شنبه 05 خرداد 1394 نظرات (0)

زن جوانی كه به خاطر آزار و اذیت های شوهرش دست به قتل زده بود، از سوی قضات دادگاه كیفری به زندان و دیه محكوم شد.

جزئیات ماجرا در ادامه مطلب.........لطفا پس از مطالعه نظرتون رو بگید........

مدیر بازدید : 56 سه شنبه 05 خرداد 1394 نظرات (0)

سردار حسین اشتری، فرمانده ناجا در نشست مطبوعاتی گفت: پلیس سایبری ایران با سایر کشورهای دنیا به جز رژیم صهیونیستی در ارتباط است و تعامل دو سویه دارد.

ادامه صحبت های سردار اشتری در ادامه مطلب.........

مدیر بازدید : 139 سه شنبه 05 خرداد 1394 نظرات (0)

سردار عزیزالله ملکی امروز در جمع خبرنگاران در اراک افزود: اوایل امسال یک شهروند ساوه ای شکایتی را به پلیس فتا این شهرستان مبنی بر برداشت غیرمجاز از حسابش برد که موضوع در دست بررسی بود که شکایتی دیگر در این رابطه به پلیس فتا استان رسید.

ادامه ماجرا در ادامه مطلب.........

مدیر بازدید : 102 دوشنبه 04 خرداد 1394 نظرات (0)

ه نقل از دیلی میل، یک جوان انگلیسی در شهر آکسفوردشر مظنون به قتل مادر،خواهر و یکی از دوستان خود است. اجساد مقتولان در خانه ی این جوان در شهرک دیدکات پیدا شده و نشان می دهد که به ضرب چاقو کشته شدند.

جزئیات و تصاویر جنایت در ادامه مطلب.........

مدیر بازدید : 84 دوشنبه 04 خرداد 1394 نظرات (0)

به گزارش پلیس آرکانزاس در "لیتل راک" آمریکا بنیانگذاران یک کلینیک درمانی که به بیش از 30فقره تعرض وسوءاستفاده جنسی از دختران و زنان جوان بیماری که تحت درمان قرار میگرفتد را انجام داده بودند، پس از استعفا از سمت خود دستگیر شدند.

جزئیات و تصاویر خبر در ادامه مطلب.........

مدیر بازدید : 60 یکشنبه 03 خرداد 1394 نظرات (0)

سارق مسلح که 3 بانک ملت،‌ مسکن و صادرات را طی 2 ماه گذشته در شهر مشهد مورد دستبرد قرار داده بود، با تلاش اطلاعاتی و عملیاتی نیرو‌های انتظامی در شهر مشهد دستگیر شد.

سردار بهمن امیری مقدم فرمانده انتظامی مشهد در گفتگو با باشگاه خبرنگاران این خبر را تایید کرده و گفت: هم اینک تحقیقات از متهم آغاز شده و خبرهای تکمیلی درباره این سارق متعاقبا اعلام می شود.
گفتنی است، گزارش‌های مردمی در به دام انداختن این سارق حرفه‌ای و سابقه‌دار نقش به سزایی داشته است.
لازم به ذکر است، این سارق در تاریخ های 24 فروردین ، 20 و 22 اردیبهشت امسال با سرقت از سه بانک مسکن ، ملت و صادرات مشهد، مجموعا 218 میلیون تومان به سرقت برده و بعد از هر سرقت با یک دستگاه موتورسیکلت از محل فرار کرده بود.
اخبار تکمیلی از سوی پلیس اعلام می‌شود.
مدیر بازدید : 103 شنبه 02 خرداد 1394 نظرات (0)

فرمانده سپاه دزفول گفت: علت این صدای مهیب، خمپاره خنثی نشده از زمان جنگ هشت ساله بوده که درون لاستیک جاسازی و آتش زده شده است.

عبدالامیر محتشمی‌فر افزود: این انفجار به جز آسیب دیدن یک خودروی سواری تلفاتی در پی نداشته ولی ترکش‌های این خمپاره تا فواصل دورتر پرتاب شده است.

وی با بیان اینکه در این رابطه تاکنون کسی شناسایی و دستگیر نشده است گفت: هم اکنون نیروهای امدادی و نظامی در محل حادثه حاضر شده و در حال انجام بررسی‌های لازم هستند.

مدیر بازدید : 67 پنجشنبه 31 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

دو نوجوان شرور مسلح پس از ربودن دو دختر نوجوان از مسیر مدرسه بی رحمانه آنان را به مدت 17 ساعت با تهدید چاقو مورد آزار و اذیت و شکنجه قرار دادند .

جزئیات بیشتر خبر به همراه تصاویر مهاجمان و فربانیان این جنایت در ادامه مطلب.........

مدیر بازدید : 65 پنجشنبه 31 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

چهارشنبه شب (ساعت 22:00) یک حادثه در جاده مشهد - زابل از طریق تماس های مردمی به سازمان آتش نشانی مشهد اعلام شد.

در این حادثه یک دستگاه اتوبوس اسکانیا به علت نقص فنی دچار آتش سوزی شده بود که با حضور آتش نشانان، آتش مهار شد اما متاسفانه اتوبوس به طور کامل سوخت. 

اتوبوس متعلق به شرکت اسکانیا است و  15 مسافر داشت که با هشیاری راننده و خروج به موقع مسافران از اتوبوس، خوشبختانه کسی آسیب ندید.
مدیر بازدید : 47 چهارشنبه 30 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

مسئولان آگاه اعلام کردند: جنایتی که روز گذشته در منطقه خاش بر علیه یک معلم و خانواده‌اش رخ داد، ربطی به نیرو‌های تکفیری ندارد.

جزئیات این جنایت در ادامه مطلب.........

مدیر بازدید : 77 چهارشنبه 30 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

به نقل از ام تی زد، رابینسون جی آر بازیکن سابق فوتبال آمریکایی که در باشگاه‌های " دنور" پیتسبورگ حضور داشته است، شب گذشته به دلیل اقدام به خودکشی و دار زدن خود جان سپرد.
 
نزدیکان او پس از آگاهی از این اقدام، وی را به بیمارستان انتقال دادند اما نتوانستند راه به جای برند و رابینسون جی آر در سن 25 سالگی جان سپرد.

مدیر بازدید : 71 چهارشنبه 30 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

صبح روز دوشنبه (28 اردیبهشت) ساعت ۹ در خیابات دوم شاهین ویلا حکم شلاق کامران جمالزاده معروف به "کامران آدم خوار” با دستور مقام قضایی به اجرا در آمد.

جزئیات و تصاویر خبر در ادامه مطلب.........

تعداد صفحات : 5

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    جایگاه ایران درلیگ جهانی 2015 ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4128
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 89
  • آی پی دیروز : 87
  • بازدید امروز : 105
  • باردید دیروز : 147
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 252
  • بازدید ماه : 3,055
  • بازدید سال : 18,111
  • بازدید کلی : 681,050