loading...
پایگاه خبری و آموزشی
مدیر بازدید : 341 دوشنبه 18 خرداد 1394 نظرات (0)

فدراسیون بین المللی فوتبال، فیفا، هشدار داد اگر روسیه و قطر میزبانی جام های جهانی فوتبال دو هزار و هجده و دو هزار و بیست و دو را صرفا از طریق فساد به دست آورده باشند، ممکن است میزبانی این رویداد ورزشی بزرگ از آنها گرفته شود.

جزئیات بیشتر خبر در ادامه مطلب.........

مدیر بازدید : 78 یکشنبه 17 خرداد 1394 نظرات (0)

تیم ملی والیبال ایران با شکست چهارمش در لیگ جهانی با کسب یک امتیاز به روسیه خواهد رفت تا در دیداری حساس شانس خود را برای نزدیک شدن به صدر جدول زیاد کند. بازی با روسیه از ابعاد مختلفی برای ایران حائز اهمیت است و تیم با بیشترین انگیزه راهی کازان می شود.

به همین دلیل کواچ تصمیم به ایجاد چند تغییر گرفت و در پی آن علی شفیعی و سیامک مرندی راهی کشور میزبان خواهند شد تا تیم را در آن بازی کمک کنند. جا به جایی فائزی و شفیعی با توجه به مصدومیت شماره 3 تیم ملی محتمل بود اما کواچ با فراخواندن مرندی به روسیه این احتمال را به وجود آورد از لیبرو ها و در نتیجه دریافت و توپگیری راضی نیست.

این دو بازیکن بامداد فردا راهی شهر کازان می شوند تا تیم ملی را در آنجا همراهی کنند.

مدیر بازدید : 94 یکشنبه 17 خرداد 1394 نظرات (0)

موسی کمالی اظهار داشت: سروش رفیعی یک بازیکن ذخیره در تیم ملی است و بازی های پیش رو تیم ملی نیز حساسیت زیادی ندارند بر این اساس اصرار بر بخشش یک بازیکن متخلف ضرورتی ندارد.

ادامه صحبت های کمالی در ادامه مطلب.........

مدیر بازدید : 73 یکشنبه 17 خرداد 1394 نظرات (0)

به نقل از ایسنا، در ادامه رقابتهای هفته‌ چهارم لیگ جهانی والیبال ملی‌پوشان آمریکا در دومین دیدار خود برابر روسیه به میدان رفتند و به راحتی در سه ست پیایی حریف خود را از پیش‌رو برداشتند.

روسیه که به نظر می‌رسد در این ر‌قابت‌ها دست به تغییراتی زده در این دیدار حرفی برای گفتن نداشت و با نتایج 25 – 23 ، 25 – 21 و 25 – 16 برابر آمریکا تن به شکست داد. در بازی قبلی هم آمریکا 3-1 روسیه را برده بود.

با انجام این دیدار هفته‌ چهارم لیگ جهانی در گروه B به پایان رسید تا تیم‌های آمریکا و لهستان با پیروزی در هر چهار دیدار خود چهره مدعی از خود به نمایش بگذارند.

در هفته‌ پنجم این ر‌قابت‌ها ایران باید در کازان به مصاف روسیه برود و لهستان نیز مهمان آمریکا خواهد بود.

مدیر بازدید : 67 شنبه 16 خرداد 1394 نظرات (0)

ترکیب اصلی دو تیم تقریبا همان چیزی است که انتظار می رفت و انریکه و ‏آلگری با کمترین ریسک تیم های شان را راهی میدان کردند.‏

یوونتوس: بوفون، لیششتاینر، بارزالی، بونوچی، اورا، پیرلو، مارکیزیو، پوگبا، ویدال، ته وز، موراتا

بارسا: تراشتگن، پیکه، ماسکرانو، آلبا، بوسکتس، راکیتیچ، اینیستا، مسی، سوارز، نیمار

مدیر بازدید : 77 شنبه 16 خرداد 1394 نظرات (0)
در فینال پرتاب دیسک مسابقات قهرمانی آسیا محمود صمیمی تنها نماینده ایران در این ماده سوم شد و مدال برنز این رقابت ها را به دست آورد.

