loading...
پایگاه خبری و آموزشی
مدیر بازدید : 358 دوشنبه 18 خرداد 1394 نظرات (0)

حجت‌الاسلام والمسلمین مجید انصاری در سفر به شهرستان رومشگان با اشاره به دو انتخابات مهم کشور در سال جاری افزود: بسیار خوشحالیم که نظام سیاسی ایران، مردم‎سالار است و طی سال‎های گذشته 32 انتخابات و همه‎پرسی برگزار کرده است.

وی بیان کرد: گروه‎های سیاسی، احزاب و جمعیت‎ها باید در جریان انتخابات مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی با حفظ منافع، وحدت ملی و اخوت و برادری عمومی با حرمت نهادن به شعار سال در رقابتی سالم و اخلاقی حضور پیدا کنند.
این مقام مسئول با تاکید بر اینکه رقابت سیاسی نباید به خصومت بینجامد، ادامه داد: نتایج انتخابات باید منتهی به تقویت همبستگی ملی و انسجام بیشتر بین دولت و ملت شود.
انصاری اضافه کرد: امروزه دشمنان به ویژه رسانه‎های صهیونیستی درصدد ایجاد شکاف میان دولت و ملت هستند به همین خاطر باید در جریان انتخابات نهایت هوشمندی را به خرج داد.
وی با اشاره به اینکه انرژی سیاسی در بین مردم کوهدشت بالاست، اظهار کرد: وجود این نشاط سیاسی در بین مردم این شهرستان می‎تواند الگویی برای دیگر استان‎ها شود و البته شرط آن داشتن بینش سیاسی، وحدت ملی و انسجام و اخوت ملی است.
معاون پارلمانی رئیس جمهور یادآور شد: نباید در رقابت‎های سیاسی برای توسعه شهرستان و استان تعصبات را دخیل کرد و باید برای توسعه استان هوشیاری و هوشمندی را در انتخابات به کار گرفت.
مدیر بازدید : 300 دوشنبه 18 خرداد 1394 نظرات (0)

نماینده زن پارلمان اروپا که به تهران سفر کرده است در واکنش به انتقادها از نحوه پوشش وی در دیدار با مقامات ایران می‌گوید که نوع پوشش تنها اختلاف ما با ایران نیست.

جزئیات و تصاویر خبر در ادامه مطلب.........

مدیر بازدید : 361 دوشنبه 18 خرداد 1394 نظرات (0)

حجت‌الاسلام والمسلمین غلامحسین محسنی‌اژه‌ای سخنگوی قوه قضاییه در هشتادمین نشست خبری خود با اصحاب رسانه که امروز (دوشنبه 18 خرداد) برگزار شد، از بازداشت حمید بقایی معاون اجرایی رئیس‌جمهور سابق خبر داد و اظهار داشت: حمیدرضا بقایی معاون رئیس‌جمهور سابق، پرونده‌ای قضایی داشت که بازپرس وی را احضار کرد.

وی ادامه داد: ساعتی قبل مطلع شدم که قرار بازداشت وی صادر و در حال حاضر وی بازداشت شده است ولی در حال حاضر از گفتن جزئیات پرونده معذور هستم.

ادامه صحبت های حجت الاسلام محسنی‌اژه‌ای در ادامه مطلب.........

مدیر بازدید : 104 یکشنبه 17 خرداد 1394 نظرات (0)

در پایگاه اطلاع رسانی مقام معظم رهبری آمده است: امسال نیز طبق روال هرسال این دیدار در ماه رمضان برگزار می شود. به همین مناسبت، پایگاه اطلاع رسانی KHAMENEI.IR از مخاطبان خود خواسته است تا به این سؤال پاسخ دهند که «اگر شما در دیدار دانشجویی فرصت صحبت با رهبر انقلاب اسلامی را داشتید، مهم ترین نکاتی را که با ایشان در میان می‎گذاشتید چه بود؟».

