loading...
پایگاه خبری و آموزشی
مدیر بازدید : 85 دوشنبه 11 خرداد 1394 نظرات (0)

اوضاع سیاسی منطقه در برنامه متن و حاشیه (10 خرداد ماه)  با حضور "علی‌اکبر ولایتی" مشاور رهبر معظم انقلاب در امور بین‌الملل مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

ولایتی مشاور رهبر انقلاب در امور بین‌الملل در ابتدا در پاسخ به سؤال اول مجری برنامه پیرامون سفر زمینی از لبنان به سوریه گفت: بنده در این سفر شاهد ناامنی نبودم اما در برخی نقاط معارضین با ما فاصله 700 کیلومتری داشتند.
وی گفت: زمانی که از بیروت به زینبیه آمدم از متولی پرسیدم که معارضین سوریه با ما چقدر فاصله دارند اذعان داشت فاصله آن‌ها تا زینبیه 700 کیلومتر است.

ادامه صحبت های ولایتی در ادامه مطلب.........
تروریست‌ها به نیابت از آمریکا آدم می‌کشتند
وی با اشاره به این که در بوسنی سفر سختی داشتم اظهار داشت: با هواپیمای باری به بوسنی سفر کردم به طوری که آن طرف باند تک تیراندازهای صرب حضور داشتند.
ولایتی با اشاره به این که آمریکا و اسرائیل از جاهای مختلف تروریست به سوی این کشورها وارد می‌کردند افزود: تروریست‌ها به نیابت از آمریکا آدم می‌کشتند.
وی با اشاره به این که بشار اسد به حرف‌های مردم توجه می‌کند گفت: در تاریخ معاصر چنین اوضاعی بی سابقه است به طوری که اقدام گروه های تروریستی از سوریه به عراق و یمن و سایر کشورها کشیده شد.
سوریه حلقه ای از حلقه های طرح‌های آمریکایی‌ها برای تسلط بر کشورهای غربی خاورمیانه
مشاور رهبر انقلاب در امور بین‌الملل با اشاره به طرح آمریکا برای منطقه افزود: پیش بینی می‌شود که سوریه حلقه ای از حلقه های طرح‌های آن‌ها برای تسلط بر کشورهای غربی خاورمیانه باشد.
ولایتی با اشاره به سابقه بشار اسد در مبارزه با اسرائیل خاطر نشان کرد: بشار اسد پایمردی کاملی در این قضیه داشت.
وی با اشاره به دیدار پادشاه عربستان در زمان ملک عبدالله با بشار اسد اظهار داشت:در این دیدار پادشاه عربستان وعده پول داده بود تا بر علیه محور مقاومت و ما عمل کند.
بشار اسد مانع از سقوط این کشور مهم عربی شد
ولایتی با تاکید بر این که بشار اسد زیر بار این پیشنهاد نرفت گفت:  بشار اسد به خوبی ایستاد و مانع از سقوط این کشور مهم عربی شد.
وی با اشاره به فراز و نشیب‌هایی که میان تروریست‌ها و سوریه وجود داشت افزود: طی 4 ساله گذشته شاهد نبرد بسیار سخت و نفس گیری بودیم.
مشاور رهبر انقلاب در امور بین‌الملل با بیان این که این حکومت و حامیانش مانند ایران و حزب الله پایمردی خواهند کرد گفت: عربستان سعودی به ملت بی‌گناه یمن حمله کرده است به طوری که آلت اجرا مقاصد شوم آمریکا شده است.
در ادامه این برنامه ولایتی در پاسخ به این سوال که هدف شما از سفر به لبنان و سوریه چه بوده و آیا این سفر برای هماهنگی محور مقاومت صورت گرفته است یا خیر، گفت: یکی از اهداف سفر همین موضوع بوده است چرا که متحدین اصیل ما در منطقه در حال حاضر با مجموعه‏‌ای از متحدین که در مقابل ما هستند، مقابله می‏کنند.