 

 

 

به گزارش ایسنا، ویکاس گودا پرتابگر نامدار هندی در غیاب احسان حدادی موفق شد دومین مدال طلای خود را دراین رقابت ها به دست آورد. گودا پیش از این در سال 2013 در مسابقات قهرمانی آسیا در پونای هند اولین مدال طلای خود را به دست آورد.

 

 

پیش از این قرار بود احسان حدادی نیز در این رقابت ها شرکت کند اما با تصمیم شخصی از شرکت دراین رقابت ها انصراف داد.

 

 

پیش از این رضا قاسمی هم مدال برنز دوی 100 متر را به دست آورده بود.

 

مدیر بازدید : 101 شنبه 16 خرداد 1394 نظرات (0)

حدادی فر که در اردوی تیم ملی ایران در سه مسابقه منجر به صعود به جام جهانی حضور داشت در نهایی ترجیح داده به دلیل خستگی و شاید نکاتی که تنها خود می داند، به اردوی تیم ملی نرود.
 
حدادی فر در روزهای اوجش در ذوب آهن، به تیم ملی دعوت می شد اما کی‌روش ترجیح می داد به زوج نکونام و تیموریان اعتماد کند که البته این هم طبیعی بود. حدادی فر حالا به سن و سالی رسیده که گویا احساس می کند شاید حضورش به تیم ملی کمک زیادی نکند. او 32 ساله است و بی شک حضورش در جام جهانی 2018 روسیه دشوار.

آن طور که خبر آنلاین نوشته حدادی فر با دیدن این شرایط، تصمیم گرفت شخصاً با کارلوس کی‌روش تماس بگیرد و به او بگوید: «بعد از حضور در فینال حذفی، شرایط خوبی ندارم.» این توضیحی بود که کی روش به مسوولان تیم ملی داد و گفت: «دقیقا همین جمله را به خبرنگاران بگویید و اضافه کرد: «به همین خاطر من حدادی فر را آزاد گذاشته ام.»

قاسم بازی ازبکستان و ترکمنستان را از دست داد و شانس کمی برای حضور در اردوهای آتی ایران دارد. این در حالی است که او در بهترین دوران فوتبالی خودش به سر می برده است. اما هرچه که هست دیگر پرونده این بازیکن را باید بست. بازیکنی که می گفتند جانشین نکونام می شود.

حدادی فر که بازیکن مورد احترام همه فوتبالی ها در ایران است با این حرکت راه محرم نویدکیا را رفته که سالهاست از تیم ملی کنار کشیده است.

مدیر بازدید : 230 شنبه 16 خرداد 1394 نظرات (0)

دو تیم یوونتوس و بارسلونا، امشب در فینال چمپیونزلیگ در ورزشگاه المپیک شهر برلین به مصاف یکدیگر می‌روند.

جزئیات و نکات آماری جالب پیش از بازی در ادامه مطلب......بنظرتون کدوم تیم قهرمان می شه؟

مدیر بازدید : 78 شنبه 16 خرداد 1394 نظرات (0)

به نقل از فارس، تیم‌های ملی والیبال آمریکا و روسیه در هفته چهارم رقابت‌های لیگ جهانی 2015 برابر هم قرار گرفتند. آمریکایی‌ها که در دو بازی نخست خود موفق به شکست ایران شده بودند در دوگانه دوم خود هم موفق شدند روسیه را از پیش رو بردارند.

تیم روسیه هم که در دو بازی نخست خود مغلوب لهستان شده بود بازهم طعم تلخ شکست را چشید تا سومین باخت خود در لیگ جهانی امسال را مقابل آمریکا تجربه کند.

در این مسابقه شاگردان جان اسپرو موفق شدند با نتیجه سه بر یک و با امتیازهای 25 - 18، 24 - 26، 25 - 15 و 28 - 26 میهمان خود را از پیش رو بردارند تا جمع امتیازهای خود را در این گروه به عدد 9 برسانند و صدرنشین گروه B باشند.

مدیر بازدید : 56 شنبه 16 خرداد 1394 نظرات (0)

شاگردان کواچ در دیدار مقابل لهستان اتفاقاتی را رقم زدند که با توجه به سابقه تیم ملی در لیگ جهانی سال گذشته و امسال قابل پیش بینی بود.