این گزارش می‎افزاید: کاربران می‎توانند تا روز یکشنبه 24 خردادماه جاری نظرات خود را از طریق بخش نظرات این صفحه ارسال یا به شماره 20110 پیامک کنند.
رهبر معظم انقلاب سال گذشته در دیدار با دانشجویان در ماه رمضان به گزارشی که از همین فراخوان دانشجویی تهیه شده بود اشاره کردند: «یک نکته دیگری که در بیانات بعضی از دوستان بود در سؤالاتی هم که دانشجویان از من به صورت تقدیری کردند [بود] - سؤال شده است از دانشجویان که اگر شما در این جلسه بودید چه می گفتید؛ جواب هایی آمده؛ یک کتاب صد صفحه ای یا بیشتر برای ما آوردند که نظرات دانشجویان است؛ آن جا هم دیدم این سؤال مطرح است...».
این فراخوان برای چهارمین سال متوالی است که توسط پایگاه اطلاع رسانی KHAMENEI.IR برگزار می شود.
مدیر بازدید : 158 یکشنبه 17 خرداد 1394 نظرات (0)

پوشش نامتعارف عضو پارلمان اروپا این سوال را پیش می‌آورد که آْیا برای نحوه حضور میهمانان خارجی در مراسم و ملاقات‌های رسمی با مقامات جمهوری اسلامی ضوابط یا دستورالعملی وجود ندارد؟

جزئیات و تصاویر خبر در ادامه مطلب.........

مدیر بازدید : 73 یکشنبه 17 خرداد 1394 نظرات (0)

پایگاه اینترنتی بیزینس اینسایدر در مقاله‌ای نوشت:" فروش احتمالی سامانه‌های ضد هوایی اس-300 روسیه به ایران مناسبات قدرت در خاورمیانه را به طور اساسی تغییر می دهد."

ادامه این تحلیل در ادامه مطلب....

مدیر بازدید : 116 یکشنبه 17 خرداد 1394 نظرات (0)

سردار سرتیپ پاسدار "سید محمد باقرزاده" مسئول کمیته جستجو و تفحص مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح در نشست خبری که به مناسبت بزرگداشت 175 شهید غواص و خط شکن برگزار شد، اظهار داشت:  بر اساس اطلاعات این کمیته، شهدای غواص و خط شکن از لشکر 25 کربلا، لشکر 41 ثارالله، لشکر 14 امام حسین(ع) و لشکر 7 ولیعصر(عج) از چهار استان مازندران، کرمان، اصفهان و خوزستان هستند.

ادامه صحبت های سردار باقرزاده در ادامه مطلب.........

مدیر بازدید : 98 یکشنبه 17 خرداد 1394 نظرات (0)

"غلامعلی حداد عادل" نماینده مردم تهران و احمدبخشایش اردستانی نماینده مردم اردستان در جلسه علنی امروز مجلس درگیری لفظی پیدا کردند.

کمال‌ الدین پیرموذن در توضیح این ماجرا به خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران گفت: آقای حداد عادل به آقای بخشایش گفته بودند بنیاد سعدی کار فرهنگی می‌کند و منافع مالی درآنجا مطرح نیست .

وی ادامه داد: اما آقای بخشایش در نطق میان دستور خود در مورد بنیاد سعدی و مباحث مالی آن موضوعاتی را مطرح کردند که با واکنش آقای حداد عادل روبرو شد.

پیرموذن تصریح کرد: آقای حداد عادل خطاب به بخشایش گفتند چرا این موضوع را مطرح کردید که آقای بخشایش در پاسخ گفتند چون آنجا مباحث مالی مطرح است، چون حیف و میل مطرح است بخاطر آن مطرح کردم.

وی ادامه داد: آقای حداد عادل خطاب به بخشایش گفتند شما افترا می‌زنید و آدم مذهبی نیستید.
پیرموذن تصریح کرد: آقای بخشایش نیز گفت من می‌روم و فریاد می‌زنم که بیایند و ببینید در بنیاد سعدی چه خبر است.

وی اظهار داشت: سرانجام بنده وساطت کردم و موضوع خاتمه یافت.

مدیر بازدید : 69 شنبه 16 خرداد 1394 نظرات (0)

"محمدجواد ظریف" در گفتوگویی اختصاصی با شبکه خبری روسیه24 که روز شنبه از این شبکه تلویزیونی پخش شد، به تشریح مواضع کشورمان در مسایل مختلف بین‌المللی از جمله مسایل و مناقشات منطقه خاورمیانه پرداخت و گفت که در مورد تمام این مسایل، ایران مواضع اصولی و منسجم دارد.

مشروح مصاحبه در ادامه مطلب............

