loading...
پایگاه خبری و آموزشی
مدیر بازدید : 154 یکشنبه 17 خرداد 1394 نظرات (0)

صبح امروز در معراج شهدای تهران و در نشست خبری سردار باقرزاده، پیکر مطهر یکی از 175 شهید غواص تفحص شده عملیات کربلای 4 برای همگان به نمایش گذاشته شد.

این پیکر مطهر در حالی به معرض دید گذاشته شد که دستان این شهید بزرگوار در زمان شهادت بسته شده بود.
تصاویر پیکر شهدا به همراه لینک دانلود فیلم در ادامه مطلب.......پیام شما برای شهیدان چیست؟
مدیر بازدید : 98 یکشنبه 17 خرداد 1394 نظرات (0)

ر اساس آمارهای اولیه که منابع بیمارستانی اعلام کردند 17 نفر شهید و حدود 70 نفر زخمی شدند که در تعدادی به بیمارستانها انتقال داده شده اند.


صدای انفجار موشک‌ها نشان می‌دهد از موشک‌هایی استفاده می‌شود که کاربرد آن در سطح بین المللی ممنوع است.

مدیر بازدید : 94 شنبه 16 خرداد 1394 نظرات (0)

مستند "نظارت" که بخشی از خواسته های دشمنان ملت ایران در امر نظارت بر فعالیت های علمی و صنعتی ایران در دانش فیزیک هسته ای را تشریح می کند، این هفته از شبکه خبر پخش شد.

در این مستند که بر اساس اظهارات مقامات غربی و ایرانی تهیه شده، ضمن گذری کوتاه بر سابقه برخورد غربی ها با پیشرفت های ایران در فیزیک هسته ای، موضوع پروتکل الحاقی و باز بودن راه برای ورود بازرسان به اماکن و مراکز مورد نظرشان بررسی می شود.

توالت پارچین

بدعهدی غربی ها در سال 2003 و اصرار مجدد آنها در مذاکرات فعلی برای باز شدن راه برای بازرسی در هر زمان و هر مکان، از موضوعات مطرح شده در این مستند است و در بخشی از آن حتی مقامات و کارشناسان غربی نیز اذعان می کنند که چنین اقدامی بی سابقه است و هیچ کشوری تاکنون به آن تن نداده است.

با این حال، امریکایی ها تاکید می کنند که اگر ایران این خواسته را نپذیرد، هیچ توافقی در کار نخواهد بود.

جان بولتون

 

دانلود

مدیر بازدید : 86 جمعه 15 خرداد 1394 نظرات (0)

مستند "اهرم فشار" که نگاهی اجمالی به نحوه تعامل امریکا و متحدان غربی اش با فعالیت های علمی جمهوری اسلامی ایران در دانش هسته ای دارد، روز جمعه در سالروز قیام مردم ایران در 15 خرداد از شبکه خبر پخش شد.
در این مستند که صرفا با استفاده از خبرها و اظهارات رسمی و منتشر شده مقامات غربی و ایرانی تهیه شده، بدون هیچگونه پیشداوری سابقه کشورهای مدعی غربی و به ویژه امریکا در برخورد با فعالیت های علمی ایران در دانش هسته ای بازگویی می شود و علت دل بستن آنها به تحریم ها مورد بررسی قرار می گیرد.

اظهارات و عملکرد غربی ها در دو سال اخیر این واقعیت را روشن می کند که آنها حتی در جریان مذاکرات نیز دل در گروه تحریم ها دارند و حاضر نیستند آنچه را که تنها اهرم فشار علیه ایران می دانند از دست بدهند.

با این حال، این مستند نیز همانند سایر اخبار و اسنادی که اظهارات و رفتار دولتمردان امریکایی در قبال برنامه هسته ای ایران را بازگو می کند، به شدت مورد خشم و عصبانیت دلواپسان منافع امریکا قرار گرفته و آنان را نسبت به دانستن و مطلع شدن مردم از دیدگاه های مقامات امریکایی نگران کرده است.

دانلود

مدیر بازدید : 114 جمعه 15 خرداد 1394 نظرات (0)

زین العابدین بن علی 23 سال بر تونس حکم راند و سرانجام در پی بالا گرفتن ناآرامی ها به عربستان سعودی گریخت، مجموعه مستند "بن علی کتابچه های سیاه" تولید تامین برنامه شبکه خبر به بررسی زندگی این دیکتاتور فراری پرداخته است.