ایران در 3 بازی اخیر خود 2 ست ابتدایی را واگذار کرده است و موفق به پیروزی در ست سوم شده و مثل همیشه ست چهارم آخرین ست برای ایران بوده است چرا که حریف همیشه در چهارمین ست بهتر از ایران کار کرده است.

ایران در 3 سال اخیر هیچ گاه نتوانسته است در 3 بازی اول خود پیروز شود و اولین پیروزی ها از دیدار چهارم به بعد شروع می شد.

ایران رکورد ست های برد خود را در لیگ جهانی به 51 افزایش داد.

ایران و لهستان در تعداد بردهای متقابل در عدد 2 برابر بودند که لهستان با این پیروزی از ایران پیشی گرفت.

مدیر بازدید : 104 شنبه 16 خرداد 1394 نظرات (0)

ه نقل از تسنیم، سایت فدراسیون حهانی والیبال از صبح روز روز گذشته، چندین صحنه برتر بازی‌های هفته سوم لیگ جهانی والیبال را مورد رأی گیری کاربران قرار داد که در بین آن اسپک مهلک فرهاد قائمی، دریافت کننده تیم ملی والیبال ایران هم وجود داشت.

در پایان این رأی گیری، اسپک قائمی از منطقه 4 به زمین آمریکا و همچنین اسپک بارتوژ کورک بیشترین رأی را به خود اختصاص دادند.

مدیر بازدید : 110 شنبه 16 خرداد 1394 نظرات (0)

به نقل از فارس، تیم ملی والیبال کشورمان جمعه شب در سومین بازی خود در لیگ جهانی به مصاف لهستان رفت که در نهایت 3 بر یک بازنده شد.

در پایان این مسابقه شهرام محمودی با کسب 16 پرامتیازترین بازیکن کشورمان بود.

پس از او امیر غفور با 8 امتیاز قرار گرفت.

در تیم لهستان نیز بارتوس کروک با کسب 29 امتیاز به عنوان پرامتیازترین بازیکن میدان معرفی شد.

بازی دوم دو تیم امروز شنبه ساعت 22 و 55 دقیقه برگزار خواهد شد.

مدیر بازدید : 107 شنبه 16 خرداد 1394 نظرات (0)

به نقل از فارس، تیم ملی والیبال ایران در سومین بازی خود در لیگ جهانی 2015 3 بر یک و با نتایج (25 - 20)، (25 - 22)،(21-25) و (27- 25 ) به برتری رسید.

لهستانی‌ها در مجموع 98 امتیاز و تیم ملی کشورمان 92 امتیاز در این مسابقه کسب کردند. تیم میزبان از این تعداد 58 امتیاز را از طریق اسپک به دست آورد که سهم کورک 24 امتیاز بود و برای تیم ملی کشورمان هم که 48 امتیاز کسب کرد شهرام محمودی با 14 امتیاز در صدر بود.

در بخش دفاع لهستانی‌ها 11 بار بازیکنان ایران را دفاع کردند و در مقابل نیز شاگردان کواچ تیم میزبان را تنها 4 بار دفاع کردند که در این بین معنوی نژاد، غلامی، قائمی و محمودی هرکدام یک سهم داشتند و در تیم حریف نیز کوبیاک و کورک هرکدام 3 بار دفاع کردند.

در سرویس تیم ما برتر از حریف بود. ملی پوشان کشورمان 7 امتیاز را از طریق سرویس کسب کردند و این در حالی است که لهستانی‌ها 6 امتیاز در این بخش داشتند. فرهاد قائمی و معنوی نژاد با دو سرویس خوب بهترین های ایران بودند و در تیم حریف نیز کورک 3 امتیاز سرویس را کسب کرد.

دیدار دوم دو تیم امروز شنبه ساعت 22 و 55 دقیقه برگزار خواهد شد.

مدیر بازدید : 91 شنبه 16 خرداد 1394 نظرات (0)

به نقل از فارس، تیم ملی والیبال کشورمان در سومین بازی خود در لیگ جهانی 2015 از ساعت 22 و 55 دقیقه جمعه به مصاف لهستان که سابقه قهرمانی جهان را در کارنامه دارد، رفت که جدال دو تیم در پایان با نتیجه 3 بر یک به سود لهستان به پایان رسید.