مدیر بازدید : 96 شنبه 16 خرداد 1394 نظرات (0)

امیر خجسته نماینده مردم همدان و فامنین پیرو حذف بند استانی شدن انتخابات مجلس از سیاست‌های کلی انتخابات، در مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: طرح استانی شدن انتخابات در مجلس به دلیل این که با قید دو فوریت مورد بررسی قرار گرفته و بسیاری از نمایندگان پای کار این طرح بوده‌اند، همچنان در دستور کار مجلس خواهد بود.

ادامه صحبت های خجسته در ادامه مطلب.........

مدیر بازدید : 293 شنبه 16 خرداد 1394 نظرات (0)

"محسن رضایی" دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در نشست خبری که صبح امروز(شنبه 16 خرداد) برگزار شد، با بیان اینکه بررسی سیاست‌های کلی انتخابات در جلسه امروز مجمع هم ادامه داشت، اظهار داشت: ما در این جلسه دو بحث مهم را پشت سر گذاشتیم؛ بحث اول در مورد پیشنهاد جدید مجلس برای ایده استانی – شهرستانی شدن انتخابات مجلس بود که در سیاست‌های کلی مطرح شد و بحث‌های طولانی درباره آن صورت گرفت.

ادامه صحبت های رضایی در ادامه مطلب.........

مدیر بازدید : 97 شنبه 16 خرداد 1394 نظرات (0)

ایگاه اینترنتی "وترنز تودی" با انتشار مقاله ای، به اطلاعات نادرست الجزیره درباره پوسترهای "با ما باش ، در امان باش" و "شمر زمانه ات را بشناس" اشاره کرد و انتشار این اطلاعات غلط و آبکی را "گاف قرن" شبکه الجزیره نامید.

جزئیات ماجرا به همراه تصاویر در ادامه مطلب.........لطفا پس از مطالعه نظرات خود را با ما در میان بگذارید...

مدیر بازدید : 82 جمعه 15 خرداد 1394 نظرات (0)

بیست و ششمین شالگرد ارتحال بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی روز گذشته با سخنرانی رهبر معظم انقلاب و با حضور سیل خروشان دوستداران آن حضرت، در حرم مطهر امام خمینی(ره) برگزار شد.در این مراسم جای خالی یک نفر چشم می‌خورد، آیت‌الله مهدوی‌کنی که سال گذشته و پس از برگزاری بیست و پنجمین مراسم ارتحال امام خمینی(ره) دچار عارضه قلبی شد و پس از ماه‌ها حضور در کما در آخرین روزهای مهرماه پارسال دعوت حق را لبیک گفت، غائب بزرگ مراسم امسال بود.

تصاویر آخرین حضور یارصادق امام و رهبری در ادامه مطلب........روحش شاد......

مدیر بازدید : 113 جمعه 15 خرداد 1394 نظرات (0)

آیت‌الله محمد امامی کاشانی در خطبه‌ اول نماز جمعه این هفته تهران با اشاره به موضوع عهد و وفای به آن اظهار داشت: ما هموا ره دعای عهد را می‌خوانیم که بسیار محکم و معتبر است و بر این امر واقفیم که امام عصر روزی خواهد آمد.

ادامه خطبه ها در ادامه مطلب.........

مدیر بازدید : 75 جمعه 15 خرداد 1394 نظرات (0)

علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی شب گذشته، در مراسم یاد و خاطره امام خمینی(ره) و شهدای قیام 15 خرداد سال 42 که در آستان مقدس امامزاده جعفر ابن موسی‌الکاظم در پیشوای ورامین برگزار شد، گفت: باید از عرض کنم که این یک افتخار بزرگی برای شما است که در انقلاب اسلامی پیش‌رو بودید و شما کار استثنایی انجام دادید، زیرا در آن شرایط بسیار سخت که رژیم سفاک شاهنشاهی با کمک آمریکا، یک سلطه‌ای را بر ایران ایجاد کرده بود، امام(ره) قیام کرد و شما پیروان راستین آن امام(ره) بودید.

ادامه صحبت های لاریجانی در ادامه مطلب.........