بن علی در این مستند تلویزیونی گفته است: روز هفتم نوامبر قانون نادیده گرفته و موسسات فلج شد و به علت بیماری حبیب بورقیبه رئیس جمهور اقدام به کودتا کرده و اقدامش به نوعی کودتای پزشکی بوده است.

بن علی در سال 1936 در خانه ای محقر در حمام سوس روستایی فراموش شده در شهر سوس خیابان سیدی پلاک یازده در خانواده ای سیزده نفری بدنیا آمد.

پدرش در بندر سوس نگهبان بود و مادرش سلما از چند درخت زیتون مراقبت می کرد. می دانیم که عاشق مادربزرگش بود و دختر کوچکش را به یاد او حلیمه نام نهاد. این را هم می دانیم که در مدرسه فرانسوی ها تحصیل کرد و بر خلاف ادعاهایش در کتاب زندگی نامه اش که در دهه 90 میلادی نوشته که در نهضت جنبش ملی فعالیت داشته و ادعا کرده که از مدرسه اخراج شده است اما در بایگانی پلیس فرانسه هیچ اشاره ای به این موضوع نشده است و او نتوانسته دبیرستان را به پیایان برساند و سرانجام به ارتش پیوست.

تونس در حالی که منتظر بازگشت حبیب بورقیبه رهبر مذاکرات استقلال تونس از فرانسه بود فعالیت های خود را بیشتر کرد.

 

دانلود

مدیر بازدید : 139 پنجشنبه 14 خرداد 1394 نظرات (0)

مستند "عیسای خمینی" داستان زندگی حاج عیسی جعفری، خادم روزهای حیات امام خمینی(ره) و ارتباط او با رهبر انقلاب اسلامی ایران است.

دانلود مستند عیسای خمینی

حاج عیسی خاطرات زیادی از امام خمینی(ره) دارد که قسمتی از آنها تاکنون در رسانه‌ها منتشر شده است؛ از جمله این خاطرات می‌توان به خاطره پذیرش قطعنامه ۵۹۸ توسط ایران اشاره کرد.

 

حاج عیسی در اینباره می‌گوید: امام تا دو روز بعد از پذیرش قطعنامه چیزی نخوردند و وقتی بعد از دو روز وارد اتاق شدم امام من را در بغل گرفت و یک ساعت گریه کرد و گفت حاج عیسی! شهدا به مقامی که بخواهند می‌رسند، جانبازان اجرشان را می‌گیرند، اسرا هم برمی‌گردند. اما من چه کار کنم؟

لینک دانلود فایل

مدیر بازدید : 63 پنجشنبه 14 خرداد 1394 نظرات (0)

در این فایل صوتی 6 دقیقه ای حجت الاسلام سید حسین هاشمی نژاد به بیان خاطره ای از شیخ نخودکی اصفهانی با موضوع عنایت امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف به طلبه‌ای کم سواد می پردازد. 

طلبه ای که با دل شکسته قرآن می خواند، فرشته ها ازش پرسیدن چه آرزویی داری؟ گفت هیچ آرزویی ندارم، گفتند حتی آرزوی دیدار امام زمان رو هم نداری ؟!

 

مدیر بازدید : 77 پنجشنبه 14 خرداد 1394 نظرات (0)

«نفس تازه کنم» عنوان متفاوت ترین اثر خواننده جوان و محبوب کشورمان حامد زمانی است که به بهانه ی فرارسیدن نیمه ی شعبان و میلاد حضرت مهدی(عج) منتشر شد.این اثر دارای اولین نمونه ی شعر انتظار است که بینش انقلابی امام خمینی را به مهدویت و تفاوت آن با دیگر نگرش های مرسوم به امام زمان را در خود نشان می دهد.

لینک دانلود

مدیر بازدید : 98 چهارشنبه 13 خرداد 1394 نظرات (0)

چندی است که نام  داعش  به وفور در خبر‌ها شنیده می‌شود و روزی نیست که مطبوعات بین المللی و خبرگزاری‌های معتبر داخلی و خارجی، خبری از کشتار‌ها و جنایت‌های این گروهک تروریستی و عصاره اندیشه تکفیری مخابره نکنند.