مشاور رهبر معظم انقلاب در امور بین‏‌الملل تصریح کرد: بنده به عنوان یک مدعو از سوی برگزارکنندگان کنفرانس فلسطین به بیروت رفتم و این موضوع بستر سفر بود و در اجلاسی که با همت جمهوری اسلامی ایران و لبنان تشکیل شده بود و عده زیادی از علمای اهل سنت و شیعه در این اجلاس شرکت داشتند، بنده دیدگاه‏‌های جمهوری اسلامی ایران را بیان کردم. ضمن این که در کنار حضور در این اجلاس دیدارهایی نیز با سیدحسن نصرالله، نبی بری، نخست وزیر لبنان و فرمانده مسیحیان لبنان و همچنین بشار اسد صورت گرفت.
ولایتی در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر این که آیا در تحقق اهداف این هدف موفق شدید یا نه، اظهار داشت: اولین هدف این بود که جمهوری اسلامی ایران به نوعی اعلام کند که در کنار آن‏هاست. برای این که آنچه که در حال اتفاق است سرنوشت مشترک ما در منطقه است، هیچ کشوری در منطقه و شمال آفریقا مصون از این اتفاق نیست و از آسیای مرکزی گرفته که به خاطر حضور داعشی‏‌ها آبستن حوادث است، افغانستان که داعش در شمال آن تجمع کرده‌‏اند تا با طرح آمریکایی‏‌ها علیه استان سینکیان چین که یک استان مسلمان‏ نشین است و همچنین در سایر کشورهایی همچون عراق، سوریه، لبنان و پاکستان و افغانستان یک برنامه متحدالشکلی در سراسر این منطقه وجود دارد که عملاً این سطر بندی را دیگران خواسته یا ناخواسته ایجاد کردند که گروهی طرف مقابل و حامی منافع آمریکایی‏ ها هستند و یک گروهی، گروه مقاومت است.
مشاور رهبر معظم انقلاب در امور بین‏ الملل در ادامه در پاسخ به این سوال که مشکل آمریکایی‏ ها با این کشورها چیست و چرا آمریکایی‏ ها به کشورهایی مانند قطر و امارات حمله نمی‏ کنند، گفت: قطر تنها کشوری است که اجازه داده آمریکایی‏ ها آنجا پایگاه داشته باشند و هیچ هزینه‏ ای نیز از آن‏ها دریافت نمی‏ کند و این کشور به خاطر پول فراوانی که از فروش نفت و گاز دارد تنها کشوری است که هزینه‏ های جاری نظامیان مستقر آمریکایی در کشور خود را تقبل می‏کند، ضمن این که بحرین نیز مرکز ناوگان پنجم آمریکاست؛ لذا زمانی که این کشورها در جهت اهداف آمریکایی‏ ها حرکت می‏ کنند، لزومی ندارد که آمریکایی‏ ها با آن‏ها دربیفتند.
ساخت شهرک صهیونیست‌نشین در سرزمین‌های اشغالی توسط قطر
وی اظهار داشت: همچنین قطر در سرزمین‏ های اشغالی فلسطین برای سکنه یهودی شهرک‏ هایی را می‏ سازد لذا قطر عامل اجرای آن‏هاست ضمن این که این کشور با پول گاز خود در حال خرید تسلیحات نظامی از آمریکا و فرانسه است.
ولایتی در ادامه در خصوص تحولات یمن و این که آیا گمان نمی‏کنند که ما نباید در تحولت یمن دیپلماسی فعال‏تر و پویاتری داشته باشیم، گفت: در حال حاضر دستگاه دیپلماسی ما اشتغال مهمی دارد که آن بحث هسته ‏ای است که با تمام توان در چارچوبی که مقام معظم رهبری تدوین کرده در حال فعالیتند. ضمن این که موضوعات یمن مورد غفلت نیست. ضمن این که ما تماس‏هایی داریم اما ضرورت ندارد که نوع تماس را مشخص کنیم.