مدیر بازدید : 130 جمعه 15 خرداد 1394 نظرات (0)
جمال شورجه کارگردان سینما  گفت: امام خمینی (ره) بعد از 14 سال تبعید که وارد ایران شدند، در این مدت زمان با ایران ارتباط مکرر و مستمر داشتند  و ریشه‌های انقلاب در همان زمان جان گرفت، به هر جهت 14 سال طول کشید تا در 12 بهمن 57 وارد ایران شدند.
وی ادامه داد: مردم استقبال پر شور از رهبر انقلاب داشتند. امام (ره) با توجه به احترامی که برای شهدا قائل بودند، راهی بهشت زهرا شدند و مردم هم سنگ تمام گذاشتند.
ادامه صحبت های شورجه در ادامه مطلب.........
مدیر بازدید : 75 جمعه 15 خرداد 1394 نظرات (0)

ابوالفضل ابوترابی نماینده مردم نجف آباد و تیران و کرون از حضور وزیر اطلاعات سه شنبه هفته آتی در کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی جهت پاسخگویی به سؤالات برخی از نمایندگان خبر داد.

وی دربار سوالش از وزیر اطلاعات گفت: سوالم از وزیر پیرامون علت مخالفت اداره اطلاعات در خصوص تولد فرزندان با مادران ایرانی و پدرانی که تابعیت ایرانی ندارند خواهد بود.
این نماینده مجلس با تاکید بر اینکه جمعیت افراد دوتابعیتی یک میلیون نفر است، تصریح کرد: اداره اطلاعات همواره مخالف این موضوع بوده و این درحالی است که تعداد افراد دوتابعیتی چشمگیر بوده و همچنان بلاتکلیف هستند.
ابوترابی خاطرنشان کرد: متاسفانه بسیاری از این افراد از درس، تحصیل و شغل نامناسب سرخورده شده و کاری نمی‌توانند انجام دهند و ما امیدواریم وزیر اطلاعات در جلسه مذکور حضور پیدا کرده و پاسخگوی سوالات باشد.
مدیر بازدید : 67 جمعه 15 خرداد 1394 نظرات (0)

سردار "محسن کاظمینی" جانشین قرارگاه ثارالله در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه اقدامات گروه‌های ضد انقلاب و تکفیری به ویژه "داعش" در مرزها و داخل کشور با در نظر گرفتن توانمندی بالای اطلاعاتی دستگاه‌های امنیتی و نیروهای مسلح کشورمان را چگونه ارزیابی می‎کنید، اظهارداشت: با اشرافی که بر گروه‌های ضدانقلاب داخلی و نیز گروهای تکفیری مانند "داعش"داریم، تمام تحرکات آن‌ها زیر چتر کامل اطلاعاتی ما قرار دارد و تا این لحظه اقدامی که در سطح کشور بخواهد امنیت ما را تحت تأثیر قرار دهد، نداشته‎ایم.

ادامه صحبت های سردار کاظمینی در ادامه مطلب.........

مدیر بازدید : 203 جمعه 15 خرداد 1394 نظرات (0)

اجرای صد درصدی انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری به صورت رایانه‌ای، آرمانی است که اجرای آن نیازمند بسترسازی و فراهم شدن امکانات مورد نیازبوده که تاکنون محقق نشده است؛ لذا اگر قرار است این انتخابات به صورت الکترونیکی برگزار شود باید بسترهای مناسب آن فراهم شود.

به گزارشی که در ادامه مطلب در این زمینه آمده است توجه فرمایید.......

مدیر بازدید : 65 پنجشنبه 14 خرداد 1394 نظرات (0)

در پی درگذشت عالم محقق و مجاهد مرحوم آیت الله آقای حاج شیخ مهدی آصفی، رهبر معظم انقلاب اسلامی پیام تسلیتی صادر کردند.

متن پیام رهبر معظم انقلاب اسلامی به این شرح است:
بسمه تعالی
با تأثر و تأسف فراوان خبر درگذشت عالم محقق و مجاهد مرحوم آیة الله آقای حاج شیخ مهدی آصفی رحمة الله علیه را دریافت کردم. ایشان فقیهی نواندیش و متکلّمی ماهر و نویسنده‌ئی پر کار و اثرگذار بود و دهها کتاب مفید و ناظر به مسائل مورد ابتلا در حوزه‌ی عقاید و کلام و فقه، ثمره‌ی عمر با برکت ایشان است. آن مرحوم همچنین در عرصه‌ی مبارزات سیاسی و اجتماعی در عراق، از سابقه‌ئی درخشان برخوردار بود و فکر سنجیده و تحلیل عمیق از مسائل منطقه، در شمار ویژگیهای این شخصیت جامع الاطراف محسوب می‌گشت. زهد و بی‌رغبتی به تمتعات مادی و تن سپردن به معیشت و زیست فقیرانه‌ی طلبگی از خصوصیات برجسته‌ی دیگر این روحانی عالیقدر بود. سالها تحمل زحمت نمایندگی اینجانب در نجف اشرف، حق بزرگی را از آن مرحوم بر عهده‌ی اینجانب می‌گذارد که امید دارم لطف و رحمت الهی حقگزار همه‌ی خدمات علمی و دینی و اجتماعی ایشان باشد.
به عموم بازماندگان ایشان و نیز به دوستان و ارادتمندان و مستفیدان از آن مرحوم تسلیت عرض میکنم و علو درجات و رحمت و مغفرت حضرت احدیت را برای ایشان مسألت میکنم.
سید علی خامنه‌ای
14/ خرداد/ 1394
مدیر بازدید : 314 پنجشنبه 14 خرداد 1394 نظرات (0)