گزارش کامل بازی در ادامه مطلب......

مدیر بازدید : 72 جمعه 15 خرداد 1394 نظرات (0)

در پایان هفته سوم رقابت‌های لیگ جهانی والیبال 2015 سایت فدراسیون جهانی اقدام به برگزاری یک نظرسنجی کرده است که طی آن بهترین بازی و بهترین بازیکن را با نظر مخاطبان انتخاب کند.

در بین گزینه‌هایی این نظر سنجی فرهاد قائمی، دریافت کننده تیم ملی والیبال ایران و جدال تیم‌های ملی والیبال ایران و آمریکا هم دیده می‌شود که در حال حاضر با 41 درصد آرا در جایگاه دوم قرار دارد. این در حالی است که حرکت کورک در بازی تیم‌های ملی والیبال لهستان و روسیه با کسب 47درصد آرا در جایگاه اول قرار دارد.

مدیر بازدید : 85 جمعه 15 خرداد 1394 نظرات (0)

اسلوبودان کواچ سرمربی تیم ملی والیبال از جمع 15 بازیکن حاضر در لهستان اسامی 14 نفر را برای جدال با این تیم اعلام کرد که به قرار زیر است:
سعید معروف (کاپیتان)، فرهاد ظریف (لیبرو)، سید محمد موسوی، امیر غفور، شهرام محمودی، عادل غلامی، فرهاد قائمی، عبدالرضا علیزاده، مجتبی میرزاجانپور، میلاد عبادی پور، محمد حسن صنوبر، محمد جواد معنوی نژاد،مهدی مهدوی و سامان فائزی.

مدیر بازدید : 102 پنجشنبه 14 خرداد 1394 نظرات (0)

رضا قاسمی عصر امروز (پنجشنبه) در جریان دومین روز از بیست و یکمین دوره مسابقات قهرمانی آسیا با دویدن در فینال ماده 100 متر و ثبت زمان 10 ثانیه و 19 صدم ثانیه موفق به کسب مقام سوم شد و نخستین مدال تاریخ ایران دو سرعت را در آسیا به دست آورد.

در این ماده دونده قطری با ثبت رکورد 9:91 علاوه بر کسب عنوان قهرمانی، رکورد آسیا را به نام خود کرد. همچنین دونده چینی نیز مدال نقره مسابقات را بدست آورد.
قاسمی روز گذشته (نخستین روز مسابقات) با ثبت زمان 10 ثانیه و 28 صدم ثانیه فینالیست شد.
رضا قاسمی نماینده ایران در دومین رقابت خود از روز شنبه در مرحله مقدماتی دو 200 متر خواهد دوید.
مدیر بازدید : 89 پنجشنبه 14 خرداد 1394 نظرات (0)

در گروه دوم این رقابت‌ها نیز آمریکا قهرمان لیگ جهانی والیبال سال ۲۰۱۴، روسیه قهرمان سال ۲۰۱۳ لیگ جهانی و المپیک ۲۰۱۲ لندن و لهستان قهرمان جهان در سال ۲۰۱۴ با تیم ملی والیبال ایران همگروه هستند.

تیم ملی والیبال ایران در دو بازی نخست خود در رقابت‌های لیگ جهانی مقابل آمریکا با نتیاج مشابه ۳ بر یک مغلوب شد و حالا در دوگانه دوم خود باید برابر لهستان، قهرمانی جهان در سال ۲۰۱۴ قرار بگیرند.

جزئیات و نکات آماری جالب پیش از بازی در ادامه مطلب......

مدیر بازدید : 70 چهارشنبه 13 خرداد 1394 نظرات (0)

طبق اطلاع از کمیته استیناف فدراسیون فوتبال و بنا بر شنیده‌ها از منابع رسمی "محمدرضا خانزاده" هافبک پرسپولیس که پس از شکست در دیدار مقابل لخویای قطر با یک هوادار درگیر شد مدت باقی مانده محرومیتش را می بایستی صرف آموزش در اردو های تیم های پایه کند.