داعش پس از آنکه در سوریه نتوانست به اهداف خود دست یابد عراق را آماج حملات خود قرار دارد و چندین منطقه و شهر را در شمال این کشور به تصرف خود در آورند هرچند فتوای مرجعیت شیعه سبب شد بسیج مردمی به همراه ارتش عراق، ضربات سنگینی بر پیکره این گروه وارد آورد و به تدریج اعضای تروریست داعش را از شهر‌ها و روستاهای عراق بیرون براند.

 

دانلود مستند ملاقات با داعش در ادامه مطلب

 

مدیر بازدید : 94 جمعه 08 خرداد 1394 نظرات (0)

گلچین صوتی مداحی به مناسبت " میلاد حضرت علی اکبر (ع) " اجرا شده از سال 1391 تا 1393 با نوای "حاج میثم مطیعی" و "حاج امیر عباسی" در ادامه آماده دریافت است.

حاج ميثم مطيعي :
مدیر بازدید : 114 پنجشنبه 07 خرداد 1394 نظرات (0)

"بازرس آن است که آهسته و چشم بسته رود" ضرب‌المثل‌ها هم می‌توانند تغییر کنند و البته با خود کلی حرف و حدیث بیاورند.

بازرس کلا شخصیت جالب و پیچیده‌ای است اما تعدادی بازرس هم هستند که اخیرا سر زبان‌ها افتادند و با بقیه‌شان فرق دارند.

مدیر بازدید : 137 سه شنبه 05 خرداد 1394 نظرات (0)

از زمان آغاز گفتگوهای مستقیم ایران و امریکا در قالب مذاکرات هسته ای با ۱+۵، امریکا و متحدانش اقداماتی انجام داده اند که هریک از آنها می تواند سرنوشت مذاکرات را تغییر دهد، اما تلاش شده که از معرض توجه مردم دور نگه داشته شود.

لینک دانلود فیلم و جزئیات این اقدامات در ادامه مطلب.........

مدیر بازدید : 89 سه شنبه 05 خرداد 1394 نظرات (0)

پرسپولیس در حالی ساعاتی دیگر باید به مصاف الهلال برود که برانکو ایوانکوویچ شرایط سختی را برای آماده سازی تیمش تجربه کرد.

جزئیات و فیلم خبر در ادامه مطلب.........به نظر شما نژادفلاح بعنوان مدیر باشگاه در این شرایط مشغول چکاری بوده؟؟؟؟

مدیر بازدید : 51 سه شنبه 05 خرداد 1394 نظرات (0)

قاچاق اعضای بدن در فلسطین اشغالی بارها و بارها در اخبار و گزارش ها مطرح شده اما از آنجایی که صحبت درباره دروغ ها و جنایات صهیونیست ها در جهان غرب ممنوع است و رسما جرم محسوب می شود، هرگز به عنوان موضوعی مهم و قابل تعمق به آن پرداخته نشده است.

این اوضاع و شرایط صهیونیست ها را آنچنان وقیح و جسور کرده است که دیگر هراسی از لو رفتن جنایاتشان ندارند و حتی با غرور درباره آن صحبت می کنند.


صهیونیستی در این زمینه می گوید: این مسئله به مانند آن است که ما چشم  را در مقابل چشم و زندان را در مقابل زندان می گیریم  ما کلیه ها ، کبد و قلب را از اجساد جدا می کنیم چرا که این وظیفه دنیوی ماست.


تاکنون 330 مورد وجود داشته که 90 درصد از آنها بین سنین 18 تا 25 سال بوده اند و آن هم شامل افراد سالم که اعضای بدن آنها برای قاچاق بسیار مناسب است .

دانلود فیلم

مدیر بازدید : 240 سه شنبه 05 خرداد 1394 نظرات (0)

ضبط مجموعه تلویزیونی پایتخت ۴ آغاز شد. سیروس مقدم کارگردان این مجموعه تلویزیونی اظهار داشت: ضبط این مجموعه از یکماه پیش در شمال کشور شروع شده است و بخش هایی از این مجموعه تلویزیونی نیز در چین ساخته شده است. قرار است این مجموعه ماه مبارک رمضان از رسانه ملی پخش شود.