حضرت آیت الله «محمد مهدی آصفی» نماینده رهبر معظم انقلاب در نجف اشرف به رحمت ایزدی پیوست.

متن اطلاعیه دفتر ایشان به شرح زیر است:

«انالله و انا الیه راجعون» به آگاهی ملت شریف ایران خاصه علمای اعلام و نیز حوزه های علمیه در جهان اسلام می رساند صبح امروز پنج شنبه چهارده خرداد ۱۳۹۴ یار دیرین حضرت امام خمینی (ره) و نماینده رهبر معظم انقلاب اسلامی در نجف اشرف ، اسوه زهد و جهاد و اجتهاد آیت الله محمد مهدی آصفی به لقاءالله پیوست.

مدیر بازدید : 118 پنجشنبه 14 خرداد 1394 نظرات (0)

مشروح سخنرانی رهبر معظم انقلاب اسلامی در مراسم بیست و ششمین سالروز  رحلت امام خمینی (ره) در حرم مطهر بنیانگذار انقلاب اسلامی در ادامه مطلب آمده است.

مدیر بازدید : 95 پنجشنبه 14 خرداد 1394 نظرات (0)

تولیت آستان امام خمینی(ره) با بیان اینکه ایران سرزمین خمینی(ره) است، گفت: اگر کسی به ایران چپ نگاه کند، ملت زیر نظر فرمانده کل قوا اجازه هیچ‌گونه تعدی را به این مملکت نمی‌دهند.

ادامه صحبت های حجت الاسلام سیدحسن خمینی در ادامه مطلب.........

مدیر بازدید : 108 پنجشنبه 14 خرداد 1394 نظرات (0)

سالگرد رحلت حضرت امام‌خمینی(ره) فرصتی است که می‌توان با آرمان‌های امام راحل تجدید پیمان کرد و توصیه‌های انتخاباتی ایشان به مردم را بازخوانی کرد.

توصیه های امام امت در ادامه مطلب....

مدیر بازدید : 248 پنجشنبه 14 خرداد 1394 نظرات (0)

حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی رئیس جمهور کشورمان در مرقد مطهر امام خمینی(ره) ضمن تبریک میلاد با سعادت امام دوازدهم منجی عالم بشریت مولای ما حضرت ولی عصر (عج) بر همه منتظران منجی بشریت و مستقر کننده عدل و داد در جهان و بر همه ملت ایران طی سخنانی اظهارداشت: من قبل از هر چیز باید از شما عزیزان زائران حرم آن هایی که از راه دور آمده اند آن هایی که پای پیاده آمده اند تشکر و قدردانی کنم زیرا شما به همه جهانیان با این حضورتان اعلام می کنید که اگر امروز امام در میان ما نیست اما راه امام، خط امام، مسیر امام هست و ادامه خواهد یافت.

ادامه سخنان رئیس جمهور در ادامه مطلب.........

مدیر بازدید : 94 چهارشنبه 13 خرداد 1394 نظرات (0)

"محمود احمدی نژاد" در جشن نیمه شعبان در مسجد فاطمه زهرا(س) کوی کوثر همدان برگزار شد با تاکید بر نزدیک بودن ظهور گفت: جهان به سرعت به سمت استقبال از امامشان می‌رود.