این حکم شباهت زیادی به حکمی است که در گذشته برای اریک کانتونا صادر شده بود.
خانزاده می‌بایستی هفت‌ ای 15 ساعت گزارش کار بدهد تا دوران محرومیت سه ماهه دوم وی به پایان برسد.
 
در این باره محمد زاده رئیس کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال نیز ضمن تائید حکم فوق خاطر نشان کرد:هر کونه حکمی از سوی کمیته استیناف معتبر و لازم الاجرا خواهد بود و در مورد خانزاده نیز این موضوع صدق می‌کند.
مدیر بازدید : 76 چهارشنبه 13 خرداد 1394 نظرات (0)

دقایقی پیش باشگاه رئال مادرید تایید کرد که رافائل بنیتس به عنوان سرمربی این تیم برای سه فصل آینده روی نیمکت برنابئو خواهد نشست.

در حالی که پس از اخراج آنچلوتی، شایعات مبنی بر حضور بنیتس روی نیمکت رئال قوت گرفته بود، بلاخره او به صورت رسمی به عنوان سرمربی رئال معرفی شد. باشگاه رئال، در بیانیه ای حضور او به عنوان سرمربی رئال را تایید کرد و مدعی شد که قرارداد سرمربی اسپانیایی 3 سال خواهد بود.

ساعت 04:30 به وقت تهران در تالار افتخارات برنابئو، بنیتس معرفی خواهد شد و سپس کنفرانس خبری برگزار خواهد کرد.


مدیر بازدید : 107 چهارشنبه 13 خرداد 1394 نظرات (0)

دشمنی فیفا و غربی‌ها همواره ریشه عمیقی داشته و منافع و مسائل زیادی پشت پرده این موضوع قرار داشته است.

تحلیل دشمنی غربی‌ها و فیفا در ادامه مطلب............نظر شما چیه؟؟؟

مدیر بازدید : 81 چهارشنبه 13 خرداد 1394 نظرات (0)

در چند سال گذشته این موضوع ایراد زیادی به ورزش ایران وارد بود و این در بحث های میزبانی همیشه برای ما مشکل ساز بود و از طرفی با توجه به نظام اسلامی و معذورات شرعی در برخی موارد موافقت با حضور بانوان می توانست برخی مسائل اخلاقی را با چالش روبرو کند.

در طول مدت چند ماه گذشته در این باره بحث و بررسی هایی صورت گرفت و دست آخر منتج به مطرح کردن این موضوع از سوی معاون رییس جمهور محترم شد وپس از آن طبق اطلاع ما پیش تنویس این موضوع به تصویب رسیده است و قرار است در اولین رویداد بزرگ در کشورمان که همان دیدار های والیبال ایران در لیگ جهانی است این موضوع اجرایی شود.
ادامه گزارش در ادامه مطلب.......
مدیر بازدید : 85 سه شنبه 12 خرداد 1394 نظرات (0)

باشگاه اینترنتی کانال نیوز آسیا طی گزارشی به این موضوع پرداخته که مهاجم ملی پوش سوئدی در بازی‌های اخیر ملی لحظات سختی را در برابر بال چپ ایرانی تجربه کرده است. زلاتان ابراهیموویچ مهاجم سوئدی پاری سن ژرمن که تجربه حضور در بیشتر تیم‌های بزرگ اروپا را داشته طی بازی‌های اخیر ملی تنها در برابر وحید امیری هافبک ملی پوش نفت تهران جدال سختی داشته است.

زمانی که زلاتان در برابر پدیده ایرانی کم می آورد+عکس

 
براساس این گزارش؛ وحید امیری در دیدار برابر سوئد به جزء دوئل سخت با زلاتان ابراهیموویچ یک پنالتی نیز برای ایران گرفت.