دانلود پشت صحنه

مدیر بازدید : 111 یکشنبه 03 خرداد 1394 نظرات (0)

پس از پخش مستندهایی درباره دشمنی ها و جنایات امریکا علیه ملت ایران که نگرانی و ناراحتی امریکائیان را به همراه داشت، این بار پخش سخنان اوباما و جان کری در مستند کوتاه "صداقت امریکایی" خشم و عصبانیت دلواپسان منافع امریکا را به اوج رساند.

جزئیات بیشتر خبر و لینک دانلود مستند در ادامه مطلب.........

مدیر بازدید : 65 یکشنبه 03 خرداد 1394 نظرات (0)

طرح نظارت نمایندگان کنگره آمریکا بر مذاکرات هسته ای روز پنجشنبخ گذشته تصویب شد. طرح موسوم به «قانون بازنگری توافق هسته‌ای ایران ۲۰۱۵» که امکان بررسی توافق احتمالی با ایران را به کنگره می‌دهد، با ۴۰۰ رأی مثبت در برابر تنها ۲۵ رأی منفی به تصویب رسید.در ادامه گزارشی کامل در مورد مصادیق دبه در آوردن و شرایط فعلی مذاکرات را می توانید ببینید.

دانلود گزارش

 

بنظر شما چرا امریکا در این مذاکرات "دبه" درآورد؟

مدیر بازدید : 111 جمعه 01 خرداد 1394 نظرات (0)

سی و دومین دوره مسابقات بین المللی قران کریم عصر امروز جمعه با برگزاری مراسم اختتامیه به پایان می رسد. مرحله نهایی این مسابقات دیروز برگزار شد و در رشته قرائت، حسن دانش و در حفظ، محمد مهدی رجبی به مقام نخست رسیدند.

معرفی نفرات برتر به همراه دانلود تلاوت مجلسی فرزند شحات انور در ادامه مطلب.......

مدیر بازدید : 114 جمعه 01 خرداد 1394 نظرات (0)
مدیر بازدید : 101 جمعه 01 خرداد 1394 نظرات (0)

امروز نهمین جمعه سال هست که مصادف است با سوم شعبان و میلاد امام حسین (ع) ضمن تبریک این عید به شما سه فیلم سینمایی برای شما در نظر گرفتیم امیدواریم خوشتون بیاد.در ادامه مطلب می تونید دانلود کنید.نظر فراموش نشه!

فیلما عبارتند از :

  • فیلم سینمایی شیوا
  • فیلم سینمایی خانه کاغذی
  • فیلم سینمایی خواب زده ها
مدیر بازدید : 103 جمعه 01 خرداد 1394 نظرات (0)

در این سری از برنامه های مستند بدون مرز، نقش زنان در انقلاب بحرین بررسی شده است. در این مستند، زندانیان سیاسی زن درباره چگونگی بازداشت، نحوه شکنجه در زندان های بحرین، تجربه شخصی خود، رنج ها و عذاب هایی که در راه انقلاب کشیده اند و نهضت مقاومت صحبت می کنند.

 

دانلود مستند

مدیر بازدید : 92 پنجشنبه 31 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

پايگاه اطلاع رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آيت الله العظمی سيد علی خامنه‌ای نماهنگی با عنوان "مدال لیاقت" منتشر کرد.

باتوجه به پهنای باند اینترنت خود ، می توانید این فیلم را با کیفیت های مختلف زیر دریافت نمایید :

مدیر بازدید : 81 چهارشنبه 30 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

ر فیلم منتشر شده از جنایت این تروریست که "ابو سیاف" معرفی می‌شود؛ یک اسیر را با چند ضربه سرنیزه مجروح می‌کند و برای زجر دادن آن فرد، مانع از تیراندازی دیگران و مرگ فوری او می‌شود، ولی در نهایت یکی از عناصر این گروه به این فرد تیراندازی کرده و او را به قتل می‌رساند.

دیدن این تصاویر برای کودکان و افرادی که بیماری قلبی دارند، توصیه نمی‌شود.

لینک دانلود در ادامه مطلب.....

مدیر بازدید : 87 چهارشنبه 30 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

شطرنج با گرگها، عنوان جديدترين اثر مجموعه تلوزيوني ثرياست. اين مستند که دومين قسمت از سري مستندهاي "سالهاي هسته اي" است، 18 ارديبهشت ماه 94 از شبکه اول به روي آنتن رفته است.

شما می توانید این مستند را در دو قسمت در ادامه مطلب دانلود نمایید.