وی با بیان اینکه بشریت برای رسیدن به کمال، نیازمند ایجاد بسترهای لازم برای ظهور است، تصریح کرد: سراسر تاریخ نشان دهنده این است که مستکبران همواره با نقشه‌های شوم خود زمینه‌ها را برای عدم دستیابی ملت‌ها به جریان زلال و حیات بخش ظهور را فراهم می‌کرده‌اند و این نقشه‌ها به نتیجه نرسیده و نمی‌رسد.
او با اشاره به اینکه مستکبرین و شیاطین حاضر در جهان متوقف کننده پیشرفت و رشد علمی ملت‌ها هستند افزود: آنان عامل اختلاف و کینه در جهان، رواج دهنده اوهام و خرافات و مانع تحقق عدالت و آزادی هستند.
وی در پاسخ به این سوال که آیا ظهور نزدیک است گفت: ظهور نزدیک است و پیرو واقعی امام به این امر اذعان دارد.
او ادامه داد: جهان به سرعت به سمت استقبال از امامشان حرکت می‌کنند و خیزش ملت‌ها به رهبری امامشان بساط ظلم را خواهد برچید.
گفتنی است؛ در اطراف مسجد‌، نیز برخی شنونده سخنان رییس جمهور سابق بودند، جمع حاضر احمدی‌نژاد را با شعار و ابراز شادمانی بدرقه کردند.
مدیر بازدید : 70 چهارشنبه 13 خرداد 1394 نظرات (0)

"حسین شیخ‌السلام"  با اشاره به اینکه کشورهای خارجی نیز از شنیدن خبر رحلت امام بسیار متأثر شدند، اظهارداشت: پس از رحلت امام(ره) من به برخی از کشورهای آفریقایی سفر کردم و به وضوح دیدم که بسیاری از آنان از این ضایعه متأثر شدند.
 
وی ادامه داد: در این سفر سیاهپوستانی را دیدم که اشک صورتشان را پوشانده بود و  همه آنهایی که آزادی خواه  و استکبار ستیز بودند از رحلت امام بسیار ناراحت شدند چرا که یک پشتوانه بزرگ معنوی را از دست دادند.
 
مشاور امور بین‌الملل رئیس مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: معنویت در اروپا کشته شده بود و این حضرت امام بود که حتی به کشیشان مسیحی جرأت دادند تا از دین سخن بگویند.

شیخ‌السلام در پایان خاطرنشان کرد: حضرت امام پشتوانه‌ای بودند برای مظلومین در جهان و ایشان مبارزه با سلطه‌گری به سرکردگی آمریکا و رژیم صهیونیستی را آغاز کردند.

مدیر بازدید : 134 سه شنبه 12 خرداد 1394 نظرات (0)

آیت الله هاشمی رفسنجانی در همایش جهان عاری از خشونت  در اندیشه امام خمینی  که عصر امروز (سه شنبه 12 خرداد) در کتابخانه ملی برگزار شد ضمن تبریک اعیاد شعبانیه اظهار داشت: امروز انقلاب اسلامی به عنوان یکی از اختیارات حضرت صاحب‌الامر تشکیل شده و این کشور باید به نیابت از ایشان اداره شود.

ادامه سخنان آیت الله هاشمی رفسنجانی در ادامه مطلب.......
مدیر بازدید : 125 سه شنبه 12 خرداد 1394 نظرات (0)

آیت‌الله هاشمی رفسنجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در کتاب " بازسازی و سازندگی (کارنامه و خاطرات سال 1368) " مطالبی را به رشته تحریر درآورده است.

به مناسبت سالروز ارتحال حضرت امام خمینی (ره) قصد داریم تا به بخشی از این خاطرات که در روزشمار کمی قبل و بعد از روز ارتحال امام در کتاب مذکور آمده است، بپردازیم.

به ادامه مطلب مراجعه نمایید.....

مدیر بازدید : 146 سه شنبه 12 خرداد 1394 نظرات (0)

به مناسبت روز سربازان گمنام امام زمان(عج) گزارشی از اقدامات این عزیزان را در ادامه بخوانید........و احساستون رو در یک جمله نسبت به این عزیزان عرضه کنید...

مدیر بازدید : 94 سه شنبه 12 خرداد 1394 نظرات (0)

معاون امنیتی انتظامی وزارت کشور گفت: تجمع در مشهد در اعتراض به زیاده‌خواهی گروه ٥+١ بود نه تیم هسته‌ای کشورمان. اساسا تاکنون هیچ تجمع خیابانی علیه و یا در جهت تضعیف تیم هسته‌ای کشورمان نداشته‌ایم.

ادامه صحبت های ذوالفقاری در ادامه مطلب.........

