loading...
پایگاه خبری و آموزشی
مدیر بازدید : 96 پنجشنبه 14 خرداد 1394 نظرات (0)

حجت‌الاسلام قرائتی، رئیس ستاد اقامه نماز، در گردهمایی جوانان مسجدی سخنرانی کرد. وی در این سخنرانی از پند دانش آموز تربتی به امام خمینی، شیرین ترین نماز یک دختر یازده ساله و ترفند جالب مرحوم ابوترابی برای امید دادن به اسرای ایرانی گفت.

جزئیات بیشتر این ماجراها در ادامه مطلب.........

مدیر بازدید : 122 دوشنبه 11 خرداد 1394 نظرات (0)

آیت‌الله شیخ اسماعیل نمازی شاهرودی از سلسلة سعادتمندان و زمرة نیکبختانی است که در سفر بیت‌الله پس از حادثه‌ای هولناک به همراه جمعی از حاجیان...ادامه ماجرا در ادامه مطلب.........

مدیر بازدید : 67 سه شنبه 01 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

دو خواهر مهربان در میانسالی در حالی از مادر پیرشان مراقبت می کنند که از نعمت شنوایی و بینایی محروم اند؛ زندگی این دو خواهر از عجیب ترین قصه های محله شان است.

ادامه قصه این دو خواهر در ادامه مطلب........ ما کجای کاریم!؟......لطفا نظر بدید.......

مدیر بازدید : 100 یکشنبه 30 فروردین 1394 نظرات (0)

پایگاه اطلاع رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای روایتی از عیادت رهبر معظم انقلاب اسلامی از والدین شهدا در بخش آی.سی.یو بیمارستان خاتم الانبیا(ص) را در سالروز این حضور به نقل از مدیر بیمارستان منتشر کرد.

ادامه ماجرا در ادامه مطلب.........

مدیر بازدید : 100 سه شنبه 26 اسفند 1393 نظرات (0)

خانواده " آگز " با عشق الهی خود، به نوزاد مرده خود جان دوباره بخشیدند.

 

تصاویر و داستان عبرت آموز این ماجرا در ادامه مطلب.........لطفا با نظر دادن ما رو در ادامه کار و برای سال جدید یاری کنید.

مدیر بازدید : 97 دوشنبه 13 بهمن 1393 نظرات (0)

 

به گزارش افکارنیوز، یک بار مسافری را از قم به همدان می‌بردم، کل راه ناراحت و غمگین بود، وقتی که داشت پیاده می‌شد، نتوانستم تحمل کنم و پرسیدم علت چیست؟ گفت که قرار بوده آقایی را برای منبر مجلس ختم‌شان دعوت کند که ظاهرا هماهنگ نشده، به او گفتم نگران نباش، شما برو دو دقیقه دیگر من می‌آیم و... ادامه داستان در ادامه مطلب!

مدیر بازدید : 80 سه شنبه 30 دی 1393 نظرات (0)

بخوانید حکایتی از دوستی های از راه دور، که البته این بار، به بی راهه رفته و پدر و دختری را گرفتار کرده است. دختر نوجوان ۱۸ ساله فاش کرد می خواهد با پدرش ازدواج کند! او می گوید دو سال است با پدرش رابطه دارد و می خواهد تشکیل خانواده بدهد.

مدیر بازدید : 75 دوشنبه 26 آبان 1393 نظرات (0)

روزهای قهرمانی و ستاره شدن بابک
بابک قربانی که بود و چه عناوین و افتخاراتی را در دنیای قهرمانی به دست آورده است؟ به عقب بر می گردیم،به روزهایی که بابک نوجوان کشتی را آغاز کرد و خیلی زود به یک کشتی گیر نامی تبدیل شد.

مدیر بازدید : 68 جمعه 23 آبان 1393 نظرات (0)

 

داستان جالب و خواندی دختر سوارکار

داستان جالب و خواندی دختر سوارکار,داستان جالب و خواندی دختر سوارکار که بر اثر حادثه ای پایش از جا در می رود و ابوعلی سینا با کار جالبی او را درمان می کند در ادامه مشاهده کنید.

مدیر بازدید : 90 یکشنبه 20 مهر 1393 نظرات (0)

مرد جوان گفت یا امیرالمومنین! من این زن را با پرداخت مهریه ای به عقد خود درآوردم و چون خواستم به او نزدیک شوم، خون دید و من در کار خود حیران شدم. امیرالمومین (ع) به جوان فرمود: این زن بر تو حرام است و تو هرگز شوهر او نخواهی شد.

مدیر بازدید : 105 شنبه 19 مهر 1393 نظرات (0)

رسول خدا- صلّى اللّه عليه و آله- فرموده:

هر كه همسايه خود را بيازارد خداوند بوى بهشت را بر او حرام گرداند و جاى او در دوزخ است، و دوزخ بد جائى است، و كسيكه حقّ همسايه‏ اش را تباه سازد از ما نيست، و هميشه جبرئيل مرا درباره همسايه وصيّت و سفارش مي نمود تا اينكه گمان كردم همسايه ارث خواهد برد.

 امير المؤمنين- عليه السّلام- فرموده: حريم مسجد چهل ذراع است و حريم همسايه چهل خانه از چهار سمت مي باشد.
حضرت صادق- عليه السّلام- فرموده: به پيغمبر- صلّى اللّه عليه و آله- گفته شد: اى پيغمبر خدا آيا در مال و دارائى جز زكوة حقّ و بهره ديگرى هست؟ فرمود:
آرى نيكى كردن به خويشان هرگاه دورى گزيده ‏اى و مهربانى به همسايه مسلمان، ايمان به من نياورده كسيكه شب سير بوده و همسايه مسلمانش گرسنه باشد. 
و نيز آن حضرت- عليه السّلام- بإسحاق بن عمّار فرمود: با منافق و دو رو بزبان مكر كن، و دوستيت را براى مؤمن خالص گردان، و اگر يهودى با تو نشست با او نيكو بنشين.

روايت شده: مردى نزد پيغمبر- صلّى اللّه عليه و آله- آمد و گفت: فلان همسايه مرا مي آزارد، حضرت فرمود: بر آزار او شكيبا باش و تو او را ميازار، پس از اندك زمانى آمد و گفت: اى پيغمبر خدا همسايه ‏ام مرد، حضرت فرمود: كَفى‏ بالدّهر واعظا و كفى بالموت مفرّقا يعنى كافى است كه روزگار پند دهنده و مرگ جدا كننده باشد.
 و هم آن حضرت- صلّى اللّه عليه و آله- فرموده: نبوده و نيست مؤمنى تا روز قيامت جز آنكه او را همسايه ‏اى است كه بيازاردش. 
احاديث در اين باره بسيار است و بايد دانست كه نيكى با همسايه بس نيازردن او نيست بلكه تحمّل و پذيرفتن آزار او نيز از جمله نيكى با همسايه ميباشد.

پی نوشت:الصحيفة السجادية / ترجمه و شرح فيض الإسلام، ص۱۷۷ .

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    جایگاه ایران درلیگ جهانی 2015 ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4128
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 97
  • آی پی دیروز : 87
  • بازدید امروز : 114
  • باردید دیروز : 147
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 261
  • بازدید ماه : 3,064
  • بازدید سال : 18,120
  • بازدید کلی : 681,059