مدیر بازدید : 78 سه شنبه 12 خرداد 1394 نظرات (0)

امروز خبری در مورد نقش ژروم والکه، دبیر کل فیفا در رد و بدل شدن مبلغی ‏‏10 میلیون دلاری در جریان برگزاری رقابت های جام جهانی 2010 به جک وارنر، معاون سابق بلاتر ‏منتشر شد و پس از آن، فیفا اعلام کرد که امشب یک کنفرانس مطبوعاتی ویژه برگزار خواهد شد.‏
بلاتر در این کنفرانس به خبرنگاران گفت:" من به ریاستم و حضور 40 ساله ام در فیفا به طور ‏کامل فکر کردم. من بیش از هر چیز دیگری عاشق فیفا هستم و تنها می خواستم بهترین تصمیم را بگیرم. ‏من تنها به خاطر فوتبال تصمیم گرفتم که دوباره در انتخابات شرکت کنم. ‏
به نظر می رسد همه طرفدار حضور من نیستند. به همین دلیل خواستار یک نشست اضطراری شدم. من ‏خواستار یک کنگره اضطراری برای پیدا کردن جانشینی برای خودم شدم. مایلم از همه کسانی که در مدت حضورم به عنوان رئیس فیفا از من حمایت کردن، تشکر کنم. مهمترین مسئله برایم این است که وقتی همه این قضایا تمام شد، فوتبال برنده باشد."
بلاتر از سال 1998 ریاست فیفا را برعهده گرفت و روز جمعه گذشته برای پنجمین بار این عنوان را به ‏دست آورده بود. ‏

مدیر بازدید : 62 سه شنبه 12 خرداد 1394 نظرات (0)

در پایان بیست و هفتمین دوره رقابت‌های لیگ برتر هندبال ثامن‌الحجج سبزوار با 39 امتیاز و منیزیم فردوس با 30 امتیاز رتبه‌های اول و دوم را کسب کردند و جواز حضور در رقابت‌های باشگاه‌های آسیا را به دست آوردند.

مدیر بازدید : 60 سه شنبه 12 خرداد 1394 نظرات (0)

به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، پس از برگزاری دو دیدار نخست ایران در لیگ جهانی 2015، اسلوبودان کواچ سرمربی تیم ملی والیبال کشورمان اسامی 15 بازیکن را برای اعزام تیم به لهستان اعلام کرد که در ادامه مطلب آمده است:

مدیر بازدید : 52 سه شنبه 12 خرداد 1394 نظرات (0)

در دیدار برگشت از فینال این رقابت‌ها از ساعت 15 امروز دو تیم دانشگاه آزاد و پتروشیمی بندر امام (ره) در آکادمی بین‌المللی تنیس روی میز تهران به مصاف هم رفتند که در پایان تیم دانشگاه‌ آزاد با نتیجه 6 بر 2 میهمانش را شکست داد و با توجه به برد 6 بر 4 در دیدار رفت به مقام قهرمانی رسید.

مدیر بازدید : 97 سه شنبه 12 خرداد 1394 نظرات (0)

برای تشویق کودکان به ورزش، بازی‌های قارچ خور و سونیک جدید به سبک المپیک 2016 ریودوژانیرو  وارد بازار می شوند. 

 
حضور قارچ خور و سونیک در المپیک ریو
براساس این گزارش؛ رقابت‌های ورزش المپیک 2016 ریو دوژانیرو در مراحل بازی‌های قارچ خور و سونیک جدید دیده می‌شوند.
مدیر بازدید : 59 سه شنبه 12 خرداد 1394 نظرات (0)

بازیکنان دعوت شده عبارتند از وحید امیری، علیرضا بیرانوند از نفت تهران و قاسم حدادی فرد از ذوب آهن.

بازیکنان یاد شده باید خود را روز جمعه ١٥ خرداد ساعت 16:30 در محل  هتل آزادی به کادر فنی تیم ملی معرفی کنند.