 

مدیر بازدید : 157 سه شنبه 12 خرداد 1394 نظرات (0)

همزمان با سالروز ارتحال بنیان‌گذار انقلاب حضرت امام خمینی رحمه‌الله، پایگاه اطلاع‌رسانی حضرت آیت‌الله‌ خامنه‌ای KHAMENEI.IR جمع‌بندی بیانات معظم‌له در طول بیست و شش سخنرانی در مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی را در چهار محور «مکتب امام خمینی»، «شخصیت امام خمینی»، «وصیتنامه امام خمینی» و «جهان اسلام» به صورت نمودار درختی، در دو قالب تحت وب و فایل پی‌دی‌اف منتشر کرده است.

برای مشاهده این نمودار اینجا کلیک کنید.
مدیر بازدید : 90 سه شنبه 12 خرداد 1394 نظرات (0)

"مصطفی زهرانی" مدیرکل دفتر مطالعات سیاسی و پژوهش‌های بین‌الملل با حضور در نهمین همایش امام خمینی(ره) و سیاست خارجی اظهار داشت: بحث فلسطین همیشه در انقلاب ما وجود داشته است. سیاست عدالت بین‌الملل از موضوعاتی بود که امام خمینی(ره) به آن توجه داشتند.

وی با اشاره به نقطه نظر فقهی امام خمینی(ره) درباره سلاح کشتار جمعی گفت: سال گذسته همایش ما تحت این عنوان بود که در رابطه پرونده هسته‌ای این عنوان برگزیده شد و همایش نفی افراط‌گری عنوان امسال است و امیدواریم در این کنفرانس بتوانیم این شاخه نظری امام راحل را مورد بحث قرار داده و به عنوان سیاست بگنجانیم.

زهرانی ادامه داد: همه تحلیل‌گران واقفند که دوران پیش از انقلاب جهان دو قطبی بود و هیچ نهضتی شکل نمی‌گرفت مگر اینکه رنگ غرب می‌گرفت، حتی نهضت فلسطین هم بیش از آنکه نهضت اسلامی داشته باشد پان عربیسم بود.

مدیر بازدید : 88 سه شنبه 12 خرداد 1394 نظرات (0)

به نقل از پایگاه خبری شبکه العالم، سازمان دیده بان حقوق بشر روز دوشنبه از افزایش اعدام‌ها در عربستان سعودی در پنج ماهه نخستِ سال جاری میلادی، به شدت ابراز نگرانی کرد.

سازمان دیده بان حقوق بشر با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد: حکومت عربستان، در پنج ماهۀ نخستِ سال جاری میلادی، 90 نفر را اعدام کرد؛ این در حالی است که این تعداد، در تمام مدت سال 2014، مشتمل بر 88 مورد اعدام بود.

بر اساس اعلام سازمان دیده بان حقوق بشر، از میان 90 نفری که در سال جاری میلادی به اعدام محکوم شدند، 41 نفر، به دلیل ارتکاب جرم هایی غیرمرتبط به خشونت (نظیر جرایم متعلق به مواد مخدر) اعدام شده‌اند.

"ساره ویتسون" رئیس واحد خاورمیانه و شمال آفریقا در سازمان دیده بان حقوق بشر، با بیان این که اعدام مساله‌ای وحشتناک است، استفاده از این نوع مجازات را، آن هم برای جرمی که به کشته شدن فردی دیگر منجر نشده است، محکوم کرد.

بر اساس آمار سازمان دیده بان حقوق بشر، عربستان رکورددار اعدام در جهان است.
مدیر بازدید : 101 سه شنبه 12 خرداد 1394 نظرات (0)

به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، ستاد انتخابات کشور با صدور اطلاعیه شماره 3 این ستاد دوره زمانی ثبت نام از داوطلبان نمایندگی مجلس شورای اسلامی را اعلام کرد.

بنا بر این گزارش متن کامل این اطلاعیه از این قرار است:
پیرو اطلاعیه شماره 2 به آگاهی ملت شریف ایران می رساند ، مقدمات برگزاری انتخابات سراسری دهمین دوره مجلس شورای اسلامی فراهم شده است و انشاءالله ثبت نام از داوطلبان نمایندگی مجلس از تاریخ 28/9/94 تا 4/10/94 به مدت هفت روز در ستاد انتخابات کشور و فرمانداری های مرکز حوزه های انتخابیه مجلس انجام خواهد شد.
در اجرای ماده 29 قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی و تبصره های ذیل آن ارائه گواهی رسمی مبنی بر استعفا و قبول آن و عدم اشتغال در پست و مقام مورد تصدی در حداقل شش ماه قبل از روز ثبت نام، از سوی مشمولین ماده قانونی مذکور، مجدداً مورد تأکید می باشد.