ایران از هیچ کمکی غیر از کمک تسلیحاتی به یمن دریغ نکرده است
رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام ضمن این که ما از یمنی‏ ها حمایت می‏کنیم، گفت: برخی از کمک‏ های ارسالی به این کشور آشکار و بخشی مشخص نیست ولی ایران از هیچ کمکی غیر از کمک تسلیحاتی به یمن دریغ نکرده است زیرا همان طور که رهبر انقلاب نیز فرموده‏ اند آن‏ها نیازی به تسلیحات ما ندارد چرا که در یمن از قدیم به ازای هر نفر دو اسلحه وجود دارد؛ یعنی این کشور با 30 میلیون جمعیت دارای 70 اسحله است و ما یمنی بدون اسحله نمی‏بینیم.
مشاور رهبر معظم انقلاب در امور بین‏ الملل در ادامه در خصوص تحولات یمن اظهار داشت: همه تحولات از یمن تا عراق و از سوریه تا لبنان زمان‏ بر است ولی در نهایت پیروزی از آن مردم یمن است ولی در نهایت علیرغم این که مردم این کشور تعداد زیادی کشته و مجروح داده‏ اند، پیروزی از آن آن‏هاست.
وی اضافه کرد: هر چه عربستان به کار خود ادامه دهد در ذهن مردم یمن حس انتقام ‏گیری از عربستان بیشتر می‏ شود و عربستان با این کار خود اتحاد میان مردم یمن را بیشتر می‏کند و آن‏ها با گوشت و استخوان خود لمس می‏ کنند که عربستان دشمن خونی آن‏هاست.
 پیروزی نهایی از آن مردم یمن است / غیر ممکن است "هادی" یه یمن برگردد و رئیس جمهور شود
ولایتی تأکید کرد: اگر هدف عربستان از حمله به یمن این است که حکومت دوباره به دست مزدورانش بیفتد غیر ممکن است که آقای "هادی" به یمن برگردد و رئیس جمهور شود و مردم یمن پیروز نهایی هستند.
رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام در ادامه در خصوص این که تا چه اندازه در جریان مذاکرات هسته ‏ای هستید، گفت: در حدی که شغل بنده ایجاب می‏ کند در جریان جزئیات مذاکرات قرار داریم.
مشاور رهبر معظم انقلاب در امور بین ‏الملل در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر این که آیا در حال حاضر اطلاعات کافی در حوزه مذاکرات هسته ‏ای به مردم داده شده است یا نه، گفت: شاید اگر اطلاعات بیشتری در اختیار مردم قرار بگیرد به نفع مذاکره‏ کنندگان، به نفع ملت و در جهت منافع ملی باشد البته این که لحظه به لحظه جزئیات مذاکرات نیز منتشر شود شاید خیلی مطلوب نباشد.
وی در پاسخ به این سوال که در حال حاضر تصمیم ‏گیری در خصوص مسئله هسته‏ ای به چه صورت انجام می‏ گیرد، گفت: این موضوع به عهده دولت است و ما نیز در حد بضاعت خود کمک می‏ کنیم.
زیاده خواهی‌های آمریکا تاکنون مانع از به ثمر رسیدن مذاکرات شده است
ولایتی در پاسخ به سوالی دیگری مبنی بر این که چرا علی رغم این که دو بار مذاکرات تمدید شد، این مذاکرات به نتیجه نرسید، گفت: علت این امر زیاده‏ خواهی‏ های آمریکا بوده است، بارها شده که در جلسه‏ ای طرفین به توافق می‏رسند اما طرف غربی در جلسات بعد توافقات قبلی را منکر می‏ شود.
دبه غربی‌ها در مذاکرات!!!
رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام یادآور شد: به طور مثال در جلسه‏ ای در لوزان توافق شده بود که در فوردو 1000 سانتریفیوژ فعال باشند و در فکت شیت خود نیز این موضوع را ذکر کرده بودند اما در نوبت بعدی آن‏ ها عنوان کردند که این تعداد به 350 سانتریفوژ تقلیل پیدا کند و این خلاف چیزی بود که آن‏ها تعهد کرده بودند.