همچنین اسامی 23 بازیکن دعوت شده قبلی به اردوی تیم ملی به این شرح است:
خسرو حیدری، هاشم بیک زاده، امید ابراهیمی (استقلال)، عزت الله پورقاز، محمدحسین کنعانی زادگان (ملوان)، محمدرضا اخباری، مهدی ترابی (سایپا)، میلاد محمدی، رامین رضاییان (راه آهن)، وریا غفوری، مهدی شریفی، احسان حاج صفی (سپاهان)، آندرانیک تیموریان (تراکتورسازی)، سوشا مکانی، مهدی طارمی (پرسپولیس)، علیرضا حقیقی، پژمان منتظری، مرتضی پورعلی گنجی، سید جلال حسینی، سعید عزت اللهی، مسعود شجاعی، رضا قوچان نژاد و سردار آزمون (بازیکنان شاغل در لیگهای خارجی)

مدیر بازدید : 140 دوشنبه 11 خرداد 1394 نظرات (0)

ذوب‌آهن با پیروزی قاطع 3 بر یک مقابل نفت جام‌حذفی فوتبال ایران را فتح کرد تا سومین نماینده فوتبال ایران در لیگ قهرمانان فوتبال آسیا باشد.

گزارش کامل بازی در ادامه مطلب......

مدیر بازدید : 125 دوشنبه 11 خرداد 1394 نظرات (0)

برانکو ایوانکوویچ سرمربی پرسپولیس در شرایطی در استانبول با محمدحسین نژادفلاح قرارداد بست که این توافق نکات جالبی در خود دارد.

مرور این نکات در ادامه مطلب........

مدیر بازدید : 81 دوشنبه 11 خرداد 1394 نظرات (0)

دو شکست مقابل آمریکا دلیلی شد تا کواچ سرمربی تیم ملی والیبال کشورمان دست به تصمیماتی جدید بزند. او در اولین تغییر تصمیم گرفت حسن صنوبر سرعتی زن تیم ب را که هم اکنون در تهران به سر می برد را به سایر ملی پوشان اضافه کند.

صنوبر قبل از سفر به لسهتان گفت: شرایط خوبی داشتم و دارم. فکر می کنم اصلی ترین دلیل حضور نداشتنم در دو بازی مقابل آمریکا نداشتن ویزای این کشور بود اما حالا آماده هستم و می روم تا بتوانم به تیم کمک کنم.

او در مورد دو بازی ابتدایی ایران و نقش او در بهبود روند تیمی افزود : ما قرار نبود در دو بازی اول آمریکا را شکست دهیم. آمریکا تیمی بسیار قدرتمند و سیستماتیک است و بازی در خانه خودش برای همه تیم ها مشکل بوده. من آماده هستم و می روم تا در صورت نیاز به تیم کمک کنم اما قول می دهم شرایط بازی به بازی بهتر خواهد شد.

مدیر بازدید : 68 دوشنبه 11 خرداد 1394 نظرات (0)

در بازی پایانی مرحله گروهی رقابت های اسنوکر تیمی آسیا که نخستین بار 2 تیم از یک کشور به آن راه یافته بودند، بعد از ظهر روز یکشنبه در کیش برگزار شد.


تیم ایران a با ترکیب سهیل واحدی و امیر سرخوش به مصاف ایران b متشکل از علی قره گوزلو و احسان حیدری نژاد رفت که در نهایت ایران a توانست با نتیجه (3 بر صفر) پیروز شده و به مقام قهرمانی برسد.


تیم های پاکستان a و b که در دیدار نیمه نهایی شکست خورده بودند هم به طور مشترک به مقام سوم رسیدند.


پیش از این و در رقابت های اسنوکر 6 توپ قهرمانی آسیا نیز سهیل واحدی با پیروزی در دیدار پایانی مقابل احسان حیدری نژاد به قهرمانی رسیده بود.

چهارمین دوره رقابت های قهرمانی اسنوکر انفرادی و تیمی آسیا به میزبانی جزیره کیش برگزار شد.

مدیر بازدید : 81 دوشنبه 11 خرداد 1394 نظرات (0)

 

با سلام

سری آ ایتالیا بامداد امروز با قهرمانی تیم یوونتوس به پایان رسید. این فصل از رقابت ها را به لحاظ آماری بررسی می کنیم.برای مشاهده آمارها و جدول رده بندی به ادامه مطلب مراجعه کنید.........نظر فراموش نشه..........

 

تعداد صفحات : 28

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    جایگاه ایران درلیگ جهانی 2015 ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4128
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 70
  • آی پی دیروز : 87
  • بازدید امروز : 83
  • باردید دیروز : 147
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 230
  • بازدید ماه : 3,033
  • بازدید سال : 18,089
  • بازدید کلی : 681,028