ستاد انتخابات کشور
مدیر بازدید : 85 سه شنبه 12 خرداد 1394 نظرات (0)

آقای ظریف در مصاحبه با شبکه تلویزیونی المیادین لبنان بر همکاری کشورهای منطقه برای استقرار امنیت و مقابله با افراط گرایی تاکید کرد.

وی گفت : ایران هرگز قصد حذف عربستان را از تحولات منطقه نداشته ، اما متاسفانه این کشور به علت توهم روابطی که با قدرت های بزرگ دارد ، تلاش می کند ایران را از منطقه دور کند .

 

وزیر امور خارجه با اشاره به کمک برخی کشور ها به گروههای تروریستی در سوریه و عراق تصریح کرد :  امنیت و آرامش باید در خاورمیانه برقرار شود ، زیرا تقسیم و تجزیه کشورهای منطقه به مصلحت هیچ طرفی نیست .

 

ظریف درباره مذاکرات هسته ای هم گفت: از خطوط قرمزی که رهبر معظم انقلاب ترسیم کرده اند  پیروی می کنیم.

 

وی با اشاره به طرح مسائل جدید از سوی برخی طرف ها پس از بیانیه سوییس تصریح کرد : ما مواضع خود را به روشنی بیان کرده ایم و اجازه نمی دهیم به تاسیسات نظامی ما دسترسی داشته باشند و یا از دانشمندان مان بازجویی کنن.

مدیر بازدید : 89 دوشنبه 11 خرداد 1394 نظرات (0)

پایگاه اطلاع‌رسانی KHAMENEI.IR به‌مناسبت فرارسیدن نیمه‌ی شعبان، سالروز ولادت حضرت ولی‌عصر (عجل‌ الله‌ تعالی‌ فرجه‌ الشریف)، گزیده‌ای از بیانات حضرت آیت‌الله خامنه‌ای را درباره «انتظار فرج» و «وظیفه منتظران» منتشر می‌کند.

سخنان رهبر انقلاب در ادامه مطلب.......

مدیر بازدید : 73 دوشنبه 11 خرداد 1394 نظرات (0)

 روابط عمومی وزارت اطلاعات در بیانیه‌ای با اعلام این خبر اعلام کرد: در اعترافات به عمل آمده از دستگیرشدگان مشخص شد آن‌ها با توجه به وقایع هتل تارای شهرستان مهاباد به منظور انجام عملیات ایضایی و انفجار برای گسترش بحران، ترور و کشته‌سازی و انتصاب آن به نظام جمهوری اسلامی ایران در جهت تحریک افکار عمومی علیه نظام وارد کشور شده بودند که به یاری خداوند متعال قبل از هرگونه اقدامی شناسایی و توسط سربازان گمنام امام زمان (ع) در وزارت اطلاعات دستگیر شدند.

شایان ذکر است از این تیم 4 نفره مقادیری سلاح و مهمات جنگی کشف و ضبط شده است.
مدیر بازدید : 83 دوشنبه 11 خرداد 1394 نظرات (0)

محمدباقر نوبخت سخنگوی دولت در نشست خبری خود با اصحاب رسانه که در امروز دوشنبه 11 خرداد در محل نهاد ریاست جمهوری برگزار شد، با اشاره به سیاست‌های ابلاغی مقام معظم رهبری پیرامون اقتصاد مقاومتی و ضرورت مقاوم کردن اقتصادمان در برابر تکانه‌های خارجی اظهار داشت: وزارت صنعت، معدن و تجارت پیرامون سیاست ابلاغی اقتصاد مقاومتی، رشد تولید، افزایش صادرات و کاهش واردات را داشت و در این راستا می‌توان اقتصاد خود را با اتکا به توانمندی‌های داخلی تنظیم کرد.

پاسخ های نوبخت در ادامه مطلب..........

تعداد صفحات : 15

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    جایگاه ایران درلیگ جهانی 2015 ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4128
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 37
  • آی پی دیروز : 132
  • بازدید امروز : 42
  • باردید دیروز : 153
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 342
  • بازدید ماه : 3,145
  • بازدید سال : 18,201
  • بازدید کلی : 681,140