مشاور رهبر معظم انقلاب در امور بین الملل بیان داشت: پیش از این نیز آن‏ها طی مذاکراتی که در عمان بین وزیر خارجه ما و آمریکا انجام شده بود آن‏ها بارها قول داده بودند که حق غنی ‏سازی ایران را بپذیرند ولی بعداً در جلساتی که با 1+5 برگزار شد آن‏ها از مواضع خود عقب‏ نشینی کردند و عذر آن‏ ها این بود که ما این تعهدات را قبول کردیم و دوستان ما آن را قبول ندارند، در حالی که قبل از آن گفته بودند چیزی که ما می‏گوییم به نمایندگی از 1+5 است.
توصیه دیگر وزیر امور خارجه اسبق آمریکا به عربستان در مورد ایران
ولایتی با اشاره به سخنان پاول مبنی بر این که ما به عربستان توصیه می‌کنیم بی جهت در یمن به تاخت و تاز نپردازد ادامه داد: توصیه دیگر وزیر امور خارجه اسبق آمریکا به عربستان در مورد ایران بود وی به عربستان توصیه کرده بود با ایران در نیفتد چون در این صورت به عصر قبل از صنعت بر می‌گردید و در آن زمان دیگر حتی تلفنی برای تماس با ما نخواهید داشت.
رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظامی افزود: این حرف تا حد زیادی منطبق با منطق است.
وی اضافه کرد: از این نوع مطالب که کری یا رئیس جمهور آمریکا عنوان می‌کنند گزینه نظامی در قبال ایران روی میز است زیاد به گوش می‌رسد اما آن‌ها به خوبی می‌دانند از عهده جمهوری اسلامی بر نمی‌آیند.

آمریکا هیچ گاه قابل اعتماد نیست
مشاور عالی مقام معظم رهبری در امور بین‌الملل در خصوص این که آیا آمریکا و اوباما را قابل اعتماد می‌دانید گفت: آمریکا هیچ گاه قابل اعتماد نیست و دلیل آن نیز حضور اوباما در مجامع مختلف صهیونیستی مانند آی پک و رجز خوانی بر علیه جمهوری اسلامی است وی هیچ گاه به عنوان دوست ایران به حساب نمی‌آید و در مسائل سیاسی و دیپلماتیک نیز قابل اعتماد نیست چه طور می‌توان توقع داشت به توافقات پایبند بماند.
ولایتی با بیان این که مذاکرات با 1+5 باید ادامه یابد تصریح کرد: با لحاظ تمام احتیاط‌های لازم اگر آن‌ها قولی دادند و عمل نکردند باید موازنه و توازنی موجود باشد و شرایط به گونه پیش نرود که جمهوری اسلامی به تعهدات خود عمل کند و مورد تایید آژانس باشد آن وقت در مقابل آن‌ها بخواهند به تدریج تحریم‌ها را بردارند.
رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظامی افزود: این در حالی است که از ابتدا قرار بود مطابق فرمایشات مقام معظم رهبری و سخنرانی رئیس جمهور لغو تحریم‌ها توسط طرف مقابل  و عمل ما به تعهداتمان همزمان باشد و در صورتی که اتفاقی غیر از این بیفتد جای شک وجود دارد.
وی با اشاره به سخنان خود با قائم مقام وزیر خارجه آلمان تصریح کرد: در این مراوده من به وی گفتم در صورتی که شما به قولتان عمل نکنید یکی دو سال وقت لازم است تا ما به موقعیت فعلی خود در زمینه سانتریفیوژها برگردیم و وی پاسخ داد در مرحله تصمیم گیری به غیر از آلمان 28 کشور اروپایی دیگر نیز هستند که ممکن است با تصمیم ما مخالفت کنند.
مشاور عالی مقام معظم رهبری در امور بین‌الملل افزود: آیا کشوری مانند یونان در صورتی که بخواهد با آلمان  مبارزه و مخالفت کنند با تهدیدات جدی مواجه نخواهد شد یک فرض آن است که کشورهای بزرگ گناه مخالفت خود را به گردن کشورهای کوچک بیندازند و مجال را برای دبه کردن خود فراهم کنند. به همین جهت مذاکره کنندگان ما سعی می‌کنند حداکثر دقت لازم را داشته باشند.