مدیر بازدید : 70 سه شنبه 29 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

به نقل از پایگاه خبری «وردنا» ، سرکرده گروه تروریستی داعش به افراد مسلح این گروه وعده داد بغداد و کربلا را تصرف خواهند کرد.

موسسه رسانه‌ای «مناصره» وابسته به داعش، نوار صوتی را از«ابوبکر بغدادی»سرکرده داعش منتشر کرد که در آن به افراد مسلح این گروه برای تسلط بر شهر الرمادی مرکز استان الانبار تبریک می‌گوید.
البغدادی در این نوار صوتی که هنوز منابع رسمی صحت آن را تایید نکرده‌اند، وعده داد نبردهای آینده در بغداد و کربلا خواهد بود.
وی در این نوار صوتی با صراحت از تصمیم داعش برای حمله به بغداد و کربلا پس از «پیروزی در الانبار» سخن می‌گوید.

برای دیدن فیلم اینجا کلیک کنید.
منتظر پاسخ بچه شیعه ها به این پیام هستیم.....
مدیر بازدید : 96 دوشنبه 28 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

عملیات آزادسازی استان الانبار به زودی آغاز می شود. ارتش و نیروهای مردمی و عشایر برای اجرای این عملیات علیه تروریست های تکفیری داعش بسیج شده اند. به گزارش خبرنگار صدا و سیما جنگ در شهر الرمادی به نبرد تن به تن تبدیل شده است.

لینک دانلود فیلم در ادامه مطلب.........نظر یادتون نره..........

مدیر بازدید : 101 دوشنبه 28 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

فایل صوتی سومین مداحی در "حمایت از مردم مظلوم یمن" و "علیه رژیم منحوس آل سعود" (به زبان فارسی، عربی و ترکی) که با نوای حاج میثم مطیعی و حاج مهدی رسولی اجرا شده آماده دریافت است.

لینک دانلود و متن شعر در ادامه مطلب.........

مدیر بازدید : 83 شنبه 26 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

مستند "پیرمرد و اسلحه" در خصوص تاریخ مبارزات شیعیان جنوب لبنان و الهام گیری آن ها از انقلاب اسلامی ایران، از شبکه افق پخش شد.
دانلود مستند "پیرمرد و اسلحه" به تهیه کنندگی و کارگردانی وحید امیرخانی

 

دانلود

مدیر بازدید : 80 پنجشنبه 24 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

گلچین صوتی مداحی به مناسبت " شهادت امام موسی کاظم (ع) " با نوای حاج میثم مطیعی که از سال ۱۳۹۱ تا ۱۳۹۳ اجرا شده، در ادامه مطلب آماده دریافت است.

مدیر بازدید : 220 یکشنبه 20 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

فایل صوتی مداحی (فارسی و عربی) در "حمایت از مردم مظلوم یمن" و "علیه رژیم آل سعود" که با نوای حاج میثم مطیعی اجرا شده در ادامه مطلب قابل دریافت است.

 

مدیر بازدید : 173 شنبه 19 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

وزیر تعاون، کار و امور اجتماعی در مراسم افتتاحیه نخستین دوره المپیاد فرهنگی ـ ورزشی ناشنوایان در مشهد با ورزشکاران ناشنوا بی واسطه و با زبان اشاره سخن گفت و مشکلات آنها را از نزدیک مورد بررسی قرار داد.

لینک دانلود فیلم و متن سخنرانی در ادامه مطلب.........

مدیر بازدید : 54 پنجشنبه 17 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

 

گروه تروریستی داعش فیلم جدیدی از اجرای مراسم اعدام یک فرد 32 ساله ربوده شده عراقی توسط یک نوجوان عضو داعش را در شبکه‌های اجتماعی منتشر کرد.

بر اساس فیلم و عکس‌های منتشر شده، نوجوان عضو داعش که کمتر از پانزده سال سن دارد، "جعفر مجید" را که به جاسوسی متهم شده با اسلحه کمری و شلیک به سر او به قتل می‌رساند.


تعداد صفحات : 2

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    جایگاه ایران درلیگ جهانی 2015 ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4128
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 118
  • آی پی دیروز : 87
  • بازدید امروز : 139
  • باردید دیروز : 147
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 286
  • بازدید ماه : 3,089
  • بازدید سال : 18,145
  • بازدید کلی : 681,084