دلیل عنوان کردن یکباره لغو تحریم‌ها این است که طرف مقابل دبه نکند
ولایتی در پاسخ به سؤالی مبنی بر این که دلیل اصرارها برای لغو یکباره تحریم چیست ضمن بیان مثالی گفت: زمانی که در اسلو عرفات با صهیونیست‌ها قراردادی منعقد کرد و این قرارداد در اختیار حافظ اسد قرار گرفته شد وی عنوان کرد هر کدام از بندهای اسلو جای چانه زنی دارد این در حالی است که قرار بود این قرارداد ظرف مدت 5 سال عملیاتی شود اما از آن تاریخ تا به امروز که چیزی معادل 21 سال می‌گذرد و هنوز اسلو عملیاتی نشده است در همین چند وقت پیش محمود عباس در سازمان ملل اعلام کرد امیدواریم قرارداد اسلو تا سال 2017 اجرا شود که آمریکایی این نظر را نیز وتو کردند تا عملیاتی شدن این قرداد را به تعویض بیندازند.
رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظامی با بیان این که دلیل عنوان کردن یکباره لغو تحریم‌ها این است که طرف مقابل دبه نکند گفت: طرف مقابل می‌تواند موضوعاتی مانند حقوق بشر، موشک بالستیک و حمایت از آن چه که آن‌ها تروریست می‌دانند را در ایران بهانه و بیان کند ملت ایران باید خلع سلاح شود 
وی افزود: آیا این درخواست برای کشوری که تمام همسایگان آن مسلح اند عقلانی است ما نمی‌توانیم اجازه امکانات دفاعی را از آمریکا بگیریم رهبری حتی اجازه بازدید از مراکز نظامی را هم نمی‌دهند چه رسد به این که طرف مقابل تعیین کند که شما چه نوع موشکی داشته باشید.
مشاور عالی مقام معظم رهبری در امور بین‌الملل بازدید از مراکز نظامی را رگ حیاتی ملت ایران دانست و تصریح کرد: ملت، دولت، سپاه و ارتش در این کشور زحمت کشیده‌اند تا دوباره جنگی مثل جنگ 8 ساله به ما تحمیل نشود.
وی حفظ قدرت بازدارندگی ایران را با استفاده از امکانات دفاعی کامل دانست و ادامه داد: آن چه که مسلم است جمهوری اسلامی می‌خواهد انرژی صلح آمیز هسته ای داشته باشد و با مجامع بین‌المللی در تعامل باشد اما برای این منظور نمی‌خواهد از منافع هسته ای خود بگذرد 
ولایتی اضافه کرد: آمریکا از داشتن موشک توسط ایران خوشحال نیست مگر اسرائیل، عربستان، مصر و .. موشک ندارند.
رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظامی با انتقاد از خواست آمریکایی‌ها برای بازدید از مراکز نظامی گفت: ایران برای چه باید مراکز نظامی خود را در معرض بازدید آژانس قرار دهد که بدون تردید برخی از آن‌ها از عوامل سی آی ای محسوب می‌شوند.
وی با اشاره به اقدامات آمانو تصریح کرد: این آدم ضعیف‌ترین رئیس آژانس در تاریخ آژانس محسوب می‌شود و حتی استقلال البرادعی را نیز ندارد.
مشاور عالی مقام معظم رهبری در امور بین‌الملل با اشاره به این که هیچ کشور مستقلی اجازه نمی‌دهد از امکانات دفاعی‌اش دشمن بالقوه و بالفعلش باخبر شوند گفت: کدام کشور مستقل اجازه می‌دهد دشمن بالقوه و بالفعلش از امکانات دفاعی آن باخبر شود و اقداماتی علیه اش انجام دهند.
ولایتی در خصوص این که درخواست بازپرسی و مصاحبه از 23 نفر در ایران توسط آمریکا با چه هدفی بوده است گفت: قطعاً این هدف هدفی شیطانی بوده است و اولین برداشت از این اقدام تحقیر دانشمندان هسته ای ماست.
رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظامی با بیان این که آن‌ها اگر دستشان برسد دانشمندان هسته ای کشور را ترور می‌کنند گفت: با این اقدام شخصیت استاد دانشگاه توسط مأمورین آژانس زیر سؤال می‌رود.
وی ادامه داد: در صورت برخورد تحقیر آمیز با جمهوری اسلامی ما نیز متقابلاً به نوعی برخورد می‌کنیم که شایستگی آن‌ها را دارد.
مشاور عالی مقام معظم رهبری در امور بین‌الملل در ادامه در خصوص روند مذاکرات اظهار داشت: طرف مقابل بخشی از دارایی‌های ما را ولو به سختی آزاد کردند و ما نیز 20 درصد غنی سازی را که برای راکتور هسته ای دانشگاه تهران نیاز داشتیم و هیچ کشوری آن را در اختیار ما قرار نداد خودمان تهیه کردیم این اقدام دو دلیل داشت یکی تأمین نیازمندی داخلی و دیگری اثبات بی نیازی به آن‌ها و در برابر عمل متقابل توقف 20 درصد غنی سازی را پذیرفتیم.
ولایتی در خصوص این که در مذاکرات کجای تاریخ بیشتر در برابر چشمان شما خودنمایی می‌کند گفت: مذاکرات ایران و عثمانی که منجر به عهدنامه عرض روم شد تداعی کننده مذاکرات ایران و 1+5 برای من می‌باشد.
رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظامی افزود: در آن مذاکرات از طرف ایران میرزا تقی خان امیرکبیر نماینده بود که 3 سال در عرض روم معطل مذاکرات ایران و عثمانی شد و این مذاکرات بسیار نفس گیر بود ک البته با پایمردی میرزا تقی خان امیرکبیر حقوق ملت ایران احقاق شد.
وی مورد دیگر تاریخی را که روند مذاکرات ایران و 1+5 را برایش تداعی می‌کند مذاکرات ایران و عراق در خصوص صلح عنوان کرد و اظهار داشت: مذاکرات به امید آن انجام شد که لغو تحریم‌ها به نتیجه برسد همان طور که مذاکرات ایران و عراق بعد از جنگ دو سال به طول انجامید که به نتیجه رسید.
بخش حاشیه/ در صورت موافقت سازمان مدیریت و برنامه ریزی آزمون استخدامی معلمان اواخر مرداد ماه برگزار می‌شود
 در ادامه برنامه متن ، حاشیه محمد بطحایی معاون توسعه ، مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش مهمان تلفنی این برنامه بود و در خصوص استخدام معلمان اظهار داشت: ما مجوز استخدام 5 هزار نفر را از سازمان مدیریت و برنامه ریزی اخذ کردیم.
بطحایی با اشاره به بخشی از گزارش پخش شده در برنامه گفت: متأسفانه برای برگزاری آزمون استخدامی این تعداد معلم برخی از افراد به سودجویی از داوطلبان برای ثبت نام پرداختند.
معاون توسعه ، مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش با اشاره به این که سازمان مدیریت و برنامه ریزی هر 6 ماه یک بار آزمون استخدامی برگزار می‌کند گفت: مطابق قانون ما باید در 6 ماهه دوم این آزمون را برگزار می‌کردیم و بر اساس رایزنی‌ها از سازمان مدیریت و برنامه ریزی خواستیم تا این آزمون را جلو بیندازیم و امیدواریم بتوانیم دوستان خود در سازمان مدیریت و برنامه ریزی را برای جلو انداختن آزمون فوق متقاعد کنیم.
بطحایی ادامه داد: اطلاعیه فراخوان آزمون تا دو هفته دیگر اعلام می‌شود در صورت موافقت سازمان مدیریت و برنامه ریزی این آزمون اواخر مرداد ماه برگزار می‌شود.
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    جایگاه ایران درلیگ جهانی 2015 ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4128
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 7
  • آی پی دیروز : 60
  • بازدید امروز : 9
  • باردید دیروز : 111
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 9
  • بازدید ماه : 2,812
  • بازدید سال : 17,868
  • بازدید کلی : 680,807